Beste Adriano, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Onze after sales manager heeft geconstateerd dat uw afspraak niet verlopen is volgens de Content maatstaven. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Mogen wij contact met u opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak? Wij brengen dan uiteraard de eerder berekende € 135 in mindering op de factuur. Wij vernemen het graag van u. Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep
Originele beoordeling
Reactie klant! Beste lezer van deze rubriek. Op 14/07 plaatste ik een rubriek die op z’n zachts goed te noemen was. Graag wil ik hier even op terug komen. Na het lezen van mijn klacht is de aftersails- manager T.v.d. L geschrokken over mijn bevindingen , en heeft contact met mij opgenomen. In het gesprek betreurde hij het zoals het gegaan was en dit zeker geen schoonheidsprijs verdiende en heeft zijn excuses aangeboden namens het bedrijf , want de klant staat altijd voor op. Gelukkig konden wij de zaak uitpraten en heeft hij een tegemoetkoming aangeboden waar wij ons wel in konden vinden. Als ik nu een cijfer mag geven krijgt het bedrijf een verdiende 8 Jammer dat de zaak zo is gelopen , wat in mijn ogen in de eerste instantie niet nodig zou zijn geweest als ze beter hadden gecommuniceerd. Dus de conclusie ::: Praten helpt altijd als er iets is , en elkaar een beetje tegemoet komen is ook niet erg . De klant is toch altijd nog een klant En er mag geen klant ontevreden de deur uit gaan. Dus uiteindelijk toch nog TEVREDEN !!! Peter
Goedemiddag, Is het mogelijk dat u uw telefoonnummer doorgeeft op [email protected] ? Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep Den Bosch
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.