Filters

10

Heel goed

Wij zijn goed geholpen, ik denk dat cijfer 10 genoeg zegt .

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd een oplossing, de klant centraal

Bij het afleveren van de auto een kleine onvolkomenheid. Echter snel en adequaat opgelost door de Content Autogroep. Nu al weer een maandje genietend van mijn auto. Nissan Leaf, een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

HEEL GOED GEHOLPEN GOED ADVIES EN TIJD

WIST WAT IK WILDE MAAR HEEL GOED GEHOLPEN EEN GOED ADVIES EN AFHANDELING EN GOEDE INRUIL AANRADER AFHANDELING SUPER GR WIM

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Weer naar tevredenheid geholpen, zelfs als gratis service de auto gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk en terzakekundig

Half januari 2021 liep de garantie op mijn Giulia af. Ivm corona gevraagd of de termijn opgeschort kon worden. Was geen probleem. Deze week zijn enkele (kleine) mankementen vakkundig en onder volledige garantie hersteld. Ben zeer te spreken over deze prima service en de klantvriendelijkheid van Content Autogroep.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ronduit oplichters

Vervanging van remblokken en remschijven van onze Picantor wilden ze 400 Euro voor hebben. Voor de vervanging van een gerafelde autogordel i.v.m. APK keuring wilden ze 500 Euro hebben. Ik heb deze reparaties niet laten uitvoeren omdat ik het te duur vondt en ben zelf aan de slag gegaan. Nieuwe ABS remblokken en remschijven kosten me 80 Euro en een uur montage tijd gebruikmakende van een simpele krik op de oprit. Vervanging van de gordelband koste me 60 Euro en 1 uur demontage / montage tijd. Natuurlijk kunnen de monteurs van Content dit allemaal nog veel sneller. Ik bespaarde dus 760 Euro met zo'n 2.5 uur werk wat Content waarschijnlijk in 1.5 uur kan doen. Ronduit oplichters dus en dus absoluut ver van weg blijven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel erg tevreden

Binnen gekomen voor een proefrit, naar buiten gelopen met een nieuwe auto. Heel erg klantvriendelijk en een super tevreden gevoel bij onze aankoop. Ik kan het iedereen aanraden om hier een nieuwe auto te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend

Ondanks deze “rare” tijd, uitstekend geholpen met onze keuze voor een nieuwe auto . Kia Stonic De naplaatsing van een trekhaak , kreeg een andere auto mee naar huis. De vraag of ik wilde dat de auto nog gewassen werd ( gratis) was helaas net gedaan door ons. Maar een prettige bijkomstigheid en zal ik zeker onthouden . We zijn erg tevreden over onze Stonic, prettige auto Met vriendelijke groet : Fam. coelen , Nuland

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Goede service, geld terug door coulance kia erg netjes, maar moest lang wachten tot dat de auto klaar was. Aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerste ervaring met Content Autogroep Eindhoven,maar direct heel positief!

In deze coronatijd met al zijn beperkingen,is het ons toch gelukt mede dankzij het betrokken personeel,een mooie Kia Picanto te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed geholpen

Fijn bedrijf. Personeel is vriendelijk en beleefd, als er een probleem is zijn ze altijd heel behulpzaam. Ben hier al meerdere keren geweest en ben zeker van plan om terug te komen als het weer nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
10

topbedrijf

ik heb een zeer positieve ervaring bij content autogroep den bosch de medewerkers hebben tenminste aandacht voor mij als klant waar maak je dat nog mee kortom vriendelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
8

Ruime kennis

Zeer betrokken en ervaren autoverkoper. Hij liet mij vrij in mijn keuze en wensen en probeerde me niets op te dringen. Nam alle tijd voor me en legde alles in begrijpbare taal uit. Ik ben super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf al jaren klant.

Al 9 nieuwe Kia s gekocht en altijd goed behandeld, en altijd een hoge inruil. Al 11 jaar klant en nog steeds dik tevreden. Momenteel 3 auto s in onderhoud Kia Rio Kia Picanto en een Hyundai I 20. Ga zo door jullie zijn de beste Kia Dealer van Brabant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Oplichters

Ik kocht bij Content Autogroep een Seat Ibiza occasion met 6 maanden BOVAG garantie. Na 4 weken bleken de remmen en remschijven erg versleten te zijn en moesten worden vervangen. De kosten hiervan wilde Content Autogroep niet vergoeden ondanks dat ik extra had betaald voor een garantietermijn van 6 maanden. Toen ik zei dat ik hierover afspraken had gemaakt met de verkoper zeiden ze dat die persoon daar niet meer werkte en dat ze deze afspraken daarom niet konden verifiëren. Een groot stel oplichters zijn het.

  • Aanbevelen? Nee
3

Slechte deal gekregen en niet serieus genomen bij aankoop en inruil auto.

Op 13 november kochten mijn ouders een nieuwe Kia Picanto en ruilden hun oude Picanto (februari 2013, 29.394 kilometer op de teller) in. Een week later heeft mijn vader de nieuwe auto opgehaald, zonder uitleg kreeg hij de auto mee. Thuis komt hij er achter dat deze geen parkeersensoren heeft. Voor mijn 80-jarige vader zeer essentieel. Mijn ouders kijken niet op internet en hadden geen idee van de werkelijke waarde van hun auto. De inruilwaarde van de Picanto is volgens de ANWB koerslijst € 6.600 (inkoopprijs door een garage). De ANWB koerslijst geeft een meeneemverkoopprijs aan van € 7.600. Sinds maandag 23 november staat de Picanto op de website te koop voor een meeneemprijs (=zonder garantie) van € 7.940. Een verkoopwaarde honderden euro's boven de ANWB koerslijst! Resumerend: - een inruilwaarde voor de oude auto van € 4.680, bijna € 2.000 onder de ANWB koerslijst; - geen uitleg bij het ophalen van de auto, radiozenders niet ingesteld, stukken folie aan de binnenkant van de auto; - een adviseur die niet de moeite heeft genomen om te achterhalen wat voor mijn ouders een vereiste was voor hun nieuwe auto, ze kochten een nieuwe auto zonder parkeersensoren achter, dus niet geheel naar wens; - respectloos behandeld door de verkoopadviseur (na het ondertekenen van de overeenkomst maakte hij de opmerking: "voor die prijs krijgt u wel een sticker"). Om een punt te zetten achter het gesteggel, zijn mijn ouders ingegaan op het voorstel van de verkoper (Content Autogroep laat alle communicatie na het indienen van de klacht over aan de betreffende verkoper) om kosteloos in kleur gespoten parkeersensoren te laten monteren op hun nieuwe Kia Picanto en de gratis eerste onderhoudsbeurt. De parkeersensoren zijn geplaatst. Hoewel de contacten met de werkplaats altijd prettig zijn verlopen zullen mijn ouders niemand adviseren naar deze dealer te gaan. Ze voelen zich niet correct behandeld bij het inruilen van hun auto en dat begrijp ik volkomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag mevrouw Van Mil, Wij betreuren het deze reactie te ontvangen, twee weken na afwikkeling van het gevonden compromis. Omdat u ons telefonisch niet te woord wilde staan, hebben wij per e-mail elkaar gevonden in een compromis. Wij zullen er alles aan doen om het vertrouwen van uw ouders in ons als dealer te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep

1

WAARDELOOS

ik heb al een keer een review geschreven en daar hebben ze niet op gereageerd in oostenrijk begon de moter controle lampje te branden , daar naar een garage gegaan en die zijden de distributie ketting is op gerekt maar we konden er nog wel mee rijden.in nederland meteen naar kia content gegaan en door laten meten, hun conclusie katalysator kapot en lambdasondes. de auto laten maken bij di air vd sande in best , hebben twee keer een katalysator vervangen en de lambdasondes, niet geholpen zijn twee keer bij content in ehv geweest met onze auto en nog zijden ze de katalysator kapot. maar auto was nog steeds niet gemaakt. hebben toen de kop eraf gehaald en wat bleek de distributie ketting op gerekt, wat ze in oostenrijk al gezegd hadden. nieuwe erop gelegd en nu loopt de auto weer als een tierelier. dus goed. deze verkeerde conclusie heeft me dus wel €1000 extra gekost. stelletje amateurs en voor hun verkeerde conclusie moest ik dan ook nog €50 betalen . in oostenrijk deden ze het gratis. mijn volgende auto zal ook wel weer een kia worden maar die ga ik beslist niet bij kia content in eindhoven halen. mvg philip email preber59@gmail.com

  • Aanbevelen? Nee
1

waardeloos

in oostenrijk begon de moter controle lampje te branden , daar naar een garage gegaan en die zijden de distributie ketting is op gerekt maar we konden er nog wel mee rijden.in nederland meteen naar kia content gegaan en door laten meten, hun conclusie katalysator kapot en lambdasondes. de auto laten maken bij di air vd sande in best , hebben twee keer een katalysator vervangen en de lambdasondes, niet geholpen zijn bij content in ehv geweest met onze auto en nog zijden ze de katalysator kapot. maar auto was nog steeds niet gemaakt. hebben toen de kop eraf gehaald en wat bleek de distributie ketting op gerekt. nieuwe erop gelegd en nu loopt de auto weer als een tierelier. dus goed. deze verkeerde conclusie heeft me dus wel €1000 extra gekost. stelletje amateurs mijn volgende auto zal ook wel weer een kia worden maar die ga ik beslist niet bij kia content in eindhoven halen. mvg philip email preber59@gmail.com

  • Aanbevelen? Nee
3

teleurstellend

We hebben een nieuwe Jeep Compass gekocht het verkooppraatje was prima, en ook de auto bevalt uitstekend .Maar het afleveren van de auto is slecht gedaan de uitleg was summier en er bleken enkele dingen niet te werken zoals bv de parkeersensoren aan de voorzijde, hiervoor ben ik 2x terug geweest naar Eindhoven met toen ook de vraag om de tomtom te updaten, dit moet blijkt achteraf via Uconnect dit hebben we zelf geinstalleerd en geactiveerd maar de navigatie werkt niet en al de andere dingen wel ,hierover gemaild en gebeld en ik mag weer naar Eindhoven want er zou wel weer iets in de instellingen niet goed staan,op mijn vraag of de verkoper dan niet even langs kon komen ipv ik alweer naar hun en daar krijg ik een vaag antwoord op en weet ik nu nog niet wat de bedoeling is.

  • Aanbevelen? Nee
1

slecht, slecht slecht

Ik ben minimaal 10 uur bezig om een probleem uit aan het leggen met NISSAN. Het is 1 groot afschuif systeem, Ligt aan NISSAN Nederland, Niet aan NISSAN Tilburg. Brutale communicatie, 15 dagen wachten voor afspraak, eindelijk aan de beurt, 45 minuten verder, sturen mijn vrouw weg, niet zeggen dat het probleem niet is opgelost, maar wel laten betalen. moet zelf er achter komen dat het probleem niet is opgelost Nu nieuwe afspraak moeten maken, nee niet mijn manier van werken zo.

  • Aanbevelen? Nee
1

Klantonvriendelijke, onbehulpzame en onbeschofte medewerker

Vandaag een ontzettend nare ervaring gehad met Miel van Content Autogroep in Den Bosch. Na een plotselinge lekke band op de snelweg met mijn splinternieuwe Fiat 500c naast de weg beland. Na super vriendelijke safety check ivm hitteprotocol inc flesje koud water door Rijkswaterstaat en hulp van de ANWB zoals beloofd binnen 1 uur, op dringend advies van zowel de ANWB als Fiat Hulp naar de lokale Fiat dealer verwezen. Onderweg keurig gebeld, de situatie uitgelegd waarna ik doorverbonden werd met Miel. Hij vroeg me de bandenmaat door te geven. De 1e afslag naar DB genomen en op een parkeerplaats gecheckt+doorgebeld. Band bleek niet op voorraad. Aangezien ik recht had op vervangend vervoer gevraagd of ik de auto wel alvast mocht brengen. E.e.a. moest geverifieerd worden waarna ik teruggebeld zou worden. Ik gaf aan dat ik al dichtbij Content Autogroep was en naar zijn reactie uitkeek. 20 minuten later was ik nog steeds niet gebeld. Mijn man had ondertussen ook met Fiat NL gebeld en zij gaven aan dat ik toch echt geholpen zou moeten worden door de dealer ivm garantieregeling. Nogmaals met Content gebeld en kreeg te horen dat alles onbekend was, obv mijn kenteken dacht Miel dat ik een geïmporteerde auto had en ik was voor hem nog geen bekende klant. Nogmaals verzocht tot verificatie en wederom niet teruggebeld. Vervolgens ben ik de auto zelf naar de garage gaan brengen daar mij dit met klem geadviseerd was. Bij binnenkomst geef ik keurig aan dat ik gebeld heb, wat er gebeurd is. De man in kwestie stelt zich niet voor, kijkt me alleen aan en zegt vervolgens: dus jij bent van de fiat 500? Ik bevestig dit en vraag hem naar de status van de verificatie. Het antwoord is verbijsterend: het is onbekend hier allemaal en ik pak het morgen op. Ga maar rijden met je auto ik zeg dat het kan (zonder beoordeling!). De ANWB man heeft het mis, ik stuur je weg. Auto vanuit legal perspectief ingeleverd. Absoluut niet te spreken over de gang van zaken, erg teleurgesteld in de slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
9

Geen gezeur, gewoon oplossen en dat doen ze

We hebben een Kia Ceed SW my20 gekocht bij content autogroep eindhoven. De verkoper was volledig eerlijk. Hij liet boden op de inruilauto zien en heeft de kortingen gefileerd zodat wij volledig inzicht kregen in de prijsopbouw. (Transparantie en eerlijkheid duurt het langst) Om de prijs te drukken en daarmee tot een betaalbare prijs te komen, hebben we gekozen voor een vaste trekhaak (scheelde 250 euro met een afneembare) en hebben we beide water bij de wijn gedaan om tot een goede prijs te komen. We hebben een aantal weken later de auto opgehaald en bijna direct bleken de parkeersensoren niet goed te functioneren. Wat bleek, er mag onze deze auto (met parkeersensoren af-fabriek) geen vaste trekhaak, alleen een afneembare. Telefonisch contact opgenomen met content autogroep, mijn bevindingen gedeeld en afspraak met de verkoper gemaakt. Met de ervaringen bij andere garages bereide ik me voor op harde onderhandelingen. Tijdens het gesprek heeft de verkoper direct aangegeven dat hij fout zat, dat deze trekhaak nooit onder deze auto gemonteerd had mogen worden en dat hij het op ging lossen door een afneembare trekhaak te plaatsen zonder extra kosten. Ik heb eigenlijk helemaal niets hoeven zeggen, de (enige goede) oplossing werd meteen aangeboden. Nu even wachten totdat de nieuwe trekhaak geplaatst gaat worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Fouten kunnen gemaakt worden Ook bij content autogroep maar dat wordt klantvriendelijk opgelost zonder dat je als klant op je strepen hoeft te gaan staan of dat je afgescheept wordt met halve oplossingen. Precies zoals het zou moeten. Chapeau voor content-autogroep.

  • Aanbevelen? Ja
3

Gaan niet met je bot in. Heeft goud in zijn gedachten. Wil goud aan verdienen

Wijs bot af. Zijn bod is goud. Hij denkt goud aan je te verdienen

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch autobedrijf heeft tijd voor de klant

Heb in mei VW Tiguan daar gekocht, medewerker stond ons goed te woord, toonde interesse in mijn vragen, legde alles fijn uit en nam de tijd voor ons, auto was keurig netjes gepoetst en verzorgt een garage om zeker bij andere aan te raden om eens te gaan kijken

  • Aanbevelen? Ja
10

CONTENT MET CONTENTGROEP; KOM ER AL MEER DAN 30 JAAR, VOORHEEN DENISSEN, NU CONTENTGROEP

AL JAREN KLANT BIJ DENISSEN NISSAN EN KIA DEALER; NAGENOEG NOG STEEDS ZELFDE DENISSEN PERSONEEL NA VOORTZETTING IN ZOMER 2019, NU ONDER DE NAAM CONTENTGROEP. PLEZIERIG BEDRIJF DAT JE NOG VAN NAAM KENT EN NIET VAN KLANTNUMMER. WE BLIJVEN HIER KOMEN MET 4 AUTO'S WAARVAN 3 NISSAN. NOG EVEN HET NISSAN DEALERSCHAP WEER TERUG OP DEZE VESTIGING EN WIJ ZIJN SUPER CONTENT EN CONTENTE MENSCHEN. JIM, MEI 2020

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd