Kapotte accu

Van de week een auto gekocht na alles getekend te hebben wilde ik wegrijden starten mijn auto niet 3 mensen bezig geweest hem aan de praat te krijgen met de mooie woorden dit gaat niet meer gebeuren in de toekomst enkele dagen later starten hij weer niet bleek de accu gewoon kapot te zijn nieuwe accu geplaatst wat 2uur moest duren geen compensatie niks werd gewoon weggestuurd met een slecht gevoel wat is het volgende wat er nog kapot kan zij

Prima en correcte autodealer!

Gisteren wezen kijken bij content autogroep in Den Bosch naar een alfa romeo Stelvio, werden dan ook hartelijk ontvangen door Leonard Pigmans onder het genot van een bak koffie. Al met al een prettige sfeer en totaal niet opdringerig, wordt tijd voor je genomen en de mogelijkheid geboden een stuk ermee te gaan proefrijden. Na onze proefrit waren we er al snel uit en hebben de Stelvio dan ook gekocht, ook toen we aangaven dat de banden niet helemaal meer top waren werd dan ook direct aangegeven dat er een paar nieuwe ondergezet werden incl. complete onderhoudsbeurt. Als de auto net zo uitpakt zoals we zijn behandeld door content autogroep hebben we een topdeal, dank daarvoor!

Slechte service vestiging Den Bosch

Gebeld voor afspraak om mijn Jeep Renegade te laten uitlezen ivm storingsmelding motor. Ik kon direct dezelfde dag terecht om 14u. Zou maximaal een uur duren, buiten wachten ivm corona. Bij afzetten auto werd ik onvriendelijk ontvangen door een “servicemedewerker”, hoe druk het wel niet was en ik echt zo blij mocht zijn dat ik terecht kon en ze konden uitlezen maar ik echt niet hoefde te rekenen op reparatie. Afspraak gemaakt dat ik gebeld zou worden als de auto uitgelezen was. Dezelfde dag niks gehoord. Volgende dag gebeld, ik zou terug gebeld worden, niks gehoord. Dag erna weer gebeld en de servicemedewerker liet mij weten absoluut geen tijd te hebben gehad. Ik ben de auto 2 dagen kwijt geweest zonder resultaat, fijn de kerst in met deze storing. Ik dacht mijn auto bij een goede dealer te brengen. De houding van de zogenaamde service medewerker is zeker geen visitekaartje voor dit bedrijf.

Zeer goed geholpen

We zij er heel goed geholpen

Meteen super goed geholpen, snelle service !

Verkoper die mij na enige weken niet meer kent.

Hyundai Kona gekocht. Leuke verkoper maar... als ik hem na 4 weken weer zie kent hij me niet meer. Vandaag bandenwissel. De sleutel van de anti diefstalbauten Nergens te vinden. Gebeld. Moeten daar en daar liggen zegt verkoper Sander uit Tilburg. Wanneer ik uitleg dat ze echt nergens te vinden zijn werd mijnheer Sander onbeleefd. Geen excuses gekregen. Nooit geen auto bij Content meer. Ik ben echt boos.

Afknapper

Als zeer serieuze geïnteresseerde van een Kia EV6zijn wij afgeknapt door de benadering en deskundigheid van de aanwezige verkoper. Hij kon niets, wilde niets, en wist niets. Lijkt wel of ze bij Kia Tilburg geen EV6 willen verkopen. Wij waren al voor 80% over de streep. Ze zitten niet op een in te ruilen auto te wachten lijkt het. Jammer, maar wel een rare ervaring.

Goedemiddag, Wij hebben uw review gelezen en wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen graag met u in contact komen. Wij hebben u een mail gestuurd en wij hopen dat u hierop reageert. Met vriendelijke groet, Content Autogroep

Heel goed en professioneel geholpen

We hebben 28 oktober mijn nieuwe auto opgehaald. We zijn door Brian Willems geholpen. We hebben een lekkere cappuccino aangeboden gekregen en hebben alles goed doorgenomen en ontzettend goed geholpen. Bedankt voor de goede service

In zeer korte tijd goed geholpen door de verkoper van Content Autogroep Den Bosch. Complimenten. Nam ook echt de tijd voor me en mijn vragen.

Geweldige service

Dankzij Sven hebben we de auto kunnen leasen doe we graag wilden hebben. Fijne service en nu heel blij met onze nieuwe E-Kona.

Prima service!

Vorige week -zonder afspraak - even langs geweest met een sleutelprobleem (afstandsbediening) van onze Fiat Ducato camperbus. Meteen geholpen; euvel ook meteen verholpen door een zeer deskundige medewerker! En dat niet alleen, het was ook nog een heel aardige, klantvriendelijke man. Wat een service! Dank je wel!

Perfecte hulp op zaterdagmorgen!

Zaterdagmorgen 9 oktober ging ik met vrienden in mijn Fiat voor een langweekend naar Duitsland toen nabij Den Bosch het oranjelampje (motorblokje) ging branden en de tekst “Defect motor) verscheen. Naar automobielgroep Content gereden. Ondanks dat op zaterdag geen diagnoseonderzoek wordt uitgevoerd heeft de monteur de computer uitgelezen. De motor liep keurig en gaf alleen temperatuurverschil in koelvloeistof aan. Monteur mocht verder niet sleutelen maar vermoedelijk niet goed werkende sensor of zelfs luchtbel kon oorzaak. Halverwege vakantie viel temperatuurmeter uit. Tijdens thuisreis deed meter het weer en doofde het oranje lampje. Ga het nu ik thuis ben na laten kijken. Onze complimenten voor uw monteur -vakman!!- en dat op zaterdagmorgen zonder kosten in rekening te brengen. !!!!!!

Balie medewerker slechte info

Tot 2 x toe verteld de balie medewerker foute info eerst over tank klep daarna over update van het navigatie systeem.

uitstekende aflevering van nieuwe Hyndai Kona Electric

Enthousiaste ontvangst, goede uitleg van de meest gebruikte opties, goede afwikkeling met oog voor de klant. Fijne beleving dat de nieuwe Kona vanuit de showroom wordt gepresenteerd en later naar buiten wordt gereden. Er wordt tijd genomen voor de aflevering.

Contentautogroep is een uitstekend bedrijf en zijn uitstekend geholpen met de keuze bij een auto die bij ons past. In een woord TOP!!

Zeer tevreden.

Goed ontvangen. De verkopers nemen de tijd voor je. Valt goed zaken mee te doen. En een super uitleg over de auto gehad bij aflevering. Zeker een aanrader.

Wordt altijd goed geholpen

Kom al jaren bij de fiat dealer in Den Bosch. Wordt goed geholpen door de werkplaats ende monteurs. Koplamp was kapot en werd direct weer gemaakt door Maurice.

Geweldig!!

Mijn eerste bezoek aan de fiatdealer van Content Autogroep was buitengewoon goed. De klantvriendelijkheid van medewerkers is geweldig. Ik voelde me daar zeer op mijn gemak. Ik was daar omdat er een mankementje aan mijn auto was wat direct en kosteloos werd verholpen. Topservice!!!

Netjes ontvangen

Heel tevreden we zijn in den Bosch aangekomen om te kijken naar n andere auto eerst nog gekeken op de website en ja de auto waar we meer van willen weten .bij binnenkomst eerst wat rond gekeken keuze is reuze de verkoper Ronald van de B kwam en hielp ons verder na n bakkie koffie en goed gesprek en onderhandelen en daarna proefrit van drie kwartier mogen we dinsdag de auto op gaan halen .

Aankoop goed nazorg kut

Na aankoop van de auto zouden er nog wat puntjes aangepakt worden . Deze zouden bij oplevering gedaan zijn, maar er bleek dat er nog wat schade gemaakt was tijdens de reparatie. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren en dit zou opgelost worden na onze vakantie. Ze waren nog een klein puntje voor vergeten en de poetsbeurt is denk ik door een blinde gedaan of maar halve bak. Het vuil zat nog tussen het schuifraam en de noten en dennentakken liggen nog onder de motorkap. Na nu een week bezig te zijn om een vervolgafspraak te maken/plannen ,en ze mij al 3x zouden terug bellen nog steeds niks gehoord. Dus de nazorg is gewoon ruk zeg maar. Dus vandaar deze negatieve beoordeling.

Gedrevenheid tot vinden

Medewerker van onderdelen magazijn van content hyundai is gelukkig voor de vakantie nog aan een sleutel voor de dakdrager kunnen komen. Topper en een volhouder. Tot binnenkort voor meer spullen.

Goede ervanring

We hebben vandaag een auto gekocht. De verkoper Erik m was zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken. Bij aankomst stond de auto netjes klaar en was gereserveerd voor ons omdanks dat er veel meer intressen naar was. Na een goed gesprek en een proefrit hebben wij de auto gekocht.

Goede service! Eerlijk en betrouwbaar. 1 velg werd nog gratis meegespoten naast de andere velg waarvan ik de schade bij de occasion wel had gezien.

Perfect opgevangen en super goed geholpen

In maart 2021 kocht ik mijn eerste auto bij Content Autogroep Eindhoven. Verkoopadviseur vd Wal heeft maandenlang op verzoek zijn ogen uitgekeken naar een occasion die voldeed aan al mijn eisen en daarbij ook nog paste binnen het budget. Vervolgens zijn op verzoek de velgen nog extra netjes opgepoetst en is mijn auto keurig afgeleverd. Alleen daarvoor ontvangt Content Autogroep al een 10! In mei 2021 kreeg in voor de deur bij Content Autogroep Den Bosch een ongeluk. Natuurlijk was ik redelijk in paniek want mijn 'net nieuwe' auto zat in elkaar. Ik ben in de vestiging in Den Bosch naar binnen gelopen waar ik vervolgens heel erg fijn ben opgevangen door de medewerkers aan de balie. Meneer Free en meneer van Vark hebben mij gerust gesteld (niet makkelijk) en geholpen bij het invullen van de schadeformulieren. Daarna is mijn auto binnen vijf werkdagen met een volledig nieuwe voorkant (en inhoud) weer netjes aan mij terug overhandigd zonder dat ik hier verder nog enige werkzaamheden aan heb moeten verrichten, dus ook Content Autogroep Den Bosch krijgt van mij een dikke 10! SUPER BEDANKT

Goede en nette service.

Grootte reparatie uitgevoerd aan Mazda CX5, nagenoeg correcte prijsopgave van te voren en goed op de hoogte gehouden van reparatie traject. Auto netjes schoon opgeleverd.