Goede service! Eerlijk en betrouwbaar. 1 velg werd nog gratis meegespoten naast de andere velg waarvan ik de schade bij de occasion wel had gezien.

Perfect opgevangen en super goed geholpen

In maart 2021 kocht ik mijn eerste auto bij Content Autogroep Eindhoven. Verkoopadviseur vd Wal heeft maandenlang op verzoek zijn ogen uitgekeken naar een occasion die voldeed aan al mijn eisen en daarbij ook nog paste binnen het budget. Vervolgens zijn op verzoek de velgen nog extra netjes opgepoetst en is mijn auto keurig afgeleverd. Alleen daarvoor ontvangt Content Autogroep al een 10! In mei 2021 kreeg in voor de deur bij Content Autogroep Den Bosch een ongeluk. Natuurlijk was ik redelijk in paniek want mijn 'net nieuwe' auto zat in elkaar. Ik ben in de vestiging in Den Bosch naar binnen gelopen waar ik vervolgens heel erg fijn ben opgevangen door de medewerkers aan de balie. Meneer Free en meneer van Vark hebben mij gerust gesteld (niet makkelijk) en geholpen bij het invullen van de schadeformulieren. Daarna is mijn auto binnen vijf werkdagen met een volledig nieuwe voorkant (en inhoud) weer netjes aan mij terug overhandigd zonder dat ik hier verder nog enige werkzaamheden aan heb moeten verrichten, dus ook Content Autogroep Den Bosch krijgt van mij een dikke 10! SUPER BEDANKT

Goede en nette service.

Grootte reparatie uitgevoerd aan Mazda CX5, nagenoeg correcte prijsopgave van te voren en goed op de hoogte gehouden van reparatie traject. Auto netjes schoon opgeleverd.

Geweldig geholpen!

Als bezitter van een fiat punto evo, kwam ik bij toeval in Eindhoven bij de fiatdealer Content uit . In de regio Venlo waar ik vandaan kom is helaas geen fiatdealer meer aanwezig. Ik kwam voor een set pedaalrubbers , deze waren echter niet zo gemakkelijk te vinden in het systeem. Maar door de medewerker werd er alles aan gedaan om de juiste rubbers te vinden wat ook uiteindelijk gelukt is! Hulde voor deze medewerker die niet zo gemakkelijk opgaf!!! Iemand anders had denk ik gezegd “ die bestaan niet, kan ik niet leveren” maar hier niet! Top service verdient een pluim.

Snel advies en hulp bij update navigatie!

Het updaten van de navigatie bij onze Fiat 500X verliep niet zonder problemen. De hulp welke ik op verzoek kreeg was fantastisch snel en deskundig! Ook de kosten waren erg laag, namelijk helemaal niets!! Dank jullie wel mannen en graag tot een volgende keer! Groet van Joep van Meel

" una bellissima Alfa Romeo Giulietta "

Vorige week was mijn oog gevallen op een prachtige Alfa Romeo Giulietta te Den Bosch welke ik graag eens wilde aanschouwen in de showroom. Na een afspraak gemaakt te hebben met Leonard werd ik prettig ontvangen en onder het genot van een kopje koffie en leuk gesprek uiteindelijk tot een mooie deal gekomen. Het team van Content heeft hard gewerkt om de auto tijdig af te kunnen leveren waarvoor mijn grote dank. Ik ben met een grote glimlach naar huis gereden en ik kan deze dealer dan ook van harte aanbevelen. Leonard en team van Content; " grazie mille " !

Top service

Storing Nissan qashqai ( start stop systeem)en netjes en snel verholpen. Telefoon gehad dat het onderdeel besteld moest worden, en binnen 1 dag opgelost. Nette service Content autogroep Tilburg.

Auto gekocht op dwaling

Ik heb op 22-5-2021 een nieuwe auto gekocht (Kia picanto x-line) met een verkeerd verkooppraatje en er werd mij verteld dat het lane assist systeem (Active rijbaan functie) in deze uitvoering, (mocht ik een beroerte o.i.d. achter het stuur zou krijgen) deze auto automatisch tussen de lijnen zou blijven rijden, daarna (na waarschuwing) automatisch vaart zou minderen en de auto vanzelf tot stilstand zou komen met de alarmlichten aan. Dit gaf mij een dusdanig veilig gevoel en heb op basis van deze informatie de deal gesloten. Dit klopte achteraf totaal niet. Ik zou deze auto niet hebben gekocht op dat moment als ik de juiste informatie zou hebben ontvangen, en zou meer proefritten bij andere merken hebben ingepland. Ik kwam 14-6 weer bij de garage omdat er wat waarschuwingslampjes gingen branden en sprak toevallig een andere verkoper hierover. Deze gaf mij de totaal andere informatie over dit systeem waar ik dus behoorlijk overstuur van was. 15-6 ben ik weer terug gegaan en heb het gesprek met de betreffende verkoper (onrechtmatig verkregen bewijs) opgenomen en hij heeft gelukkig het boetekleed aangetrokken en alles bekent betreft zijn onkundig verkooppraatje. Ik heb hem om compensatie gevraagd, bv een set winterbanden met velgen. Hij gaf mij een tegenvoorstel voor een gratis beurtje wat ik als zeer beledigend opnam. Naderhand, toen ik de heer Meeuwissen belde en vertelde dat ik de intentie had om naar de advocaat te stappen, kwam hij met een goedkoper setje winterbanden en velgen aanzetten maar dan moest ik metéén akkoord geven. Dit heb ik geschrokken geaccepteerd omdat ik erg geïntimideerd werd door betreffende meneer. Ik heb voor ruim € 5000 aan gebakken lucht gekocht en dit is niet in verhouding met een setje winterbanden of andere onzin aanbiedingen/zoethoudertjes. Jammer dit!! Update: 16-6: inmiddels is het opgelost door de garage met de goede set velgen en winterbanden waar ik om had gevraagd.

Goedemorgen, wij zijn blij dat wij contact met u hebben opgenomen en dat e.e.a. nu naar tevredenheid is opgelost. We vertrouwen op een positieve langdurige relatie. Team Content Autogroep

Slecht

Sleche ontvangst. Toont desinteresse. Mis spontaniteit. In een modezaak krijg je meer aandacht.

Goede service en mooie producten...maar

Goede service en mooie producten... maar... grote kans dat uw vrouw via Facebook of Instagram door de verkoper zal worden lastiggevalle. Desalniettemin... Prima bedrijf...

Geweldige snelle en goede service

2e pinksterdag een 2019 Jeep renegade gekocht bij content autogroep Den Bosch,vooral door de prettige en deskundige info van Leonard Pigmans besloten deze meteen te kopen (stond in Eindhoven) dinsdag contact opgenomen voor de aflevering omdat we deze graag snel bij ons op de oprit wilden hebben.......Leonard heeft toen echt hemel en aarde bewogen en de auto woensdag gelevert! (Hij moest hiervoor zelfs naar eindhoven komen) Kortom....geweldige service en vooral een deskundige en prettige verkoper! And last but not least.......een prachtige jeep renegade! CHAPEAU!!!

Geweldig Kom al jaren met veel plezier bij Content Jelle nogmaals bedankt

Cijfer 10 dik verdiend.

Na mijn ervaring van 2-10-20. wil ik nu toch ook iets recht zetten. eren wie eren toe komt. cijfer 10 is nu echt op zijn plaats. Mvg. Ruud

Geweldige service

Vriendelijk en vakkundig personeel, goede service

Heel goed

Wij zijn goed geholpen, ik denk dat cijfer 10 genoeg zegt .

Altijd een oplossing, de klant centraal

Bij het afleveren van de auto een kleine onvolkomenheid. Echter snel en adequaat opgelost door de Content Autogroep. Nu al weer een maandje genietend van mijn auto. Nissan Leaf, een aanrader!

HEEL GOED GEHOLPEN GOED ADVIES EN TIJD

WIST WAT IK WILDE MAAR HEEL GOED GEHOLPEN EEN GOED ADVIES EN AFHANDELING EN GOEDE INRUIL AANRADER AFHANDELING SUPER GR WIM

Uitmuntend

Weer naar tevredenheid geholpen, zelfs als gratis service de auto gewassen!

Zeer klantvriendelijk en terzakekundig

Half januari 2021 liep de garantie op mijn Giulia af. Ivm corona gevraagd of de termijn opgeschort kon worden. Was geen probleem. Deze week zijn enkele (kleine) mankementen vakkundig en onder volledige garantie hersteld. Ben zeer te spreken over deze prima service en de klantvriendelijkheid van Content Autogroep.

Ronduit oplichters

Vervanging van remblokken en remschijven van onze Picantor wilden ze 400 Euro voor hebben. Voor de vervanging van een gerafelde autogordel i.v.m. APK keuring wilden ze 500 Euro hebben. Ik heb deze reparaties niet laten uitvoeren omdat ik het te duur vondt en ben zelf aan de slag gegaan. Nieuwe ABS remblokken en remschijven kosten me 80 Euro en een uur montage tijd gebruikmakende van een simpele krik op de oprit. Vervanging van de gordelband koste me 60 Euro en 1 uur demontage / montage tijd. Natuurlijk kunnen de monteurs van Content dit allemaal nog veel sneller. Ik bespaarde dus 760 Euro met zo'n 2.5 uur werk wat Content waarschijnlijk in 1.5 uur kan doen. Ronduit oplichters dus en dus absoluut ver van weg blijven.

Heel erg tevreden

Binnen gekomen voor een proefrit, naar buiten gelopen met een nieuwe auto. Heel erg klantvriendelijk en een super tevreden gevoel bij onze aankoop. Ik kan het iedereen aanraden om hier een nieuwe auto te kopen.

Meedenkend

Ondanks deze “rare” tijd, uitstekend geholpen met onze keuze voor een nieuwe auto . Kia Stonic De naplaatsing van een trekhaak , kreeg een andere auto mee naar huis. De vraag of ik wilde dat de auto nog gewassen werd ( gratis) was helaas net gedaan door ons. Maar een prettige bijkomstigheid en zal ik zeker onthouden . We zijn erg tevreden over onze Stonic, prettige auto Met vriendelijke groet : Fam. coelen , Nuland

Prima!

Goede service, geld terug door coulance kia erg netjes, maar moest lang wachten tot dat de auto klaar was. Aardige mensen.

Eerste ervaring met Content Autogroep Eindhoven,maar direct heel positief!

In deze coronatijd met al zijn beperkingen,is het ons toch gelukt mede dankzij het betrokken personeel,een mooie Kia Picanto te kopen.

Altijd goed geholpen

Fijn bedrijf. Personeel is vriendelijk en beleefd, als er een probleem is zijn ze altijd heel behulpzaam. Ben hier al meerdere keren geweest en ben zeker van plan om terug te komen als het weer nodig is.