Filters

1

slecht, slecht slecht

Ik ben minimaal 10 uur bezig om een probleem uit aan het leggen met NISSAN. Het is 1 groot afschuif systeem, Ligt aan NISSAN Nederland, Niet aan NISSAN Tilburg. Brutale communicatie, 15 dagen wachten voor afspraak, eindelijk aan de beurt, 45 minuten verder, sturen mijn vrouw weg, niet zeggen dat het probleem niet is opgelost, maar wel laten betalen. moet zelf er achter komen dat het probleem niet is opgelost Nu nieuwe afspraak moeten maken, nee niet mijn manier van werken zo.

  • Aanbevelen? Nee
1

Klantonvriendelijke, onbehulpzame en onbeschofte medewerker

Vandaag een ontzettend nare ervaring gehad met Miel van Content Autogroep in Den Bosch. Na een plotselinge lekke band op de snelweg met mijn splinternieuwe Fiat 500c naast de weg beland. Na super vriendelijke safety check ivm hitteprotocol inc flesje koud water door Rijkswaterstaat en hulp van de ANWB zoals beloofd binnen 1 uur, op dringend advies van zowel de ANWB als Fiat Hulp naar de lokale Fiat dealer verwezen. Onderweg keurig gebeld, de situatie uitgelegd waarna ik doorverbonden werd met Miel. Hij vroeg me de bandenmaat door te geven. De 1e afslag naar DB genomen en op een parkeerplaats gecheckt+doorgebeld. Band bleek niet op voorraad. Aangezien ik recht had op vervangend vervoer gevraagd of ik de auto wel alvast mocht brengen. E.e.a. moest geverifieerd worden waarna ik teruggebeld zou worden. Ik gaf aan dat ik al dichtbij Content Autogroep was en naar zijn reactie uitkeek. 20 minuten later was ik nog steeds niet gebeld. Mijn man had ondertussen ook met Fiat NL gebeld en zij gaven aan dat ik toch echt geholpen zou moeten worden door de dealer ivm garantieregeling. Nogmaals met Content gebeld en kreeg te horen dat alles onbekend was, obv mijn kenteken dacht Miel dat ik een geïmporteerde auto had en ik was voor hem nog geen bekende klant. Nogmaals verzocht tot verificatie en wederom niet teruggebeld. Vervolgens ben ik de auto zelf naar de garage gaan brengen daar mij dit met klem geadviseerd was. Bij binnenkomst geef ik keurig aan dat ik gebeld heb, wat er gebeurd is. De man in kwestie stelt zich niet voor, kijkt me alleen aan en zegt vervolgens: dus jij bent van de fiat 500? Ik bevestig dit en vraag hem naar de status van de verificatie. Het antwoord is verbijsterend: het is onbekend hier allemaal en ik pak het morgen op. Ga maar rijden met je auto ik zeg dat het kan (zonder beoordeling!). De ANWB man heeft het mis, ik stuur je weg. Auto vanuit legal perspectief ingeleverd. Absoluut niet te spreken over de gang van zaken, erg teleurgesteld in de slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
9

Geen gezeur, gewoon oplossen en dat doen ze

We hebben een Kia Ceed SW my20 gekocht bij content autogroep eindhoven. De verkoper was volledig eerlijk. Hij liet boden op de inruilauto zien en heeft de kortingen gefileerd zodat wij volledig inzicht kregen in de prijsopbouw. (Transparantie en eerlijkheid duurt het langst) Om de prijs te drukken en daarmee tot een betaalbare prijs te komen, hebben we gekozen voor een vaste trekhaak (scheelde 250 euro met een afneembare) en hebben we beide water bij de wijn gedaan om tot een goede prijs te komen. We hebben een aantal weken later de auto opgehaald en bijna direct bleken de parkeersensoren niet goed te functioneren. Wat bleek, er mag onze deze auto (met parkeersensoren af-fabriek) geen vaste trekhaak, alleen een afneembare. Telefonisch contact opgenomen met content autogroep, mijn bevindingen gedeeld en afspraak met de verkoper gemaakt. Met de ervaringen bij andere garages bereide ik me voor op harde onderhandelingen. Tijdens het gesprek heeft de verkoper direct aangegeven dat hij fout zat, dat deze trekhaak nooit onder deze auto gemonteerd had mogen worden en dat hij het op ging lossen door een afneembare trekhaak te plaatsen zonder extra kosten. Ik heb eigenlijk helemaal niets hoeven zeggen, de (enige goede) oplossing werd meteen aangeboden. Nu even wachten totdat de nieuwe trekhaak geplaatst gaat worden maar daar heb ik alle vertrouwen in. Fouten kunnen gemaakt worden Ook bij content autogroep maar dat wordt klantvriendelijk opgelost zonder dat je als klant op je strepen hoeft te gaan staan of dat je afgescheept wordt met halve oplossingen. Precies zoals het zou moeten. Chapeau voor content-autogroep.

  • Aanbevelen? Ja
3

Gaan niet met je bot in. Heeft goud in zijn gedachten. Wil goud aan verdienen

Wijs bot af. Zijn bod is goud. Hij denkt goud aan je te verdienen

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch autobedrijf heeft tijd voor de klant

Heb in mei VW Tiguan daar gekocht, medewerker stond ons goed te woord, toonde interesse in mijn vragen, legde alles fijn uit en nam de tijd voor ons, auto was keurig netjes gepoetst en verzorgt een garage om zeker bij andere aan te raden om eens te gaan kijken

  • Aanbevelen? Ja
10

CONTENT MET CONTENTGROEP; KOM ER AL MEER DAN 30 JAAR, VOORHEEN DENISSEN, NU CONTENTGROEP

AL JAREN KLANT BIJ DENISSEN NISSAN EN KIA DEALER; NAGENOEG NOG STEEDS ZELFDE DENISSEN PERSONEEL NA VOORTZETTING IN ZOMER 2019, NU ONDER DE NAAM CONTENTGROEP. PLEZIERIG BEDRIJF DAT JE NOG VAN NAAM KENT EN NIET VAN KLANTNUMMER. WE BLIJVEN HIER KOMEN MET 4 AUTO'S WAARVAN 3 NISSAN. NOG EVEN HET NISSAN DEALERSCHAP WEER TERUG OP DEZE VESTIGING EN WIJ ZIJN SUPER CONTENT EN CONTENTE MENSCHEN. JIM, MEI 2020

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer een geweldige auto

Ik heb weer een prima auto een fiat panda uit 2007 met maar 26171 op de teller mijn peugeot ingeruild en weer netjes geholpen zoals ik hier gewend ben Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fitness-Check (+ AVN-Update) -> Top!

Afspraak was Fitness-Check voor mijn Niro. Ik had gehoord, dat er een nieuwe versie van de AVN beschikbaar was en vroeg naar een update. Als ik de auto terug kreeg, was er ook de update dabij! Super gedan, bedankt voor de Service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntende service

Het panorama dak van mijn Subaru Forester van december 2013, sloot niet meer goed en bij hevige regenval lekte het. Vandaag had ik een afspraak bij Content Autogroep in Eindhoven en nadat ik mijn sleutel had afgegeven heb ik een kopje koffie gekregen en heb ik me vermaakt met wat lectuur en wat naar auto's gekeken. Na drie kwartier kreeg ik me sleutel terug met de mededeling "service" dat had ik niet verwacht en was zeer aangenaam verrast. met dank, Hans Hardon, Valkenswaard

  • Aanbevelen? Ja
6

Een redelijke ervaring

Op een zaterdag mijn Alfa voor een reparatie gebracht. Zou gebeld worden of het op zaterdag gerepareerd kon worden na een telefoontje nogmaals bevestigd dat ik gebeld zou worden dit is niet gebeurd. Maandag auto opgehaald. Hebben zij ongevraagd mijn nummerplaat houder vervangen door een van de Content groep. Erg vreemd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super verkopers hebben tijd voor de klant

Nieuwe kia gekocht en er is met aandacht naar onze wensen geluisterd top

  • Aanbevelen? Ja
10

heb automaat super

heb mijn tweede gulietta alleen maar positief ben altijd klant geweest bij garage bedrijf wouters tilburg

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte service

na 2 maanden er achter gekomen dat er in mijn Fiat 500 geen matten achterin lagen. na een telefoontje met Content werd er direct aangeboden om alsnog te matten te komen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, vriendelijk en professioneel !

Had op korte termijn een lease auto nodig. Binnen een aantal weken was het hele proces doorlopen en kon ik mijn nieuwe Kia Stonic ophalen. Werd telkens vlot geholpen en de auto is super. Bedankt .

  • Aanbevelen? Ja
2

Eerlijk duurt bij Content Den Bosch niet het langst

Content heeft prachtige KIA's in voorraad, maar het verhaal van Leo en Richard is herkenbaar. In mei 2019 kocht ik een Kia Ceed met kenteken JF-334-F. Voor mijn inruilauto kreeg ik 7000 Euro. De verkoper wilde dat ik wel snel een handtekening zette, want anders was ie weg. Een goede deal, dus ik tekende maar. Jammer dat de inruilauto mankementen ging vertonen. Een bevriend monteur wees me op noodzakelijke vervanging van distributieriem en remschijven. Eerlijk bij Content Den Bosch aangegeven dat ik van de koop afzag vanwege de mankementen. De verkoper wees me op 15% boete van de verkoop volgens de BOVAG-voorwaarden, dus of ik maar even bijna 2000 Euro wilde betalen. Op 19 juni 2019 is de genoemde KIA Ceed alsnog aan een andere koper verkocht. Reken maar dat deze koper nogmaals die 595 afleveringskosten heeft betaald, terwijl ik die ook al had betaald. Leo waarschuwde Content Den Bosch al voor buurman Van Boxtel die ook KIA's verkoopt.

  • Aanbevelen? Nee
1

Over Fiat Panda 1.2 absoluut NIET Content

Fiat Panda 1.2 in februari 2016 nieuw gekocht, toen nog Nieuwkoop. In 2019, met ongeveer 17500 km en na een paar maal te zijn stilgevallen op de snelweg, is in februari-maart het gasklephuis vervangen. Nu in november, met 21500 km, weer op de snelweg stilgevallen. ANWB moeten laten komen. Dynamo defect. Mag natuurlijk niet. Dynamo moet toch zo'n 200.000 km meekunnen. Zowel de dealer als de Fiat Consumer Service vinden het waarschijnlijk normaal dat dit toch al binnen 4 jaar en met 21500 km kan gebeuren, want beiden bewegen geen milimeter. Zou toch van de dealer mogen verwachten dat deze bij Fiat Nederland een nieuwe dynamo claimt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch

Het was heel leuk om de auto te kopen ook door de sfeer bij kia. We moesten 10 weken wachten en zelfs toen wist bas nog dat we een rode strik wilde! Haha. Het was het wachten waard! Ondertussen veel gelachen. Het was een unieke ervaring. Bart en Bas, Super bedankt voor alles! Dikke 10 van ons!

  • Aanbevelen? Ja
2

Content Den Bosch jaagt KIA-klanten naar de buurman

Richard uit Tilburg heeft gelijk. Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf. Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto. De indruk bestaat dat er op korte termijn geld verdiend moet worden. Toen ik aangaf dat ik in januari 2021 het plan had om bij Content Den Bosch een gloednieuwe KIA te kopen, zijn ze niet geïnteresseerd. Wat wil je nu kopen? Dat wordt dan uiteindelijk een tweedehands van 8400 Euro en 595 Euro afleveringskosten. Dat laatste nooit doen, want als ze de kans krijgen innen ze die binnen 2 maanden 2 keer bij 2 verschillende klanten. Vraag na 4 maanden en 600 kilometer wat die tweedehands van 8400 bij inruil nog oplevert bij inruil en Content biedt je 6000 Euro. Zo kun je snel rijk worden. Content Den Bosch vergeet blijkbaar dat buurman Van Boxtel ook KIA's verkoopt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede aankoop gedaan

Auto gekocht bij Bart Conijn in Den Bosch. Zeer blij met mijn Kia. Goede service en eerlijkheid. Daarnaast bezit Bart over veel kennis die hij gemakkelijk op mij over kon brengen. Was top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles snel en goed geregeld TOP

heb een mooie auto gekocht

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Speciaal uit Den Haag naar Den Bosch gereden voor de jeep compass. Heb de auto online gezien en nog mailcontact gehad met een collega. Offerte laten maken en de auto gereserveerd. De volgende ochtend belde ik terug dat ik groen licht had. Hadden ze de auto die ochtend verkocht. Slechte zaak! Was netjes geweest als ze me hadden gebeld om te zeggen dat er iemand geïnteresseerd was en of ik heb nog wilde.

  • Aanbevelen? Nee
2

onnodig dure reparaties bij APK

Een aantal jaar geleden kocht ik mijn auto bij Nieuwkoop, hij had toen nul op de teller staan. Een prima auto waar ik nog steeds met plezier in rijd. Ik heb hem daarom altijd naar Nieuwkoop gebracht voor een beurt, maar de laatste paar keer was steeds het verhaal dat er dure reparaties nodig waren omdat hij anders niet veilig zou zijn. Het viel me op dat bij anderen ook dat verhaal werd verteld, dat is waarom ik toen naar een andere garage ben overgestapt. Een aantal jaar geleden is Nieuwkoop failliet gegaan, en is er de content autogroep in gekomen, en dit jaar besloot ik deze garage weer een nieuwe kans te geven. Ik kwam daarom binnen voor een APK en een standaard service beurt. De auto werd gecontroleerd en daaruit kwam naar voren dat er twee reparaties nodig waren voordat de auto weer de weg op zou mogen. De kosten voor deze 2 reparaties zouden uitkomen op minimaal 700.- euro, alles in totaal op 1000.- euro. Mijn auto rijd best goed, hij trilt niet en maakt geen rare geluiden, dus heb mijn eigen plan getrokken en ben naar een onafhankelijk keuringsstation gegaan. Daar kwam hij daar glansrijk door de keuring heen. Het commentaar van de content garage: "het zijn prutsers". Er mag dan een nieuwe eigenaar in zitten, maar de praktijken zijn hetzelfde gebleven. Geen aanrader. Ik heb inmiddels contact gehad met een andere monteur bij voormalig Nieuwkoop garage. De lucht is geklaard, zij leggen de lat erg hoog bij het keuren, de andere garage waar hij nu goed is gekeurd legt de lat lager. Wat mij betreft kan de lat ook wat lager bij Nieuwkoop, dit werkt onnodige hoge kosten in de hand.

  • Aanbevelen? Nee
2

Alleen vriendelijk met verkoop

Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto Vloermatten waren kapot Sterretje in raam Dashboard lag vol met stof Maar wel dik 500 euro aflever kosten betalen. Prima slechte service door de verkoper

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima verkoper

Kleine probleempjes Maar zonder probleem meteen opgelost of uitgelegd Meningsverschil over een sterretje in de ruit je kunt het niet altijd eens zijn met elkaar Automatten waren kapot maar werden direct nieuwe besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Kia Eindhoven : mooie showroom, vriendelijk en deskundig personeel

We werden gastvrij ontvangen en goed geholpen met de aanschaf van onze auto’s door Johan van Gestel.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd