Waardeloos geholpen met klachten dus zeer teleurgesteld
Heb bij Content Eindhoven op 5 maart 2025 een Kia Niro gekocht twv 31750 euro. de verkoper die mij hielp was Xxxxx.
Auto beken en er was een kleine beschadiging aan de rechter voorportier, dit zou geen probleem zijn en zou netjes worden hersteld.
Tijdens het onderhandelen viel er niet te praten over de prijs , was namelijk de meeneem prijs.
Wel kon de verkoper nog wel wat doen aan het afleverpakket van 795 euro.
Na wat onderhandelen deed hij 495 euro er vanaf waardoor de koop gesloten werd.
Ik kon mijn auto 20 maart ophalen en zou hij puntgaaf gepoetst klaar staan.
Dus 20 maart vanuit Bergen op Zoom naar Eindhoven om mijn auto op te halen.
Auto stond buiten niet schoon en niets gedaan aan de handgreep van het voorportier.
Tijdens de uitleg rit met de verkoper ondekte mijn vrouw een verdroogde sinasappel in de auto waaruit blijkt dat er NIET gepoetst was waar ik dus wel 795-495 is 300 euro voor heeft betaald.
De rechter voorportier handgreep zou hij wel even inorde maken,hij liep om een witte lakstift en smeerder de beschadiging in met deze witte lak terwijl de kleur van de auto parelmoer is.
Auto meegenomen en thuis zelf de auto gewassen en binnenkant gereinigd,je wil toch trots zijn op je auto tov familie en vrienden!
Tijdens het poetsen van mijn auto ondekte ik een gescheurde portierrubber.
Klacht van niet poetsen,handgreep en kapotte rubber gemeld bij Content. Na 10 dagen kwam er reactie of ik naar Eindhoven kon komen voor een grondige poetsbeurt van mijn auto.
Ik vertelde die mevrouw van Content dat ik al een nieuwe rubber had besteld en een afspraak had bij een schade herstelbedrijf
voor de handgreep en dat ik de auto zelf maar had gepoetst.
Daarop zij Petra ,,stuur de factuur maar op'',dit heb ik gedaan rubber 59,euro en greep spuiten 453 euro.
Wat ik al verwachte.... rubber wel ,spuiten van handgreep word niet vergoed.
Voorstel van mij 150 euro spuiten en 150euro poetsen.Maar helaas afgewezen door XXXX mij zien ze er NOOIT meer NIET CONTENT!!!!!