Fantastisch

Het was heel leuk om de auto te kopen ook door de sfeer bij kia. We moesten 10 weken wachten en zelfs toen wist bas nog dat we een rode strik wilde! Haha. Het was het wachten waard! Ondertussen veel gelachen. Het was een unieke ervaring. Bart en Bas, Super bedankt voor alles! Dikke 10 van ons!

Content Den Bosch jaagt KIA-klanten naar de buurman

Richard uit Tilburg heeft gelijk. Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf. Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto. De indruk bestaat dat er op korte termijn geld verdiend moet worden. Toen ik aangaf dat ik in januari 2021 het plan had om bij Content Den Bosch een gloednieuwe KIA te kopen, zijn ze niet geïnteresseerd. Wat wil je nu kopen? Dat wordt dan uiteindelijk een tweedehands van 8400 Euro en 595 Euro afleveringskosten. Dat laatste nooit doen, want als ze de kans krijgen innen ze die binnen 2 maanden 2 keer bij 2 verschillende klanten. Vraag na 4 maanden en 600 kilometer wat die tweedehands van 8400 bij inruil nog oplevert bij inruil en Content biedt je 6000 Euro. Zo kun je snel rijk worden. Content Den Bosch vergeet blijkbaar dat buurman Van Boxtel ook KIA's verkoopt.

Goede aankoop gedaan

Auto gekocht bij Bart Conijn in Den Bosch. Zeer blij met mijn Kia. Goede service en eerlijkheid. Daarnaast bezit Bart over veel kennis die hij gemakkelijk op mij over kon brengen. Was top!

Alles snel en goed geregeld TOP

heb een mooie auto gekocht

Slecht

Speciaal uit Den Haag naar Den Bosch gereden voor de jeep compass. Heb de auto online gezien en nog mailcontact gehad met een collega. Offerte laten maken en de auto gereserveerd. De volgende ochtend belde ik terug dat ik groen licht had. Hadden ze de auto die ochtend verkocht. Slechte zaak! Was netjes geweest als ze me hadden gebeld om te zeggen dat er iemand geïnteresseerd was en of ik heb nog wilde.

onnodig dure reparaties bij APK

Een aantal jaar geleden kocht ik mijn auto bij Nieuwkoop, hij had toen nul op de teller staan. Een prima auto waar ik nog steeds met plezier in rijd. Ik heb hem daarom altijd naar Nieuwkoop gebracht voor een beurt, maar de laatste paar keer was steeds het verhaal dat er dure reparaties nodig waren omdat hij anders niet veilig zou zijn. Het viel me op dat bij anderen ook dat verhaal werd verteld, dat is waarom ik toen naar een andere garage ben overgestapt. Een aantal jaar geleden is Nieuwkoop failliet gegaan, en is er de content autogroep in gekomen, en dit jaar besloot ik deze garage weer een nieuwe kans te geven. Ik kwam daarom binnen voor een APK en een standaard service beurt. De auto werd gecontroleerd en daaruit kwam naar voren dat er twee reparaties nodig waren voordat de auto weer de weg op zou mogen. De kosten voor deze 2 reparaties zouden uitkomen op minimaal 700.- euro, alles in totaal op 1000.- euro. Mijn auto rijd best goed, hij trilt niet en maakt geen rare geluiden, dus heb mijn eigen plan getrokken en ben naar een onafhankelijk keuringsstation gegaan. Daar kwam hij daar glansrijk door de keuring heen. Het commentaar van de content garage: "het zijn prutsers". Er mag dan een nieuwe eigenaar in zitten, maar de praktijken zijn hetzelfde gebleven. Geen aanrader. Ik heb inmiddels contact gehad met een andere monteur bij voormalig Nieuwkoop garage. De lucht is geklaard, zij leggen de lat erg hoog bij het keuren, de andere garage waar hij nu goed is gekeurd legt de lat lager. Wat mij betreft kan de lat ook wat lager bij Nieuwkoop, dit werkt onnodige hoge kosten in de hand.

Alleen vriendelijk met verkoop

Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto Vloermatten waren kapot Sterretje in raam Dashboard lag vol met stof Maar wel dik 500 euro aflever kosten betalen. Prima slechte service door de verkoper

Prima verkoper

Kleine probleempjes Maar zonder probleem meteen opgelost of uitgelegd Meningsverschil over een sterretje in de ruit je kunt het niet altijd eens zijn met elkaar Automatten waren kapot maar werden direct nieuwe besteld

Kia Eindhoven : mooie showroom, vriendelijk en deskundig personeel

We werden gastvrij ontvangen en goed geholpen met de aanschaf van onze auto’s door Johan van Gestel.

Heel fijn geholpen

Op 18 juni ben ik naar content in eindhoven geweest .. ivm vervangen portierslot (geholpen door de hr harrie vlemmix) ik wist wat de kosten waren dit had harrie vooraf met mij besproken. Ik had fijn het krantje gelezen en een lekker bakje koffie gedronken in de wachtruimte. Toen na ongeveer anderhalf uur harrie kwam vertellen dat de venga klaar was. Maar vertelde hij je krijgt geen rekening, ik ga proberen om r een coulance regeling van te maken. En op 23 julie kreeg ik een rekening dat ik maar 40% van de rekening hoefde te betalen. Is dat geen SERVICE. !!Harrie en de rest van het team bedankt. Tot ziens.Henk van den hurk.

Bijzonder prettig

Dhr. B. Conijn heeft ons op een fijne manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Hij nam de tijd, was geduldig en luisterde naar onze wensen.

Vandaag, 26 april 2019, onze kia picanto mogen ophalen. Tevreden over de omgang met de klanten, service en hulp is zeer goed. Ze nemen de tijd voor je om alles duidelijk te maken, geen kwantiteit, maar kwaliteit. Bjorn en Carlo van content autogroep Eindhoven bedankt!

• Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee

na een wat mindere ervaring bij andere Kia Dealer, even binnengelopen bij Content. Nadat mij gegund werd eerst wat rond te kijken kwam verkoper (Bart Conijn) rustig vragen of hij mij kon helpen. Ik gaf aan dat ik al wat onderzoek had gedaan en redelijk wist wat ik zocht. Er kon direct een proefrit worden gemaakt en tijdsduur was geen issue. Ik heb prima alles uit kunnen testen en kwam diezelfde dag met Bart tot een mooie deal. Vandaag auto opgehaald, je wordt netjes voorgesteld aan de mannen bij receptie en wat extra kadootjes ( :-) ) . Moet zeggen \"warm gevoel\" !!!! Dank je Bart!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht. Kia Sportage Automaat van 2014 met 32.000 k op de teller voor veel geld gekocht (27.740,-). Pakket 5 Kia Top selectie voor 695,- erbij. Onderzocht op 105 punten. Wat blijkt: de ruitenwissers waren compleet versleten, de buitenspiegel was beschadigd (zou gemaakt worden, dus niet), en na 5 maanden rijden waren de remblokken voor tot op de draad versleten en ook de schijven moesten worden vernieuwd. De controle daarvan zit dus blijkbaar niet in dat Top Selectie Pakket. Vergoeding was niet aan de orde om hele vreemde reden.

Klantvriendelijkheid en betrouwbaar

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja

Sinds dinsdag trotse bezitter van een kia picanto x line via private lease. Edwin Mertens heeft ons geholpen en alles uitgelegd zodat ik weer een super kus kan rijden Super service en begeleiding, totale plaatje gewoon perfect, ik moest kritisch kijken van Edwin maar heb echt geen min punt kunnen ontdekken. Edwin bedankt voor de begeleiding en tot over 4 jaar als mijn lease contract afloopt, ik vraag meteen naar jou. 👍👍👍

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja

Zeer vriendelijk en correct geholpen door Ronald van den Boom bij de aankoop van een gebruikte auto. Na een week rijden bleek er een probleem te zijn met 1 van de wiellagers. Aangezien Eindhoven vanuit mijn woonplaats toch een behoorlijk stuk rijden is, heb ik met Ronald overlegd hoe we dit op konden lossen. In overleg met hem is dit probleem op een voor mij perfecte manier opgelost. Hulde aan aan de service en het meedenken met de klant!

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee

Prettig bedrijf, goede/deskundige uitleg, advies en info over mogelijkheden aangaande aanschaf en inruil van de nieuwe en oude auto. Alles is naar wens en vlot afgehandeld: De flexibele opstelling en \"No Nonsens\" houding van het bedrijf, was voor ons in belangrijke mate bepalend voor de uiteindelijke aanschaf van onze nieuwe auto.

zeer slecht, onaanvaardbaar

2 keer geweest voor het leasen van een Kia Niro. Prijzen worden genoemd en later weer verhoogd. Afspraken gemaakt en later niet nagekomen kortom uitermate teleurstellend!

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee

Naar ons eerste bezoek aan auto content in den Bosch waren we niet erg te spreken.we hebben dit ook via een revieuws laten weten. We hebben naar aanleiding daarvan een prettig gesprek gehad met de baas. We zijn een paar weken later alsnog daar gaan kijken en zijn zeer prettig behandeld.we hebben dus ook een kia gekocht en alles is naar tevredenheid afgehandeld.we zijn heel fijn geholpen.en rijden nu onze kia naar alle tevreden heid. We vinden dat naar en niet zo\'n mooie review ook het goede vertelt mag worden.we zouden auto content zeker aanraden bij iedereen

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja

Zeer fijn en netjes geholpen met de aankoop van een nieuwe auto, vooral de service en het meedenken die geboden word en de hulp met de aankoop door Eric was perfect.!!!, veel beter dan ik verwacht had, geen nummer maar nog een echte klant, voelt ook meteen prettig en vertrouwt.

• Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee

Geweldige ervaring met dit bedrijf. Ik kocht enkele weken geleden een gebruikte auto zonder garantie voor mijn dochter. Na 1 week rijden ging de koppeling stuk. Zij zat op dat moment met haar 4 kinderen op een vakantiepark. Na telefonisch contact werd een vervangende auto bezorgd op het vakantiepark en haar kapotte auto meegenomen voor reparatie. Na 4 dagen kon ze de leenauto inleveren en kreeg ze haar eigen auto KOSTELOOS gerepareerd terug en kon ze mat haar 4 kinderen weer naar huis rijden. En ze bleef zo mobiel tijdens haar vakantie. Hulde voor de wijze waarop dit bedrijf dit heeft aangepakt.

zeer slecht, onaanvaardbaar

In den bosch waren wij 9 augustus 2018 om te kijken naar een nieuwe kia.de verkoper was erg ongeintereceerd .er kwam niets van uit en was erg kort.als we uitleg vroegen dan kregen we een kort antwoord wat nergens opsloeg.deed niet de minste moeite om de auto te verkopen.we vroegen heb je ook een andere kleur .antwoord nee dit is de laatste en deed verder geen moeite.ook niet om onze auto te taxeren opel crosa van 3 haar oud.hij zei toen we dat vroegen dat zal overal wel het zelfde zijn en deed niet de minste moeite.we waren erg geïnterneerd maar we hadden geen vertrouwen meer door zijn onverschilligheid om te kopen.hij wilde geen offerte doen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Een naar mijn idee eenvoudige vraag over een technisch probleem aan mijn Subaru blijkt lastiger te zijn dan verwacht. Op mijn vriendelijke vraag om een mogelijke oplossing te vinden krijg ik helaas geen antwoord. Een paar keer is mij beloofd om terug te bellen maar tot op heden helemaal geen reactie. Erg vervelend !

• Deskundigheid N.v.t.