10

Fitness-Check (+ AVN-Update) -> Top!

Afspraak was Fitness-Check voor mijn Niro. Ik had gehoord, dat er een nieuwe versie van de AVN beschikbaar was en vroeg naar een update. Als ik de auto terug kreeg, was er ook de update dabij! Super gedan, bedankt voor de Service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntende service

Het panorama dak van mijn Subaru Forester van december 2013, sloot niet meer goed en bij hevige regenval lekte het. Vandaag had ik een afspraak bij Content Autogroep in Eindhoven en nadat ik mijn sleutel had afgegeven heb ik een kopje koffie gekregen en heb ik me vermaakt met wat lectuur en wat naar auto's gekeken. Na drie kwartier kreeg ik me sleutel terug met de mededeling "service" dat had ik niet verwacht en was zeer aangenaam verrast. met dank, Hans Hardon, Valkenswaard

  • Aanbevelen? Ja
6

Een redelijke ervaring

Op een zaterdag mijn Alfa voor een reparatie gebracht. Zou gebeld worden of het op zaterdag gerepareerd kon worden na een telefoontje nogmaals bevestigd dat ik gebeld zou worden dit is niet gebeurd. Maandag auto opgehaald. Hebben zij ongevraagd mijn nummerplaat houder vervangen door een van de Content groep. Erg vreemd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super verkopers hebben tijd voor de klant

Nieuwe kia gekocht en er is met aandacht naar onze wensen geluisterd top

  • Aanbevelen? Ja
10

heb automaat super

heb mijn tweede gulietta alleen maar positief ben altijd klant geweest bij garage bedrijf wouters tilburg

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte service

na 2 maanden er achter gekomen dat er in mijn Fiat 500 geen matten achterin lagen. na een telefoontje met Content werd er direct aangeboden om alsnog te matten te komen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, vriendelijk en professioneel !

Had op korte termijn een lease auto nodig. Binnen een aantal weken was het hele proces doorlopen en kon ik mijn nieuwe Kia Stonic ophalen. Werd telkens vlot geholpen en de auto is super. Bedankt .

  • Aanbevelen? Ja
2

Eerlijk duurt bij Content Den Bosch niet het langst

Content heeft prachtige KIA's in voorraad, maar het verhaal van Leo en Richard is herkenbaar. In mei 2019 kocht ik een Kia Ceed met kenteken JF-334-F. Voor mijn inruilauto kreeg ik 7000 Euro. De verkoper wilde dat ik wel snel een handtekening zette, want anders was ie weg. Een goede deal, dus ik tekende maar. Jammer dat de inruilauto mankementen ging vertonen. Een bevriend monteur wees me op noodzakelijke vervanging van distributieriem en remschijven. Eerlijk bij Content Den Bosch aangegeven dat ik van de koop afzag vanwege de mankementen. De verkoper wees me op 15% boete van de verkoop volgens de BOVAG-voorwaarden, dus of ik maar even bijna 2000 Euro wilde betalen. Op 19 juni 2019 is de genoemde KIA Ceed alsnog aan een andere koper verkocht. Reken maar dat deze koper nogmaals die 595 afleveringskosten heeft betaald, terwijl ik die ook al had betaald. Leo waarschuwde Content Den Bosch al voor buurman Van Boxtel die ook KIA's verkoopt.

  • Aanbevelen? Nee
1

Over Fiat Panda 1.2 absoluut NIET Content

Fiat Panda 1.2 in februari 2016 nieuw gekocht, toen nog Nieuwkoop. In 2019, met ongeveer 17500 km en na een paar maal te zijn stilgevallen op de snelweg, is in februari-maart het gasklephuis vervangen. Nu in november, met 21500 km, weer op de snelweg stilgevallen. ANWB moeten laten komen. Dynamo defect. Mag natuurlijk niet. Dynamo moet toch zo'n 200.000 km meekunnen. Zowel de dealer als de Fiat Consumer Service vinden het waarschijnlijk normaal dat dit toch al binnen 4 jaar en met 21500 km kan gebeuren, want beiden bewegen geen milimeter. Zou toch van de dealer mogen verwachten dat deze bij Fiat Nederland een nieuwe dynamo claimt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch

Het was heel leuk om de auto te kopen ook door de sfeer bij kia. We moesten 10 weken wachten en zelfs toen wist bas nog dat we een rode strik wilde! Haha. Het was het wachten waard! Ondertussen veel gelachen. Het was een unieke ervaring. Bart en Bas, Super bedankt voor alles! Dikke 10 van ons!

  • Aanbevelen? Ja
2

Content Den Bosch jaagt KIA-klanten naar de buurman

Richard uit Tilburg heeft gelijk. Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf. Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto. De indruk bestaat dat er op korte termijn geld verdiend moet worden. Toen ik aangaf dat ik in januari 2021 het plan had om bij Content Den Bosch een gloednieuwe KIA te kopen, zijn ze niet geïnteresseerd. Wat wil je nu kopen? Dat wordt dan uiteindelijk een tweedehands van 8400 Euro en 595 Euro afleveringskosten. Dat laatste nooit doen, want als ze de kans krijgen innen ze die binnen 2 maanden 2 keer bij 2 verschillende klanten. Vraag na 4 maanden en 600 kilometer wat die tweedehands van 8400 bij inruil nog oplevert bij inruil en Content biedt je 6000 Euro. Zo kun je snel rijk worden. Content Den Bosch vergeet blijkbaar dat buurman Van Boxtel ook KIA's verkoopt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede aankoop gedaan

Auto gekocht bij Bart Conijn in Den Bosch. Zeer blij met mijn Kia. Goede service en eerlijkheid. Daarnaast bezit Bart over veel kennis die hij gemakkelijk op mij over kon brengen. Was top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles snel en goed geregeld TOP

heb een mooie auto gekocht

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Speciaal uit Den Haag naar Den Bosch gereden voor de jeep compass. Heb de auto online gezien en nog mailcontact gehad met een collega. Offerte laten maken en de auto gereserveerd. De volgende ochtend belde ik terug dat ik groen licht had. Hadden ze de auto die ochtend verkocht. Slechte zaak! Was netjes geweest als ze me hadden gebeld om te zeggen dat er iemand geïnteresseerd was en of ik heb nog wilde.

  • Aanbevelen? Nee
2

onnodig dure reparaties bij APK

Een aantal jaar geleden kocht ik mijn auto bij Nieuwkoop, hij had toen nul op de teller staan. Een prima auto waar ik nog steeds met plezier in rijd. Ik heb hem daarom altijd naar Nieuwkoop gebracht voor een beurt, maar de laatste paar keer was steeds het verhaal dat er dure reparaties nodig waren omdat hij anders niet veilig zou zijn. Het viel me op dat bij anderen ook dat verhaal werd verteld, dat is waarom ik toen naar een andere garage ben overgestapt. Een aantal jaar geleden is Nieuwkoop failliet gegaan, en is er de content autogroep in gekomen, en dit jaar besloot ik deze garage weer een nieuwe kans te geven. Ik kwam daarom binnen voor een APK en een standaard service beurt. De auto werd gecontroleerd en daaruit kwam naar voren dat er twee reparaties nodig waren voordat de auto weer de weg op zou mogen. De kosten voor deze 2 reparaties zouden uitkomen op minimaal 700.- euro, alles in totaal op 1000.- euro. Mijn auto rijd best goed, hij trilt niet en maakt geen rare geluiden, dus heb mijn eigen plan getrokken en ben naar een onafhankelijk keuringsstation gegaan. Daar kwam hij daar glansrijk door de keuring heen. Het commentaar van de content garage: "het zijn prutsers". Er mag dan een nieuwe eigenaar in zitten, maar de praktijken zijn hetzelfde gebleven. Geen aanrader. Ik heb inmiddels contact gehad met een andere monteur bij voormalig Nieuwkoop garage. De lucht is geklaard, zij leggen de lat erg hoog bij het keuren, de andere garage waar hij nu goed is gekeurd legt de lat lager. Wat mij betreft kan de lat ook wat lager bij Nieuwkoop, dit werkt onnodige hoge kosten in de hand.

  • Aanbevelen? Nee
2

Alleen vriendelijk met verkoop

Zo gauw je je handtekening hebt gezet wordt de verkoper kortaf Bij aflevering van de auto was er geen uitleg over de werking van de auto Vloermatten waren kapot Sterretje in raam Dashboard lag vol met stof Maar wel dik 500 euro aflever kosten betalen. Prima slechte service door de verkoper

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima verkoper

Kleine probleempjes Maar zonder probleem meteen opgelost of uitgelegd Meningsverschil over een sterretje in de ruit je kunt het niet altijd eens zijn met elkaar Automatten waren kapot maar werden direct nieuwe besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Kia Eindhoven : mooie showroom, vriendelijk en deskundig personeel

We werden gastvrij ontvangen en goed geholpen met de aanschaf van onze auto’s door Johan van Gestel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn geholpen

Op 18 juni ben ik naar content in eindhoven geweest .. ivm vervangen portierslot (geholpen door de hr harrie vlemmix) ik wist wat de kosten waren dit had harrie vooraf met mij besproken. Ik had fijn het krantje gelezen en een lekker bakje koffie gedronken in de wachtruimte. Toen na ongeveer anderhalf uur harrie kwam vertellen dat de venga klaar was. Maar vertelde hij je krijgt geen rekening, ik ga proberen om r een coulance regeling van te maken. En op 23 julie kreeg ik een rekening dat ik maar 40% van de rekening hoefde te betalen. Is dat geen SERVICE. !!Harrie en de rest van het team bedankt. Tot ziens.Henk van den hurk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bijzonder prettig

Dhr. B. Conijn heeft ons op een fijne manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Hij nam de tijd, was geduldig en luisterde naar onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Vandaag, 26 april 2019, onze kia picanto mogen ophalen. Tevreden over de omgang met de klanten, service en hulp is zeer goed. Ze nemen de tijd voor je om alles duidelijk te maken, geen kwantiteit, maar kwaliteit. Bjorn en Carlo van content autogroep Eindhoven bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

na een wat mindere ervaring bij andere Kia Dealer, even binnengelopen bij Content. Nadat mij gegund werd eerst wat rond te kijken kwam verkoper (Bart Conijn) rustig vragen of hij mij kon helpen. Ik gaf aan dat ik al wat onderzoek had gedaan en redelijk wist wat ik zocht. Er kon direct een proefrit worden gemaakt en tijdsduur was geen issue. Ik heb prima alles uit kunnen testen en kwam diezelfde dag met Bart tot een mooie deal. Vandaag auto opgehaald, je wordt netjes voorgesteld aan de mannen bij receptie en wat extra kadootjes ( :-) ) . Moet zeggen \"warm gevoel\" !!!! Dank je Bart!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht. Kia Sportage Automaat van 2014 met 32.000 k op de teller voor veel geld gekocht (27.740,-). Pakket 5 Kia Top selectie voor 695,- erbij. Onderzocht op 105 punten. Wat blijkt: de ruitenwissers waren compleet versleten, de buitenspiegel was beschadigd (zou gemaakt worden, dus niet), en na 5 maanden rijden waren de remblokken voor tot op de draad versleten en ook de schijven moesten worden vernieuwd. De controle daarvan zit dus blijkbaar niet in dat Top Selectie Pakket. Vergoeding was niet aan de orde om hele vreemde reden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
9

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijkheid en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina