10

Heel fijn geholpen

Op 18 juni ben ik naar content in eindhoven geweest .. ivm vervangen portierslot (geholpen door de hr harrie vlemmix) ik wist wat de kosten waren dit had harrie vooraf met mij besproken. Ik had fijn het krantje gelezen en een lekker bakje koffie gedronken in de wachtruimte. Toen na ongeveer anderhalf uur harrie kwam vertellen dat de venga klaar was. Maar vertelde hij je krijgt geen rekening, ik ga proberen om r een coulance regeling van te maken. En op 23 julie kreeg ik een rekening dat ik maar 40% van de rekening hoefde te betalen. Is dat geen SERVICE. !!Harrie en de rest van het team bedankt. Tot ziens.Henk van den hurk.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Bijzonder prettig

Dhr. B. Conijn heeft ons op een fijne manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Hij nam de tijd, was geduldig en luisterde naar onze wensen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag, 26 april 2019, onze kia picanto mogen ophalen.\r\nTevreden over de omgang met de klanten, service en hulp is zeer goed. \r\n\r\nZe nemen de tijd voor je om alles duidelijk te maken, geen kwantiteit, maar kwaliteit. \r\nBjorn en Carlo van content autogroep Eindhoven bedankt!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na een wat mindere ervaring bij andere Kia Dealer, even binnengelopen bij Content. Nadat mij gegund werd eerst wat rond te kijken kwam verkoper (Bart Conijn) rustig vragen of hij mij kon helpen. Ik gaf aan dat ik al wat onderzoek had gedaan en redelijk wist wat ik zocht. Er kon direct een proefrit worden gemaakt en tijdsduur was geen issue. Ik heb prima alles uit kunnen testen en kwam diezelfde dag met Bart tot een mooie deal. Vandaag auto opgehaald, je wordt netjes voorgesteld aan de mannen bij receptie en wat extra kadootjes ( :-) ) . Moet zeggen \"warm gevoel\" !!!! Dank je Bart!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht. Kia Sportage Automaat van 2014 met 32.000 k op de teller voor veel geld gekocht (27.740,-). Pakket 5 Kia Top selectie voor 695,- erbij. Onderzocht op 105 punten. Wat blijkt: de ruitenwissers waren compleet versleten, de buitenspiegel was beschadigd (zou gemaakt worden, dus niet), en na 5 maanden rijden waren de remblokken voor tot op de draad versleten en ook de schijven moesten worden vernieuwd. De controle daarvan zit dus blijkbaar niet in dat Top Selectie Pakket. Vergoeding was niet aan de orde om hele vreemde reden.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijkheid en betrouwbaar
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds dinsdag trotse bezitter van een kia picanto x line via private lease.\r\nEdwin Mertens heeft ons geholpen en alles uitgelegd zodat ik weer een super kus kan rijden \r\nSuper service en begeleiding, totale plaatje gewoon perfect, ik moest kritisch kijken van Edwin maar heb echt geen min punt kunnen ontdekken.\r\nEdwin bedankt voor de begeleiding en tot over 4 jaar als mijn lease contract afloopt, ik vraag meteen naar jou.\r\n👍👍👍
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en correct geholpen door Ronald van den Boom bij de aankoop van een gebruikte auto.\r\nNa een week rijden bleek er een probleem te zijn met 1 van de wiellagers. Aangezien Eindhoven vanuit mijn woonplaats toch een behoorlijk stuk rijden is, heb ik met Ronald overlegd hoe we dit op konden lossen. In overleg met hem is dit probleem op een voor mij perfecte manier opgelost. Hulde aan aan de service en het meedenken met de klant!\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, goede/deskundige uitleg, advies en info over mogelijkheden aangaande aanschaf en inruil van de nieuwe en oude auto. Alles is naar wens en vlot afgehandeld: De flexibele opstelling en \"No Nonsens\" houding van het bedrijf, was voor ons in belangrijke mate bepalend voor de uiteindelijke aanschaf van onze nieuwe auto.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 keer geweest voor het leasen van een Kia Niro. Prijzen worden genoemd en later weer verhoogd. Afspraken gemaakt en later niet nagekomen kortom uitermate teleurstellend!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar ons eerste bezoek aan auto content in den Bosch waren we niet erg te spreken.we hebben dit ook via een revieuws laten weten. We hebben naar aanleiding daarvan een prettig gesprek gehad met de baas.\r\nWe zijn een paar weken later alsnog daar gaan kijken en zijn zeer prettig behandeld.we hebben dus ook een kia gekocht en alles is naar tevredenheid afgehandeld.we zijn heel fijn geholpen.en rijden nu onze kia naar alle tevreden heid. We vinden dat naar en niet zo\'n mooie review ook het goede vertelt mag worden.we zouden auto content zeker aanraden bij iedereen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn en netjes geholpen met de aankoop van een nieuwe auto, vooral de service en het meedenken die geboden word en de hulp met de aankoop door Eric was perfect.!!!, veel beter dan ik verwacht had, geen nummer maar nog een echte klant, voelt ook meteen prettig en vertrouwt.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige ervaring met dit bedrijf. Ik kocht enkele weken geleden een gebruikte auto zonder garantie voor mijn dochter. Na 1 week rijden ging de koppeling stuk. Zij zat op dat moment met haar 4 kinderen op een vakantiepark. Na telefonisch contact werd een vervangende auto bezorgd op het vakantiepark en haar kapotte auto meegenomen voor reparatie. Na 4 dagen kon ze de leenauto inleveren en kreeg ze haar eigen auto KOSTELOOS gerepareerd terug en kon ze mat haar 4 kinderen weer naar huis rijden. En ze bleef zo mobiel tijdens haar vakantie. Hulde voor de wijze waarop dit bedrijf dit heeft aangepakt.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In den bosch waren wij 9 augustus 2018 om te kijken naar een nieuwe kia.de verkoper was erg ongeintereceerd .er kwam niets van uit en was erg kort.als we uitleg vroegen dan kregen we een kort antwoord wat nergens opsloeg.deed niet de minste moeite om de auto te verkopen.we vroegen heb je ook een andere kleur .antwoord nee dit is de laatste en deed verder geen moeite.ook niet om onze auto te taxeren opel crosa van 3 haar oud.hij zei toen we dat vroegen dat zal overal wel het zelfde zijn en deed niet de minste moeite.we waren erg geïnterneerd maar we hadden geen vertrouwen meer door zijn onverschilligheid om te kopen.hij wilde geen offerte doen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een naar mijn idee eenvoudige vraag over een technisch probleem aan mijn Subaru blijkt lastiger te zijn dan verwacht. Op mijn vriendelijke vraag om een mogelijke oplossing te vinden krijg ik helaas geen antwoord. Een paar keer is mij beloofd om terug te bellen maar tot op heden helemaal geen reactie. Erg vervelend !
  • Reden bezoek Andere reden
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf de content autogroep in Eindhoven!\r\n\r\nBij onderhoud/garantie deed ineens de motor van mijn auto niets meer.. grote kosten post..\r\nDeze kia dealer draaide zijn hand niet om en kosteloos is de motor vervangen (had de auto ergens anders gekocht)\r\nIedereen is vriendelijk behulpzaam en zexweten waar ze over praten!\r\nSUPER TEAM!!!!!\r\n\r\nGr Marise
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
8

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd goed ingelicht, met begrijpelijke uitleg.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongelofelijk fijne service, ook toen ik op zaterdagmiddag met m\'n auto stil kwam te staan!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
9

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben dik tevreden.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Nee
8

goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • n welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? Ja

Over Content Autogroep

Filter op Taal