Warm bad

Op een regenachtige zaterdag zijn we in de autowijk te Eindhoven naar auto's gaan kijken. Zo kwamen we ook bij Content Eindhoven terecht. Heel spontaan kwamen wij in gesprek met Eric Mies. Eric is een gewone man; hij kan zich dus goed verplaatsen in de gewone man en komt welgemeend over. Wat me opviel bij content is dat er geen flitsende jonge aapjes rondlopen in een te groot pak met te mooie schoenen met nauwelijks levenservaring. De het voelde goed. Dat geeft vertrouwen. Auto is inmiddels picobello afgeleverd.

We zijn geholpen door Eric Mies. Vandaag konden we onze auto ophalen. In de auto zaten bij de proefrit een paar deukjes, deze waren bij het ophalen eruit gehaald zonder dat we er om gevraagd hadden. Dat was echt super. Verder is Eric Mies ook een fijne, aardige verkoper.

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Martijn Theunissen

Geweldig deze Martijn Theunissen. De eerste indruk is al zo goed want hij luistert en luistert wat je koopwensen zijn. Daarna komt hij dan met heel relevante en deskundige aankoopsuggesties. Daar komt hij heel betrouwbaar over want hij vertelt geen doorzichtige verkooptrucjes maar sluit in zijn advies aan bij mijn koopwens. Een perfecte "antenne" zoals hij met mij als klant omging bij de koop van de Sportage. Ook na de koopdatum is hij alert en belangstellend en biedt ook aan nog eens langs te komen als de zoektocht met de knopjes en keuzes vragen oproept. Kortom een deskundige en sympathieke verkoper. Ben Jamry, Best 18-1-2024

Tien plus voor de verkoper

We komen al lang bij de Content Autogroep (al bijna achttien jaar). Vaak kopen we er niet een nieuwe auto, want ze gaan lang mee. De service en het onderhoud zijn uitstekend. De afgelopen tien jaar was de jaarlijkse onderhoudsbeurt voldoende. Op een klein mankement na, dat binnen de garantie snel werd opgelost. Je krijgt eerlijke adviezen en een leen-fiets, elektrisch of gewoon trappen, bij een onderhoudsbeurt. Toch komt er een moment dat je een nieuwe auto nodig hebt. Ook dan heeft Content een antwoord. Dankzij hun uitstekende verkoopteam. Martijn is een verkoper waarover we bijzonder tevreden zijn. In tien jaar veranderen auto’s veel. Voor een leek is dat allemaal niet te volgen. Alles kan, maar wat wil je? Daarmee begint het gesprek: “Wat wil je?”. Geduldig luisterend naar onze interesses, komt hij met passende voorstellen. Hij legt de voor- en nadelen uit van de bepaalde modellen. Het duizelt ons af en toe: Hybride, elektrisch, plug-in. Hij weet hoe de auto’s bediend moeten worden. Want ja, een contactsleuteltje is wel heel ouderwets. Dat gaat tegenwoordig heel anders. Stuurverwarming is comfortabel, als je het tijdig uitzet. En dan moet je wel het knopje weten te vinden... Martijn blijft luisteren en legt alles geduldig uit. Hij laat ons alle ruimte, dringt niet aan op een verkoop. De combinatie van luisteren naar klantwensen, vakkennis en ruimte geven is bij aankoop van een auto voor ons erg belangrijk. Dankzij Martijn Theunissen was het een plezier om wederom een auto bij Content te kopen.

Helemaal geweldig

Voor het eerst een nieuwe leaseauto besteld en opgehaald bij KIA Tilburg. Geweldig geholpen door Bryan Willems. Leuke vent , feeling voor klantencontact, duidelijke uitleg. Je voelt je meteen op je gemak bij hem. Vooral de aflevering van de auto en de cola zero en de door mij meegenomen worstenbroodjes vormden een erg gezellig moment. Dus complimenten aan Bryan en de groetjes van Esther en mij.

Uiteindelijk heel goed!

Bij Content Autogroep in Tilburg een mooie gebruikte Kia E Niro gekocht. Hierbij geholpen door verkoper Bryan Willems. Deze heeft het proces ondanks wat opstart perikelen toch in goede banen weten te leiden, waardoor ik uiteindelijk als tevreden klant de deur uitging. Van harte aanbevolen dus!

Zeer klant- en oplossingsgericht

Wij hebben inmiddels twee auto's bij Content autogroep gekocht. Beide keren zijn we geholpen door Erik Mies. We hebben een super goede service gehad en Erik denkt echt mee in oplossingen op maat. Onze volgende auto komt zeker ook weer bij Content vandaan.

Zeer tevreden, vandaag nieuwe occasion opgehaald

Wij hebben 5 jaar geleden onze eerste auto bij Eric Mies gekocht. Ik ben in die 5 jaar altijd enorm tevreden gebleven over de service en qualiteit bij Content, alsmede de fijne contact momenten met Eric. Eric heeft ons de afgelopen weken geholpen met de zoektocht naar een andere occasion, door een veranderd wensenpakket. Vandaag hebben we deze nieuwe occasion kunnen ophalen, ik ben er erg blij mee! Eric bedankt!

Tevreden aankoop occasion

Bij content prettig geholpen door Eric Mies met de koop van een mazda 3. het was een mooi wagentje, wel jammer dat hij erg weinig voor mijn inruiler wou geven maar dat heeft mij niet weerhouden om de mazda te kopen. Eric bedankt voor de uitleg en de verzorging.

Super bedrijf met uitstekende service

Ik raad content autogroep in Tilburg zeker aan. Ze hadden een Seat Leon staan waar ik in eerste instantie kwam kijken met de mogelijkheid om mijn huidige auto in te ruilen. Toen ik door Bryan Willems werd geholpen werd verliep alles meteen vlot en zeer persoonlijk. Naar een tijdje kwam er uit dat de inruil van mijn eigen auto niet mogelijk was. Bryan vond dit zelf ook erg vervelend en gaf aan dat als ik de auto zelf kon verkopen we er samen wel uit kwamen. Hierna heb ik mijn auto zelf verkocht en weer contact opgenomen met Bryan. Na een 2e bezoek en een testrit te hebben gemaakt zijn we er samen eens geworden over de prijs. Doordat mijn eigen auto al verkocht was en ik de auto dus snel geleverd moest worden werd er aan alle kanten meegedacht. Mocht de auto niet op tijd klaar zijn zou ik kosteloos een leen auto krijgen om toch mobiel te zijn. Uiteindelijk hebben de monteurs er alles aan gedaan om de auto op tijd klaar te krijgen. De auto stond er top bij de aflevering is alles heel leuk gegaan. Bryan nogmaals super bedankt voor de fijne service!

hier eindigt autoplezier

in Juni een Opel Astra uit 2015 met 64 dkm gekocht bij Content Den Bosch.3 maanden later begonnen de startproblemen.1e reparatie startmotor vervangen,terwijl de ANWB toen al aangaf dat de storing van electrische aard was,wat ik ook had aangegeven bij Content.2e startprobleem,2e reparatie,ANWB en ik bij Content,gaf aan dat het probleem wellicht in de kabelboom/stekker naar CPU zou zitten,iets anders "gerepareerd",3e en 4e reparatie gingen ook zoo,ik ,of ze kunnen het niet,of ze willen het niet oplossen ,hoe dan ook,ik ga nooit meer naar Content Autogroep

Slechte afhandeling storing

Onze hyundai ioniq gaf een stroring aan het hybride systeem. Auto werd uitgelezen en code gewist (€50) Toen we de hoek om reden ging het lampje weer aan. Op de factuur stond dat er dan een vervolgafspraak moest worden gemaakt voor meerder uren. Dit kon pas 2 weken later, toen auto hele dag gebracht voor nader onderzoek. Bij ophalen blijkt dat er volledig uitmeten geen tijd was en dat dus nog niet duidelijk is wat het probleem precies is. ( €135) We kunnen wel een nieuwe afspraak inplannen voor langdurig onderzoek , waarschijnlijk moeten er dan dure onderdelen zoals batterij vervangen worden. Kan €6000 gaan kosten. Valt niet onder de garantie als auto niet altijd voor onderhoud bij hyundai is geweest wordt gezegd. We hebben nog geen vervolgafspraak gepland.

Beste Adriano, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Onze after sales manager heeft geconstateerd dat uw afspraak niet verlopen is volgens de Content maatstaven. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. Mogen wij contact met u opnemen voor het inplannen van een nieuwe afspraak? Wij brengen dan uiteraard de eerder berekende € 135 in mindering op de factuur. Wij vernemen het graag van u. Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep

Dik tevreden

Je word netjes en snel geholpen

Prima geregeld

Meedenkend en realistisch.

Import auto

Drie jaar geleden een import Mazda CX-5 gekocht bij Content in Eindhoven. Proefrit maken kon pas als de koop gesloten was. Mooie auto, goede prijs. Altijd tevreden geweest met de auto, maar tijdens gesprekken bij andere garages voor inruil naar een nieuwere auto bleek dat er op de auto een rode vlag zat vanwege een erg lage BPM die betaald is bij de invoer. Volgens de garage kan dit duiden op een import van een schade auto waardoor de BPM gedrukt wordt. De schade wordt daarna hersteld. Let wel, dit kan nog steeds een mooie en fijne auto opleveren, maar dit is voor een consument bijna niet vooraf te herkennen. Tijdens het verkoopgesprek van de Mazda bij de Content groep is destijds niet naar voren gekomen dat het een schade auto betrof. Intussen heb ik contact gehad met Dhr Driessen van de Content Autogroep. Dit was een fijn en correct gesprek en hij verzekerde mij dat de Mazda géén schadeauto is geweest bij de import. Waardoor de BPM erg laag is geweest en waarom de auto in de databases 'gevlagd' was, was niet helemaal duidelijk te krijgen. Mijn advies is dus om op te letten bij het kopen van een import auto. Doe een gegrond onderzoek en stel gerichte vragen aan de verkoper! Vraag voor 10 euro een kentekencheck op en bekijk de BPM waardes. In de tabel staat de BPM vergeleken met soortgelijke modellen van hetzelfde bouwjaar. Het feit dat een import auto in de systemen 'gevlagd' is kan bij andere garages terecht of onterecht ertoe leiden om een lagere inruilprijs te geven. Als laatste wil ik de waardering meegeven dat de Content Autogroep in de persoon van Dhr Driessen dit snel en netjes heeft toegelicht.

Een absolute aanrader bij de aanschaf van een auto !

Enkele weken geleden hebben wij onze nieuwe auto gekocht bij Content Autogroep te Eindhoven. Daarbij werden we uitstekend geadviseerd en geholpen door Sven v.d. Schans. Zijn klantvriendelijkheid en kennis van de auto's is overtuigend, maar zeker ook prettig. Hij is niet opdringerig en weet alle vragen op een deskundige en duidelijke manier te beantwoorden. Zijn begeleiding bij de aankoop van onze auto en de manier waarop hij ook aan de aftersales inhoud geeft heeft ons zeer CONTENT gemaakt. Duidelijke een medewerker waar je zuinig op moet zijn !! Wij kunnen de Content Autogroep, maar zeker ook Sven bij iedereen van harte aanbevelen.

Waardeloos bedrijf wat afspraken niet nakomt en niet reageert

toch maar eens een review schrijven over hoe je behandeld word bij Content autogroep eindhoven. na contact te hebben gezocht met content groep eindhoven en na een antwoord dat nergens op slaat en niet onderbouwd is met kia nederland contact gezocht over krassen in de lak. bij de dealer zegt de balie medewerker, komt door bosjes waar je tegen aan gereden hebt, na drie minuten werd het de wasstraat, maar de krasjes zitten alleen op de deuren dus waarom niet de hele auto? kon de beste man geen antwoord op geven, ik vroeg wat kost poetsen, hij gaat naar de werkplaats en komt terug met antwoord dat kost €1200,00, ik kijk hem aan en vroeg of hij hem ging spuiten, de beste man snapte de prijs ook niet. dus kon alleen klacht indienen bij kia nederland, zo gezegd zo gedaan. Na wat mail verkeer met Kia Nederland zegt Kia dat er een hardheid en dikt meting- gedaan met worden En plots word ik nog dezelfde dag door Ralf van content gebeld, en alle kosten voor meting komen voor mijn rekening als ik er een zaak van maak en hun gelijk hebben waarop ik zeg ik wil gewoon goed behandeld worden niet afgewimpeld worden. er word een afspraak gemaakt bij hun schade bedrijf en expert voor de metingen en daarna moet ik weer contact opnemen met ralf. advies van schade expert is contentgroep moet de auto gewoon polijsten en poetsen uit coulance. want de auto heeft nog nooit poets gezien. gebeld met Ralf, hij is er niet bericht word achter gelaten , belt niet terug, bel week later weer zelf en nu zegt hij maak een afspraak bij voor poetsbeurt, ik bel Theo, hij zegt ik doe alleen de deuren polijsten poetsen doe ik niet, kan ik niet hier, hij zal contact opnemen met ralf, dat content poetst want anders heeft het geen zin, en sindsdien weer niets vernomen. ben benieuwd of er nu wel gereageerd word. had gedacht dat ik bij een goed bedrijf een nieuwe EV6 had gekocht maar alles behalve dat is waar. zou willen dat ik al het hele verhaal kon plaatsen maar gaat niet van wege maximaal karakters.

Slecht

Op 05/05/2023 een Fiat Tipo bij Eric Mies gekocht Goed kunnen handelen met inruil e.d. De auto heeft zelfs nog fafrieksgarantie dus dat zit wel goed dacht ik. Bij bezichtiging bleek het slot kofferbak uitgeleend aan een iemand met een kapot slot had. Geen probleem dat wordt hersteld. Op 27/06 auto kunnen ophalen Op 30/06 slot wederom kapot , kon de klep niet meer open en op 31/06 Eric gebeld. Ga ik regelen zij hij , geef het door de receptie neemt contact op. Op 02/07 zelf maar gaan bellen , het slot moest toch gerepareerd worden ( kofferbak hard nodig ivm rollator ) De chef monteur gaf aan geen tijd te hebben en moest wachten tot eind augustus. Na een hoop gepraat kon de auto op 15/07 gebracht worden voor reperatie De afspraak was dat ik ook vervangend vervoer zou krijgen Bij het brengen was de vervangende auto er niet en kreeg een andere Dezelfde dag belde ze op dat ze geen tijd hadden gehad de auto te repareren en of het morgen kon Geen probleem ik heb immers vervangend vervoer De volgende dag auto ophalen , ze konden hem niet maken want er was een schip die moest vervangen en besteld worden Ok wanneer ?? Eind augustus ivm gebrek aan personeel, en of ik even €144.85 wilde betalen voor de leenauto Dacht ik niet , is toch garantie??? Na lang praten een beetje ruzie hoefde ik niet te betalen en kon de auto op 4 juli de auto worden gebracht voor de reperatie om 9 uur Op 3 juli eerst contact gehad ivm de onderdelen die er ook echt zouden zijn zodat ik vanuit Venlo niet voor niets zou komen Ok alles in orde. Tot morgen 10 uur ivm de afstand zou dat goed zijn , ik kon er op wachten. Om 11.30 belde de garage dat de afspraak niet kon door gaan omdat ze een dubbele afspraak hadden staan Toen ben ik ontploft Je regelt maar iets , ik ben er gewoon om 10 uur. De auto ten einde toch op die dag gerepareerd De conclusie is De service is slecht De communicatie is slecht Kortom de naam van het bedrijf is deze naam niet waard Peter

Reactie klant! Beste lezer van deze rubriek. Op 14/07 plaatste ik een rubriek die op z’n zachts goed te noemen was. Graag wil ik hier even op terug komen. Na het lezen van mijn klacht is de aftersails- manager T.v.d. L geschrokken over mijn bevindingen , en heeft contact met mij opgenomen. In het gesprek betreurde hij het zoals het gegaan was en dit zeker geen schoonheidsprijs verdiende en heeft zijn excuses aangeboden namens het bedrijf , want de klant staat altijd voor op. Gelukkig konden wij de zaak uitpraten en heeft hij een tegemoetkoming aangeboden waar wij ons wel in konden vinden. Als ik nu een cijfer mag geven krijgt het bedrijf een verdiende 8 Jammer dat de zaak zo is gelopen , wat in mijn ogen in de eerste instantie niet nodig zou zijn geweest als ze beter hadden gecommuniceerd. Dus de conclusie ::: Praten helpt altijd als er iets is , en elkaar een beetje tegemoet komen is ook niet erg . De klant is toch altijd nog een klant En er mag geen klant ontevreden de deur uit gaan. Dus uiteindelijk toch nog TEVREDEN !!! Peter

KIA NIRO EV

Vandaag onze nieuwe KIA NIRO EV opgehaald bij Content den Bosch. Wij zijn uitermate te spreken over de uitleg van Jacques tijdens de aflevering. Alle functies werden duidelijk en helder uitgelegd. Het hele aankoop proces is vlekkeloos verlopen ondanks het lange wachten van 10 maanden, van aankoop tot aflevering. We werden altijd goed te woord gestaan als we hierover vragen hadden. We hopen dan ook op vele jaren rijplezier in onze KIA NERO EV.

Armon & Dennis waren heel vriendelijk. Armon heeft ons erg goed ondersteund in ons aankoop van de Mazda CX-30!

Goed geholpen door enthousiaste verkoper Eric Mies bij aanschaf van een gebruikte Mazda CX-3 in de vestiging in Eindhoven. Denkt mee en blijft actief betrokken. Alle afspraken zijn nagekomen en vanuit mij nergens iets op aan te merken.

Super tevreden!

Altijd vriendelijk, klantgericht en super service!

Uitstekend bedrijf!

Wij hebben afgelopen dinsdag 16 -05-2023 onze nieuwe Kia Niro EV opgehaald bij de Content Autogroep Tilburg. Wij zijn daar heel erg goed geholpen door verkoopadviseur Bryan Willems. Vanaf de dag dat we de auto besteld hebben tot de aflevering van de auto is alles heel goed verlopen. Bryan is een vakbekwame verkoper. Heel vriendelijk en doet zijn uiterste best . Van ons krijgt hij een dikke 10! Bryan ga zo door , dan komen er nog heel veel klanten tevreden bij jou een auto kopen. De auto bevalt heel erg goed. Degelijke wagen. Fantastisch. Groetjes van Corne en Yvonne Broeders.

zeer slecht

mijn ervaring met content is zeer slecht dan is het nog zacht uitgedrukt.als je komt als klant voor een auto zeer vriendelijk,maar zijn er problemen sturen ze je van kastje naar de muur. dus met andere ,het zal wel.dan zijn ze niet meer zo vriendelijk. vooral als je nog garantie heb.dan kost het hun geld.ben al een jaar bezig voor dat het opgelost word.maar nog steeds niet

Al eerder review geschreven omtrent slechte service

Vorige review was in mei 2022. Totaal niet te spreken over de service van dit bedrijf... Ze hadden van alles vernieuwd aan de auto en ook de distributieriem maar nergens in de documentatie van de auto terug te vinden of dmv sticker onder de motorkap Onze fiat panda die wij destijds hebben gekocht was toe aan een onderhoudsbeurt. Bougie van cilinder 3 was dicht gekit met soort van dum dum Vervolgens startproblemen.... Bleek dat ze de injector van cilinder 4 hadden gelijmd Onbegrijpelijk dat een garage die zeggen dat ze zo goed zijn zaken op deze manier oplossen... Inmiddels zelf hetgeen gerepareerd... Koop nooit meer een auto bij content... Met 1 woord schandalig.

Goedemiddag, Is het mogelijk dat u uw telefoonnummer doorgeeft op [email protected] ? Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep Den Bosch