Na 14 jaar nog steeds tevreden

Na 14 jaar nog steeds tevreden

Zéér tevreden!

Goede mogelijkheden om zowel telefonisch als via de site een afspraak te maken binnen een redelijke termijn. Prima service en prettige en deskundige mensen die hun werk doen én meedenken met de klant. De prijzen die gehanteerd worden zijn redelijk te noemen. Dit alles voor mij een reden om tevreden te zijn en om de volgende keer terug te komen.

Professionals met een hart van goud

Oplossings gericht werken. Goed luisteren naar klant en dat alles met een glimlach.

vriendelijk en meedenkend bedrijf

Mijn camper hier in onderhoud fijn contact en meedenkend aan oplossingen

Makkelijk, snel en vriendelijk

Was makkelijk om een afsprak te maken en de service snel en vriendelijk

Prima service en goede afhandeling!

Prima service en goede afhandeling!

Prima geholpen

Vlak voor de vakantie een onaangename verassing ontdekt bij onze caravan. Meeste garages lieten mij staan maar SRT was bereid ons er toch tussen te drukken. Ontzettend fijn en we konden hierdoor op met een gerust hart op vakantie. Komen zeker terug voor het periodieke onderhoud.

Prima,goede service

Vriendelijk personeel,bij nood vlug geholpen

Zoals altijd gewoon goed.

Klant vriendelijk Goede service

uitstekenden service doe wat ze afspreken

Prima, zeer vriendelijk en snel geholpen

Een tevreden klant

No Nonsense bedrijf en heel empatisch

Gewoon doen wat nodig is en omdat mijn banden erg versltene waren lieten ze me nauwelijks gaan.. [gevaarlijk] kon direct een afspraak maken voor de volgende werkdag als de banden waren aangekomen. Ik stelde de eigenaar gerust dat we alleen maar twee korte ritjes zouden maken..... over betrokkenheid gesproken....

Top bedrijf

Vakbekwaamheid en vriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Vooraf goede voorlichting over de juiste mogelijkheden.

Weer veilig de weg op

De aandachtspunten van de auto zie en weet je zelf niet. Auto weer goed nagekeken. Geeft echt een veilig gevoel. Johan

Vakkundig en persoonlijk

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel met persoonlijke benadering. Ga zo door, toppers!

Vriendelijk duidelijk behulpzaam

Ze staan altijd voor me klaar

Vakbekwaamheid en service zoals het hoort te zijn!

totaal onderhoud aan auto, camper of caravan.

prima service en vriendelijk geholpen

kom hier vaker en ben zeer tevreden over de kwaliteit en doorlooptijd van de gemaakte afspraken.

Klantvriendelijke garage

Klantvriendelijke ontvangst door de medewerker achter de servicebalie. Ervaren en vriendelijke monteurs. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar je weet zeker dat de reparaties goed worden uitgevoerd.

Super service

Eerste keer dat ik hier ben met de camper. Vriendelijke mensen die in overleg met mij de camper weer up to date hebben gemaakt.

Uitstekend en vakkundig

Camper weer tip top in orde en wij weer blij Prima service Vakkundig en aardig personeel

goede service

altijd al een goede ervaring met SRT

attent,en erg service gericht.

voor eerste keer bij SRT op aanbeveling van dorps genoot. goed en voor wat wij kunnen beoordelen hoogstaand vakwerk

Prettig geholpen

Goed geholpen. Duidelijke offerte. Komt afspraken na.

Plantweg 17

8256SC Biddinghuizen