Apk vergeten en bijna verlopen, SRT heeft mij geholpen en op tijd de auto gekeurd (tussendoor) gelukkig viel het mee

Dik in orde

Vriendelijk,behulpzaam en vertrouwd.

Bij met SRT

Ik kwam even langs zonder afspraak om olie, bandenspanning etc te laten controleren. Dat doe ik elke 2 maanden. Ik hoef alleen de olie te betalen. Altijd aardig en goede service. Ik heb uitgerekend, mijn auto(s) zijn al ong 15 jaar bij jullie in onderhoud

Ben zeer goed geholpen. Auto was op tijd klaar een rijd weer als een zinnetje. Bedankt.

Super!!!

Net als voorgaande keren zijn wij super tevreden over SRT-Biddinghuizen. Kennis, vakmanschap en klantvriendelijkheid zijn heel erg oké.

Tevreden.

Goede garage, is aan te bevelen. Word altijd keurig geholpen. Bij een vraag duidelijke uitleg.

Super garage

Vriendelijk klant gericht en kwaliteit werk gewoon top garage beste van flevoland

Jullie zijn heel klantvriendelijk. laatst had ik een melding dat er iets was met de bandenspanning toen ik bij jullie langs ging werd er direct even naar gekeken.

Vakkundig en goed in overleg en afhandeling!

Ik kom inmiddels al meerdere jaren voor onderhoud aan onze auto's. Goede garage met realistische adviezen en onderhoud.

Altijd snel en goed geholpen

al jaren goed en betrouwbaar

Professionele aanpak. Goede service en deskundig en vriendelijk personeel

Snel en goed geholpen

We hadden een lekke band en vocht in een vd lampunits. De band werd ter plekke geplakt en de oplossing voor het vocht was een ontbrekend kapje. Die is besteld en geplaatst!

Een betrouwbare partner waar mijn auto weer klasse is gerepareerd

Er wordt mee gedacht in oplossingen waardoor de kosten laag blijven

Netjes eerst overleg wat er gedaan moest worden snel uitgevoerd!

Goede service en diagnose gemaakt.

Boiler en verwarming in de camper deed het niet meer. Andere camperaars gaven aan dat de combi unit vervangen zou moeten worden. SRT stelde in de diagnose dat de printplaat kapot was. Nieuwe printplaat besteld en geïnstalleerd en alles werkt weer perfect. Scheelt wel enkele duizenden euro's!

Flexibiliteit ten top

Samen zijn we meer dan de som der delen. Er ging iets mis met de planning (kan gebeuren) in overleg lossen we ze op. Extra service vanuit SRT ontvangen. :-)

Zoals altijd optijd overleg als er iets aan de hand is wat gerepareerd moet worden.

Reparatie netjes uitgevoerd

Top bedrijf

Net en eerlijk bedrijf.

Helpt waar het kan. Deskundig en vriendelijk personeel wat helpt om mijn auto in topconditie te houden.

Goed luisteren en samen naar efficiënte oplossingen zoeken, regelmatige terugkoppeling (erg fijn), goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: uitstekende service en vriendelijkheid tezamen.

Snel geholpen

Fijn geholpen

Ik kom er al jaren, gewoon betrouwbaar en eerlijk

Of het nu voor een bandenwissel is of voor een beurt. De service is betrouwbaar en dat is uniek voor een garage. Blij met Arnold die met zijn team doet wat er moet gebeuren. Adviezen zijn veelal raak. De waarschuwingen dat er een grote reparatie aan staat te komen zijn voorspelbaar. Dank voor al die jaren probleemloos rijden. Wij rijden er graag stukje voor om.

In één woord: super

Nieuwe all season banden laten monteren. Alles keurig op tijd en correct gedaan zoals afgesproken. Top SRT