Vriendelijk duidelijk behulpzaam

Ze staan altijd voor me klaar

Vakbekwaamheid en service zoals het hoort te zijn!

totaal onderhoud aan auto, camper of caravan.

prima service en vriendelijk geholpen

kom hier vaker en ben zeer tevreden over de kwaliteit en doorlooptijd van de gemaakte afspraken.

Klantvriendelijke garage

Klantvriendelijke ontvangst door de medewerker achter de servicebalie. Ervaren en vriendelijke monteurs. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar je weet zeker dat de reparaties goed worden uitgevoerd.

Super service

Eerste keer dat ik hier ben met de camper. Vriendelijke mensen die in overleg met mij de camper weer up to date hebben gemaakt.

Uitstekend en vakkundig

Camper weer tip top in orde en wij weer blij Prima service Vakkundig en aardig personeel

goede service

altijd al een goede ervaring met SRT

attent,en erg service gericht.

voor eerste keer bij SRT op aanbeveling van dorps genoot. goed en voor wat wij kunnen beoordelen hoogstaand vakwerk

Prettig geholpen

Goed geholpen. Duidelijke offerte. Komt afspraken na.

Deskundige keuring uitgevoerd

Onlangs onze camper laten keuren / apk. Helaas zijn er veel zaken tevoorschijn gekomen maar omdat de camper nog onder BOVAG garantie valt wel deze zaken kunnen aankaarten bij de verkoper. Goede uitleg over het hoe en waarom en we zullen zeker onze camper en wellicht onze personenauto bij SRT blijven laten onderhouden.

Uitstekende service en dienstverlening

We hebben een oudere camper, waar nog al eens iets aan moet gebeuren. Er wordt zo goed met je meegedacht en de ondelen worden hoe dan ook gevonden. Geweldig

Snelle service

Er wordt oplossend mee gedacht en goed werk afgeleverd.

Was weer Top

Auto was weer tip top klaar op de afgesproken tijd RST Biddinghuizen Bedankt

Gewoon goed

Goed zo als altijd en overleg als er iets moet gebeuren

Fijne garage die iets meer doet

Fijne garage om te komen. Doen bijv apk keuring maar kijken gelijk naar zaken die aandacht vergen of mogelijk aan vervanging toe zijn. Op deze manier blijft je auto - camper - caravan in goede conditie.

Snel en eerlijk

goede service en vriendelijk personeel, beurt volgens afspraak

technisch bedrijf

Goede ervaring met leiding en monteurs.

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Gewoon goed.

Altijd gastvrij ontvangen en met kleine dingen word je altijd tussendoor geholpen zonder afspraak. Gewoon goede service.

Voldoet aan verwachting.

Vriendelijk, volgens afspraak.

Goede communicatie!

Auto brengen, fiets mee en op de hoogte worden gehouden wat er gebeuren moet. Belletje dat de auto klaar is dus op de fiets, auto weer mee. Communicatie, echt top!!!

Ben naar tevredenheid geholpen

Ik ben tevreden.

Klantvriendelijk en vakkundig

Tot op heden zo'n 15 jaar ervaring met dit garagebedrijf, tot op heden nooit teleur gesteld.

Plantweg 17 8256SC Biddinghuizen