Super snel geholpen met een acuut probleem!

Super snel geholpen met een acuut probleem!

Goede service, ruim de tijd voor je genomen en bovenal probleem opgelost.

Prima en adequaat

Prima, snel, meedenkend creatief technisch hoogstaand, kennis en klantgericht plus.......... lekkere koffie

Super Klantenservice

Bij Calamiteiten wordt je direct geholpen. een dikke 10

Leuke contacten en goede service!

Op afstand een afspraak gemaakt voor een klant. Facturering en service is perfect uitgevoerd!

super goede service

ik moest mijn lamp vervangen aan de rechterkant, ik vroeg of ze tijd daar voor hadden omdat ik zo tussendoor kwam. Was totaal geen probleem en werd meteen goed geholpen, ik kon de auto meteen naar binnen rijden en de klus was zo geklaard.. leuke vriendelijke mensen, top...

Snel geholpen en zeer klantvriendelijk

Zeer tevreden. Snel geholpen. Duidelijk en klantvriendelijk. Bedankt weer!

snel, vakkundig en goedkoper

Ik was blij verrast, dat in ons eigen dorp een Bosch car service zat SRT. Even bellen of een service mogelijk was en wat het zou kosten, dat was snel geregeld en goedkoper dan bij VW dealer garage, erg blij. Klein min puntje, in de prijs indicatie gaven ze een lager bedrag op dan wat het uiteindelijk was geworden, ca. 20% meer. maar ja, we konden weer rijden met APK

Alleen maar positief

Vriendelijk, ervaren en klantgericht personeel. Wij zijn overgestapt naar deze garage.

prima service

Zeer vriendelijke en snel geholpen, bij het verwisselen van een lekke band

Vakkundig bedrijf met betrokken medewerkers

De auto gebracht voor reparatie, de mensen hebben alles tot de bodem uitgezocht en vakkundig gerepareerd. De VW merkdealer kan nog erg veel leren van SRT Biddinghuizen

was prima

snel geholpen

Fijn dat ik zo snel terecht kon. Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke afspraken. Gewoon helemaal goed. Ik kom zeker terug.

Klasse

Netjes geholpen en duidelijkheid

GOEDE SERVICE

Overleg prima! Duidelijke indicatie in reparatie en kosten.

Goed geholpen goede service

Geld geholpen goede service

Altijd zeer goede service

Word altijd correct geholpen

Zeer klantgericht

Kwam voor iets kleins maar er bleek iets zodanigs aan de hand dat ik niet verder kon rijden. Dat is dezelfde dag nog verholpen. Al het achterstallig onderhoud opgelost. Er werd fijn meegedacht.

Snel en goed

Even tussen de middag auto brengen 16:30 uur weer gereed

Onze camperbus was toe aan een beurt en APK. Daar kwamen wat punten uit die gerepareerd moesten worden. Hierover zijn we goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden.

Perfect en eerlijk advies

Enorm behulpzame medewerkers Staan altijd voor je klaar.

Top geholpen

De auto rijdt weer prima en de APK was snel geregeld.

Je wordt zeer goed geholpen. Vakbekwaam personeel.

Zeer goede service

Als er wat is ze helpen je gelijk