Geachte heer Jansdaal, Jammer genoeg heeft u uw ongenoegen toch via deze review kunnen uiten en dat is uw goed recht. Echter is uw verhaal niet helemaal compleet. Wij hebben u namelijk gemeld op 9 februari jl om 12:45 via Whatts app dat we eerst de brandstoffilter dienen te vervangen om zo te kijken of het probleem dan opgelost zou zijn! De rest van uw verhaal is dan naar mijn mening niet meer van toepassing. Aangezien uw het onderhoud nooit bij ons heeft laten uitvoeren konden wij ook niet nagaan wanneer deze voor de laatste keer vervangen zou zijn. Nadat u uw klacht bij ons heeft gemeld op 25 februari hebben wij u aangegeven dat ook wij als eerste de brandstoffilter zouden vervangen. Ondanks het dreigement van een slechte review hebben wij u toch verzocht om de kosten voor de diagnose aan ons te betalen en dat wij de leenauto die u die dag heeft meegekregen niet aan u zouden doorberekenen. Het zit hem namelijk niet in onze diagnose, want die was hetzelfde als bij uw andere garage, echter hebben wij dat niet duidelijk genoeg aan u kunnen overbrengen en dat is jammer te noemen.
Geachte heer Drenthe, beste Erik, Wij hebben uw recensie gelezen en willen daar graag op reageren. Of als u in de buurt bent, willen we u graag uitnodigen om nog eens binnen te komen : • de oliefilter zat niet verstopt, deze hebben wij conform afspraak met de onderhoudsbeurt vervangen en wordt jaarlijks vervangen. Deze kost inderdaad 10 euro en het vervangen hiervan met olie is een uur werk. • wij hebben gezocht naar een dieper liggend oorzaak voor de melding die u had (oliedruk is weg), ook omdat dit geen prettige melding was. Dit had in de oliepomp kunnen zitten of de oliezeef (zuigleiding) of misschien zelfs iets anders. Hiervoor moesten wij o.a. de carterpan demonteren, dat was veel werk. Daarin bleek de zeef inderdaad verstopt te zitten. Dit onderdeel (+/- 90 euro) heeft mijn collega ook aan u laten zien. Wij hebben getracht dit zo zorgvuldig mogelijk uit te voeren en vooraf met u overlegd over de uren die we eraan zouden besteden. Hopelijk houdt u er toch een positief gevoel aan over, zeker nu de auto weer goed loopt. Met vriendelijke groet, Frans Visser
Sint Josephstraat 44
6231EE Meerssen
Alles onder één dak bij Ericars Bosch Car Service Meerssen. Wij doen alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.