Vakkundige service!

Vakkundige service!

Goed geregeld

Prettig, kundig en lekker bakje koffie. Personeel weet waar ze het over hebben.

Correct,nemen ruim de tijd. Goed bereikbaar

Goede ervaring

Fijne service van Erik!

Snel en klantgericht

Na telefoontje direct bereid naar schade aan auto te kijken. Dag erna al opgelost en aangegeven wat nog moest gebeuren.

Leen auto

Graag zou ik als ik een leen auto vraag ook de leen auto kunnen gebruiken tot mijn auto weer gemaakt wordt en niet dat ik het binnen een dag weer terug moet brengen. Gelukkig was er iets anders aan mijn auto dat het binnen 1 dag gemaakt was. Verder is alles goed met deze garage ben er echt blij mee dankjewel. Vriendelijke groet

Quick service and great communication!

Nothing major, but a longish list of smaller issues to be addressed. The garage followed up on everything I'd asked and no question from a non-Dutch speaker was too silly to answer:)

Fijne garage. Denken altijd met je mee of een reparatie echt nodig is of eventueel goedkoper kan. Vooral omdat mijn auto al ouder is, maar wel veilig moet blijven.

Snelle en vakkundige service

Mijn auto is snel gerepareerd door vakkundige mensen, tegen een zeer scherp tarief!!

Goede ervaring. Vriendelijk personeel, goed en eerlijk advies. Ook bij problemen wordt het netjes opgelost.

Fijne service

zeer te vreden

fair prijzen en wat hij terug gaf voor de inruil was ook fair

The team inspires a lot of confidence

The team inspires a lot of confidence

• Would you recommend us? Yes

uitstekende service

Al eerder ingestuurd!!!

Reparatie uitstekend en snel opgelost.

Het probleem met de lichtschakelaar (uitvallend licht) is snel en vakkundig opgelost. Wij zijn daar heel tevreden over.

Uitstekend!

Altijd uitstekende service, absoluut aan te bevelen!!!

snel, goede informatie, complete behandeling

ik kon direct aan de beurt komen, kreeg info over te verwachten kosten, info over voortgang bij revisiebedrijf, vlotte afwerking.

Super fijne sfeer

Ik heb mijn nieuwe auto hier vandaan en ik ben geweldig geholpen niks was teveel of te weinig

Excellent!

Frans is very professional and friendly. He communicates very well and is easy to work with. It’s not easy to find honest and reliable mechanic shops. Ericars does it right!

• Would you recommend us? Yes

Fijne service

Professioneel met net dat tikkeltje meer

Vertrouwd personeel met bakken ervaring

Super goede service en personeel die weten wat ze doen!

De leiding denkt mee met de klant!

Onder tijdsdruk toch op tijd geleverd!

Altijd goede service, prima communicatie!!

Fijn bedrijf en fijne service

Vorige week onze 2de auto bij jullie gekocht. Fijne en open communicatie en fijne service.

Over Bosch Car Service