Zeer goede en snelle service

Ik stond met pech langs de weg ; bosch car service was binnen 10 minuten ter plaatste. Super geholpen, vriendelijk , correct en snelle afhandeling.

Nooit meer kom ik er terug. Wat een slechte zaak!!

Velen jaren kwam ik hier. Maar dit is niet meer de garage hoe het vroeger was. Waar vroeger topkwaliteit werk afgeleverd werd. Waar je met gerust hart de garage verlaat en met goed gevoel dat je weer vele km's weer kan rijden. Heb dik 10000-14000euros achtergelaten. En nog steeds was de auto niet goed. En ergste is: dat elke keer dat je teruggaat en hun vertelt dat er half werk is geleverd en storing niet verholpen is maar de auto juist met meer mankementen terugkomt dan je hem hebt gebracht en dat het ineens aan allerlei factoren ligt waardoor een storing niet verholpen is. En daar laten ze je ook nog voor betalen voor de mankementen die tijdens de traject van reparatie is onstaan. En voor hetzelfde mankement moet ik tot 2x toe de auto brengen en 2x betalen voor iets wat bij de 1ste keer al gerepareerd moet zijn. Want 1ste keer was het niet verholpen maar moest wel betalen 2de keer had gewoon onder garantie moeten vallen omdat bij de vorige reparatie het probleem niet was verholpen. Dit was mijn laatste ervaring bij Ericars! Ik ga er nooit meer terug.

Good hospitality

Good man to deal with for a good price and super deals

Goede, professionele service

Weer vriendelijk en professioneel behandeld. Mijn auto had een grote beurt nodig en dit is deskundig en snel uitgevoerd. En niet meteen van alles vervangen, maar in overleg getreden over de mogelijkheden nu en in de toekomst.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik zal zeker weer terug gaan, mocht onderhoud nodig zijn

Prima, kon snel terecht en de rekening viel mee

Communicatie via WhatApp verloopt vlot en er wordt alert op gereageerd.

Even op onderdelen moeten wachten, verder goed geregeld. Duidelijk

Correct en vriendelijk geholpen

Keurig geholpen, alles netjes geregeld. Echt toppie! Een aanrader!

goede afwikkeling voor en na onderhoud.

snelle en zeer correcte afhandeling

Zeer persoonlijk en betrouwbaar contact.

Snel en korrekt

Snel en korrekt

makkelijk en fair

Makkelijk en fair zaken doen.

Goede communicatie en snelle afhandeling.

Offerteprijs was lager dan het bedrag dat in rekening is gebracht! Wel 25% korting gekregen op manuren, dus dat is zeker netjes! Het is natuurlijk niet wenselijk om meer te betalen dan de offerteprijs! Al met al een goede service en snelle afhandeling.

Uitstekend zoals altijd.

Alles volgens afspraak, nooit enige problemen.

super service

zeer tevreden over de service en prijs kwaliteit

Prima, goede service.

Zeer goede ervaring.

Vriendelijk behulpzaam

Wordt direct geholpen. Krijf uitleg

Geweldige service

Eric heeft mij geholpen bij het importeren van een auto uit Duitsland. Het enthousiasme en de passie waarmeen hij deze klus deed is geweldig. De communicatie gedurende het hele traject was perfect en alle gedane beloftes en voorspellingen zijn 100% uitgekomen.

Diagnose en reparatie volgens afspraak

Binnenrijden voor stellen zonder afspraak is geen probleem. Daaruitvolgende reparatie volgens afspraak en prijsopgaaf vooraf

Snelle service

Eerder dan verwacht snel en vakkundig geholpen met mijn 'automaat' probleem hetgeen een remconnector probleem bleek te zijn.

Geweldig, zoals altijd

Rekening gehouden met mijn wensen en meteen actie ondernomen.

Geen twijfel waar ik voor onderhoud van mijn auto naar toe moet gaan!

Ik heb mijn auto al jaren in onderhoud bij Ericars en na ophalen van de auto altijd met een goed gevoel de garagedeur uit gestapt. Duidelijke communicatie en altijd een billijke prijs.

Klantvriendelijk

Een heel goede service Klantvriendelijk Zeker aan te bevelen.