Uitstekende service

Klasse!

Leuk filmpje van de auto & duidelijk overzicht van de kosten

Snelle correcte service

Voortreffelijk

Mijn Jaguar gebracht voor zijn jaarlijkse onderhoud en APK en tot mijn verrassing kreeg ik een video met tekst en uitleg van de monteur omtrent hetgeen moest gebeuren voor de APK. Voortreffelijk

Weer prima, professioneel en snel geholpen.

Storing aan de ford Ka snel en professioneel verholpen.

Heel behulpzaam.

Een hele goede ervaring

Fijn bedrijf om een auto te kopen

juiste info gekregen betreft de auto. Goede service bij de aflevering. Hebben gedaan wat we van te voren hebben afgesproken. Helemaal top.

Onverwachts pech gekregen met auto, in eerste instantie zou het enkele dagen duren voor ze de auto zouden kunnen repareren. Het bleek echter dat ze na enkele uurtjes de auto gerepareerd hadden .TOP!!!

Video-opnamen met toelichting + onderhoudsvoorstel werkt prettig.

Al jaren zeer goede ervaring

Duidelijke communicatie, prettig personeel, goede en snelle service

Snel en deskundig geholpen

Goede service zoals vanouds.

M.b.t een apk is er weinig feedback te geven. De vriendelijkheid wordt erg gewaardeerd.

Dieselprofs

Vorige week gebeld voor een roetfilterprobleem, deze voormiddag op afspraak en voor 12u00 terug de weg op met een net niet nieuwe wagen (>250.000km). Samen met Ericars/Bosch Meerssen op naar de 500.000....

Deskundige vakgarage.

Als leek is het altijd maar afwachten. Ben meer dan 10 jaar bij ericars - tot nu toe altijd tevreden met het resultaat en telkens opgelucht over de rekening.

Correcte benadering, Eric neemt alle tijd voor de koper.

Bij bekijken auto wordt voldoende informatie gegeven, vragen waar antwoord niet van bekend was wordt direct uitgezocht. Afspraken goed te plannen en ook hiervoor wordt voldoende tijd genomen. Tevreden klant dus.

Ervaar wat flexibeliteit kan betekenen...

Iedereen vergist zich wel eens. Zo ook ik. Compleet op een andere dag dan afgesproken, breng ik per abuis mijn auto voor onderhoud en APK. Op charmante wijze wordt me mijn vergissing duidelijk gemaakt. Maar er komt nog meer... na even puzzelen, wordt alsnog geregeld dat de auto nog dezelfde dag wordt verzorgd. Echt klasse mannen! Dank. Ik zal de volgende keer beter in m’n agenda kijken.

Goede service👍

Direct reageren en oplossing aanbieden.

Zeer Goed

Alles volgens afspraak

Wederom de technische problemen prima opgelost

Lekkende koelvloeistof langs de thermostaat en daardoor vervelende geur in de auto zelf. Prijsopgave, levertijd en eind factuur precies zoals afgesproken. auto netjes gerepareerd !

Perfecte behandeling

Goede bediening zeer tevreden.

Zoals altijd prima service!

Keurig een telefoontje dat ik mijn auto kan komen ophalen. Prettig contact, prima service! Een tevreden klant.

Altijd even tijd voor kleine dingen tussendoor en goede service!

Heel positief, mensen staan altijd klaar met een degelijk advies.

Top service!

Uitstekende service en snel geholpen.

Super service!

Vandaag mijn auto voor een beurt gebracht. Autootje weer tot de Apk in orde. Daarnaast heeft Erik mij geholpen bij mijn zoektocht naar een cabrio. Ik had een mooie zien staan in het noorden van ons land. Samen met Erik de informatie over deze auto opgezocht en hierbij kwamen wat issues naar voren waardoor ik een lange rit naar het noorden kon voorkomen. Nu ga ik rustig verder zoeken met Erik als technische back up voor alle vragen. Super geholpen! Maar dat is eigenlijk gewoon.