Uitstekend zoals altijd.

Alles volgens afspraak, nooit enige problemen.

super service

zeer tevreden over de service en prijs kwaliteit

Prima, goede service.

Zeer goede ervaring.

Vriendelijk behulpzaam

Wordt direct geholpen. Krijf uitleg

Geweldige service

Eric heeft mij geholpen bij het importeren van een auto uit Duitsland. Het enthousiasme en de passie waarmeen hij deze klus deed is geweldig. De communicatie gedurende het hele traject was perfect en alle gedane beloftes en voorspellingen zijn 100% uitgekomen.

Diagnose en reparatie volgens afspraak

Binnenrijden voor stellen zonder afspraak is geen probleem. Daaruitvolgende reparatie volgens afspraak en prijsopgaaf vooraf

Snelle service

Eerder dan verwacht snel en vakkundig geholpen met mijn 'automaat' probleem hetgeen een remconnector probleem bleek te zijn.

Geweldig, zoals altijd

Rekening gehouden met mijn wensen en meteen actie ondernomen.

Geen twijfel waar ik voor onderhoud van mijn auto naar toe moet gaan!

Ik heb mijn auto al jaren in onderhoud bij Ericars en na ophalen van de auto altijd met een goed gevoel de garagedeur uit gestapt. Duidelijke communicatie en altijd een billijke prijs.

Klantvriendelijk

Een heel goede service Klantvriendelijk Zeker aan te bevelen.

Goede en snelle service!

Voor de APK binnen geweest en een 45 min later weer buiten.

Goede service! Doen niet moeilijk en denken mee!

Goede service! Doen niet moeilijk en denken mee!

Vakkundig en vriendelijk personeel

Bij Bosch is mijn auto al jaren in goede handen.

Betrouwbaar en klantgericht.

Na de diagnose word ik eerst op de hoogte gebracht van de globale kosten, is wel zo prettig dat je weet wat je te wachten staat.

Klantvriendelijk en snel hulp bij pech

vervanging van accu

Alles ging erg vlot, van begin tot eind

Alleen jammer dat ze me niet even naar mijn werk konden brengen, maar als alternatief zijn ze meteen begonnen met de bandenwissel en kon ik er op wachten. Prima!

Zoals gebruikelijk snel en correct weer op weg geholpen

Ondanks geregeld onderhoud kan er wel eens iets mis gaan, zoals in mijn geval een lekke band. Bij Ericars Bosch Car Service ondanks het onverwachte binnenrijden en het late tijdstip toch correct behandeld en het probleem met de band netjes opgelost zodat ik weer verder kon, waarvoor mijn dank.

Voelt als thuiskomen

Persoonlijk, professioneel, vlot, welkom...

Altijd goede service en zeer vriendelijk

Onze auto's zijn al jaren bij Ericars in onderhoud en eigenlijk altijd wordt alles netjes afgehandeld. Men houdt altijd rekening met persoonlijke voorkeuren en wensen. Mijn aangekochte auto werd zelfs door de directeur in eigen person bij ons thuis afgeleverd ! Last but not least: de koffie is ook nog eens goed !

Schade spatbord gerepareerd

Scheurtje in kunststof spatbord, dader niet vindbaar. Op advies van Erica’s Bosch Carservice een “spot-repair” laten uitvoeren. Stuk voordeliger dan vervangen van het carrosserie deel. En nu dus onzichtbaar hersteld. Complimenten!

Uitstekende service, zeer vriendelijke benadering.

Zeer prettig

Je wordt als klant serieus genomen, heel fijn.

Overleg over extra kosten is erg prettig

Very helpful and friendly

My experience was really nice. I definitely recommend it.

• Would you recommend us? Yes

Al jaren voor mij een top bedrijf

Ericars is voor mij een super autobedrijf, De mensen die er werken hebben kennis van zaken en staan voor service en kwaliteit. Je kan er altijd terecht en er zal een passende perfecte oplossing geboden worden.

Direct geholpen en probleem meteen opgelost

Direct geholpen en probleem meteen opgelost.