Goede service­čĹŹ

Direct reageren en oplossing aanbieden.

Zeer Goed

Alles volgens afspraak

Wederom de technische problemen prima opgelost

Lekkende koelvloeistof langs de thermostaat en daardoor vervelende geur in de auto zelf. Prijsopgave, levertijd en eind factuur precies zoals afgesproken. auto netjes gerepareerd !

Perfecte behandeling

Goede bediening zeer tevreden.

Zoals altijd prima service!

Keurig een telefoontje dat ik mijn auto kan komen ophalen. Prettig contact, prima service! Een tevreden klant.

Altijd even tijd voor kleine dingen tussendoor en goede service!

Heel positief, mensen staan altijd klaar met een degelijk advies.

Top service!

Uitstekende service en snel geholpen.

Super service!

Vandaag mijn auto voor een beurt gebracht. Autootje weer tot de Apk in orde. Daarnaast heeft Erik mij geholpen bij mijn zoektocht naar een cabrio. Ik had een mooie zien staan in het noorden van ons land. Samen met Erik de informatie over deze auto opgezocht en hierbij kwamen wat issues naar voren waardoor ik een lange rit naar het noorden kon voorkomen. Nu ga ik rustig verder zoeken met Erik als technische back up voor alle vragen. Super geholpen! Maar dat is eigenlijk gewoon.

Zeer goede en snelle service

Ik stond met pech langs de weg ; bosch car service was binnen 10 minuten ter plaatste. Super geholpen, vriendelijk , correct en snelle afhandeling.

Nooit meer kom ik er terug. Wat een slechte zaak!!

Velen jaren kwam ik hier. Maar dit is niet meer de garage hoe het vroeger was. Waar vroeger topkwaliteit werk afgeleverd werd. Waar je met gerust hart de garage verlaat en met goed gevoel dat je weer vele km's weer kan rijden. Heb dik 10000-14000euros achtergelaten. En nog steeds was de auto niet goed. En ergste is: dat elke keer dat je teruggaat en hun vertelt dat er half werk is geleverd en storing niet verholpen is maar de auto juist met meer mankementen terugkomt dan je hem hebt gebracht en dat het ineens aan allerlei factoren ligt waardoor een storing niet verholpen is. En daar laten ze je ook nog voor betalen voor de mankementen die tijdens de traject van reparatie is onstaan. En voor hetzelfde mankement moet ik tot 2x toe de auto brengen en 2x betalen voor iets wat bij de 1ste keer al gerepareerd moet zijn. Want 1ste keer was het niet verholpen maar moest wel betalen 2de keer had gewoon onder garantie moeten vallen omdat bij de vorige reparatie het probleem niet was verholpen. Dit was mijn laatste ervaring bij Ericars! Ik ga er nooit meer terug.

Good hospitality

Good man to deal with for a good price and super deals

Goede, professionele service

Weer vriendelijk en professioneel behandeld. Mijn auto had een grote beurt nodig en dit is deskundig en snel uitgevoerd. En niet meteen van alles vervangen, maar in overleg getreden over de mogelijkheden nu en in de toekomst.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik zal zeker weer terug gaan, mocht onderhoud nodig zijn

Prima, kon snel terecht en de rekening viel mee

Communicatie via WhatApp verloopt vlot en er wordt alert op gereageerd.

Even op onderdelen moeten wachten, verder goed geregeld. Duidelijk

Correct en vriendelijk geholpen

Keurig geholpen, alles netjes geregeld. Echt toppie! Een aanrader!

goede afwikkeling voor en na onderhoud.

snelle en zeer correcte afhandeling

Zeer persoonlijk en betrouwbaar contact.

Snel en korrekt

Snel en korrekt

makkelijk en fair

Makkelijk en fair zaken doen.

Goede communicatie en snelle afhandeling.

Offerteprijs was lager dan het bedrag dat in rekening is gebracht! Wel 25% korting gekregen op manuren, dus dat is zeker netjes! Het is natuurlijk niet wenselijk om meer te betalen dan de offerteprijs! Al met al een goede service en snelle afhandeling.