Very good service and support

I got my timing belt replaced and for this period I was offered the use of company car which made the life easy for me.

Goede service, vriendelijk, meedenkend.

Voor APK en kleine onderhoudsbeurt geweest. Kon op korte termijn afspraak inplannen. Heel klantgericht.

Super goed

Snelle eerlijke service. Behulpzaam en alternatieven aanbieden.

Gewoon goed!

Gewoon goed. Wat je verwacht van een garage.

Weer perfect

Airco gerepareerd snel en vakkundig met goede tekst en uitleg .

3x langskomen voor ruitenwissers

Op zaterdag ging ik naar de garage voor nieuwe ruitenwissers. De medewerker was met een klant bezig, maar nam enkele minuten de tijd om mij te vertellen dat ik nu niet gelegen kwam. De tweede keer dat ik langsging werd de boodschap aangenomen en zouden de ruitenwissers worden besteld. Dit gesprek nam een paar minuten in beslag. De eerste medewerker had in die tijd ook mijn boodschap kunnen aannemen om dan op een voor hem gelegen moment de bestelling te plaatsen. De derde keer moest ik op de afgesproken tijd ongeveer 10 minuten wachten in een lege ruimte voordat er iemand kwam die mij verder goed geholpen heeft.

Waardeloos

Berekenen een hoger tarief dan afgesproken is !

Haal en brengservice! Auto gepoetst weer terug! Gewoon geweldig

Top Service!

Goed advies en Top service!

Fijne garage met goede service!!

Na een testrit een audi a3 gekocht en deze de dag erna opgehaald. De auto begon te stotteren en ik kon de komende werkdag meteen terug. Er bleek 1 van de 4 bobines kapot te zijn en deze werk gratis gerepareerd! Bedankt voor de goede service! Zeer netjes hoe jullie met de klanten omgaan!

Service is perfect en doen wat ze beloven.

Zoals altijd goed

Er is goeie communicatie, er wordt vrij vlot gereageerd op vragen via app. Zeer vriendelijk en behulpzaam en eerlijk. Zo lang het mogelijk is zal ik bij deze garage blijven mbt onderhoud etc

heel goed

heel goed bedrijf, met leuke en goede vakmensen !. Leveren goed werk tegen een eerlijke prijs.

Toppers!

Altijd vriendelijk en goed geholpen!

Een moeilijke storing opgelost door electro specialist engineer Nigel, top. En als kers op de taart trouwring teruggevonden van mijn oma. Top dus.

Er worden duidelijke afspraken gemaakt.

Heel erg vriendelijk. Komt afspraken na. Fijne garage.

Het probleem is opgelost

Positief

Meedenkend, oplossingsgericht, accuraat

Moet nog een tijdje proefrijden, voordat ik een oordeel kan geven over de kwaliteit van de auto. Wel perfect afgeleverd.

Uiterst tevreden

Ik ben zeer tevreden

Vriendelijk, geëngageerd en correct.

Vriendelijk, geëngageerd en correct.

Goede ervaring

Gewoon goed.