Gewoon goed

Makkelijk een afspraak gemaakt. Berichtje wanneer de auto klaar is. Rekening via de mail. Leenfiets ingeleverd, uitleg over de rekening. Alles heel soepel, gewoon een fijne garage.

Goede service, vriendelijke bejegening

Wat wil je nog meer!

Buutegewoon

Grandioos

Behulpzame vakkundige medewerkers

Altijd heel goed

Al vele jaren klant, en heel tevreden.

Prima service en kwaliteit.

Zoals altijd weer prima geholpen.

Prijs kwaliteit ok

Mijn ervaring is dat er meegedacht wordt bij problemen aangaande de auto.

Snel betrouwbaar en vriendelijk

Prima service, staan altijd voor je klaar.

Wordt altijd goed geholpen

Winterbanden

Zelf al een aantal weken lopen denken aan mijn winterbanden, wanneer zal ik die laten monteren. Telefoon!, de garage, uw winterbanden liggen nog hier. Zelfde dag laten monteren, top geregeld weer.

Ik word al jaren goed geholpen

Ik word altijd correct geholpen

Altijd betrouwbaar en overleg bij dure reparatie

Altijd betrouwbaar en overleg bij dure reparatie

Vriendelijke mensen

Goed en vertrouwd

goed en prettige garage

werkzaamheden volgens afspraak in orde gemaakt. bij een onduidelijkheid van mij, werd mijn vraag goed opgepakt en praktisch uitgelegd.

Heel klantvriendelijk

Ik ben hele goeie uitleg gekregen op mijn vragen

duidelijke communicatie en betrouwbare info

Heb mijn auto bij Wondergem gekocht en nu de APK en beurt laten doen. Ze zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. Ik was zelf eigenlijk niet op tijd om een klein mankement binnen de garantie periode te laten controleren. Het jaar was erg snel om...en ik was laks. Wondergem heeft het mankement opgelost en dit niet in rekening gebracht. Super service dus! Mijn dochters hebben op termijn een eerste auto nodig en de zoektocht zal bij Wondergem beginnen en zeer waarschijnlijk daar slagen.

een tevrede klant

Word er netjes en goed geholpen een bedrijf wat goede service verleend

uitstekend

uitstekend

Uitstekende monteurs en service

Goede en betrouwbare autobedrijf. Ik heb een heel goede communicatie met de gebroeders Wondergem een keuze om een andere auto te zoeken via internet, geven ze advies.

Snel en vakkundig

Had een probleem met mijn auto, deze maakte een raar geluid en wilde niet meer verder rijden en hier naar laten kijken. Dit is gelijk opgepakt en ze hebben het snel en vakkundig kunnen oplossen. Ben erg blij met de service van Wondergem. Topbedrijf! Ze zijn ook erg betrouwbaar.

Snel en goed geholpen.

We zijn prima geholpen

Wij zijn zeer tevreden over de service

Tot nu toe altijd tevreden geweest!

Altijd bereid om te helpen, mee te kijken, deskundig, eerlijk, klantvriendelijk. Kortom: aan te bevelen!

Super garage!

Uitstekende service voor een betaalbare prijs!

Wij hadden een probleem met het klepje van de tankdop en zij hebben gelijk een motortje besteld en gemonteerd. Wij kregen een leenauto mee.