Aardige nuchtere mensen met kennis van zaken

Onze eerste ervaring met autobedrijf Wondergem. Zeer goed bevallen

Zeer klantvriendelijk en deskundig Autobedrijf !

Gewoon een Topper !!

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Vriendelijk kundig en betrouwbaar!

Vriendelijk kundig en betrouwbaar!

Zoals altijd goed.

Zoals altijd goed!

Al jaren tevreden met Autobedrijf Wondergem

Ondanks dat ik met vrij oude auto`s rijdt, zijn de mannen van Wondergem altijd bereid mij met raad en daad bij te staan. Zij denken in oplossingen en hanteren schappelijke prijzen. Een betrouwbaar bedrijf, waar ik al jaren graag kom.

Weer goed geregeld

Een goed bedrijf met persoonlijke service

Auto thuis opgehaald en ook weer teruggebracht. De dynamo doorgemeten en alleen de nieuwe accu in rekening gebracht. Wat een service !!

Vriendelijk en correct

Vriendelijke man ontvangst met koffie en alles is correct afgehandeld en ook tijd voor een gezellig praatje . Heb hier mijn auto verkocht

Geen klachten

Tot nu toe prima service. Ik ben tevreden!

Prima!

Indien mogelijk word je direct weer op weg geholpen..

zeer goed

deze mensen zijn zeer betrouwbaar.Geen woorden maar daden!

Zoals altijd super.

Ik kom hier al zo'n 20 jaar. Altijd goede service, professioneel en vakkundig.

Super Service

netjes geholpen klant vriendelijk een aanrader daar ga ik volgend keer weer naar toe

Altijd tevreden

Goed en snel

Snel, goede communicatie!

Snel opgelost, goede prijs en erg betrouwbaar!

goed geholpen en vlot

Fijne garage

Ik doe al een aantal jaren zaken met dit bedrijf. Mijn ervaring is dat zij een Prettige uitleg over diverse zaken geven en servicegericht zijn. Regelen veel voor de klant. Alles in goed overleg.

Goed werk geleverd

Er wordt gehoor gegeven aan onze wens en is uitstekend werk geleverd anders was ik niet weer bij jullie gekomen voor de auto up te date tf maken

Prima service!

Prima service!

Een garage ,zoals een garage moet zijn. Goed werk ,geen poespas.

Vlotte mensen die onze taal spreken. Duur is het overal, je kunt niet meer goedkoop zijn. Vooral de leenfiets is een goede oplossing.

Prima altijd goed geholpen.

Beurten worden altijd netjes uitgevoerd Zeer tevreden.

Goed en eerlijk advies, reparaties naar wens uitgevoerd.

Goed en eerlijk advies, wordt goed met je meegedacht. Reparaties worden netjes en conform afspraak uitgevoerd, geen verrassingen achteraf.

service is fantastisch

mooi familie bedrijf,

Geweldig klantvriendelijk bedrijf.

Net weer mijn beurt uit laten voeren. Bij het wegrijden voelde ik gelijk het verschil. Auto rijdt weer als een zonnetje. Ben heel blij met deze drie prachtige kerels. Top mannen.