Kundig en betrouwbaar

Ze zijn vast niet de goedkoopste, maar de prijs staat bij Wondergem absoluut in verhouding tot de geleverde kwaliteit. Uitstekende service en vriendelijke en kundige mensen, kortom een bedrijf waar ik graag zaken mee doe.

Het is een top garage

Het is een super goeie garage vriendelijke mensen en hele goeie service

Fijne, snelle service.

Geachte lezer, Sinds een aantal jaren verleent deze garage alle service aan mijn aangekochte auto's aldaar. Mijn ervaring is dat de service voor mij prima is. Er wordt goed overlegd en veel is mogelijk. Aardige en bekwame vakmensen/ monteurs die ook fijn meedenken. Ik blijf er nog een poos. Met vriendelijke groet Dhr M. L. A. Minet

Gewoon goed en betrouwbaar!

Een bedrijf wat staat voor zijn klanten! Betrouwbaar en goed.

Mooi bedrijf

Vriendelijke mensen ,en je wordt direct geholpen indien mogelijke. Correcte uitleg aangaande de problemen.

Vriendelijk en eerlijk prima vaklui

Ik voel me thuis de mensen kennen mij en ik word altijd heel goed geholpen.

Goed en vlot

Vriendelijke ontvangst, attente betrokkenheid, luisterend oor. Goede kwaliteit werk.

Klant vriendelijke en snelle service en duidelijk advies.

Je wordt er altijd vriendelijk ontvangen en ze geven duidelijk aan wat of er aan de auto mankeert. Reparaties en keuring worden snel uitgevoerd en tegen een redelijke prijs. Net mijn oude auto ingeruild en andere auto de volgende dag al rijklaar op kunnen halen.

Garage zorgt goed voor de auto

Grote beurt en apk snel en netjes uitgevoerd. Prettig om een garagebedrijf te hebben die goed werk levert, en die je kunt vertrouwen.

Goede garage

Ze helpen je altijd. Uitstekend bedrijf met mensen met vakkennis.

Weer prima service

Weer prima service

Goed geholpen.

Persoonlijke aandacht en goed gesprek onder een bakje koffie voor de afhandeling van de aankoop.

Goede info wat er aan de hand is.

Op tijd geïnformeerd en uitleg wat er aan de is. Tevens een goede prijs indicatie wat de reparatie gaat kosten.

snel en goed geholpen

Heel snel geholpen door mensen die de zelfde taal spreken . Goede service en vriendelijk.

Vriendelijk ,behulpzaam heeft al jaren goede ervaring met deze mensen

Prima service en klantgericht.

De mannen staan altijd voor je klaar.

Goede service vriendelijk personeel

Wordt altijd goed en snel geholpen.

prima service

goed geholpen en snel

perfect

goed geluisterd naar ons probleem

Zeer goede service

Zeer goed service en prettig omgang

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Prima geholpen

Reparatie weer goed geregeld

uitstekend

op maat geleverd goede service

Je word er fantastisch geholpen

Het zijn hulpvaardige meedenkende mensen

uitstekende service

Een trekhaak onder mijn auto laten zetten. Kon een leenfiets meenemen. En dezelfde dag nog gebeld en alles was gedaan.