een dubbel gevoel

Met de eerste auto die wij in deze garage kochten hebben we extreem veel pech gehad. na 8 maanden was er zoveel kapot dat we de reparatiekosten te hoog vonden. belangrijkste was eigenlijk nog wel dat het vertrouwen in deze auto weg was omdat het niet het eerste defect was. Vervolgens auto ingeruild voor een andere. Dat gaat nu goed. Hopelijk blijft dat zo!

Bijna nieuwe auto gekocht

Auto was pas binnen en we zijn gelijk gaan kijken. Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Na proefrit besloten tot aankoop over te gaan. Auto had erg lang stilgestaan waardoor er wat werk aan zat. Tot nu toe gaat alles volgens plan, ik kan bijna alles zelf oplossen. Voor de rest is het een erg comfortabele en plezierige auto. Ik rijd er graag in en het is een verbetering ten opzichte van mijn vorige auto welke wat spartaans was. Ook krijg ik veel positieve opmerkingen over het model en hoe de auto eruit ziet. Kortom ik ben tevreden.

Een topgarage die ik iedereen aan beveel

Al weer heel wat jaartjes ben ik klant bij garage Wondergem en dit tot volle tevredenheid. Op welk tijdstip van de dag ook als er problemen zijn of er dreigt iets mis te gaan de mannen staan klaar om dit op te lossen. Waar vind je dit nog!!!! Pas een andere auto gekocht waar Adriaan Wondergem mij vanaf het begin heeft meegedacht en geholpen. Nogmaals waar vindt je dit nog!!!! Als klant vertrouw ik volledig op hun deskundigheid. Men heeft dit in al die jaren nog nooit beschaamd.

Heel goede service.

In april 2020 heb ik bijAutobedrijf Wondergem een occasion gekocht. Drie weken voor het verstrijken van de garantie kreeg ik stukken aan de versnellingsbak. Complimenten aan Autobedrijf Wondergem, die het keurig heeft opgelost.

Warm welkom en topservice!

we rijden nu een aantal weken in onze ford focus die we bij autobedrijf Wondergem hebben gekocht en de auto rijdt super! We zijn erg tevreden over hoe we zijn geholpen. Vriendelijke mensen en lekker normaal! Bedankt!

Heel fijn autobedrijf, een aanrader.

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Hier kun je met een gerust hart je auto brengen voor onderhoud of een auto aanschaffen. Ik heb ervaring met beide en is altijd goed bevallen.

Precies wat ik in een autobedrijf zoek

De verkoper / monteur moest eerst zijn handen wassen en werkjas uit doen om ons een auto te verkopen. Dat vind ik mooi. Geen poespas maar eerlijk en vertrouwd. Met een goed gevoel een prachtige Mazda gekocht. Ook vragen achteraf worden vragen snel en naar tevredenheid beantwoord.. Dik tevreden !!!!

Top!!

We zochten een bepaalde auto. Auto Wondergem heeft deze voor ons gezocht. Naar volle tevredenheid hebben ze deze aan ons geleverd. Goede service,vriendelijk.

zeer goed

Eerste x dat ik er was en beviel me goed vriendelijke mensen

betrouwbaar en vriendelijk

Ik kom al jaren bij deze garage, en koop mijn auto's alleen hier, ze helpen je vriendelijk, zijn betrouwbaar en denken mee in oplossingen...voor mij geen andere garage, ze zijn top!

Heel goed contact,prima bedrijf,zeer goede inruilprijs bij aankoop van een in goede staat zijnde occasion

Keurig en net bedrijf.

Tot nu toe zeer tevreden met mijn aangekochte Nissan.

Uitstekend, professioneel en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ik kom er al zeker 15 jaar en het bevalt me goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en professionele behandeling. Zijn altijd bereid om je te helpen.

Fijne service en kwaliteit

Vanaf moment 1 tot het ophalen van de auto een fijne service. Tot op heden een goede kwaliteit auto.

Zeer professionele en aardige bedrijf

Goede ontvangs, Uitleg en leuke keuze aan auto's. Zeer blij met men suzuki Alto. Zeer snel geregeld en kon de weg op een paar dagen later.

Complimenten en dank aan garage Wondergem.

Dank voor de reparatie van de versleten airco, wat net buiten de garantieperiode viel. En vooral bedankt voor de toegepaste korting door de werktijd niet in rekening te brengen! We zijn daar erg blij mee. Onze complimenten!! We raden uw diensten aan bij onze kennissen!

Klantvriendelijk

Deze garage neemt de tijd voor het kopen van een auto klant vriendelijk nette uitstraling ik zou zo weer een occasion bij deze garage kopen als dit nodig zou zijn !

persoonlijk, vriendelijk, open en eerlijk

zeer vriendelijke mensen. eerlijk en betrouwbaar

Super goed!!!!

Mijn ervaring was super! Heb een heerlijke en vooral mooie auto mogen overnemen. Goede service en vriendelijke mensen. Auto was tip top in orde!

Uitmuntende service en kwaliteit

Ik werd goed geholpen en er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen. Ik werd goed geholpen in het proces en binnen een week stond de auto al klaar. Een enorm goede ervaring hier!!

Prettig zaken doen!!

Keurig bedrijf , goeie deal gedaan , no nonsens mentaliteit , een aanrader om er een auto te gaan bekijken en te kopen !

Een zeer goede en betrouwbare garage

Een goede en betrouwbare garage zeer fijn zaken doen no nonsens . En geen klaar maak kosten ook wel er prettig . Ga zo door broeders.

Werd snel en adequaat geholpen Wat wil je nog meer

Goed en professioneel advies!! Prettig aankoopproces, volledig ontzorgd!!

Bij de aankoop van mijn Nissan Qashqai ben ik zeer goed geholpen. Ik heb professioneel advies gekregen. Er brandde nog een lampje, maar dat is naar alle tevredenheid opgelost. Kortom, zorgeloos proces. Nu lekker aan het genieten van de nieuwe auto!! Dank voor alles. Groeten, Patrick Verkaart

Autobedrijf Wondergem ,een prima bedrijf voor aankoop en onderhoud van uw auto

Onlangs een TOYOTA AURIS gekocht voor een mooie prijs.