Zoals altijd zeer tevreden.

De mannen van Wondergem staan altijd voor ons klaar met prima service.

Goeie service, snel geholpen

Super snelle banden service. Bedankt mannen!

uitstekend

Mijn ervaring met autobedrijf Wondergem is uitstekend. De reden is dat ze altijd klaar staat voor de klant en als je komt voor servicebeurt kan je altijd een praatje maken met 1 v.d. drie broers en een fiets staat altijd klaar. Een autobedrijf waar veel auto staat met redelijk betaalde prijzen. Voor onderhoudsbeurt van je auto vind ik , dat het betaalbaar is. Voor mensen die een auto zoeken ga een keertje kijken, je zal geen spijt van krijgen. Autobedrijf Wondergem is klantvriendelijk.

Vlot en klantvriendelijk

Klein elektrisch mankement direct en vakkundig verholpen

super

door goede communicatie goede service

Zeer sne geholpen

Betrouwbare garage voor verkoop en reparatie.

In februari van dit jaar gaf plotseling onze oude auto het op en moesten we onverwachts overgaan op de aanschaf van een andere. Gelukkig was er genoeg beschikbaar bij hun in de showroom en hebben we er daar een van gekocht. Door de coronamaatregelen rijden we niet zo veel als dat we normaal doen maar tot op heden bevalt deze nieuwe auto ons heel erg goed. Dit bedrijf staat voor service en betrouwbaarheid. We worden ook altijd goed en snel geholpen.

Een heel fijne garage

Ik heb heel goede ervaringen met auto Wondergem. Ze hebben mijn vorige auto in onderhoud gehad en hebben de reparaties uitgevoerd met tekst en uitleg wat er moest gebeuren en goede uitleg over de kosten. Helaas is mijn vorige auto door een kortsluiting niet meer. Auto Wondergem heeft mij zeer goed geholpen met het aanschaffen van een andere waar ik heel blij en tevreden ben. Kortom een zeer prettige garage die ik aanbeveel bij iedereen

Uitstekende service

Vriendelijke, eerlijke en betrouwbare mensen met passie voor hun werk. De mannen denken mee in oplossingen en hebben een uitstekende service verleend. Niet alleen bij aankoop van de auto, maar ook tegen het einde van de garantieperiode. Autobedrijf Wondergem is zeer aanbevelingswaardig.

Zeer vriendelijk personeel ze dwingen niks op en problemen aan de auto lossen ze prima op klasse

Ik heb een vrij nieuwe auto bij Wondergem gekocht en de verkoper is vriendelijk en geef goede uitleg over de auto ik raad deze garage bij iedereen aan zeer deskundig personeel vriendelijk een aanrader klasse

Wat een top service

Paar maanden geleden auto gekocht. Gisteren starte m'n auto niet. Ik belde garage wondergem en de probleem uitgelegd. Binnen half uurtje stonden ze voor m'n deur. Nieuwe accu erin en probleem opgelost. Top service. Bedankt mannen

een dubbel gevoel

Met de eerste auto die wij in deze garage kochten hebben we extreem veel pech gehad. na 8 maanden was er zoveel kapot dat we de reparatiekosten te hoog vonden. belangrijkste was eigenlijk nog wel dat het vertrouwen in deze auto weg was omdat het niet het eerste defect was. Vervolgens auto ingeruild voor een andere. Dat gaat nu goed. Hopelijk blijft dat zo!

Bijna nieuwe auto gekocht

Auto was pas binnen en we zijn gelijk gaan kijken. Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam. Na proefrit besloten tot aankoop over te gaan. Auto had erg lang stilgestaan waardoor er wat werk aan zat. Tot nu toe gaat alles volgens plan, ik kan bijna alles zelf oplossen. Voor de rest is het een erg comfortabele en plezierige auto. Ik rijd er graag in en het is een verbetering ten opzichte van mijn vorige auto welke wat spartaans was. Ook krijg ik veel positieve opmerkingen over het model en hoe de auto eruit ziet. Kortom ik ben tevreden.

Een topgarage die ik iedereen aan beveel

Al weer heel wat jaartjes ben ik klant bij garage Wondergem en dit tot volle tevredenheid. Op welk tijdstip van de dag ook als er problemen zijn of er dreigt iets mis te gaan de mannen staan klaar om dit op te lossen. Waar vind je dit nog!!!! Pas een andere auto gekocht waar Adriaan Wondergem mij vanaf het begin heeft meegedacht en geholpen. Nogmaals waar vindt je dit nog!!!! Als klant vertrouw ik volledig op hun deskundigheid. Men heeft dit in al die jaren nog nooit beschaamd.

Heel goede service.

In april 2020 heb ik bijAutobedrijf Wondergem een occasion gekocht. Drie weken voor het verstrijken van de garantie kreeg ik stukken aan de versnellingsbak. Complimenten aan Autobedrijf Wondergem, die het keurig heeft opgelost.

Warm welkom en topservice!

we rijden nu een aantal weken in onze ford focus die we bij autobedrijf Wondergem hebben gekocht en de auto rijdt super! We zijn erg tevreden over hoe we zijn geholpen. Vriendelijke mensen en lekker normaal! Bedankt!

Heel fijn autobedrijf, een aanrader.

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Hier kun je met een gerust hart je auto brengen voor onderhoud of een auto aanschaffen. Ik heb ervaring met beide en is altijd goed bevallen.

Precies wat ik in een autobedrijf zoek

De verkoper / monteur moest eerst zijn handen wassen en werkjas uit doen om ons een auto te verkopen. Dat vind ik mooi. Geen poespas maar eerlijk en vertrouwd. Met een goed gevoel een prachtige Mazda gekocht. Ook vragen achteraf worden vragen snel en naar tevredenheid beantwoord.. Dik tevreden !!!!

Top!!

We zochten een bepaalde auto. Auto Wondergem heeft deze voor ons gezocht. Naar volle tevredenheid hebben ze deze aan ons geleverd. Goede service,vriendelijk.

zeer goed

Eerste x dat ik er was en beviel me goed vriendelijke mensen

betrouwbaar en vriendelijk

Ik kom al jaren bij deze garage, en koop mijn auto's alleen hier, ze helpen je vriendelijk, zijn betrouwbaar en denken mee in oplossingen...voor mij geen andere garage, ze zijn top!

Heel goed contact,prima bedrijf,zeer goede inruilprijs bij aankoop van een in goede staat zijnde occasion

Keurig en net bedrijf.

Tot nu toe zeer tevreden met mijn aangekochte Nissan.

Uitstekend, professioneel en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ik kom er al zeker 15 jaar en het bevalt me goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en professionele behandeling. Zijn altijd bereid om je te helpen.

Fijne service en kwaliteit

Vanaf moment 1 tot het ophalen van de auto een fijne service. Tot op heden een goede kwaliteit auto.