Vertrouwd

Het vertrouwen in een bedrijf vind ik erg belangrijk. Alleen de dingen die moeten bij een beurt. Altijd vriendelijk. Komen afspraken na.

Doen wat ze beloven!

Top service. Onze auto al vele jaren in onderhoud bij Autobedrijf Wondergem. Goeie service en prima communicatie. Ga zo door.

Goede service en vriendelijke eigenaren

Altijd goed geholpen

Zeer klantvriendelijk familiebedrijf

Het betrof deze keer slechts een apk-keuring. Mijn auto wordt altijd thuis opgehaald en weer teruggebracht

Prima!!!!!!!

Prima!!!!!!!!

Keurige service!

De ford voor APK en onderhoud weggebracht, we konden de auto in de ochtend wegbrengen en was half de middag al klaar om opgehaald te worden. Omdat we allebei tot 5 uur werken was het prettig dat we tot 6 uur terecht konden om de auto op te halen. We werden met een lach ontvangen en zijn nog even bijgepraat over de zaken die aan de auto gebeurd zijn, vervolgens was de correcte rekening zeer vlot binnen.

Snelle service

Snelle service

Goeie service en betrouwbaar Vriendelijke mensen en staan altijd voor je klaar

weer prima geholpen !

Hier kunnen veel autogarages een voorbeeld aan nemen !

erg goed

de service is prima

Nettjes en zeer vakkundige garage.

Goede service en dien nooit moeilijk en staan altijd klaar als er wat is

fantastisch.

uitstekende service

Een goed bedrijf

Je wordt geholpen door rustig vriendelijke mensen, ze luisteren naar je

Klantgericht en klantvriendelijk

Snelle, deskundige service

Het vervangen van een koplamp was een hoop gepruts en vroeg veel geduld.

uitstekend

zeer behulpzaam op ieder gebied en op alle gestelde vragen, klant vriendelijk goede service .

Altijd goede en snelle service

Snelle goede services.

Goed en vakkundig. Vriendelijk.

Uitstekende service

Een occasion gekocht. Vanaf het eerste contact, de proefrit tot de overdracht, alles zeer verzorgd. Alles ademt vertrouwen met geschiedenis van de auto, BOVAG garantie en nemen echt de tijd voor je! Aanrader.

komen na wat ze beloven

Heb auto gekocht, en daar moest toch nog wel wat aan gebeuren. En dat deden ze ook, zonder dat het mij geld koste. Al met al een uitstekende service en klantvriendelijk personeel wat met je meedenkt bij het vinden van een auto zonder opdringerig te worden

kwaliteit, persoonlijk en servicegericht, dit alles tegen eerlijke prijzen

kwaliteit, persoonlijk en servicegericht, dit alles tegen eerlijke prijzen

Goede communicatie

Deskundig en vriendelijk!!

Ruim voldoende

Alles volgens afspraak, tijd en kosten.

ze staan altijd klaar voor de klant

zeer goed

er wordt geluisterd naar het geen de klant wilt.vragen worden goed beantwoord .verzorging verder uitmuntend