Direct geholpen

Top ervaring

Snel en goed geholpen

Snel en goed

prettig persoonlijk contact

goede service persoonlijk contact betrouwbare garage denkt met mij mee keurige aflevering altijd snel geholpen

Service aan huis, waar vind je die nog ?

Na werktijd nog even een mankement aan mijn auto komen verhelpen, dat vind ik nog eens klasse,

eerlijke manier van zaken doen.

Auto gekocht. Ten eerste is de prijs die je ziet is die betaald, komen geen extra kosten bij van rijklaar maken, wat bij andere garages wel het geval is. Geven net zoveel terug voor de inruil auto ( ongezien) als vergelijkende garages. Ondanks drukte bij hun zelf in de garage, maar ook bij hun collega's zoals de auto poets service toch snelle levering. Fijn contact, eerlijk advies. Hopelijk mogen we lang van onze aankoop genieten

Een heel goede service

Je wordt altijd goed geholpen p hazenveld

Je voelt je er thuis.

Goede service en heel prettig contact. Dit is de tweede auto die er gekocht heb. Prima !

Vriendelijk te woord gestaan. En goed geholpen

Zeer goede ervaring

Je kan er altijd terecht of het nu voor het vervangen van een kapotte lamp van de verlichting, of je staat met pech langs de weg. Ze halen de alto netjes op en word goed gerepareerd. Prima van een op service gericht klein schalig bedrijf. Ze staan altijd klaar om te helpen.

vriendelijk en behulpzaam

ben direct geholpen

Altijd prima service en kwaliteit.

Een pechgevalletje onderweg kon snel worden opgelost.

Uitstekend geholpen.

Onderhoudsbeurt prima geregeld zo was afgesproken.

duidelijk en service gericht

goed geholpen duidelijk en service gericht prima adres.

Keurig afgehandeld en duidelijk.

prima bedrijf

vriendelijk, correct en zeer goede service

Zeer tevreden over de medewerking en de afhandeling van de koop/verkoop van mijn auto.

Deze maand was ik me aan het oriënteren om een nieuwe auto aan te schaffen. Daarbij had ik geen haast, maar op internet vind ik een mooie occasion met een lage km stand. Ik heb contact gezocht met de garage en daar werd ik prettig geholpen en heb ik een afspraak gemaakt om de auto te bezichtigen die ik op het oog had. Het was eenvoudig om mijn auto in te ruilen en de koop was snel rond. Ik kan niet wachten om mijn 'nieuwe' auto op te halen. Inmiddels heb ik al een collega en mijn familie verteld over de goede service

prima service

fijne eerste kennismaking

Ze staan altijd voor mij klaar!!!

Keurige garage met een eerlijk verhaal

Prima hulp bij de aankoop van een andere auto, ze denken mee met je, zoeken oplossingen voor aanpassingen in de auto, prima keuze vinden wij.

Goede service gecombineerd met een persoonlijke benadering

Ik ben al jarenlang klant van Autobedrijf Wondergem. Steeds een goede service, een persoonlijke benadering en eerlijk advies gehad. Kortom, ik ben zeer tevreden.

prima service

goede service, zeer goede ervaring .

Deskundigheid en service staat hoog in het vaandel bij Wondergem

Fijne mensen die altijd voor je klaar staan

zie boven

geweldige service !

Altijd Prima Geholpen ! Een Aanrader !