Warm welkom en topservice!

we rijden nu een aantal weken in onze ford focus die we bij autobedrijf Wondergem hebben gekocht en de auto rijdt super! We zijn erg tevreden over hoe we zijn geholpen. Vriendelijke mensen en lekker normaal! Bedankt!

Heel fijn autobedrijf, een aanrader.

Vriendelijke en vakbekwame mensen. Hier kun je met een gerust hart je auto brengen voor onderhoud of een auto aanschaffen. Ik heb ervaring met beide en is altijd goed bevallen.

Precies wat ik in een autobedrijf zoek

De verkoper / monteur moest eerst zijn handen wassen en werkjas uit doen om ons een auto te verkopen. Dat vind ik mooi. Geen poespas maar eerlijk en vertrouwd. Met een goed gevoel een prachtige Mazda gekocht. Ook vragen achteraf worden vragen snel en naar tevredenheid beantwoord.. Dik tevreden !!!!

Top!!

We zochten een bepaalde auto. Auto Wondergem heeft deze voor ons gezocht. Naar volle tevredenheid hebben ze deze aan ons geleverd. Goede service,vriendelijk.

zeer goed

Eerste x dat ik er was en beviel me goed vriendelijke mensen

betrouwbaar en vriendelijk

Ik kom al jaren bij deze garage, en koop mijn auto's alleen hier, ze helpen je vriendelijk, zijn betrouwbaar en denken mee in oplossingen...voor mij geen andere garage, ze zijn top!

Heel goed contact,prima bedrijf,zeer goede inruilprijs bij aankoop van een in goede staat zijnde occasion

Keurig en net bedrijf.

Tot nu toe zeer tevreden met mijn aangekochte Nissan.

Uitstekend, professioneel en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ik kom er al zeker 15 jaar en het bevalt me goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en professionele behandeling. Zijn altijd bereid om je te helpen.

Fijne service en kwaliteit

Vanaf moment 1 tot het ophalen van de auto een fijne service. Tot op heden een goede kwaliteit auto.

Zeer professionele en aardige bedrijf

Goede ontvangs, Uitleg en leuke keuze aan auto's. Zeer blij met men suzuki Alto. Zeer snel geregeld en kon de weg op een paar dagen later.

Complimenten en dank aan garage Wondergem.

Dank voor de reparatie van de versleten airco, wat net buiten de garantieperiode viel. En vooral bedankt voor de toegepaste korting door de werktijd niet in rekening te brengen! We zijn daar erg blij mee. Onze complimenten!! We raden uw diensten aan bij onze kennissen!

Klantvriendelijk

Deze garage neemt de tijd voor het kopen van een auto klant vriendelijk nette uitstraling ik zou zo weer een occasion bij deze garage kopen als dit nodig zou zijn !

persoonlijk, vriendelijk, open en eerlijk

zeer vriendelijke mensen. eerlijk en betrouwbaar

Super goed!!!!

Mijn ervaring was super! Heb een heerlijke en vooral mooie auto mogen overnemen. Goede service en vriendelijke mensen. Auto was tip top in orde!

Uitmuntende service en kwaliteit

Ik werd goed geholpen en er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen. Ik werd goed geholpen in het proces en binnen een week stond de auto al klaar. Een enorm goede ervaring hier!!

Prettig zaken doen!!

Keurig bedrijf , goeie deal gedaan , no nonsens mentaliteit , een aanrader om er een auto te gaan bekijken en te kopen !

Een zeer goede en betrouwbare garage

Een goede en betrouwbare garage zeer fijn zaken doen no nonsens . En geen klaar maak kosten ook wel er prettig . Ga zo door broeders.

Werd snel en adequaat geholpen Wat wil je nog meer

Goed en professioneel advies!! Prettig aankoopproces, volledig ontzorgd!!

Bij de aankoop van mijn Nissan Qashqai ben ik zeer goed geholpen. Ik heb professioneel advies gekregen. Er brandde nog een lampje, maar dat is naar alle tevredenheid opgelost. Kortom, zorgeloos proces. Nu lekker aan het genieten van de nieuwe auto!! Dank voor alles. Groeten, Patrick Verkaart

Autobedrijf Wondergem ,een prima bedrijf voor aankoop en onderhoud van uw auto

Onlangs een TOYOTA AURIS gekocht voor een mooie prijs.

Mijn ervaring is zeer goed met de gebroeders.

Goede en snelle service

Heel tevreden over de service van Autobedrijf Wondergem. Ze staan altijd voor je klaar, en helpen je zo snel mogelijk.

Service in HOOFDLETTERS

In tegenstelling tot de Vlissingse garage van het Franse merk met het wiebertje voel ik mij bij Wondergem een gewaardeerde klant. Daarnaast goede service, vriendelijk, altijd een goede uitleg. En heel prettig geprijsd. Graag zo houden.

Eerlijke mensen en betrouwbare auto's

Goede ervaring, snel geregeld en een mooi auto voor een mooie prijs