Goede service!

Mijn ervaring: Heel vriendelijk geholpen en de verkoper gaf mij goede adviezen bij mijn zoektocht naar een andere auto. De showroom ziet er keurig uit en de opstelling van de auto's is ruim, je kan dan ook de voertuigen goed bekijken. Erg blij met de aankoop! Echt een aanrader om een bezoek te brengen aan Autobedrijf Wondergem!

Ontzettend vriendelijk en professioneel!

Een garage waar we graag naar terug gaan mocht het nodig zijn. We zijn erg adequaat geholpen. Dank daarvoor

Een hele goede garage

Heb geen spijt een auto gekocht bij garage Wondergem, positieve monteurs en betrouwbaar en betaalbare prijzen o.a onderhoudsbeurt. Ze staan altijd klaar voor de klanten.

vriendelijk duidelijk

voor het eerst een auto gekocht bij wondergem goede prijs voor de ingeruilde auto gekregen duidelijk in de uileg van de de nieuwe auto het waren vriendelijke mannen zonder poespas en echte zeeuwse nuchterheid

Aardige nuchtere mensen met kennis van zaken

Onze eerste ervaring met autobedrijf Wondergem. Zeer goed bevallen

Zeer klantvriendelijk en deskundig Autobedrijf !

Gewoon een Topper !!

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Vriendelijk kundig en betrouwbaar!

Vriendelijk kundig en betrouwbaar!

Zoals altijd goed.

Zoals altijd goed!

Al jaren tevreden met Autobedrijf Wondergem

Ondanks dat ik met vrij oude auto`s rijdt, zijn de mannen van Wondergem altijd bereid mij met raad en daad bij te staan. Zij denken in oplossingen en hanteren schappelijke prijzen. Een betrouwbaar bedrijf, waar ik al jaren graag kom.

Weer goed geregeld

Een goed bedrijf met persoonlijke service

Auto thuis opgehaald en ook weer teruggebracht. De dynamo doorgemeten en alleen de nieuwe accu in rekening gebracht. Wat een service !!

Vriendelijk en correct

Vriendelijke man ontvangst met koffie en alles is correct afgehandeld en ook tijd voor een gezellig praatje . Heb hier mijn auto verkocht

Geen klachten

Tot nu toe prima service. Ik ben tevreden!

Prima!

Indien mogelijk word je direct weer op weg geholpen..

zeer goed

deze mensen zijn zeer betrouwbaar.Geen woorden maar daden!

Zoals altijd super.

Ik kom hier al zo'n 20 jaar. Altijd goede service, professioneel en vakkundig.

Super Service

netjes geholpen klant vriendelijk een aanrader daar ga ik volgend keer weer naar toe

Altijd tevreden

Goed en snel

Snel, goede communicatie!

Snel opgelost, goede prijs en erg betrouwbaar!

goed geholpen en vlot

Fijne garage

Ik doe al een aantal jaren zaken met dit bedrijf. Mijn ervaring is dat zij een Prettige uitleg over diverse zaken geven en servicegericht zijn. Regelen veel voor de klant. Alles in goed overleg.

Goed werk geleverd

Er wordt gehoor gegeven aan onze wens en is uitstekend werk geleverd anders was ik niet weer bij jullie gekomen voor de auto up te date tf maken

Prima service!

Prima service!

Een garage ,zoals een garage moet zijn. Goed werk ,geen poespas.

Vlotte mensen die onze taal spreken. Duur is het overal, je kunt niet meer goedkoop zijn. Vooral de leenfiets is een goede oplossing.