Complimenten en dank aan garage Wondergem.

Dank voor de reparatie van de versleten airco, wat net buiten de garantieperiode viel. En vooral bedankt voor de toegepaste korting door de werktijd niet in rekening te brengen! We zijn daar erg blij mee. Onze complimenten!! We raden uw diensten aan bij onze kennissen!

Klantvriendelijk

Deze garage neemt de tijd voor het kopen van een auto klant vriendelijk nette uitstraling ik zou zo weer een occasion bij deze garage kopen als dit nodig zou zijn !

persoonlijk, vriendelijk, open en eerlijk

zeer vriendelijke mensen. eerlijk en betrouwbaar

Super goed!!!!

Mijn ervaring was super! Heb een heerlijke en vooral mooie auto mogen overnemen. Goede service en vriendelijke mensen. Auto was tip top in orde!

Uitmuntende service en kwaliteit

Ik werd goed geholpen en er werd uitgebreid de tijd voor mij genomen. Ik werd goed geholpen in het proces en binnen een week stond de auto al klaar. Een enorm goede ervaring hier!!

Prettig zaken doen!!

Keurig bedrijf , goeie deal gedaan , no nonsens mentaliteit , een aanrader om er een auto te gaan bekijken en te kopen !

Een zeer goede en betrouwbare garage

Een goede en betrouwbare garage zeer fijn zaken doen no nonsens . En geen klaar maak kosten ook wel er prettig . Ga zo door broeders.

Werd snel en adequaat geholpen Wat wil je nog meer

Goed en professioneel advies!! Prettig aankoopproces, volledig ontzorgd!!

Bij de aankoop van mijn Nissan Qashqai ben ik zeer goed geholpen. Ik heb professioneel advies gekregen. Er brandde nog een lampje, maar dat is naar alle tevredenheid opgelost. Kortom, zorgeloos proces. Nu lekker aan het genieten van de nieuwe auto!! Dank voor alles. Groeten, Patrick Verkaart

Autobedrijf Wondergem ,een prima bedrijf voor aankoop en onderhoud van uw auto

Onlangs een TOYOTA AURIS gekocht voor een mooie prijs.

Mijn ervaring is zeer goed met de gebroeders.

Goede en snelle service

Heel tevreden over de service van Autobedrijf Wondergem. Ze staan altijd voor je klaar, en helpen je zo snel mogelijk.

Service in HOOFDLETTERS

In tegenstelling tot de Vlissingse garage van het Franse merk met het wiebertje voel ik mij bij Wondergem een gewaardeerde klant. Daarnaast goede service, vriendelijk, altijd een goede uitleg. En heel prettig geprijsd. Graag zo houden.

Eerlijke mensen en betrouwbare auto's

Goede ervaring, snel geregeld en een mooi auto voor een mooie prijs

Goed en betrouwbaar

Ze zijn goed en betrouwbaar , staan altijd klaar voor je een goede aanrader.

hele goede ervaringen met dit bedrijf.

lekke band, zelfde middag is auto gehaald en volgende ochtend stond hij weer klaar 👍👍👍

Goede service, duidelijke afspraken

Heel fijn bedrijf. Super klantgericht. Staan direct voor je klaar bij een kleine reparatie. Ook altijd zeer tevreden over uitgevoerde beurten. Waarschuwen bijtijds voor vervanging van distributieriem of banden. Ook bellen ze als er bij een beurt iets nodig vervangen moet worden. Stel dat zeer op prijs. Het zijn 3 toppers.

Uitstekende garage die mij geholpen hebt om een Opel Astra 1.4 te vinden op internet. Dat was in Terneuzen, gehaald en gebracht naar Wondergem middelburg . Een prachtige Opel Astra en een goede deal gemaakt. Heren topklasse.

Vanmorgen mijn auto gebracht in de veronderstelling hem twee dagen kwijt te zijn en toen bleek hij toch vandaag al klaar te zijn (dankzij het voorbereidende denkwerk van de heer Wondergem). Echt super ! Ook de mogelijkheid om een fiets te lenen was een aangename verrassing !