Nog steeds blij met mijn aankoop vorig jaar : Audi TT Coupe 1999

Op de 23ste april APK ondergaan. Goedgekeurd zonder aantekening. Ik bin er bliede met. Bedankt Harold

beetje jammer

normaal gesproken geen klachten maar voelt niet goed en het stelt misschien weinig voor maar toch.... het zit zo mijn auto moest een beurt en ik had net mijn ruitensproeier gevuld en wat denk je staat er alsnog ruitenvloeistof op de rekening. (schaadt toch wel het vertrouwen)

Op en top dienstverlenend!

Wij hebben een camper bij autobedrijf Gerdes aangeschaft. We kregen hierbij alle ruimte om deze uit te testen. Naderhand bleken er wel diverse gebreken te zijn en dit is op een zeer nette wijze opgepakt en afgehandeld. Wat ons betreft een uitstekende en betrouwbare garage, waar je van op aan kunt!

Topper

Heel klantvriendelijk en een hele goeie service

Hele betrouwbare garage

Voor het eerst dat ik een auto heb(renault captur) die van beurt tot beurt helemaal niks mankeert. Positief geschrokken van de faktuur

Zeer goed en vakkundig bedrijf

Autobedrijf Gerdes is een garage bedrijf waar kwaliteit, kennis en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Wij komen hier al jaren en worden altijd perfect geholpen door Harold en zijn team.

Positief, kundig, vriendelijk en geeft alle vertrouwen.

Prettig en vol vertrouwen.

Voelt zeer vertrouwd!, Serieus!, Klantvriendelijk!

De advertentie waarin de auto werd aangeprezen kwam al professioneel en betrouwbaar over . Contact gelegd. Opvang bij de garage klantvriendelijk. Welkom gevoel. Het voelde goed en betrouwbaar De auto ziet er ook nog eens fantastisch uit. Ik zou zeker deze garage aanbevelen aan andere mensen! En zeker ook weer terug komen mocht ik ooit iets anders willen of moeten. Ook ruime keus in autos!

Vakkundig en klantvriendelijk !

Vakkundig en klantvriendelijk !

TOP

Afgelopen augustus een Jetta gekocht, en het is een TOP wagen. De service en vooral de klantvriendelijkheid is zelden zo te vinden!! Ik kom zeker terug, maar jammer dat er geen telefooncontact geweest is hoe de auto bevalt,(misschien een tip) Hendrik Westra Franeker

beter auto bedrijf waar je zo goed word geholpen ken ik niet

staan altijd voor je klaar

We gaan er al jaren heen

Je word er iedere keer super geholpen.gisteren andere auto gekocht

Fantastisch

Ik heb daar een mooie auto gekocht en dat ging super relaxed geen agressieve verkoop Na 3 weken kreeg ik een kleinigheidje met de auto viel onder de garantie en zonder problemen opgelost klasse

Goede service en betrouwbaar.

Als er geconstateerd wordt dat er iets aan mijn auto mankeert dan word ik vooraf ingelicht en bij mijn goedkeuring word het ook vakkundig gerepareerd. Auto Gerdes kan ik aanbevelen, niet alleen voor onderhoud maar ook eerlijk en betrouwbaar bij aanschaf van gebruikte auto's.

prima vakmensen met uitstekende service!

Al jaren klant bij deze garage,eerlijk in advies en er word keurig volgens afspraak gewerkt!

Hele goede ervaring

Goede vakkundige mensen

Hele fijne ervaring

Heel hulpvaardig,en vriendelijk,en goede service.

Koppelingsplaten vervangen

Heb koppelingsplaten laten vervangen voor mijn peugeot 207cc, een goede prijs en zeer vriendelijk personeel en garagehouder Kom er al jaren en ben altijd naar wens behandeld

Goede garage

Fijn personeel. Goede garage.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Kocht er een auto van 6400. Heb er binnen een jaar voor 9000 onkosten aan gehad. Ik Zie dat ze hoog scoren, maar voor mij hebben ze totaal niets gedaan. Service naar mij toe isom te janken.

Gerdes heeft in mijn auto een nieuwe motor geplaatst, dit hebben ze zeer deskundig gedaan. Ik raad iedereen dit bedrijf aan, ze werken netjes, niet duur en leveren goede kwaliteit.

zeer goede service,goed geholpen.

Na de aanschaf van een hele mooie gebruikte auto bleek er toch een mankement te zijn. Is perfect opgelost. Fijne mensen die staan voor hun product bij een mooi bedrijf! Wat ons betreft een absolute aanrader.

Goed en snel kocht daar een auto na proefrit ging gelijk de brug op en kon deze na het afrekenen gelijk meenemen

• Deskundigheid N.v.t.

Prima bedrijf Altijd positief resultaat.