Goede services

Ik heb een goede ervaring bij BCS, men denkt mee en werd goed geholpen.

prima en vlot geregeld tegen een redelijke prijs

snelle service . goed contact.

Zeer vriendelijke en snelle service

Duidelijke uitleg en kundig.

Zeer slechte garage en ik raad een ieder af om daar de auto te brengen

Mijn opel gebracht voor nieuwe koppelingsplaten en drukgroep. Totaal 1650,00 euro betaald.Auto wordt vervolgens teruggegeven met kapotte versnellingsbak. Gezien de eigenaar zelf aangeeft dat dit niet hun fout is, sta je er als klant alleen. Bovag wil alleen de middenweg zoeken... Jurist in de hand genomen. Lang verhaal kort....ik heb een andere auto moeten kopen en deze garage /eigenaar heeft mij veel geld gekost! Oplichters, ik heb er geen andere woorden voor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik met mijn vorige onderhoudsmonteur een probleem had en op zoek ging naar een andere ben ik tevreden over bcs Lelystad. Indien de auto daar in onderhoud is apk gratis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden een occasion gekocht. Waren wat storingen. Deze zijn verholpen. Banden waren behoorlijk slecht. Word vriendelijk en goed geholpen. 4 banden vervangen, zijn wel duur 104 euro terwijl ze op diverse plaatsen voor rond de 70 euro waorden aangeboden.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer schade dan gemaakt en vreselijk duur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf, soms even zoeken naar de oorzaak van een storing maar dat is inherent aan het feit dat het geen dealorganisatie is , over het algemeen goed tevreden met de door hun gedane reparaties

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch geholpen. Kwam zaterdag om 15:00 met een probleem van mijn brandstof pomp. Zelf had ik deze vervangen maar de afsluiting kwam niet goed op zijn plek. De dealer en een aantal andere bedrijven in Lelystad Wouden/mochten niet helpen. Bij bosch car service Lelystad, werdt er geen probleem van gemaakt om even te kijken. Na 15 min stond ik weer buiten en was voortreffelijk geholpen. De hulp kwam voor mij als €0 op de factuur. Ik ben het bedrijf zeer erkentelijk en zeer tevreden . Zeker aan te raden voor de auto. Dank bosch car service Lelystad voor de hulp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een klacht in gediend en binnen een uur contact gehad. Hierin werd excuus aangeboden en een passende oplossing gevonden. Bedankt daarvoor. Tot de volgende beurt... groeten Bert Jan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom hier al jaren en ik vind de garage top. Klantvriendelijkheid staat altijd voorop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf! Correcte afhandeling en goede tarieven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beurt en remblokken vervangen 950 euro. \r\nOnderdelen willen vervangen welke niet nodig waren. Verkeerde olie in motor. Na juiste olie terug moeten komen omdat karter pakking niet goed zat,waardoor olie lekkage op oprit. Monteur welke ik verzocht had heeft niet aan mijn auto gewerkt.