super

super

Geweldige service

Ben uitermate tevreden over hoe er met klanten wordt omgegaan. Ik zal zeker overwegen om mijn onderhoud bij dit bedrijf onder te brengen, nogmaals top

Helemaal top...

APK bleek gratis. Kwam er al voor de auto van mijn vrouw. Ik nu dus ook

goede en snelle service

Ik kon snel terecht voor mijn APK. De afspraak was makkelijk online in te plannen en ik kon gebruik maken van een leenfiets. Top!

***

Bijna 6 weken outo kwijt Blijven onderdelen vervangen.... maar kijken niet naar veroorzaker van t probleem.... de ecu Geen prijsopgave vooraf en spelen in op je gevoel heb vertrouwen T werd afgedaan met t verhaal tja als er een lamp stuk gaat dan ren ik niet meteen naar de meterkast..... dus ik zeg nou als er 3 lampen knallen dan ga ik meteen de meterkast in... maar daar wil bosch niets van horen nee hoor mevrouw de onderdelen waren stuk... Niet te controleren...want ze gooien alles netjes weg

***

Ik ging 23-12-2020 naar ze toe omdat ik een spijker in mijn achterband had. Het was de bedoeling om er een propje in te laten zetten Ik kon niet meteen geholpen worden en kreeg een leenauto mee. Werd ik 2 uur later opgebeld dat ik 2 nieuwe achterbanden nodig had. De bandenmerk die momenteel op mijn 18 inch velgen zaten hadden ze niet op voorraad maar ze hadden wel nieuwe michelin banden. Ik zei dat ik 2 maanden geleden 4 nieuwe banden ( allseason) erop had laten zetten en dat ik niet van plan was om de banden te vervangen. Toen was het: oké dan doen we er een propje in.

Prettig

prettig geholpen

Nooit meer Bosch Car Service Lelystad voor mij!

Na een eerdere negatieve review geplaatst te hebben naar aanleiding van een akkefietje over een foute factuur, werd mij door de eigenaar, een gratis grote beurt en APK aangeboden in ruil voor het verwijderen van mijn slechte beoordeling. Ik ben met mijn auto een maand vóór de APK gedaan moest worden naar de VW Dealer geweest. Daar kon ik mijn auto voor €** een speciale occasion check laten ondergaan. De auto werd helemaal nagekeken en er bleek op één kapotte ventilator na, NIETS mee aan de hand te zijn. Met een gerust hart dus ingegaan op het aanbod van de eigenaar van BOSCH Car Service Lelystad voor een GRATIS grote beurt én APK. Na een paar uurtjes kreeg ik een telefoontje van de receptioniste dat er voor meer dan €** aan gedaan moest worden! Uiteindelijk met de eigenaar zelf gesproken en de totale rekening zo'n €** naar beneden kunnen krijgen, maar was alsnog belachelijk veel. Maar goed, de auto staat er al en móet voor de APK dus je móet wel. Bij het ophalen van de auto was de eigenaar overigens nergens te bekennen... 2 keer zaken gedaan met dit bedrijf, 2 keer slechte ervaring opgedaan. Mij zien ze niet meer terug bij BOSCH Car Service! Dus ook niet meer bellen voor één of ander voorstel!!!!!

Professioneel en goed

Ben er vaste klant met meerdere auto's. Hoef nooit lang te wachten en ze denken mee met reparaties. Ook altijd een leenauto beschikbaar en facturen worden netjes uitgelegd. Ik doe graag zaken met BCS.

Goede services

Ik heb een goede ervaring bij BCS, men denkt mee en werd goed geholpen.

prima en vlot geregeld tegen een redelijke prijs

snelle service . goed contact.

Zeer vriendelijke en snelle service

Duidelijke uitleg en kundig.

Zeer slechte garage en ik raad een ieder af om daar de auto te brengen

Mijn opel gebracht voor nieuwe koppelingsplaten en drukgroep. Totaal 1650,00 euro betaald.Auto wordt vervolgens teruggegeven met kapotte versnellingsbak. Gezien de eigenaar zelf aangeeft dat dit niet hun fout is, sta je er als klant alleen. Bovag wil alleen de middenweg zoeken... Jurist in de hand genomen. Lang verhaal kort....ik heb een andere auto moeten kopen en deze garage /eigenaar heeft mij veel geld gekost! Oplichters, ik heb er geen andere woorden voor.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik met mijn vorige onderhoudsmonteur een probleem had en op zoek ging naar een andere ben ik tevreden over bcs Lelystad. Indien de auto daar in onderhoud is apk gratis

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden een occasion gekocht. Waren wat storingen. Deze zijn verholpen. Banden waren behoorlijk slecht. Word vriendelijk en goed geholpen. 4 banden vervangen, zijn wel duur 104 euro terwijl ze op diverse plaatsen voor rond de 70 euro waorden aangeboden.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer schade dan gemaakt en vreselijk duur

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf, soms even zoeken naar de oorzaak van een storing maar dat is inherent aan het feit dat het geen dealorganisatie is , over het algemeen goed tevreden met de door hun gedane reparaties

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch geholpen. Kwam zaterdag om 15:00 met een probleem van mijn brandstof pomp. Zelf had ik deze vervangen maar de afsluiting kwam niet goed op zijn plek. De dealer en een aantal andere bedrijven in Lelystad Wouden/mochten niet helpen. Bij bosch car service Lelystad, werdt er geen probleem van gemaakt om even te kijken. Na 15 min stond ik weer buiten en was voortreffelijk geholpen. De hulp kwam voor mij als €0 op de factuur. Ik ben het bedrijf zeer erkentelijk en zeer tevreden . Zeker aan te raden voor de auto. Dank bosch car service Lelystad voor de hulp.
  • Reden bezoek Andere reden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een klacht in gediend en binnen een uur contact gehad. Hierin werd excuus aangeboden en een passende oplossing gevonden. Bedankt daarvoor. Tot de volgende beurt... groeten Bert Jan
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed