de auto is goed, daar zijn we blij mee. werden afgehaald van het station, super! auto gekocht maar toen kwamen de problemen. er zou iets worden nageleverd (armsteun in het midden) miste een onderdeel. 15 keer mailen, bellen en Facebook contact te hebben. is er niks mee gedaan. de service is echt heel erg gesteld bij dit bedrijf. Als tip, zorg dat klant tevreden blijft en terug wilt komen voor nieuwe auto of aanbeveelt aan andere.
Omdat ik niet mijn eerdere review kan bewerken een tweede (toevoeging): Er waren een paar zaken die nog gerepareerd moesten worden en waarvoor ik akkoord had gekregen die bij de lokale merkdealer uit te laten voeren. De factuur zond ik door naar mijn contactpersoon binnen Vaartland en werd direct aan mij vergoed. Topklasse. Een ander probleem is nog in behandeling maar wordt wel serieus opgenomen. Ik wacht daar de reactie nog op af.
Netjes ontvangen, goed behandeld en prima afgehandled
Helaas telerugesteld. Ik voel me door de verkoper er in geluisd. Hij creerde gevoel van urgency om maar te verkopen. Auto bleek niet zo goed als voorgespiegeld. Geen proefrit. Naar gevoel aan overgehouden.
Zeer prettig geholpen door Stefan bij de inruil van mijn Audi en aankoop Jeep. Snelle beantwoording over Whats-app en goed inruilvoorstel gekregen. De Jeep laten verplaatsen naar een vestiging voor mij in de buurt was ook geen enkel probleem. Bij aankomst fijn gesprek gehad en uitstekend geholpen en goed kunnen onderhandelen. Omdat het zo prettig zaken doen was met Stefan, had ik ook een collega meegenomen die uiteindelijk ook een auto hier heeft gekocht. Beiden zeer tevreden. Wij komen zeker weer terug!
Begin maart jl. heb ik contact gezocht met Vaartland Zwolle omdat daar een auto stond waar ik belangstelling voor had. Door de telefoon vriendelijk te woord gestaan en een afspraak gemaakt voor die aankomende zaterdag. Aangekomen bij Vaartland stond de auto al klaar en werden wij zeer plezierig ontvangen. Bijna de eerste vraag was of wij eerst wilden overleggen of eerst wilden proefrijden. Kijk, deze man heeft het begrepen!!! Wij hebben eerst een proefrit gemaakt omdat we dan exact weten waarover we praten en eventueel onderhandelen. Na de proefrit (intussen had Vaartland met mijn auto gereden) een goed gesprek gehad en tot aankoop overgegaan. Er waren een aantal punten die tijdens de proefrit (ook daarom goed om eerst een proefrit te maken) waren opgevallen. Deze in de bespreking meegenomen en duidelijke afspraken over gemaakt. Omdat er een onderdeel van de merkdealer moest komen kon niet direct afgesproken worden wanneer de auto klaar was. Uiteindelijk heeft dit weken geduurd, ook omdat het een specialistisch karwei was wat door de merkdealer veel eenvoudiger gedaan had kunnen worden. Ik werd wel op de hoogte gehouden door Vaartland. Uiteindelijk eind maart de auto opgehaald. Op de weg naar huis bleek het instructieboekje niet meer in de auto. Dit werd later toegezonden. Ook bleek dat de binnen verlichting los hing en er een onderdeel voor vlak boven de spiegel ontbrak. Vaartland wilde dit eigenlijk zelf weer gaan repareren maar om daarvoor weer tweemaal heen en weer naar Zwolle te rijden was wel erg veel gevraagd voor een nalatigheid van Vaartland. Ook ging binnen de 1.000 km al het waarschuwingslampje voor olie branden (natuurlijk als je ergens in het buitenland bent op zondag) en moest ik 1 liter olie bijvullen. Navraag bij Vaartland (ook hier alleen app contact en duurde het een week tot ik nogmaals ging navragen) leerde dat er geen olie check gedaan was terwijl dit wel had moeten gebeuren. Of er dus teveel olie verbruikt wordt weet ik nog niet.... Verder was mijn vertrouwen in dit specialistische werk ietwat afgenomen en ging mijn voorkeur uit naar de merkdealer. Uiteindelijk heb ik akkoord gekregen voor een max bedrag dit door de merkdealer bij mij in de buurt (moet ik alsnog een paar keer heen en weer rijden en andere auto regelen) te laten doen. Dit samen met de moeilijke bereikbaarheid en beantwoording van vragen na aankoop (ik zou diverse keren terug gebeld worden hetgeen niet gebeurde, maar dan uiteindelijk wel een reactie via app) geven dan een ietwat wrang gevoel en dat is erg jammer want het verkooptraject verliep vlot, in goed onderling overleg en zeer plezierig. Daarom geen schitterende cijfers.
Good. The Opel Zafira was prepared for me via the Maxi care package. Timing belt was changes and a few other repairs were carried out before the car was delivered.
Twee keer een auto gekocht bij verschillende locaties, ben bij beide goed en op een prettige manier geholpen.
Ik heb begin dit jaar een bmw bij vaartland gekocht werd zeer vriendelijk geholpen na een aantal weken last van hoe ik iets moest restten was zo gebeurt ik kreeg zelf gratis leen auto mee nu weer later gebeurd er iets met mijn motor dik 1500 maar net buiten garantie verwonderd deelde Nick mee wij betalen de helft wat wettelijk niet hoeft nu een tijdje verder motor lampje branden Nick en Kees over de zijk auto zou klaar zijn niet dus nu staat hij weer bij vaartland de garage wat trouwens een ander bedrijf is kreeg opnieuw leenauto mee.Altijd er fijn en Kees zij nog er komen verder geen kosten bij de auto moet gewoon goed zijn eerder krijg ik hem niet al met al word hij nu gemaakt en heb er vertrouwen in dat het goed komt vaartland en die garage zijn 2 aparte zaken als de garage daar fouten maakt komt dat niet door vaartland
Mooie Skoda Superb gekocht via Stefan. Mooie wagen, goede prijs. Uitstekend afgehandeld!
auto gekocht bij Vaartland. Duidelijke procedure, garantie moet je bijkopen, als je dat niet doet moet je ook niet klagen vind ik, in welke prijsklasse je een auto ook koopt. Wij hebben de auto zonder garantie gekocht voor zeker 4000 euro minder als bij een andere dealer voor die auto. En we hebben geluk gehad, (je loopt natuurlijk een risico door dit te doen) tot nu toe rijden we al een half jaar heerlijk met de auto in de rondte. Zou zo weer naar Vaartland gaan om een auto te kopen
wij zijn ontzettend netjes geholpen en te woord gestaan door de verkoper Nick. We komen zeker weer als we aan een andere auto toe zijn.
Zeer slecht. Twee grote verbreken niet vermeld.
Prima verkoop van de auto, helaas is de afspraak voor reparatie van beschadiging van de lak niet nagekomen. Zou in december of uiterlijk januari hierover gebeld worden.... Vanuit Vaartland Helmond. Pluspunt: De auto is door Vaartland Zwolle (via de klant in Eindhoven) naar de vestiging in Helmond gebracht.
Zie veel slechte cijfers hier. Maar zo zien wij het absoluut niet. 2 auto\'s gekocht zonder problemen. Nu weer op zoek na een ander. Dus weer een na vaarland vorige ergens anders gekocht. Auto stond in Helmond. Werd netjes na Zwolle gehaald. Maar wij hadden de klik niet met de auto wat heel jammer was. We kregen een hele nette prijs voor onze auto. Natuurlijk vond peter de verkoper het jammer. Maar ze zoden ons graag terug zien.
Verkoper was niet eerlijk tijdens het verkopen van de auto, we hadden in een avond uur afgesproken toen we de auto kwamen bezichtigen. Na het ophalen van de auto kwam ik er achter dat er met de rechter binnendeur handgreep was gespeeld want die lag helemaal los, zowel rechtsvoor als rechtsachter deur... Dit heb ik netjes aangegeven, maar meneer ging opeens in discussie en kwam niet echt met een oplossing. Hier kond de verkoper wel eerlijk over zijn...
wij hebben 2weken geleden een auto gekocht bij vaartland helmond en hij bevalt nog goed we zijn ook goed geholpen door verkoper Yan
Na een afspraak gemaakt te hebben stond de auto klaar voor een proefrit. Na deze proefrit direct gehandeld en de auto gekocht
Yan verkoper in Helmond goede en vriendelijke verkoper
De verkoper heeft heel goed mijn vraag en behoefte begrepen. We hebben samen overlegd over voor mij meest optimale mogelijkheden. Ik heb de proefrit gemaakt op de locatie waar de auto stond. Ook de service daar was uitstekend. Iedereen was eerlijk en duidelijk over de staat van de auto en wie bij verschillende opties welk risico zou lopen. Ik ben heel blij met de auto die ik gekocht heb en de manier waarop de verkoop en levering gegaan is.
Voor de 2de keer al een auto bij Vaartland gekocht, en tot nu toe met tevredenheid. De mensen stonden ons vriendelijk te woord. Eerste auto die we gekocht hebben was bij Vaartland in Heerenveen, en de 2de bij het filiaal in Zwolle. De huidige auto had wat lakschade, en ook dit werd keurig kosteloos verholpen! Tot nu toe een tevreden klant.
Goed met uitzondering op de service na aanschaf vd auto. Bij aflevering bleek dat er geen aandacht was besteed aan een kleine schade op de bijrijders deur. Met de verkoper overeengekomen dat mij wat lak om deze schade bij de tippen nagestuurd zal worden. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.