Filters

8

goede service, goed behandeld

Top! Ik reed 24 uur na mijn proefrit de deur uit met mijn Fiat grande Punto. Dankzij de service en vriendelijkheid van Peter Bosch Vaartland Zwolle!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Zwolle
8

goede service, goed behandeld

Vaartland Zwolle: Nick heeft ons goed geholpen met de auto en Kees heeft het daarna opgepakt. Beide hebben ze het verder prima afgehandeld. Na de auto overdracht is er nog 2-3 x contact geweest of we tevreden waren over de auto en hoe het allemaal is gegaan. Als we nog vragen zouden hebben, mogen we altijd contact met ze opnemen. We zijn erg tevreden over Vaartland Zwolle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Zwolle
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vaartland Stolwijk; Hou je vast: waardeloze vestiging. Totaal ongeïnteresseerd, onvriendelijke ontvangst, nare sfeer. Auto stond op moment van bezichtiging naar hun zeggen in de binnenkomsthal echter stonden er in deze hal ook dikke gepoetste wagens, wat nou aankomsthal! Proefrit was niet mogelijk tenzij eerst de prijs werd afgesproken. Vooraf gebeld over jackporaanbieding en de nu gewijzigde prijs. Hier was volgens de betreffende medewerker altijd over te onderhandelen. Eenmaal aangekomen kon er nog geen 100 euro van de prijs af op een prijs van 20k! Daarbij enkele zaken waargenomen welke ontbraken waarna verkoper (zonder ook maar enige affiniteit met het mooie merk), ons inhoudelijk niets over de auto kon vertellen. En ons dood leuk vertelde: oh ja maar ik denk dat je dat zo bij bmw kan bestellen....oké. Tevens werkte deze beste man naar eigen zeggen nog maar 1 dag bij het bedrijf, echter was het zeer opmerkelijk dat hij in 1 dag alle regeltjes aangaande de aanbiedingen uit zijn hoofd wist... Toen we benoemden dat letterlijk een enkele dag geleden de auto voor ruim 2k goedkoper aangeboden werd, vroeg hij of ik een vergissing maakte. Pardon?? Toen ik een screenshot van deze eerdere aanbieding liet zien gaf hij te kennen dat het kenteken er niet op stond, echter hadden wij 2 screenshots. Na het tonen bond hij wat in en zei, sjah dit is de prijs. Hij gaf tevens aan dat de autos met een jackpotaanbieding al langer in de vestiging aanwezig waren en deze er dan het liefst uit moeten. Daarop zeiden wij dat het dan logisch is dat de prijs weer hoger word (not)! Wat een prutsvestiging, nog nooit zoiets meegemaakt bij vaartland, en toch inmiddels al 3 wagens gekocht in het verleden. Dit was wel bij andere (betere) vestigingen. Hier zien ze ons nooit meer terug! Doe er je voordeel mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Stolwijk
9

goede service, goed behandeld

Ik ben uitermate correct en klantvriendelijk geholpen, heb alle gelegenheid gekregen voor een proefrit en werd in de gelegenheid gesteld onderzoek te doen naar de historie van de auto. Ik beveel Vaartland Heerenveen (Stefan Ludden) van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
4

slechter dan verwacht

Mijn ervaring met Vaartland Apeldoorn is niet goed. De service is ver te zoeken. Na een Audi A6 gekocht te hebben van meer dan 40k was hij bij aflevering smerig van binnen, tot twee maal over voor terug geweest toen was hij pas schoon. Na ruim 5 maanden ging de Sim lezer van het MMI systeem kapot. Door persoonlijke omstandig heden was ik er niet altijd met me hoofd bij en had andere dingen aan me hoofd. Stom maar na 6 maanden en 1 dag heb ik gebeld dat ik even langs wou komen voor overleg wat we hier aan konden doen. Ik was te laat en ze konden niks meer voor me beteken.. niks geen coulance Service tot aan de deur.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
8

goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met Vaartland Den-Haag is heel positief,dit is mede door toe doen van verkoper Gerben Lekkerkerker. Gerben geeft je alle ruimte om de auto te bekijken,zonder opdringer te worden. Geeft je advies,denkt met je maar laat de beslissing aan jou over. In ons geval,waren wij er de eerste keer nog niet uit en hebben we Gerben vriendelijk bedankt. Na diverse keren e-mail contact gehad te hebben kwamen wij nog niet tot een overeenkomst. Daarna zijn we 14 dagen later,onverwacht wezen kijken of de auto er nog stond. Gerben was er ook weer en na een uitgebreide proefrit,de auto genomen. De proefrit was geen probleem,gewoon een kopie van je rijbewijs en rijden. Ik heb de verhalen ook gelezen van koopovereenkomsten,die gemaakt zijn om te proefrijden. Maar ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het geen probleem is bij Vaartland Den-Haag. De auto die wij gekocht hebben,is een BMW 2 serie GT uit 2015 van de eerste eigenaar en dealer onderhouden en zijn er heel tevreden. Mede dankzij de ongedwongen sfeer bij Vaartland Den-Haag en Gerben Lekkerkerker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Den Haag
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Een maand geleden een (op het oog) mooie Peugeot 308 stationwagen gekocht. Omdat de auto nog geen 3000 km geleden nog een dealerbeurt heeft gehad + dat de auto nog geen 3 jaar oud is , de auto zonder garantie gekocht. Helaas stond ik binnen 2 weken al met motorstoring stil langs de snelweg, uiteindelijk dachten ze de bougies(want die zagen er volgens de monteur oud en gebruikt uit en waren lange tijd niet vervangen; toch bijzonder als de auto volgens vaartland altijd dealer onderhouden was en technisch 100% in orden was). Bougies vervangen en \"uiteraard\" voor mijn kosten: want dit zijn volgens Vaartland onderdelen en daar zit geen consumentengarantie oid op en ze konden mij niet tegemoet komen. Na een week er weer gereden mee te hebben, helaas weer een motorstoring. Een ongedefinieerde motorstoringscode, na 2 weken lang bij de garage te hebben gestaan + naar de Peugeot Dealer te zijn geweest: waarschijnlijk de bobine en een software update. Hiermee dacht ik dat alles opgelost en klaar was, maar toen kwam er ook nog een rekening voor mij binnen: dit was erg vervelend, aldus vaartland. Maar ik had de auto zonder garantie gekocht en vaartland wilde maximaal 2 uur werktarief betalen en de rest kwam voor rekening van mij. Al met al dus alleen maar gezeur met de auto gehad en 3 van de 5 weken met de auto kunnen rijden, voor de rest bij de garage gestaan. Wat op het oog een mooie deal leek qua prijs, is dus uiteindelijk toch erg duur uitgevallen + vertrouwen in de auto en vaartland zelf totaal kwijt...

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
4

slechter dan verwacht

Tijdens het opstellen van het factuur kwam er een onverwachte \"Aflever-servicepakket van 295euro\", dit stond nergens vermeld staat. Niet transparant. Daarna ook nog problemen gehad met schokdemper waar geen service voor gedaan werd. Slechte after service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Helmond
9

goede service, goed behandeld

Vaartland Heerenveen In 2016 een BMW 3-serie gekocht bij Stefan van Vaartland.nl, via het ideale principe van het transporteren naar het dichtstbijzijnde filiaal. Heerenveen in mijn geval. Soepel zaken gedaan & bij een storing in het led-achterlicht kort na aankoop ben ik zeer pro-actief geholpen. Vorige week volgens dezelfde constructie een BMW uit Stolwijk laten overkomen. Binnen enkele dagen stond hij op locatie in de proefritstand. Wederom zeer prettig geholpen. Ondanks dat de auto niet aan mijn verwachtingen voldeed, werd me op geen enkele wijze het gevoel van verplichtingen of ‘kleine lettertjes’ opgedrongen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

dienstverlening heel slecht,bereikbaar heel slecht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Stolwijk
9

goede service, goed behandeld

Als eerste was vaartland voor ons een onbekend autobedrijf. Reden er als ware altijd langs. Nu voor de verandering even een kijkje genomen. De showroom valt gelijk op met prachtige aankleding en eye catchers van prachtige auto\'s. Na wat rondkijken een leuke auto gezien en vrijwel snel een goed gesprek gehad met verkoper en teamleider. Vriendelijk ontvangen, met een kop koffie. Samen tot een leuke prijs kunnen komen, werd echt gehoord. Na rondrit nogmaals gesproken, nog kunnen onderhandelen en gelijk een deal kunnen maken. Bedrijf over algemeen ziet er netjes uit, veel en ruime keuze (ook in prijs) Bij aflevering te horen gekregen dat er toch 2 nieuwe banden op moesten... Dit is kosteloos gebeurd. ( echt top! )Tevens vervanging van onderdeel is verkoper netjes in geweest deze gelijk te splitten van prijs. Zeer netjes. Apk er ook bij op gezet. Voor ons een bedrijf dat zeker een goede waardering mag hebben betreft kundigheid, prijs/kwaliteit , voor en nazorg! Wij zullen vaartland in de toekomst zeker vaker komen opzoeken en aanraden in onze familie en vriendenkring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
8

goede service, goed behandeld

vandaag een hele mooie auto in ontvangst genomen bij Vaartland Apeldoorn SUPERSERVICE

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
8

goede service, goed behandeld

We hebben een hele goeie ervaring gemaakt. Prettige nette verkoper met geduld en wist waarover hij sprak. Prijs was goed onderhandelbaar. Inclusief inruil mogelijkheid. Na verkoop nog een kleinigheid met de gekochte wagen. Ook dit netjes en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
5

slechter dan verwacht

Initiële verkoop werd gedaan door een stagiair die al twee jaar rond loopt? Tijdens het opstellen van het factuur kwam er een onverwachte \"Aflever-servicepakket van 295euro\" waar wij het niet mee eens waren, omdat dit nergens vermeld staat, plus dat we ook gekozen hadden voor het Maxi-service pakket. Dit is dan enigszins goedgemaakt door een Lakgarantie-pakket(Wax-oyl) toe te voegen voor één euro. Bij aflevering zouden er een aantal puntjes worden nagelopen en deze zijn gewoon niet netjes uitgevoerd, zo kraakte de koppeling en dit zou opgelost worden. Wij waren het er niet mee eens en wouden dan de auto niet meenemen zonder dat hiervoor een oplossing was gekomen, hier liet de verkoper wel goed zien dat zijn lontje wat kort is als het niet verloopt zoals hij het in z\'n hoofd had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
8

goede service, goed behandeld

De verkoop en levering van de BMW 530D (2012) is prima verlopen. Ik heb de auto gekocht met een pakket van o.a. drie maanden garantie op de motor en versnellingsbak en het vervangen/vullen van alle vloeistoffen in de auto. Op de dag van afleveren heb telefonisch contact opgenomen over het feit dat de auto elektronisch melding maakt dat het oliepeil te hoog is en dat dit eventuele schade aan de motor kan veroorzaken. De werknemer van Vaartland die ik aan de lijn had, gaf aan dat dit geen kwaad kon en als ik de melding (die nog altijd voortduurt) zat wordt ik nogmaals contact moet opnemen. Aangezien ik bij de aanschaf van de auto 3 maanden garantie voor de aandrijflijn bijgekocht had, leek het mij wel zo netjes om wat ik telefonisch gemeld had ook even op de mail te zetten en per e-mail te sturen naar de verkoper. Op deze mail heb ik vervolgens geen terugkoppeling meer gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
9

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk en deskundig bedrijf met de verkoop van kwalitatieve auto\'s. Geen enkel probleem gehad met mijn aankopen. Zelfs met inkopen door Vaartland ging alles soepel en professioneel voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
8

goede service, goed behandeld

Via internet stonden diverse Volvo\'s V60 Hybrid te koop bij Vaartland. Ik ging kijken bij Vaartland in Stolwijk, overigens zonder vooraf te bellen. Daar bleek niet te staan wat ik had verwacht. Het was erg druk en ik had het gevoel niet de aandacht te krijgen die ik verwachtte. Dit heb ik ook benoemd in een telefoontje, waar men goed aandacht aan besteedde. Maar dan het positieve! In Breda stond een mooie V60 Hybrid. Na verzoek werd ik direct teruggebeld. Proefrit was snel mogelijk. Niets dan lof over deze wijze van handelen. Alan de verkoper deed het erg goed. Tijd voor een persoonlijk gesprek, meedenken en meerekenen, eerlijk over de achtergrond en verhaal achter de auto, puur klantgericht! Een groot compliment voor hem! Ga zo door, Vaartland!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
10

perfect, zeker aan te bevelen

In oktober een Volvo V50 gekocht in Heerenveen, auto stond in Stolwijk maar was binnen 4 dagen op locatie Heerenveen. Alles keurig geregeld, auto nagekeken en van binnen en buiten helemaal schoon. Zelfs de leren bekleding was behandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
9

goede service, goed behandeld

Super en bijzonder goed geholpen door Kees van Ginkel. Een erg betrouwbaar verkoper, alles was geregeld volgens afspraak. Wij verwachten dus ook als er toch iets mis mee is zowel in de garantie als daar buiten alles netjes opgelost word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Zwolle
9

goede service, goed behandeld

Ik heb een Alfa GT gekocht bij Vaartland denHaag Jeffrey Kramps. ben zeer tevreden met de auto, keurig netjes geholpen, goede service. Afspraken nagekomen Ik zou Vaartland aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Den Haag
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Service tot de deur. Zodra is betaald geven ze nul gehoor. Medewerkers hebben geen verstand van de aangeboden auto. Na betaling is er geen gehoor meer bij het bedrijf. Een technisch mankement dat verholpen zou moeten worden, is onjuist gerepareerd. Hierdoor zit ik zelf met extra kosten van meer dan 1.000 euro. Kundigheid en service ver te zoeken. Raad iedereen dan ook af om hier te kopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
10

perfect, zeker aan te bevelen

Een jaar geleden bij Kees van Ginkel bij de vestiging te Zwolle een Seat Ibiza gekocht. Tot op heden bevalt die nog steeds prima en ben ik blij met de auto. Prijs / kwaliteit verhouding is daar erg goed en je word goed geholpen. Bedankt Vaartland Zwolle!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Zwolle
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters! Onvriendelijke mensen, Gebreken aan de auto,accu leeg na twee dagen, , foute informatie in advertentie, moeizame communicatie, veel extra kosten gehad om auto veilig op de weg te krijgen, slechts gedeeltelijk vergoed. Koop hier NOOIT meer

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Den Haag
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

PAS OP: je denkt met een BOVAG garage te maken hebben maar garantie mag je KOPEN. Krijg nou niks aan je auto want dan kun je de hoogste prijs betalen. ..Ik heb n auto gekocht voor 7200 euro en daar kwam nog een zgn garantplan van 800 euro bij. Na een maand bleek de distributieketting stuk te zijn terwijl mij bij de verkoop gezegd was dat ie vervangen was. De BOVAG regels zijn per 01 april gewijzigd dus informeer goed voor je tekent of betaalt. BOVAG is inmiddels op de hoogte gesteld .Een gewaarschuwd mens telt voor twee... Ik hoop hiermee andere mensen te behoeden voor n hoop ellende en hoop dat dit bedrijf zo snel mogelijk gesloten wordt...

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Stolwijk

Bedrijfsgegevens

t Vaartland 7

2821 LH Stolwijk

182341664

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.