Filters

9

Heel plezierig een mooie Golf GTE gekocht

Onze aandacht was getrokken door een fraaie Volkswagen Golf GTE bij Vaartland in Zwolle. Er heen om ons te orienteren. Heel plezierig geholpen door Kees. Op een relaxte manier de nodige informatie gekregen, proef gereden en een serieus bod op onze inruiauto gehad. Toen kwamen we er snel uit. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige begeleiding bij het aanschaffen van onze nieuwe auto

Wij hebben onze vorige auto bij Vaartland gekocht en waren daar zeer tevreden over. Daarom zijn wij bij de inruil weer teruggegaan naar uw bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring

Ik heb op 12-8-2019 een A7 opgehaald bij Vaartland Helmond, alles goed geregeld, helaas bij het ophalen bleek dat de remblokken vervangen moesten worden, de verkoper uit Helmond heeft een mail gestuurd naar Vaarland Zwolle daar wij daar in de buurt wonen, de volgende dag naar Vaartland Zwolle, fijn ontvangen en ze wisten van de klacht af, meteen werd er een leenauto geregeld en de remblokken besteld, dezelfde dag was de auto klaar, dat noem ik nog eens goede service, zou er zeker weer een auto kopen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte afhandeling

Ik vond het spannend om online een auto te kopen. Achteraf is alles prima verlopen en zou het meteen weer zo overdoen. Guy.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring met Vaartland in Stolwijk. Alles is snel en goed verlopen, dankzij Henry Heikoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitermate tevreden!

Afgelopen zaterdag heb ik bij Vaartland Apeldoorn een prachtige BMW X3 gekocht. Een absolute topauto: bouwjaar 2013 met slechts 18.000 km (!) op de teller. Een ex-diplomatenauto, geleverd en onderhouden door BMW Den Haag, die mij de complete onderhoudhistorie van de auto overlegde (welke uiteraard overeenkwam met wat Vaartland vertelde). We werden geholpen door Willem Sakkers, een zeer vriendelijke en betrokken autoverkoper, die ons op meer dan prettige wijze tewoordstond en bij wie wij uiteindelijk de auto inruilden voor onze huidige BMW. Vandaag is de BMW X3 afgeleverd. Hij stond er prachtig gepoetst bij (een extra WaxOil behandeling erbij gekocht) en na de nodige administratieve plichtplegingen kon ik dan eindelijk de sleutels in ontvangst nemen! Wat gaf de doorslag voor deze koop? Uiteraard de auto, die is geweldig! Maar zeker ook Willem Sakkers, alle credits voor deze verkoper. Hij was geen moment opdringerig, is zeer betrokken en behulpzaam en weet precies dat ongrijpbare vertrouwen bij de klant te wekken. Dank Willem, het was fijn zaken doen!

  • Aanbevelen? Ja
8

What jou see is what you get

Afgelopen zaterdag hebben we onze nieuw aangeschafte VW Tiquan opgehaald bij Vaartland Heerenveen. Wat een heerlijke auto. Prima zaken gedaan met de verkoper. Dit is onze 2e auto die we hier hebben gekocht. Ook de eerste een Ford Mondeo was een hele goede aankoop. Vaartland heeft mooie auto's staan voor een mooie prijs! Ik kan Vaartland van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je een auto wilt kopen zijn ze oh zo aardig maar als er problemen zijn dan kan je doorbellen. Express een maxipakket erbij genomen van 1000 euro. Ze beweren dat je dan tot 15.000 km.onderhoudsvrij kan rijden. Nog geen 3 weken later kregen we al een storing. Daarnaar toe gereden maar.op zaterdag konden ze niks doen ook geen vervangend vervoer terwijl ze dit wettelijk verplicht zijn. Uiteindelijk kon er toch een monteur naar kijken. De sensor was kapot zeiden ze. We hadden dinsdag een afspraak bij een andere garage Niks om ons zorgen te maken volgens de verkoper van vaartland. Sterker nog we moesten er lekker veel mee rijden zei hij. Dinsdag bleek dat de multiriem half los zat en dat het een tikkende tijdbom was. We hadden wel konden verongelukken met onze 2 kleine kinderen. Wat bleek die melding hadden ze ook gewoon gekregen maar bewust achtergehouden. Bewust gezegd ga maar lekker veel rijden . Waarschynlyk in de hoop dat we een ongeluk zouden krijgen want waarom houd je anders dit soort informatie achter. Als we dit hadden geweten hadden we helemaal niet gereden. Je koopt een duur pakket erbij maar dat zegt dus helemaal niks! Klacht iingediend en zelfs hierop geven ze geen antwoord. Meerdere keren gebeld maar verbinding wordt gewoon verbroken . Dus koop alsjeblieft nooit wat bij dit bedrijf. Te asociaal voor worden!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Den Haag
8

goede service, goed behandeld

Fijne ervaring met Ali van de vestiging Breda. Prima onderhandeling en aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
8

goede service, goed behandeld

Netjes geholpen door de heer Alan . Wagen netjes afgeleverd en precies volgens afspraak. Prima service en goede prijs retour gehad voor onze Ford Focus uit 2010. Nu een nieuwe uit 2013. Dit is de 2de keer dat wij bij Vaartland kopen. Dus goede ervaring mee👍👍✊

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
10

perfect, zeker aan te bevelen

Super goed geholpen door robert keus. Goeie communicatie goeie aflevering van de auto. Zeer tevreden met de aankoop Bedankt robert keus

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Den Haag
10

perfect, zeker aan te bevelen

Een fijn bedrijf om een auto te kopen, eerlijk kundig en een goede service. Wij zijn geholpen door Yusuf Demirci een kundige verkoper die alles tot in de puntjes weet over het product dat hij te koop aanbied. Ik zeg een dikke aanrader vaartland.nl

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pas op als je van plan bent een auto aan te schaffen bij Vaartland in Stolwijk. Nadat je een handtekening hebt gezet is er is totaal geen sprake meer van service. Houd ook rekening met een verplicht afleverpakket van € 700,- die zo minimaal is dat je minstens het pakket van € 1.000,- moet nemen wil je een degelijke vorm van garantie en bijvoorbeeld een reservesleutel, totaal absurd. Na aankoop van mijn auto t.w.v. € 20.000,- heb ik de auto op een brug gezet en geconstateerd dat er een flinke deuk in het onderstel zit en hierdoor één van de bodemplaten los hing en bijna over de grond schaafde. Verder zit er een scheur in de bestuurdersstoel die niet te zien is bij het instappen (en daardoor bij aankoop niet opgemerkt) en een ster in de voorruit. Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met Vaartland heb ik een \'passend\' voorstel gekregen: de ster in de voorruit kan gratis vervangen worden en daar blijft het bij. De bodemplaat had ik al laten vervangen omdat deze over de grond schaafde en ik verdere schade wilde voorkomen. Omdat ik deze op eigen initiatief heb vervangen werd dit niet vergoed door Vaartland. Over de scheur de volgende reactie: \"Het scheurtje in de bekleding kan helaas niet worden gerepareerd door onze interieur hersteller.\" en derhalve kan Vaartland daar niks in betekenen. Uiteindelijk heb ik aangegeven de grote schade aan de onderkant en de ster in de ruit door de vingers te zien en genoegen te nemen met een vergoeding van € 275 voor de reparatie van de stoel. Zelfs dit wilde de verkoper niet doen nadat er € 20.000 voor de auto betaald is en € 1.000 voor een afleverpakket. Niet te vergeten dat ik € 4.000 voor mijn inruil auto heb gekregen omdat zij \"deze voor maximaal € 5.000 op de site kunnen zetten\" en uiteindelijk staat één week later de auto voor € 7.000 op de site. Kortom: naast alle negatieve vooroordelen over autohandelaren die bij Vaartland zeker spelen word je tevens ongeacht je een véél te duur afleverpakket hebt gekocht aan je eigen lot overgelaten. Inspecteer elk hoekje en gaatje van de auto (inclusief de onderkant) voordat je een handtekening zet. Want achteraf wordt hier niks aan gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Stolwijk
6

voldoende, een redelijke ervaring

Gisteren een review geschreven met een 4. Vandaag toch nog tot een redelijke oplossing gekomen! Cijfer gaat omhoog. Jammer dat t zoveel energie heeft gekost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
4

slechter dan verwacht

Je krijgt alleen service als je je indekt voor 1250,- aan garantie. Pas hier mee dus op. Reken bij de aanschafwaarde van de auto dit bedrag erbij. Het basispakket van 695,- (die verplicht is) stelt niets voor en vanuit het bedrijf zelf wordt weinig meegedacht. Neem eventueel een onafhankelijke kenner mee als je overgaat tot koop. Gevoel dat je garantie tot aan de deur hebt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Apeldoorn
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters, ze bieden een auto aan voor 5950 euro internet prijs, je mag dan niet proefrijjden want bedrijfspolicy is dat er nog 650 euro bijkomt. Dit staat nergens op Marktplaats site, maar is bedrijfspolicy. Ik vind dit oplichters praktijken, ze lokken je na vestiging toe en daar blijkt de auto 650 duurder te zijn. Zonde van mijn bezinegeld en tijd Groet Marel

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Zwolle
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ben zeer tevreden top mensen korte en directe lijntjes , er werd meegedacht prima service en uitleg va de verkoper zelf persoonlijk wil ik verkoper Yusuf Demirci bedanken .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
8

goede service, goed behandeld

Goedendag, Auto gekocht in Breda. Goed geholpen door Yusuf! Extra garantie afgesloten zodat als er iets mis is dat de auto meteen weer in orde gemaakt kan worden. Heldere uitleg gekregen van Yusuf en de jongeman denkt met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

waardeloos! auto gekocht en direct waren er bijzonderheden, kwam van bedrijf weining initiatief af en moest alles zelf regelen, koste mee een hoop tijd en uiteindelijk geld. Remmen waren niet goed en wilden er eigenlijk niks aan doen, uiteindelijk hebben ze wat gedaan maar dit was allesbehalve efficient, uiteindelijk heb ik nieuwe remmen op moeten laten zetten op Eigen koste. Tevens voertuigboekjes niet aanwezig, zouden ze achteraan gaan, maar nooit meer wat van gehoord. Op whattsapp berichten wordt niet geantwoord en bij bellen weggedrukt. Dus onderhoudshistorie ontbreekt van de auto.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Halsteren
9

goede service, goed behandeld

Vaartland Breda - uitstekend geholpen bij aankoop van mijn auto. Fijne omgang met verkoper. De relaxte houding van Ali vond ik zeer prettig, er wordt alle tijd genomen voor vragen, proefrit en bedenktijd. Er wordt geen druk gezet of trucjes uitgehaald om je over te halen. Gebreken die gevonden waren na een aankoopkeuring zijn keurig hersteld voor aflevering. Auto in prima staat afgeleverd. Inmiddels 3 maanden en 4000km trotse eigenaar van een top wagen van Vaartland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Breda
8

goede service, goed behandeld

Prima ontvangst en begeleiding. Eerlijk en ongedwongen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
9

goede service, goed behandeld

Hele mooie Ford Focus gekocht in Helmond. Uiterst fijn geholpen door Roy van Ham! Superservice en nette afleverkwaliteit. Dit is onze 2e auto van Vaartland en altijd supertevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Helmond
9

goede service, goed behandeld

Onlangs de \"jackpotauto\" van dit bedrijf gekocht: een schitterende en fantastisch uitgeruste Grand Scénic van ruim 3 jaar oud die zojuist nog eens behoorlijk extra was afgeprijsd. De auto is perfect en rijdt als nieuw. De voorlichting van verkoper Henry Heijkoop was recht door zee, eerlijk en hartelijk. Voor het enige aanvullende verzoek dat ik had, leverde hij een heel goede extra inspanning. Geen valse beloften. Na 2 weken rijden weet ik het inmiddels zeker: we deden een top-aankoop via Vaartland!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Stolwijk
10

perfect, zeker aan te bevelen

Heel goed geholpen en een hele mooie auto thuis voor de deur afgeleverd gekregen. Met dank aan Stefan Lubben, vestiging Heerenveen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Heerenveen
9

goede service, goed behandeld

Prettig zaken doen al klopt het niet dat de auto bij elke vaartland vestiging te bezichtigen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Welke vestiging wilt u beoordelen? Helmond

Bedrijfsgegevens

t Vaartland 7

2821 LH Stolwijk

182341664

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.