Reageren adequaat op interesse. Auto kan voor een proefrit naar een andere vestiging gebracht worden. Vragen worden netjes en duidelijk beantwoord. Ophalen is feestelijk. Ali is een top medewerker van Vaartland
Helemaal zoals het hoort, en zelfs met een strik erom. Nette prijzen, ook voor inruil. Goeie zorg met dank aan Martijn. Was bij Michelin 3 sterren geweest: de reis waard ;--)
September 2019 heb ik een Audi A4 bouwjaar 2016 gekocht bij Vaartland.nl filiaal Heerenveen. Tijdens het bezichtigen zag het er super netjes en mooi uit. Op het hoog was er ook geen schade te bekennen. In mei 2020 heb ik een dochter gekregen en wilde mijn auto laten poetsen door een professionele poets bedrijf. Tijdens het poetsen ging er een stuk lak van de auto weg. Je zag toen duidelijk dat de auto schade heeft gehad in het verleden. Eigenaar van poets bedrijf kwam erbij kijken en vertelde dat de hele rechter zij van de auto schade heeft gehad en dat ze niet goed hebben gerepareerd. Echter heb ik voor mijn aankoop meerdere keren aan Vaartland gevraagd of de auto schade heeft gehad in het verleden. Als antwoord kreeg ik dat de auto geen schade heeft gehad en nette auto is. Als een professionele auto verkoper moet je echt wel verschil kunnen zien tussen een nette auto en een schade auto die opnieuw is gespoten. Ik heb direct Vaartland gebeld en zij vonden dat dit geen schade is en geloofden mij. Hele super vriendelijke team leider tijdens het kopen van auto was ineens zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam persoon. Zonder foto’s op te vragen of even kijken hoe de auto eruitziet kreeg ik de schuld dat ik misschien zelf wel die schade heb gereden.
Beste mener Ozkul, Allereerst vervelend om uw negatieve ervaring te vernemen. De Audi A4 heeft u ruim een jaar geleden bij ons aangekocht. Deze auto heeft inderdaad geen schademelding op het kenteken. Op zaterdag 3-10-2020 belde u ons met de mededeling dat er schade is ontstaan tijdens het poetsen. Onze medewerker heeft u direct aangeboden foto's te appen en een offerte te maken om dit voordelig voor u op te lossen. Tijdens dit gesprek heeft u aangegeven dat voor u de enige oplossing was dat Vaartland de auto kosteloos overspuit. Dit is uiteraard niet haalbaar, aangezien wij niet weten wat er het afgelopen jaar en tijdens het poetsen is gebeurd. Mocht u alsnog gebruik willen maken van ons aanbod dan vernemen wij dat graag. U kunt ons bereiken via tel: 0182-748500 of mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Bij de vestiging in apeldoorn heb ik me renault trafic ingerolen op een renault clio estate 1.5dci. Ik kwam binnen in de zaak en werd gelijk heel vriendelijk aangesproken en geholpen er hing een hele prettige sfeer na een goed gesprek en wat grapjes tussen door hadden we de deal gesloten. Mijn ervaring is dus heel goed en raad het andere mensen zeker aan om daar eens te gaan kijken voor een leuke auto want die staan er genoeg.
Verkoper Mathijs weet waar hij het over heeft en kan goed adviseren,vriendelijke verkoper dan ook een auto ingeruild en nieuwe aangekocht zeer tevreden over aankoop.
Tijdens de verkoop van de auto zeer goed gesprek gehad. Na de verkoop van de auto afhandeling beneden de norm. Zelfs zelf de factuur naar de financier moeten sturen. Je bent niet meer in beeld, ze hebben geen tijd meer voor je. Bij het ophalen van de auto het dieptepunt: Ga daar maar zitten, ik kom zo bij. Waar komt u voor ? We komen onze auto ophalen...... welke dan ? De BMW....... ik zal hem effe halen. Bij binnenkomst wederom, hij staat daar en veel plezier ermee. Heel ontnuchterend. Jammer.
Goedendag, Allereerst vervelend om uw negatieve ervaring na aankoop te vernemen. Wij nemen uw feedback dan ook heel serieus en gaan dit bespreken met de betreffende vestiging + verkoper, zodat dit probleem zich in de toekomst niet nogmaals voor zal doen. Tot slot hoop ik dat u nog steeds erg tevreden bent de aangekochte auto. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen, dan kunt u ons bereiken op [email protected]. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Fijne verkoper. Goed geholpen Snel
2 jaar geleden geholpen door Stefan toen we in nood zaten, nu een andere gekocht wederom bij Stefan
De koop van de auto werd vlot afgehandeld. Een week later zou de auto worden opgehaald. Een dag tevoren werd telefonisch bevestigd,dat we hem konden halen. De volgende dag tevergeefs van Oss naar Halsteren gereden.Reden was dat de bank nog geen geld had overgemaakt,Als we dat de ervoor hadden geweten had dat ons veel tyd en geld bespaard.Het inbouwen van dubbele bediening moest hierdoor een week worden uitgesteld.(lesauto)
Goedendag, Vervelend om uw negatieve ervaring met Vaartland.nl te vernemen en dan met name de aflevering. Echter, wij kunnen geen auto's meegeven met klanten waarvan wij het geld nog niet binnen hebben. Wij hopen op uw begrip. Wij zullen uw feedback in ieder geval meenemen, want voor nu lijkt het op een miscommunicatie. De auto stond namelijk klaar voor levering, maar of de betaling binnen was is misschien niet goed doorgekomen bij de betreffende verkoper. Tot slot hoopt Vaartland.nl dat u nog erg tevreden bent met de aangekochte auto en wensen u nog veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Geholpen op een hele rustige manier door de zeer sympatieke Gerben Lekkerkerker. Eerst de aan te kopen auto bekeken, terwijl ondertussen mijn huidige auto werd getaxeerd. Daarna onderhandeld, waarbij ik een zeer goede prijs voor mijn auto geboden kreeg. Na het maken van de proefrit de koop beklonken. Top deal!
Fijne verkoper, direct en duidelijk geen ellenlang verkoopverhaal.
OP bassi van de ervaringen bij de inruil van mijn vorige auto en de aflevering van de nieuwe auto kan ik alleen maar dit bedrijf aanbevelen. Zonder daar maar een negatieve ervaring aan te koppelen zou ik wel aanbevelen om d het eerste klant contact wat persoonlijker te maken. Niet zeggen de auto staat boven en dan na een kwartier is er nog geen verkoper terwijl je al met de verkoper in gesprek bent. Ondanks deze bemerking blijf ik positief over de service ne de dienstverlening
Twee weken geleden ongeveer heb ik een ontzettend leuke mini gekocht bij Vaartland, waar ik tevens mijn andere auto heb kunnen inruilen. Ontzettend aardige en vriendelijke mensen die echt de tijd nemen voor je en open en eerlijk met je communiceren. De auto's zien er keurig verzorgd uit en als je je auto komt ophalen staat hij klaar met een mooie strik erop, hoe geweldig! Ik ben ontzettend blij en zou een volgende keer weer een auto bij ze kopen!
Ik ben heel goed geholpen door de medewerker, heel vriendelijk en beleefd. Zeker een aanradar
Afgelopen augustus heb ik een occasion gekocht bij Vaartland locatie Helmond, waar Yan mij geholpen heeft. Ik ben zeer tevreden over de service en de communicatie. Voor de klantvriendelijkheid en het geduld krijgt Yan sowieso een 10. De auto werd keurig schoon en volgetankt afgeleverd. Mijn achterlicht is vervangen bij Vaartland locatie Den Haag, waar ik snel terecht kon. Kortom fijne ervaring met Vaartland.nl
Fijne verkopers om te mee onderhandelen. Alles netjes en correct afgehandeld.
Aanrader voor een ieder om bij Vaartland een kijkje te nemen als je een andere auto aan wil schaffen. prijs/kwaliteit erg goed. uitstekende service bij de aanschaf van de auto
Dinsdag avond occasion gevonden, direct een app gestuurd. Kreeg meteen antwoord terug en kon ook meteen een afspraak plannen. Top ! Auto vrijdag ochtend al op kunnen halen.
Afgelopen maandag werd duidelijk dat onze oude auto een dure reparatie stond te wachten. Op de site van vaartland zag ik een geschikte tweedehands auto. Direct contact opgenomen met Peter Bansema, de medewerker van de locatie Heerenveen. Klantgerichtheid en deskundigheid zitten in zijn DNA. Op basis van ons gesprek gaf hij mij een passender alternatief. Zaterdag stond de Renault Clio klaar en kon ik hem meenemen. Eerst nog uitvoerig uitleg gekregen en mocht er wat zijn, dan kunnen we altijd weer contact opnemen. Wat een verademing. Zeker in deze Coronatijd weer bevestigd gekregen dat Kwaliteit altijd wint.
Heerenveen medewerkers super ardig Pieter♤ en Steven en de rest.... Omar Tobouz
Is de 2e keer dat ik by vaartland den haag myn auto hebt gekocht als eerst by dhr Jeffrey en sinds 1 mnd by dhr Duncan. Ze helpen je zeer goed en luisteren wat de cliënt wil etc. Top voor Jeffrey en Duncan ze verdienen allebei een 8.
Goed geholpen, we kwamen onverwachts en een proefrit was geen probleem binnen een uur konden we onze nieuwe auto meenemen.
Heel erg blij met mijn nieuwe auto
Ondanks dat het om een low budget auto ging werd er alle tijd ģenomen en is de auto netjes afgeleverd waarbij enkele enkele onvolkomenheden goed verholpen waren. Ook was de auto helemaal afgedankt. Zal daar zeker terugkomen.
We troffen bij Vaartand Zwolle klantgerichte en kundige verkopers die de tijd voor ons namen, snel reageerden via telefoon, Whatsapp berichtjes en email en deden wat ze hadden beloofd. Dit was onze tweede aankoop bij Vaartland in 7 jaar. Door het brede aanbod aan goede en scherp geprijsde occasions en een strategisch gespreid landelijk netwerk van vestigingen koste het ook deze keer niet lang om de auto te vinden waar we naar op zoek waren. De combinatie van een toegankelijke en informatieve website met zoekfilters en goed bereikbare vestigingen met showrooms voor 100 of meer auto's konden we ons eerst breed orienteren, vervolgens gericht zoeken, kijken en vergelijken. Ook met de Corona maatregelen werd goed rekening gehouden!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.