Supersnel geregeld en snel onze auto geleverd gekregen! Fijn dat we in deze tijd gewoon online een auto konden kiezen en 14 dagen mogen proberen of hij ook echt aan onze verwachtingen voldoet.
Professionele aanpak, snelle deal, mooie en technisch gezien prima auto.
Het enige min punt was dat de benzinetank bijna leeg was voor dat ik thuis was moest ik tanken de rest was helemaal goed thanks .
De mannen hebben mij goed geholpen met de golf 7 gte ben ze dankbaar voor deze mooie keuze topservice snel en betrouwbaar
Nette auto’s en vriendelijk personeel, laat je gewoon rustig de auto bekijken en ervaren.
Prima bedrijf! Ondanks deze lastige tijd voor ieder bedrijf hebben ze de zaakjes prima op orde. Veel contact via de telefoon en ook instructies zijn via de telefoon middels filmpjes opgestuurd. Top. Kunnen natuurlijk nog niets zeggen over de aanschaf van de auto, maar tot op heden bevalt deze!
Vanaf het eerste kontakt tot het afleveren van de auto een prima ervaring. De verkoper heeft alles gedaan om een uitstekende indruk achter te laten. Om zo een gebruikte auto te kopen schept vertrouwen. Als de service (garantie) net zo goed is krijgen jullie een dikke 10.
Mooie Alfa Romeo giulia gezien bij Vaartland Stolwijk ,stond netjes klaar . Proefrit gemaakt , gesprek gehad met Marijn prima jonge vent die doet wat hij moet doen op een leuke manier en deskundig auto’s verkopen Maar nu “ besloot de Alfa te kopen voor 21000 euro ( veel geld toch?) recent beurt gehad bij dealer en wilde de auto zo meenemen incl garantie ..... Maar nee moest en zou een garantie pakket kopen van 1000 euro , deed ik niet ...... ok dan zet ik op de factuur dat u afziet van alle garantie in elk opzicht !!! Beste mensen bij vaartland dit is wettelijk niet toegestaan en ook al had ik getekend niet rechtsgeldig .. non - conformiteit google even Vaartland . Alfa laten staan en wilde haar graag hebben , maar dit zijn rare praktijken en trap er niet in !
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het schrijven van uw ervaring met Vaartland.nl. Op basis van gesprekken met onze verkoopadviseur werd duidelijk dat in het verkoopgesprek de verschillen tussen non-conformiteit en volledige garantie bij AutoTrust zijn uitgelegd, echter was u het daar niet mee eens. Wij verkopen graag auto's met aanvullende garantie, zodat wij de service kunnen leveren en er geen discussies vormen over wat er wel en niet onder non-conformiteit vallen. De praktijk laat namelijk zien dat niet duidelijk is wat er wel/niet onder non-conformiteit valt. Tevens zijn de servicepakketten niet alleen garantie, maar gaan we de auto ook op voorhand onderhoud klaar maken. Hierdoor wordt u de komende 15.000 km ontzien in het uitvoeren van onderhoud. Wij wensen u alsnog veel succes met de zoektocht naar een nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Ik heb het idee dat we een mooie goede auto hebben gekocht. Zeer vriendelijke verkoper.
Zal in de toekomst hier wat meer over kunnen zeggen als ik contact zal moeten opnemen ivm een gebrek of hulp. Ik hoop dat ik geen gebruik hoef te maken van de garantie of ergens tegen aan zal lopen. Gr, Sef
Prettige manier van zakendoen en goed Cornaproof. Gevoel dat je niet afgezet wordt, dat heb je niet bij elke 2e-hands autoverkoper. Vooralsnog zeer tevreden met de auto (maar nog niet veel mee gereden - vanwege thuiswerken).
De auto op een vrijdag opgehaald. Bij aflevering bleek er vrijwel geen benzine in de tank aanwezig. Dit bleek niet de bedoeling te zijn en na dit kenbaar te hebben gemaakt, heb ik alsnog een halve tank benzine mogen halen. De auto is vanuit Apeldoorn naar Stolwijk gebracht echter zonder de bijbehorende onderhoudspapieren. Via de mail deze gegevens inmiddels ontvangen. Achteraf zijn volgens afspraak een deukje verwijderd en de deur strippen vastgezet.
Originele beoordeling
De auto op een vrijdag opgehaald. Door de Covid maatregelen mag je niet teveel verwachten van de verkopende partij, maar een auto met een lege tank afleveren heb ik niet eerder meegemaakt. De auto is vanuit Apeldoorn naar Stolwijk gebracht echter zonder de bijbehorende onderhoudspapieren. Er is mij inmiddels al een aantal maal beloofd dat ik deze via de mail zal ontvangen. Tot op dit moment heb ik nog niets gezien ondanks herhaaldelijke verzoeken vanuit mijn kant. Hoeveel moeite is het om de papieren die bij de auto horen via post of e-mail te versturen?
Ondanks coronamaatregelen. Een vriendelijk gesprek gehad met Peter uit Heerenveen Auto in Helmond kunnen bezichtigen en gekocht. Afhandeling verliep soepel. Moest allemaal telefonisch gebeuren. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen.
Goeie service , top verkoper Peter Bosch.
Voor de eerste keer na vele jaren particulier, of import van particulieren bij een garagebedrijf een auto gekocht.
Zo wel in snelheid als in persoonlijke aandacht ben ik zeer tevreden en dat ,,persoonlijke “ is zeker in deze COVID tijd belangrijk voor mij geweest Bedankt voor deze prima auto
Toen ik voor het eerst vaartland belde voor een auto waar ik zwaar interesse in toonde had ik gesproken met een verkoper die mij heel negatieve bestempeld. Hij maakte een opmerking terwijl hij de hoorn neezete, hij zij hij denk dat het hier gratis te halen valt. Hij wist niet dat ik de hoorn nog steeds beet had. Dat deed behoorlijk pijn. Omdat in mijn familie binnen 6 maanden al drie auto bij vaartland had gekocht. Ik had van mijn familie goede referenties gehad. Daardoor was ik via de internet site bij vaartland beland. Ik had gelijk klantenservice hierover ingelicht dat ik me eigen zwaar verneederd voelde hier door. Ik had het eigenlijk gehad met vaartland. Maar omdat het ford waar ik in verliefd werd bij jullie , belde ik nog een keer. Toen had ik op verzoek gevraagd naar een ander verkoper. Deze jongeman mag een voorbeeld noemen dan de verkoper hiervoor. Hij heeft mij perfect geholpen. Ik ben geen koopjesjager, maar iedereen probeerd wel eens een paar tientjes af te dingen. Maar die opmerking die de verkoper maakte. Kan niet, mag niet. Ik wil graag casper een tien geven voor zijn goede gastvrijheid en zijn goede zorgen naar de klant toe. Omdat ik door de eerste verkoper heel slecht ben behandel is vaartland verantwoordelijk voor zijn gedrag en dat ik mij eigen rot heb gevoeld die dag. Ik denk zelf dat vaartland het niet heeft verdiend om zo een goed medewerker in dienst te hebben. Ik ben diep teleurgesteld in jullie bedrijf. Dankzij casper heb ik dat auto gekocht en omdat ik zo verliefd was op dat ford. Mijn dank gaat naar casper en niet naar vaartland. In Breda kom ik iedergeval niet meer. Ik krijg daar het gevoel .........ik ga nu de score aan vinken met een ster. Maar casper krijgt 10 sterren. Bedankt .
Prima communicatie en uitstekende auto
De Scoda Octavia die we op het oog hadden bij Vaartland Heerenveen was aantrekkelijk geprijsd. We zijn goed en snel geholpen, en aangezien er op de auto en de garantie niks aan te merken was zijn we snel tot koop overgegaan. Erg tevreden over het contact en de afhandeling.
Goede afspraken gemaakt met elkaar. En snelle service! Ga zo door!!!
Komen afspraken na.
In deze rare (Corona) tijd vind je een leuke en goed geprijsde BMW 218. Afspraak ingepland, via de laptop een verkoopgesprek en en leuk voorstel. Dit nog enig zins bijgesteld in ons voordeel en in één uur beslist. Een paar dagen later de auto opgehaald en alles voldeed aan de verwachting......altijd fijn. Er ontbreekt één ding, vijf minuten later opgelost.
Een goede ervaring in deze rare tijden. Het was tevens geen probleem om de auto van een trekhaak te voorzien. Goede service.
Volvo V40 met mankementen Ik heb op 22-12-2020 een Volvo V40 D2 gekocht bij Vaartland met Maxi+ garantiepakket, in het aankooptraject ben ik super goed te woordt gestaan en geholpen. Ik was dan ook weg van de service en vriendelijkheid, ook ivm de beperkingen van Corona. Op 02-01-2021 (1,5 week later) had ik al 3 klachten over de auto, waaronder een koppelingspedaal die niet terugkwam, linker portier die niet goed dicht ging en trillende voorbanden. Dit is onveilig. Hiervoor heb ik contact gehad met Vaartland, dat mijn vrouw/gezin ook gebruik maakt van deze auto en ik deze auto voor dagelijks gebruik nodig heb voor mijn werk. De garages die zijn aangesloten bij deze garantie hebben op korte termijn geen tijd, dus dan zit je met je handen in je haren. Vaartland hierover gesproken, zij hebben mij doorverwezen naar de voorwaarden en dat ik een garantiepakket heb afgesloten, dus dat de klachten afgehandeld kunnen worden conform de garantievoorwaarden. Ik heb aangegeven geen vertrouwen te hebben in deze auto en dat ik graag een snelle en passende oplossing wil, door bijv deze auto terug te geven en in te ruilen voor een degelijke betrouwbare auto. Vaartland gaf aan pas te willen praten over inruil nadat de gebreken hersteld waren. Om een veel langere discussie te vermijden, heb ik Autotrust gebeld om een spoed afspraak in te plannen bij een van de aangesloten garages in de buurt. Dat is hun gelukt, waar ik zeker wel blij mee ben. Afspraak was een week later gemaakt, de klachten zijn verholpen. Weer aangeklopt bij Vaartland om alsnog de ruil te realiseren, nu wordt er doodleuk gezegd dat de auto ingenomen kan worden tegen een actuele inkoopwaarde. Inruilvoorstel lag (zonder garantiepakket, daar konden ze niets mee) ruim €2000 lager dan een kleine maand geleden. Dit is triest voor woorden. Ik heb een maand lang lopen steggelen met deze auto, uiteindelijk gezorgd dat alle klachten zijn verholpen en dan krijg je nog te horen dat de auto na 1 maand veel minder waard is
Beste Kadir, Allereerst betreurt het Vaartland.nl op uw negatieve ervaring te vernemen. Op basis van gesprekken met de verkoopadviseur blijkt het verhaal twee kanten te hebben en wij komen daarom graag met u in contact om de ervaring en problemen te bespreken. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice afdeling via [email protected] of bellen naar 0182-748500. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Vaartland.nl
Prettige verkoop ondanks de corona tijd, verkoper heeft alles netjes afgehandeld. Gekochte auto stond er netjes bij.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.