Erg klantvriendelijk

We hadden eerst een bel afspraak gemaakt om een testrit te maken in een van jullie auto’s. We werden die dag erg vriendelijk ontvangen, ondanks de lockdown. Na de testrit heeft de verkoper (Peter Bosch uit Zwolle) ons alles uitgelegd hoe alles werkt binnen het bedrijf en wat de evt garantie pakketten zijn. Uiteindelijk hebben we de auto gekocht en zijn we er erg blij mee. Nogmaals bedankt

• Product

Goed geholpen en goede prijs voor een topauto

Wij werden erg fijn geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Auto was precies als omschreven op de website, vrijwel in nieuwstaat en voor een nette prijs.

• Product

Hi Dian, Onwijs bedankt voor het delen van je ervaring met Vaartland.nl. Fijn om te lezen dat de aankoop goed gevalt en wensen je dan ook nog veel veilige kilometers toe. Vaartland.nl

Slecht

Koop hier geen auto op "afstand" Ze zijn zogenaamd heel transparant over gebruiks schade, dat was dus niet het geval. De auto had meer gebruiks schade dan was gemeld nadat de auto werd geleverd, na veel heen en weer gemail is er niks opgelost. Ja ze willen het repareren met de insteek dat de kosten voor hun zijn?? Oftewel je krijgt gewoon een rekening na, bij deze zaak koop ik geen auto's meer

• Product

Goedendag, Allereerst vervelend om uw review te vernemen. Naar aanleiding van u eerder geschreven review heeft Vaartland.nl getracht met een oplossing te komen. Helaas zijn Vaartland.nl en u er niet met elkaar uitgekomen. Vaartland.nl heeft u aangeboden om de auto aan te bieden bij een expert, helaas heeft u dit aanbod afgeslagen. Met vriendelijke groet, Vaartland.nl

Zeer prettig geholpen

Het eerste contact was gelijk prettig. Vooraf even telefonisch contact gehad over een bezichtiging. De auto stond al voor ons klaar en een proefrit was geen probleem. Na de proefrit een aantal kleine zaken over de auto besproken. De 'probleempjes' zijn netjes opgelost en Vaartland (Heerenveen) heeft een zeer tevreden klant!

• Product

Hi Toby, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Vaartland.nl. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent en de 'probleempjes' naar tevredenheid zijn opgelost. Veel plezier met jouw nieuwe auto. Vaartland.nl

Blij met mijn auto.

Na aankoop was er een probleempje waardoor de auto naar een kant trok. Na enkele mailtjes is er een oplossing aangeboden en na vrede geholpen.

• Product

Hi Dhieradj, Bedankt voor het delen van je ervaring! Vaartland.nl is blij dat alles goed is oplost en het was fijn contact hebben met elkaar. Bij vragen kan je altijd even contact opnemen. Vaartland.nl

Geweldig!!!!

Ik heb vandaag mijn BMW Cran Coupe opgehaald in Helmond! Medewerkers van Vaartland in Helmond zijn super heel deskundig! Ik ben super blij met deal.

• Product

Hi Stefan, Van harte gefeliciteerd met je nieuwe BMW! Vaartland.nl bedankt jou voor het delen van de positieve ervaring met Vaartland.nl Helmond. Via deze weg wenst Vaartland.nl je veel veilige kilometers in de BMW. Vaartland.nl

Top bedrijf

Samen met mijn zoon binnengelopen bij vaartland heerenveen en was eigenlijk nog niet van plan om een auto te kopen, maar ja daar stond ie dan te shinen met een prachtig amg pakket. Meteen proefritje gemaakt en alles meteen geregeld wel met een maxi pakket zodat auto beurt en garantie heeft. Alles netjes en vakkundig geregeld en stond een weekje later met een strik klaar voor aflevering. Inmiddels al een paar honderd km gereden en heb een kleine trilling in het stuur, Meteen gemeld bij autotrust en word zsm onder garantie nog even gebalanceerd. Bedankt voor de prima service en de klantvriendelijke houding.

• Product

Hi Erik, Wat leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent bij Vaartland.nl Heerenveen. Vervelend om te lezen dat de auto niet goed gebalanceerd was, onze excuses hiervoor. Uiteraard wel fijn om te lezen dat dit allemaal opgelost is. Nog veel veilige kilometers gewenst met jullie mooie AMG! Vaartland.nl

Ik ben heel, heel blij met alles wat je doet voor je klanten met veel respect

• Product

Hi Suleman, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe auto en over de behandeling door Vaartland.nl. Nog veel plezier gewenst met je nieuwe auto, geniet ervan! Vaartland.nl

Gewoon een goed bedrijf dat doet wat het zegt.

Scherpe prijzen, prettige medewerkers en doen wat het zegt. Kortom weinig op aan te merken.

• Product

Hi Jaap, Bedankt voor het delen van de mooie woorden over Vaartland.nl. Door elke dag onze prijzen te monitoren kunnen wij de consument een goede en scherpe prijs bieden, leuk om te zien dat dit wordt opgemerkt. Nog veel plezier met je nieuwe auto! Vaartland.nl

Super service wederom

Wederom goed geholpen met onze nieuwe auto Kwamen eigenlijk voor een andere auto Maar zagen deze staan Geen enkel probleem allebei de autos werden buitengereden voor een proefrit

• Product

Hi Gerard, Goed om te lezen dat je goed geholpen bent door onze collega's en dat je naar tevredenheid een auto hebt gekocht bij Vaartland.nl. Vaartland.nl wenst je nogmaals veel veilige kilometers met je nieuwe auto! Vaartland.nl

vriendelijke kennismaking.

vriendelijk te woord gestaan en niet opdringerig. rustig rond gekeken en proefrit gemaakt. verder met een bakje koffie en over de prijs en aflevering. na een week volgens afspraak auto opgehaald en die stond er netjes bij. prima.

• Product

Hi Johan, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Vaartland.nl. Leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze adviseurs. Wij wensen je nog veel plezier met je aangekochte auto. Vaartland.nl

Klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig!

Mijn eerste kennismaking 4 jaar geleden, was van dien aard, dat er voor mij geen enkele twijfel bestond, bij welk bedrijf een "jongere" auto zou aanschaffen, dat werd dus Vaartland. Er is een prachtige keuze aan auto's (voor elk wat wils) bij Vaartland te vinden. Mooie overzichtelijke website met specificaties. Personeel is hulpvaardig, vriendelijk en deskundig. Ga indien nodig in de toekomst weer zaken doen met Vaartland.

• Product

Hi Leen, Tof om te lezen dat je al vaker contact hebt gehad met Vaartland.nl en dit wederom goed bevallen is. Leuk om te horen dat o.a. onze website overzichtelijk is en dat je het personeel als hulpvaardig hebt ervaren. Nog veel plezier met je nieuwe auto en hopelijk zien we je weer terug in de toekomst. Vaartland.nl

Super goed geholpen door Vaartland.

Super fijne ervaring gehad met Vaartland. Goed telefonisch contact en snelle reacties via whatsapp. Leuke auto kunnen kopen via Vaartland, nog altijd heel tevreden! Aanrader dus.

• Product

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring met Vaartland.nl. Leuk om te lezen dat je de juiste auto bij Vaartland.nl hebt kunnen aankopen en dat we je goed te woord hebben gestaan. Veel plezier met je aangekochte auto! Vaartland.nl

Uitstekend geholpen door Tamas

Prima bedrijf. Snel efficiënt en uitstekend geholpen door Tamas. Geen hijgerig verkoopbedrag, maar zakelijk, plezierig en realistisch. Koop ging soepel, aflevering uitstekend. Niets op aan te merken!

• Product

Goede service en leuke auto's

Ik heb met dank aan Theunis van Vaartland mijn eerste auto gekocht, een mooie VW Polo. Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd, ons advies gegeven en was bereid voor al onze vragen. Het was best spannend voor mij om een auto te kopen maar dankzij alle hulp was ik gerustgesteld. Verder, de auto werd netjes, schoon, en met een mooie gele strik en goodiebag geleverd. Overal TOP!

Goede service behulpzaam

Goede fijne ervaring gehad met Vaartland.nl Kwam een mooie auto op het oog, contact gehad met Peter Lorié, de auto diezelfde dag nog bekijken zonder poespas. Hoefde geen aparte afspraak te maken voor een testrit Auto gezien testrit gehad. Remschijven bougies vervangen. Tevreden klant

• Product

Snel eerlijk en kennis van zaken

Voor het eerst via internet een auto gekocht. Snelle reactie en alles over de auto verteld. Met goed gevoel de showroom uitgereden met mijn gekochte auto.

toppie

goede service ,nakomen van afspraken goede auto's

Geweldige service

Ik ben uitstekend geholpen door Gerben. Er werd goed geluisterd en gehandeld naar mijn wensen. Het contact verliep goed en ik werd constant op de hoogte gehouden van de stand van zaken per telefoon op mail. Snelle afhandeling en ben blij met de keus van de auto. Voor nu zal ik lang genieten van de auto. Maar als ik ooit in de toekomst weer een andere auto zou willen wordt het zeker weer bij vaartland.

Fijn en vriendelijk personeel

Na wat onderhandelen over de prijs, een goed gevoel bij het bedrijf vaartland in Helmond. Alles netjes op papier en mail wat afgesproken word/is. Geen verrassingen achteraf met het garantiepakket. Auto word op veel punten nagekeken en heeft onderhoudsbeurt gehad en mooi schoongemaakt. En toen ik aankwam in Helmond om de auto op te halen,stond hij mooi te glimmen voor de deur met een megastrik op de motorkap!. Zeer tevreden in : onderhandelen. : service. : afspraak. : levering.

• Product

Goed bereikbaar en komt gemaakte afspraken na.

Goed en vriendelijk personeel. Ruime keuze aan mooie occasions. Na een aankoop keuring gevonden gebrek keurig opgelost. Enige minpunt vind ik dat de garantie als een verplichting werd aangeboden met daarbij behorende extra kosten.

• Product

Zal weer daar een auto kopen

• Product

Bij herhaling goed en tevreden

Voor de tweede keer een auto gekocht bij Vaartland Breda. Goed geholpen door de vriendelijke en gastvrije verkoper Martijn Snoei. Wederom voor herhaling vatbaar, tot over een paar jaar Martijn

Aanpassing Vaartland

Het heeft tweeënhalve maand geduurd maar vele emails en negatieve energie later heeft Vaartland haar verantwoordelijkheid genomen. Vandaag was het zover en zijn de laatste onvolkomenheden kosteloos hersteld/opgelost.

• Product

Vaartland heeft mij kundig en eenvoudig aan een nieuwe auto geholpen!

Ik ben goed en eerlijk door Vaartland behield in de aankoop van mijn nieuwe auto.