Fijne ervaring Stolwijk

Goed geholpen door Gerben. Volgende auto koop uk weer in Stolwijk.

In 1 woord gweldig Gerben in Stolwijk

Vlotte verkoop gesprek goed gevoel deskundigheid top dank je wel gerben

• Product

Mooie service, leuke gasten die Gerben, Fred & Pim.

Langs gegaan voor een 320I uit 2019. Om 16:45 stonden de heren nog klaar om deze auto te verkopen. Zo gezegd zo gedaan, proefrit gemaakt en de auto is keurig netjes afgeleverd op korte termijn.

• Product

Hi Gabriel, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat onze verkoopadviseurs op vestiging Stolwijk je zo goed geholpen hebben. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe. Team Vaartland.nl

Goede ervaring!

Leuk geholpen en een vriendelijke man.

Stolwijk Gerben

Altijd het weer een fijn gevoel om bij Vaartland je auto in te ruilen voor een nieuwe. Geen opdringerige verkoop praatjes, maar gewoon een relaxte verkoper met verstand van zaken.

• Product

Komen beloftes niet na, ondanks 6 keer bellen nul actie.

Mijn dochter heeft een auto gekocht bij Vaartland in Heerenveen. keurige auto maar er lag een rubberen matten set in dit deed afbraak aan de auto. De heer Kaan van Vaartland zei dit is geen probleem doen we die erbij maar ik heb ze niet op voorraad maar dan sturen we deze naar je huisadres. Alles wat er kwam maar geen matten set, hier over gebeld met de heer Kaam maar het zou geregeld worden. na een maand nu maar eens gebeld met de hoofdvestiging, deze man vond dit ook niet net en ging er mee aan de slag en zou mij terug bellen. geen belletje en geen matten gehad nu (4 weken later). erg slordig en geenafspraken mee te maken.

Snelle & goede service door Gerben bij Vaartland Stolwijk

Super snel en goed geholpen door Gerben. Mijn eigen auto ingeruild en er een prachtige nieuwe voor terug gekocht!

• Product

Hi Jordi, Bedankt voor je 5-sterrenreview en fijn om te lezen dat Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Goed geholpen door Casper, zeker aanrader om heen te gaan

• Product

Hi Jochem, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Casper je zo goed geholpen heeft. Team Vaartland.nl

Betrouwbaar en top service

Voor de 2e keer een tweedehands auto gekocht bij Vaartland. Erg tevreden over de service en deskundigheid. Casper Aerts heeft ons prima geholpen en nu kunnen we weer jaren veilig rijden in onze nieuwe auto.

• Product

Hi Leonie, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat onze verkoopadviseur Casper je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Locatie Stolwijk

Goed bod, goed geholpen

Bedankt voor je positieve review! Team Vaartland.nl

Prima geholpen door lokatie Stolwijk

Goed communicatie, goed bod op mijn oude auto!

• Product

Hi Harry, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Team Vaartland.nl

Goede en vriendelijke service

Werd goed geholpen en kreeg een nette inruilwaarde voor mijn auto

• Product

We zijn ontzettend tevreden over de service die we hebben ontvangen van Fred bij Vaartland Stolwijk. Hij bood uitstekende service en was altijd vriendelijk. Alles verliep heel vlot en we werden goed geholpen. Ik ben enorm blij met mijn nieuwe auto. Ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe auto om eens een kijkje te nemen bij Vaartland Stolwijk. Echt een aanrader!

Goed en fijn geholpen door gerben op locatie stolwijk

Goed en fijn geholpen door gerben op locatie stolwijk

Top ervaring in Stolwijk bij Gerben

Snel kundig man met veel ervaring

• Product

Het ging allemaal snel en soepel

Dit gaat om vestiging stolwijk en ben heel vriendelijk geholpen door Meneer Gerben

• Product

"refurbished" auto bleek helaas toch een schade auto te zijn

We waren/zijn op zoek naar een mooie Toyota Corolla station (G-293-LT) . Vaartland had er een in Breda staan en deze hebben ze kostenloos naar Zwolle voor ons vervoeren. Die dag ook fijn gesprek gehad bij de mensen uit Zwolle. In het bijgeleverd nationaal auto rapport bleek dat er alleen een krasje op de velg zat. Afgelopen zaterdag de auto bekeken in Zwolle. Helaas kwamen we er toen achter dat er rechts voor toch een behoorlijke schade heeft gezeten, die ook nog eens slecht is hersteld. Je ziet dat de deelnaad niet mooi aansluit, tevens een sinasappel huidje zichtbaar. Als je dan verder onder de motor kap kijkt zie je scheuren/breuken in de ophanging van de kop lampen zitten. Deze schade krijg je niet met een parkeer foutje... Erg teleurgesteld. We stonden op het punt om de auto te kopen, en dan kom je last minute hier achter. De medewerkers uit Zwolle waren ook verbaasd over de schade. Ik geloof wel dat ze oprecht hier niets van wisten. Voor ons was dit een dealbreaker natuurlijk. Voor Vaartland: Ik snap niet hoe deze schade niet in jullie nationale auto rapport staat. Het bedrijf dat dit regelt mag wel stuk kritischer zijn. Zeker als Vaartland "garandeert" geen schade auto's verkoopt. Voor de toekomstige klant: blijf kritisch en vertrouw niet zomaar een rapport. Ik hoop dat Vaartland de Corolla eerst door een professionele schade hersteller laat repareren, voor dat ze hem in de verkoop zetten.

• Product

Gerben heeft ons super geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Vriendelijk en professioneel!!! In 1 woord gewoon TOP!!! Ik zou Vaartland Stolwijk zeker aanbevelen.

Super geholpen door Gerben.van Vaartland stolwijk

Gewoon een net bedrijf netjes en vriendelijk geholpen !!!

Goede staring stolwijk met Gerben

Behulpzaam, goede prijs kwaliteitverhouding

Goed geholpen bij Vaartland, in Stolwijk. We kwamen er snel uit, ze zijn vriendelijk en flexibel met het ophaal moment.

• Product N.v.t.

Zeer netjes en vriendelijke geholpen

Na eerst telefonisch geholpen en later op locatie zeer netjes en vriendelijke mensen. Goed bod op mijn oude auto. Prima service.

• Product

Top geholpen, zeer vriendelijk en meedenkend!

Super geholpen Stolwijk door Gerben!

Hi Jeanette, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Team Vaartland.nl

Snel en goed geholpen

Op maandag de auto bekeken, proefrit gemaakt en de deal rondgemaakt. Nette inruilprijs en na 2 dagen al de weg op! Netjes geholpen door Gerben bij Vaartland Stolwijk!

• Product

Hi Stefan, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat Gerben je zo goed geholpen heeft. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl

Zeer klantgericht

De medewerkers in Stolwijk zijn erg aardig en pakken snel door!