Ontzettend goed geholpen door Fred in Stolwijk. Fijne communicatie en altijd heel hulpzaam
Auto was door een miscommunicatie (vanwege ziekte) nog niet klaargemaakt. Deze is daarna snel klaargemaakt. Aardige, vriendelijke verkoper. Auto maandag gekocht en woensdag hem al kunnen ophalen.
Vanaf het eerste moment zeer prettig geholpen door Gerben. Goede service en direct een auto aangeschaft, die ook netjes snel is afgeleverd.
Dennis super vriendelijk meedenkt
Beste Michael, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles top geregeld was en dat Dennis je zo goed heeft geholpen. We geven je compliment graag aan hem door. Veel rijplezier gewenst en je bent altijd welkom bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Na 6.000 km bleken de achterste remblokken van mijn pas aangeschafte auto volledig afgesleten. Wat ik hieraan zeer kwalijk vond is dat dit bij de 40 punten controle niet is vastgesteld of gemeld. Een technisch mankement kan natuurlijk altijd pas later blijken, maar versleten remmen vind ik van niet. Ik heb contact opgenomen met Vaartland.nl, om het probleem met en mijn onvrede over de slijtage aan de remmen te melden. Vaartland.nl heeft dit beoordeeld en mijn mening gedeeld. Vaartland.nl heeft hierin haar verantwoording genomen en dit laten blijken door de volledige factuur van de reparatie van de remmen te vergoeden. Naar mijn mening een zeer positieve afhandeling van de klacht.
Beste Anne, Bedankt voor je review en fijne terugkoppeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over de manier waarop je klacht is afgehandeld en dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We waarderen je vertrouwen in Vaartland.nl en wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Ben goed geholpen
Beste Najim, Bedankt voor je review en aanbeveling! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen bij onze vestiging in Zwolle. Veel rijplezier gewenst en je bent altijd welkom bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
2 maanden geleden mijn auto gekocht. Heel goed geholpen door de verkoper. Goede service gehad. Helemaal blij met m'n nieuwe auto.
Beste Marijke, Bedankt voor je 5-sterrenreview! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en blij bent met je nieuwe auto. Daar doen we het voor! Veel rijplezier gewenst en je bent altijd welkom bij ons. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Very professional and highly quality services from Ali in Stolwijk.
Dear Konstantinos, Thank you for your 5-star review and your kind words about Ali in Stolwijk. We're happy to hear you experienced such professional and high-quality service! Enjoy your new car and we hope to welcome you again in the future. Kind regards Team Vaartland
Kansloos bedrijf.. Kansloos bedrijf zou lekker verder kijken. Zodra je betaald heb is de vriendelijkheid voorbij. Wij hebben er op 8 mei 2025 onze asx gekocht. We hebben ruim 6 jaar moeten sparen om voor +-13500 euro een relatief jonge auto te kopen met een beetje garantie van 6 maanden, auto is 7,5 jaar oud en heeft 110000 gelopen. (Kenteken is pr-618-n Mocht vaartland willen reageren) Bij de proefrit waren de banden te zacht wij dachten kan gebeuren wellicht staat hij al een poosje. Na aflevering merkte ik meteen op de snelweg dat de banden enorm veel herrie maken. Deze blijken gecupt te zijn ook zijn de schokbrekers lek achter en werkt het start stop systeem niet. De remmen piepen bokken zijn nieuw? schijven niet.. Dus op de dag van levering al 2 claims ingediend en de dag daarna nog 1. Probeer eens contact te krijgen,, dat lukt je niet... ze wijzen naar elkaar en vooral naar jou als koper. Bij levering stond er een waslijst aan onderhoud wat er gedaan is. Oa. Koppelingset? Geen idee waarom. Batterijen van de sleutels? Nogsteeds leeg. Accu? Ja die ziet er vers uit. En nog een paar dingen zoals lampjes. Boven os hoofd haalngt nu dat we zelf 2 nieuwe banden mogen kopen 2 worden vergoed + uitlijning. De schokbrekers zullen ook voor eigen rekening komen ben ik bang want die zij. Niet lek volgens de aangesloten autotrust garage. Zouden oliegeveerd zijn, terwijl ik nergens op internet oliegeveerde schokbrekers kan bestellen voor een mitsubishi asx.? Grove berekening is het al gauw 600 euro voor dingen die ik had verwacht dat ze goed moeten zijn bij een auto van deze prijsklasse . Ik koop hier nooit meer wat, en adviseer ook niemand dat wel te doen!.
Beste Wim, Bedankt voor je uitgebreide review. We begrijpen dat de situatie rondom je aankoop veel frustratie heeft opgeleverd, zeker na zo’n grote en belangrijke investering. We hebben gezien dat je inmiddels contact hebt met onze collega Edward en dat er samen naar passende oplossingen wordt gekeken. We hopen dat dit traject snel tot een goede afronding leidt en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan kun je natuurlijk ook altijd terecht via [email protected]. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Nadat ik een bus gekocht had zonder garantie in oktober blijkt nu met warm weer de airco niet te werken Helaas doen we daar niets aan, hoge en lage druk leidingen blijken beschadigd te zijn na onderzoek bij een dealer Je mag er toch vanuit gaan dat de opties die erop zitten gewoon werken, tenzij anders aangegeven Maar helaas geen gehoor! Nu laat ik het repareren op eigen kosten Jammer dat hier niets mee gedaan wordt!!!
Beste P. H., Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je de airco van je bedrijfsbus momenteel niet kunt gebruiken, zeker nu de temperaturen oplopen. Bij Vaartland doen we ons best om iedere klant goed te informeren bij aankoop. Voor extra zekerheid bieden we servicepakketten aan waarin aanvullende controles en ondersteuning zijn inbegrepen. Wanneer er geen pakket wordt gekozen, is er minder ruimte voor nazorg bij onverwachte situaties achteraf. We begrijpen dat dit soort kwesties voor teleurstelling kunnen zorgen. Als je alsnog met ons in contact wilt komen om je ervaring te bespreken, dan staan we daar uiteraard voor open. Je kunt ons bereiken via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Erg fijn geholpen, uitstekende service. Auto werd prachtig afgeleverd volgens de afspraken. Via de mail word je goed op de hoogte gehouden over het verloop van je aankoop.
Beste John, Bedankt voor je mooie woorden! Wat goed om te horen dat je onze service als klantvriendelijk hebt ervaren en dat de aflevering van de auto volledig volgens afspraak is verlopen. Ook fijn dat de communicatie via e-mail je goed op de hoogte hield. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Heel tevreden en goed geholpen door Ali Mohamed
Beste Kevin, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en tevreden bent over de uitleg en service. We geven het compliment graag door aan Ali Mohamed. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Vorige week een Opel Astra van 5 jaar oud gekocht bij Vaartland te Den Haag inclusief 12 maanden garantie. De aankoop verliep soepel en ik kreeg alle gelegenheid om vragen te stellen en hulp van Miquel bij het overzetten van de verzekering. Nu er een week in gereden te hebben had ik nog wat vragen en bleek het erg moelijk te zijn om weer in contact te komen. Uiteindelijk lukte dat via de Chat van Vaartland. In de showroom staan zeer veel mooie auto's en ik was blij dat ik vooraf al had besloten naar welke auto ik zou komen kijken.
Beste Joop, Bedankt voor het delen van uw ervaring en gefeliciteerd met uw Opel Astra! Fijn om te horen dat de aankoop soepel verliep en dat Miquel u goed heeft geholpen bij het regelen van de verzekering. We begrijpen dat het vervelend is als contact achteraf niet direct lukt. Goed dat u via de chat alsnog geholpen bent, we nemen dit intern mee om onze bereikbaarheid te blijven verbeteren. Mooi dat u gekozen heeft voor ons aanvullende servicepakket met 12 maanden extra zekerheid. We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Vaartland
My problem has been for several months, but there are complaints about your company, since you transferred the money, but the garage company, which should solve the problem, has not done anything so far, your company is not direct, but indirect fault, you fulfil your obligations to the company, but the company is a garage that should fix the problem - no. So I'm very unhappy, it would be better if they didn't take this money from me for the guarantee, if there was an opportunity, it would be better for me to get my money back!, I'm even afraid to imagine if the engine or gearbox broke down, I'm like a fool only wasting my time, fuel and going to the garage to no avail, thank you, I'll repair it better for my money. In principle, I will not go to that garage in Hufdorp anymore, I've had enough, I also have to humiliate myself and run after them so that they fulfil their obligation? Take the money you transferred to them the second time from them, as they didn't do anything.
Dear Edik, Thank you for your honest feedback. We're truly sorry to hear about your frustrating experience. We understand how disappointing and time-consuming this must have been for you, especially when you're doing your part and still not getting the support you expect. Although the repair process is handled by Autotrust and their partner garages, we understand that you came to us for a complete and reliable experience and that includes proper follow-up after the purchase. You shouldn't be left waiting or feeling unheard. We would like to help move this forward and make sure it gets the attention it deserves. Please contact us at [email protected], so we can look into the details and help escalate the issue directly with the service partner. You deserve clarity, support and a solution, and we want to help make that happen. Kind regards, Team Vaartland
Tevreden met servis
Beste Nazar, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de service van Ali Mohamed. Veel rijplezier gewenst en we staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Mijn nieuwe auto gekocht voor een redelijke prijs. Er waren wat kleine dingetjes zoals een vastzittende trekhaak en dat is allemaal zeer schappelijk opgelost. Kortom, ik kan het aanbevelen om hier een auto te kopen.
Beste Robert, Bedankt voor je mooie beoordeling en het geven van een 9. Fijn om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en dat de kleine punten rondom de auto naar tevredenheid zijn opgelost. We waarderen je vertrouwen en je aanbeveling. Veel rijplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Wat een fijn ontvangst bij vaartland stolwijk Geholpen door gerben en een fantastische auto gekocht! Heel erg bedankt voor de goeie service!!
Beste Mirjam, Bedankt voor je mooie review en het geven van een hoge beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo goed ontvangen bent in Stolwijk en tevreden bent met je nieuwe auto. We geven je compliment graag door aan Gerben. Veel rijplezier gewenst en we helpen je in de toekomst graag weer verder. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Wij zijn geholpen door Gerben, super makkelijk gesprek, duidelijke uitleg en zeer vriendelijk!
Beste Adriaan, Bedankt voor je positieve beoordeling en het mooie cijfer. Goed om te horen dat je zo prettig bent geholpen door Gerben en dat het gesprek duidelijk en ontspannen verliep. Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto en we staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Persoonlijk en professioneel contact, ik waar het iedereen aan om hier zijn nieuwe auto te kopen!
Beste Lucy, Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen dat je persoonlijk en professioneel geholpen bent door Gerben in Stolwijk. We waarderen je aanbeveling enorm. Veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto, en we helpen je in de toekomst graag weer verder! Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Eind januari kocht in een BMW occasion in het filiaal in Breda. Prima geholpen daar door Sem. Eenmaal thuis bleek de optie Android Auto er niet op te zitten, hoewel dit wel bij de opties stond. Breda hierover gecontacteerd. Daar werd nogal moeilijk over gedaan. Ik zou dat zelf hebben moeten checken. Daar was ik het niet mee eens, want dit is niet direct zichtbaar en voor mij was dit een belangrijke optie. De kosten voor het alsnog laten installeren wilde ik daarom graag vergoed. Dat was maar voor een deel mogelijk. Daarna de klantenservice gemaild. Edward heeft mij heel erg goed geholpen hiermee en uiteindelijk heb ik toch alles vergoed gekregen. Hulde!
Beste Désirée, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je, ondanks de hobbel, uiteindelijk goed geholpen bent door onze klantenservice. We begrijpen dat het vervelend was dat de optie niet aanwezig bleek, maar we zijn blij dat Edward dit naar tevredenheid heeft kunnen oplossen. Veel rijplezier gewenst met je BMW, en we staan in de toekomst graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Heel proffesioneel en netjes geholpen door Ali. Zou Vaartland zeker aanraden bij familie en vrienden!
Beste Leila, Bedankt voor de 5-sterren review! Fijn om te horen dat je zo professioneel en netjes geholpen bent door Ali. We geven je compliment zeker aan hem door. We waarderen je aanbeveling en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Friendly, informative and efficient! Great selection of cars in great conditions.
Hello Calsey, Thank you for the 5-star review! Great to hear that you found our service friendly, informative, and efficient. We appreciate your recommendation and hope you enjoy your new car! Team Vaartland
Geweldig geholpen in de vestiging Stolwijk! Ali heeft mij vakkundig te woord gestaan. Ik kom zeker terug!
Zojuit voor de 2de keer hier een auto gekocht. De vorige beviel mij uitstekend maar was genoodzaakt om over te gaan naar een automaat en miste ook een zonnedak. Ook nu weer vriendelijk, snel en uitstekend geholpen. Binnen een week alles geregeld en afgeleverd. Ben weer heel te vrede en een compliment voor de verkoper die mij voor de 2de keer weer super geholpen heeft.
Hi Evert, Bedankt voor je 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en leuk dat je al voor een tweede keer een auto bij ons gekocht hebt. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
Vrijdagmiddag binnen, kijken en maandag met de auto naar huis
Hi Thomas, Bedankt voor de 5-sterrenreview. Fijn om te lezen dat alles soepel en snel is verlopen. We wensen je veel rijplezier en veilige kilometers toe in je nieuwe auto. Team Vaartland.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.