Mooie KIA ceed gekocht vorig jaar. Echter na enige tijd begon de motor koelvloeistof te lekken en verdween in de motor. Vaartland heeft ons goed geholpen en ons door verwezen naar een uitstekend revisiebedrijf in tholen. We dachten dat de koppakking lek zou zijn,maar echter bleken er scheuren in het blok te zitten op meerdere plekken. Bij de KIA hadden we geen 7 jaar garantie meer omdat de leasemaatschappij de onderhoudsinterval niet heeft aangehouden. Ruil motor geplaatst en Vaartland heeft uit coulance meegedaan in de kosten. Echt top Edward. Super bedankt.
Beste Marcel, Bedankt voor je mooie review en het delen van je ervaring. Wat vervelend dat je na de aankoop van je KIA Ceed met motorschade te maken kreeg. Gelukkig hebben we je samen met het revisiebedrijf in Tholen goed kunnen helpen, en is er uiteindelijk een passende oplossing gevonden. Fijn om te horen dat je onze ondersteuning en de coulance in de kosten waardeert. We geven je compliment zeker door aan Edward. We wensen je nog veel zorgeloze kilometers met je occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Ik heb even gewacht voordat de auto op deze locatie was , maar Dennis was goed bereikbaar en heeft me goed geholpen.
Beste Rienk, Bedankt voor je mooie review en je positieve woorden over onze collega Dennis. Wat fijn om te horen dat je ondanks het wachten toch zo goed bent geholpen. We vinden het belangrijk dat je je bij ons gehoord en geholpen voelt, en het is prettig dat dat in jouw geval zo is ervaren. We wensen je veel rijplezier met je nieuwe occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
In april kocht ik een Škoda bij Vaartland in Den Haag. Bij aflevering bleek de reservesleutel incompleet. Wat volgde was een lastige periode waarin ik meerdere keren contact zocht via mail en telefoon. Uiteindelijk heb ik zelf de sleutel laten maken en de kosten voorgeschoten. Hoewel het proces stroef verliep en er in eerste instantie discussie was over de vergoeding, is het probleem uiteindelijk keurig opgelost. Vaartland luisterde naar mijn verhaal, erkende de situatie en zorgde ervoor dat ik netjes werd terugbetaald. Het had wat voeten in de aarde, maar ik waardeer dat het bedrijf uiteindelijk verantwoordelijkheid nam. Dat getuigt van professionaliteit en klantgerichtheid.
Beste Nourdine, Bedankt voor je review en je toelichting op het verloop van je aankoop bij onze vestiging in Den Haag. Wat vervelend dat het traject rondom de reservesleutel stroef verliep en je hier meerdere keren zelf achteraan hebt moeten gaan. Dat is niet de service die we voor ogen hebben. Tegelijkertijd waarderen we het dat je benoemt dat het probleem uiteindelijk netjes is opgelost en dat je de manier waarop we hier verantwoordelijkheid in hebben genomen, positief hebt ervaren. Fijn dat we het op een goede manier hebben kunnen afronden. We wensen je veel rijplezier met je Škoda occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Vriendelijke mensen. Hebben mij goed geholpen. Voornamelijk Fred !
Beste Rawi, Bedankt voor je positieve 5-sterren beoordeling. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen en dat je onze collega’s, in het bijzonder Fred, als vriendelijk hebt ervaren. We geven je compliment graag aan hem door en wensen je veel rijplezier met je nieuwe occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Heb mijn eerste auto bij Vaartland gehaald! Met uitstekende hulp van Ali nogmaals bedankt!!!
Beste Anouk, Bedankt voor je mooie 5-sterren beoordeling. Wat leuk om te horen dat je je eerste auto bij ons hebt gekocht en dat je zo goed bent geholpen door Ali. We geven je compliment uiteraard aan hem door. Geniet van je nieuwe occasion en veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Top geregeld
Beste Michel, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat goed om te horen dat je naar tevredenheid bent geholpen en dat je ons als klantvriendelijk en adviserend hebt ervaren. Fijn dat alles top geregeld was. We wensen je veel rijplezier toe met je nieuwe occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Wij hebben een hele positieve ervaring gehad. De verkoper (Dennis Hiemstra) was heel vriendelijk, deskundig en meedenkend. Goede kwaliteit autos en komen goed overeen met vooraf getoonde foto's en informatie. Al met al zeer tevreden en zouden hier zeker terug komen!
Beste Eva, Bedankt voor je mooie review en positieve woorden over onze service. Wat fijn om te horen dat Dennis je zo goed heeft geholpen en dat de kwaliteit van de auto’s overeenkomt met wat je vooraf had gezien. Daar doen we het voor. We waarderen het vertrouwen en zien je graag terug bij Vaartland voor een volgende occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Zeer vriendelijk en nemen de tijd om je een goede beslissing te nemen.
Beste Adil, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling. Fijn om te horen dat je onze vriendelijkheid en de tijd die we nemen voor een weloverwogen beslissing zo hebt gewaardeerd. Veel rijplezier gewenst met je occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Ontzettend goed geholpen door Fred in Stolwijk. Fijne communicatie en altijd heel hulpzaam
Beste Arda, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door Fred in Stolwijk. Mooi dat je de communicatie als prettig en behulpzaam hebt ervaren, dat geven we graag aan hem door. Veel rijplezier gewenst met je occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Auto was door een miscommunicatie (vanwege ziekte) nog niet klaargemaakt. Deze is daarna snel klaargemaakt. Aardige, vriendelijke verkoper. Auto maandag gekocht en woensdag hem al kunnen ophalen.
Beste Iskje, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling. Fijn om te horen dat je ondanks de miscommunicatie uiteindelijk snel geholpen bent en de auto vlot hebt kunnen ophalen. Mooi ook dat je onze verkoper als vriendelijk hebt ervaren. Veel rijplezier gewenst met je occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Vanaf het eerste moment zeer prettig geholpen door Gerben. Goede service en direct een auto aangeschaft, die ook netjes snel is afgeleverd.
Beste Henny, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling. Wat fijn om te horen dat je vanaf het eerste moment zo prettig bent geholpen door Gerben. Mooi dat de service goed beviel en dat de auto snel en netjes is afgeleverd. We wensen je veel rijplezier met je occasion. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Dennis super vriendelijk meedenkt
Beste Michael, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat alles top geregeld was en dat Dennis je zo goed heeft geholpen. We geven je compliment graag aan hem door. Veel rijplezier gewenst en je bent altijd welkom bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Na 6.000 km bleken de achterste remblokken van mijn pas aangeschafte auto volledig afgesleten. Wat ik hieraan zeer kwalijk vond is dat dit bij de 40 punten controle niet is vastgesteld of gemeld. Een technisch mankement kan natuurlijk altijd pas later blijken, maar versleten remmen vind ik van niet. Ik heb contact opgenomen met Vaartland.nl, om het probleem met en mijn onvrede over de slijtage aan de remmen te melden. Vaartland.nl heeft dit beoordeeld en mijn mening gedeeld. Vaartland.nl heeft hierin haar verantwoording genomen en dit laten blijken door de volledige factuur van de reparatie van de remmen te vergoeden. Naar mijn mening een zeer positieve afhandeling van de klacht.
Beste Anne, Bedankt voor je review en fijne terugkoppeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over de manier waarop je klacht is afgehandeld en dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We waarderen je vertrouwen in Vaartland.nl en wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Ben goed geholpen
Beste Najim, Bedankt voor je review en aanbeveling! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen bij onze vestiging in Zwolle. Veel rijplezier gewenst en je bent altijd welkom bij ons. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
2 maanden geleden mijn auto gekocht. Heel goed geholpen door de verkoper. Goede service gehad. Helemaal blij met m'n nieuwe auto.
Beste Marijke, Bedankt voor je 5-sterrenreview! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en blij bent met je nieuwe auto. Daar doen we het voor! Veel rijplezier gewenst en je bent altijd welkom bij ons. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Very professional and highly quality services from Ali in Stolwijk.
Dear Konstantinos, Thank you for your 5-star review and your kind words about Ali in Stolwijk. We're happy to hear you experienced such professional and high-quality service! Enjoy your new car and we hope to welcome you again in the future. Kind regards Team Vaartland
Kansloos bedrijf.. Kansloos bedrijf zou lekker verder kijken. Zodra je betaald heb is de vriendelijkheid voorbij. Wij hebben er op 8 mei 2025 onze asx gekocht. We hebben ruim 6 jaar moeten sparen om voor +-13500 euro een relatief jonge auto te kopen met een beetje garantie van 6 maanden, auto is 7,5 jaar oud en heeft 110000 gelopen. (Kenteken is pr-618-n Mocht vaartland willen reageren) Bij de proefrit waren de banden te zacht wij dachten kan gebeuren wellicht staat hij al een poosje. Na aflevering merkte ik meteen op de snelweg dat de banden enorm veel herrie maken. Deze blijken gecupt te zijn ook zijn de schokbrekers lek achter en werkt het start stop systeem niet. De remmen piepen bokken zijn nieuw? schijven niet.. Dus op de dag van levering al 2 claims ingediend en de dag daarna nog 1. Probeer eens contact te krijgen,, dat lukt je niet... ze wijzen naar elkaar en vooral naar jou als koper. Bij levering stond er een waslijst aan onderhoud wat er gedaan is. Oa. Koppelingset? Geen idee waarom. Batterijen van de sleutels? Nogsteeds leeg. Accu? Ja die ziet er vers uit. En nog een paar dingen zoals lampjes. Boven os hoofd haalngt nu dat we zelf 2 nieuwe banden mogen kopen 2 worden vergoed + uitlijning. De schokbrekers zullen ook voor eigen rekening komen ben ik bang want die zij. Niet lek volgens de aangesloten autotrust garage. Zouden oliegeveerd zijn, terwijl ik nergens op internet oliegeveerde schokbrekers kan bestellen voor een mitsubishi asx.? Grove berekening is het al gauw 600 euro voor dingen die ik had verwacht dat ze goed moeten zijn bij een auto van deze prijsklasse . Ik koop hier nooit meer wat, en adviseer ook niemand dat wel te doen!.
Beste Wim, Bedankt voor je uitgebreide review. We begrijpen dat de situatie rondom je aankoop veel frustratie heeft opgeleverd, zeker na zo’n grote en belangrijke investering. We hebben gezien dat je inmiddels contact hebt met onze collega Edward en dat er samen naar passende oplossingen wordt gekeken. We hopen dat dit traject snel tot een goede afronding leidt en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan kun je natuurlijk ook altijd terecht via [email protected]. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Nadat ik een bus gekocht had zonder garantie in oktober blijkt nu met warm weer de airco niet te werken Helaas doen we daar niets aan, hoge en lage druk leidingen blijken beschadigd te zijn na onderzoek bij een dealer Je mag er toch vanuit gaan dat de opties die erop zitten gewoon werken, tenzij anders aangegeven Maar helaas geen gehoor! Nu laat ik het repareren op eigen kosten Jammer dat hier niets mee gedaan wordt!!!
Beste P. H., Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je de airco van je bedrijfsbus momenteel niet kunt gebruiken, zeker nu de temperaturen oplopen. Bij Vaartland doen we ons best om iedere klant goed te informeren bij aankoop. Voor extra zekerheid bieden we servicepakketten aan waarin aanvullende controles en ondersteuning zijn inbegrepen. Wanneer er geen pakket wordt gekozen, is er minder ruimte voor nazorg bij onverwachte situaties achteraf. We begrijpen dat dit soort kwesties voor teleurstelling kunnen zorgen. Als je alsnog met ons in contact wilt komen om je ervaring te bespreken, dan staan we daar uiteraard voor open. Je kunt ons bereiken via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Erg fijn geholpen, uitstekende service. Auto werd prachtig afgeleverd volgens de afspraken. Via de mail word je goed op de hoogte gehouden over het verloop van je aankoop.
Beste John, Bedankt voor je mooie woorden! Wat goed om te horen dat je onze service als klantvriendelijk hebt ervaren en dat de aflevering van de auto volledig volgens afspraak is verlopen. Ook fijn dat de communicatie via e-mail je goed op de hoogte hield. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Heel tevreden en goed geholpen door Ali Mohamed
Beste Kevin, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en tevreden bent over de uitleg en service. We geven het compliment graag door aan Ali Mohamed. Met vriendelijke groet, Team Vaartland
Vorige week een Opel Astra van 5 jaar oud gekocht bij Vaartland te Den Haag inclusief 12 maanden garantie. De aankoop verliep soepel en ik kreeg alle gelegenheid om vragen te stellen en hulp van Miquel bij het overzetten van de verzekering. Nu er een week in gereden te hebben had ik nog wat vragen en bleek het erg moelijk te zijn om weer in contact te komen. Uiteindelijk lukte dat via de Chat van Vaartland. In de showroom staan zeer veel mooie auto's en ik was blij dat ik vooraf al had besloten naar welke auto ik zou komen kijken.
Beste Joop, Bedankt voor het delen van uw ervaring en gefeliciteerd met uw Opel Astra! Fijn om te horen dat de aankoop soepel verliep en dat Miquel u goed heeft geholpen bij het regelen van de verzekering. We begrijpen dat het vervelend is als contact achteraf niet direct lukt. Goed dat u via de chat alsnog geholpen bent, we nemen dit intern mee om onze bereikbaarheid te blijven verbeteren. Mooi dat u gekozen heeft voor ons aanvullende servicepakket met 12 maanden extra zekerheid. We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Vaartland
My problem has been for several months, but there are complaints about your company, since you transferred the money, but the garage company, which should solve the problem, has not done anything so far, your company is not direct, but indirect fault, you fulfil your obligations to the company, but the company is a garage that should fix the problem - no. So I'm very unhappy, it would be better if they didn't take this money from me for the guarantee, if there was an opportunity, it would be better for me to get my money back!, I'm even afraid to imagine if the engine or gearbox broke down, I'm like a fool only wasting my time, fuel and going to the garage to no avail, thank you, I'll repair it better for my money. In principle, I will not go to that garage in Hufdorp anymore, I've had enough, I also have to humiliate myself and run after them so that they fulfil their obligation? Take the money you transferred to them the second time from them, as they didn't do anything.
Dear Edik, Thank you for your honest feedback. We're truly sorry to hear about your frustrating experience. We understand how disappointing and time-consuming this must have been for you, especially when you're doing your part and still not getting the support you expect. Although the repair process is handled by Autotrust and their partner garages, we understand that you came to us for a complete and reliable experience and that includes proper follow-up after the purchase. You shouldn't be left waiting or feeling unheard. We would like to help move this forward and make sure it gets the attention it deserves. Please contact us at [email protected], so we can look into the details and help escalate the issue directly with the service partner. You deserve clarity, support and a solution, and we want to help make that happen. Kind regards, Team Vaartland
Tevreden met servis
Beste Nazar, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je tevreden bent met de service van Ali Mohamed. Veel rijplezier gewenst en we staan in de toekomst graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Mijn nieuwe auto gekocht voor een redelijke prijs. Er waren wat kleine dingetjes zoals een vastzittende trekhaak en dat is allemaal zeer schappelijk opgelost. Kortom, ik kan het aanbevelen om hier een auto te kopen.
Beste Robert, Bedankt voor je mooie beoordeling en het geven van een 9. Fijn om te horen dat je tevreden bent over je aankoop en dat de kleine punten rondom de auto naar tevredenheid zijn opgelost. We waarderen je vertrouwen en je aanbeveling. Veel rijplezier gewenst en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet Team Vaartland
Wat een fijn ontvangst bij vaartland stolwijk Geholpen door gerben en een fantastische auto gekocht! Heel erg bedankt voor de goeie service!!
Beste Mirjam, Bedankt voor je mooie review en het geven van een hoge beoordeling. Wat fijn om te horen dat je zo goed ontvangen bent in Stolwijk en tevreden bent met je nieuwe auto. We geven je compliment graag door aan Gerben. Veel rijplezier gewenst en we helpen je in de toekomst graag weer verder. Met vriendelijke groet Team Vaartland
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.