Wat een trieste bedoeling
Auto gereserveerd met trekhaak, ter plaatse € 10 meer moeten betalen omdat ik de trekhaak ging gebruiken , hoe bizar !! ( stond nergens vermeld dat er 10 euro toeslag bij kwam )
Aanhanger er achter, totaal geen verlichting, aansluiting op de bus defect.
Geen andere bus beschikbaar met voldoende trek gewicht, geen oplossing ter plaatse kunnen aandragen, Op de hoofdvestiging kon er niemand weg, daar sta je dan
Uiteindelijk met de bus naar de Sligro gereden zelf voor onderdelen, uiteindelijk zelf het probleem opgelost en met een flinke vertraging op weg met de bus, om vervolgens na 15 minuten op de rijksweg weer de verlichting uitvallen van de aanhanger
Verlichting en bedrading en stekker van de aanhanger uiteraard 200% in orde, weer een probleem met de bus
Bij inleveren van de bus het hele drama aangegeven, ik zou worden teruggebeld hierover, ook het tientje extra wat natuurlijk erg raar is als je een busje huurt speciaal met een trekhaak
Vervolgens nooit meer teruggebeld door de firma
Wel kreeg ik de vraag in de mail na enige tijd voor een beoordeling
Ik eerst nog maar een keertje gebeld en uitgelegd dat ik nooit meer teruggebeld was. we weten er vanaf maar de collega is vergeten terug te bellen hij is nu even bezig maar belt u gelijk terug daarna was het antwoord
Ik ben nooit meer gebeld door die persoon of door de firma
Ik heb alle kansen gegeven om de zaak netjes op te lossen, en meerdere keren gebeld, maar je wordt gewoon niet teruggebeld
Al met al hou ik er een beetje een vieze smaak in mijn mond van over
Ik huur een bus met een trekhaak, vervolgens moet ik een toeslag voor de trekhaak betalen omdat ik die graag gebruiken, Krijg ik een defecte bus mee. Die ik zelf moet repareren, uiteindelijk weer stuk gaat omdat er meer aan de hand is En word ik vervolgens niet meer teruggebeld zelfs niet nadat ik meerdere keren ze de kans gegeven heb