Gewoon..top

Altijd een oplossing

Ze hebben altijd een auto voor mij ,lof een oplossing daar toe.

Heel prettig

Alles volgens afspraak en vriendelijke mannen met kennis van zaken

Klantgericht

Accuraat en vriendelijk

Snel geregeld & goede service

Telefonisch gesproken nadien online ingepland en op de dag zelf ging het ook vlekkeloos, behulpzaam personeel helemaal top!

Helemaal top

Lekker vlot geregeld

Aardig personeel. Auto volgens besproken opgehaald en teruggebracht. Handig voor onze verhuizing!

goede service

Ik had een auto trailer nodig op een zondag, echter ik moet om ongeveer 1,00 uur gaan rijden en ik zo terug zijn op zondag ongeveer 21.00 uur, was geen probleem. Op zaterdag in de middag de sleutels en spanbanden opgehaald. De trailer midden in de nacht opgehaald en zondag avond retour gebracht. De borg werd netjes terug gestort op mijn rekening. De auto moet wel voorop de trailer staan, ivm de klemmen hierdoor is de kogeldruk wel hoog. maar hierdoor ligt de trailer wel als een rots achter de auto (positief bedoeld)

Prima busje voor een goede prijs

Fijne bus gehuurd voor een verhuizing. Van tevoren samen goed bekeken hoe de toestand van de bus was. Fijne service, vriendelijk personeel. Prettige afhandeling, ook toen er financieel nog wat recht gezet moest worden.

goed geregeld. goede auto's

Uitstekende service.

Altijd klantvriendelijk. Nooit problemen met de auto gehad.

Prima service tegen een goede prijs

Nette vloot van auto's, prettige en snelle behandeling

Top bedrijf

Top bedrijf

Uitstekend bedrijf

Er werken hele vriendelijke mensen bij autoverhuur D.Spek. Ik huur graag bij hun. Ik raad hun bedrijf aan. Gr colin

Heel goed

gewoon goed

gewoon goed

Echt een aanbeveling om hier een bus te huren. Vriendelijk bedrijf en behulpzaam.

Goede ervaring , fijne auto's, correcte terugbetaling van de borg

Zie bovenstaande items!

Betrouwbaar met uitstekende service.

De gemaakte afspraken goed nagekomen en de gehuurde bus voldeed aan de verwachtingen.

dikke 10

huur regel matig een auto word altijd vriendelijk geholpen ook het terug storten van de borg is goed geregeld

Prima wagen. Goede service

Prima wagen. Goede service

Vriendelijke meneer, vlot geholpen

goede uitleg, niet te duur

Eerlijk en fijn bedrijf

Ik kom er al heel wat jaren. Fijne mensen!

Fijne auto en snelle terugbetaling waarborgsom

zie hierboven

Uitstekend geholpen

Medewerker behulpzaam, en juiste uitleg. Auto goed verzorgt en werd gewezen op de aanwezige krassen. Ik beveel deze aan

Bedrijfsgegevens

Harmanshoeve 7

2935AT Ouderkerk aan den ijssel

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.