uitstekend en flexibel

Op zaterdag bus nodig voor verhuizing. Kon de bus al op vrijdagmiddag (einde dag) ophalen. Scheelde ons aardig wat tijd op zaterdagmorgen. En voor middernacht pas weer terug mogen brengen. Deze flexibele serviceverlening is erg gewaardeerd. Bus verder ook prima.

positief

Telefonisch prima geholpen en er wordt met je meegedacht. Fijn.

De aanvraag online verliep soepel net als het ophalen van het voertuig. Ook was het voertuig in prima conditie waardoor de algehele ervaring erg goed was. Ga zo door!

Geweldige personen bus gehuurd.

Het was een geweldige bezemwagen bij de 9 Dorpen Skeelertocht.

Vriendelijk en behulpzaam. Prima auto.

Top bedrijf!

Top bedrijf komt afspraak na en bij huren van bus staat alles netjes klaar!

Alle medewerking zonder gedoe en soepele omgang met de klant

Spontaan bedrijf

Je wordt er met vakmanschap en kennis geholpen

Prima service, aanrader

Al vaker gehuurd bij Spek. Denken altijd mee in oplossingen. Niet te duur, dus wij komen terug als we weer wat te doen hebben!

Net bedrijf en auto’s

vriendelijk ontvangen en prima service

De gehuurde bus was netjes en de klus was zo geklaard. Wat we wilden doen is gelukt. Komen vast nog een keer terug als we wat te verhuizen hebben.

Altijd zeer goede ervaring met autoverhur D. Spek

Bestellen via website werkt erg makkelijk. De baliemedewerker erg vriendelijk en behulpzaam. De optionele dakkoffer werd gratis aangeboden. Zonder enige problemen kunnen huren. De auto had al redelijk km stand, maar zag er prima uit.

Volgens afspraak alles geregeld!

Prima wagen, goede service.

Snel, correct, prima kwaliteit

Snel, correct, prima kwaliteit

Fijn bedrijf, alles goed geregeld

Prettige service en prima bus.

Wederom helemaal top

Goed materiaal, prettig personeel dus in 1 woord: TOP

Top service en goede uitleg

Goed geregeld, lastminute een bus moeten regelen en kon hem een uur later ophalen. Borg werd netjes op tijd teruggestort en je kunt de bus buiten openingstijden inleveren.

Goed, vriendelijk en klantgericht.

Zeer aardig en goed.

Altijd relaxt en behulpzaam.

Prima geregeld

Snelle service

Super geholpen

Gehuurde bus met laadklep stond klaar. Verhuisdekens en banden voor een betaalbaar bedrag bij kunnen huren. Vriendelijke medewerkers.

Goede en nette service

SPEK, is een goed en net bedrijf met zeer vriendelijke behulpzame mensen. Hele fijne ervaringen. Dus top top top!

Prima service alles goed geregeld en een mooie bus

Harmanshoeve 7

2935AT Ouderkerk aan den ijssel