Prima geregeld

Zeer prettig ervaren. Zeker voor herhaling

Klantvriendelijk!!

Klantvriendelijk,neem altijd telefoon op, auto’s in goeie staat,goeie prijs en flexibel!

Goede service, zeker voor herhaling vatbaar!

Goede service, zeker voor herhaling vatbaar!

Alles is goed. De service, de auto.

Goede service. Auto is uitstekend.

Goede service, duidelijk en niet al te moeilijk

Jullie zijn zeer klant vriendelijk en behulpzaam de bussen rijden uitstekend

Snelle en flexibele service!

Door omstandigheden last minute een bus besteld en dit was geen enkel probleem. Bus was perfect en reed erg fijn. Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer vriendelijk bedrijf. Auto uitstekend

Zeer vriendelijk personeel / bedrijf. Volkswagen 9 persoons bus gehuurd voor de periode van 1 week. Zeer nette auto. Alles tip top in orde. Indien wij weer een huurauto nodig hebben komen wij hier zeker terug.

Snel en goed!

Op dezelfde dag nog alles kunnen regelen voor het huren van aanhanger . Was goed geregeld en heel klantvriendelijk geholpen. Kwaliteit/prijs was top.

SUPER.

Top verhuurbedrijf zijn zelfs op zaterdag iets langer open gebleven voor mij om een aanhanger te huren op het laatste moment.

Prima ervaring.

Snel geregeld. Goed onderhouden bus. Sleutels inleveren makkelijk. En zeker niet duur. Top!

Goed geregeld

Fijne mensen. Nette aanhanger gehuurd. Ga zo door

Fijn bedrijf. Goede afhandeling van zken.

Als je het allemaal wat anders wilt dan in de standaaard voorwaarden, dan kijken we naar een maatwerkoplossing. Top!!

Top service!!

Snel geholpen en zeer vriendelijk

Heel tevreden

Heel tevreden

prima bedrijf

fijn dat je geen borg hoeft te betalen eigen risco kan afkopen voor een deel. de reden dat ik niet geheel de volledige sterren geef is dat ik het jammer vond dat ik een ford focus met meer bagage ruimte had geboekt en een Peugot kreeg met veel minder bagage ruimte. Had fijn geweest dit van te voren te weten via een mail of zo. Auto was netjes en zeer schoon

Goed geholpen

Goede service!

Goede service! De auto staat gelijk klaar om mee te nemen en is een goede aanbod van auto’s.

Excellent

Geen klacht, very good service

Goed geregeld

na telefonisch contact, auto gehuurd en zeer tevreden mee.

Zoals verwacht

Prettig en goed

Altijd top

Fijn bedrijf om een auto te huren.

De van te voren gemaakte afspraken , zijn keurig nagekomen. Prima auto met aanhangwagen

Voor een transport uit Duitsland, heb ik voor een dag een busje met aanhanger gehuurd. De avond ervoor kon ik het geheel al ophalen. De bus met aanhanger reed verder prima. S,avonds mocht ik de auto met aanhanger na een lange reis na zes nog terugbrengen. Ik heb dit alles als bijzonder plezierig ervaren. Verhuurbedrijf is zeer flexibel en correct in de afspraken.

Relaxte Verhuurder

Kundig en belangstellende receptie. Rondje om de (verhuis) bus en een duidelijke uitleg en je kan op pad. E.e.a. doet zeer vertrouwelijk aan en bied soelaas voor de toekomst. Kom op zeker weer een bus/auto huren indien nodig...

Lekker ongedwongen auto huren

Kom hier al jaren met veel plezier Lekker flexibel