Prima geholpen tegen een prima prijs.

Goede service.

Ik had een auto gehuurd voor 8 dagen, maar wilde deze uiteindelijk iets langer huren. Even een belletje en geen probleem ik mocht hem langer huren.

Top service door zeer vriendelijk personeel!

Al drie keer een auto gehuurd bij Autoverhuur D. Spek. Zeer goede en nette auto's, goede service en zeer vriendelijk personeel. Graag komen wij weer een auto huren bij D. Spek. Dank hiervoor. Groet Jolanda en Hans van Geluk

Gewoon goed!

Prima busje,niet duur,niks op aan te merken.

Vriendelijk en behulpzaam

De baas zelf kwam 's ochtends vroeg speciaal voor mij eerder zodat ik op tijd op mijn bestemming kon zijn.

Zeer goede en correcte service

Hele goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel.

D. Spek is perfect!

Klantvriendelijk, en de huurprijs is acceptabel.

Heb bij vd spek een bus gehuurd voor het eerst bij dit bedrijf Alles is goed gegaan een net bedrijf Kon de bus na sluiting tijd gewoon netjes terug brengen De volgende dag kreeg ik de borg netjes terug gestoord op de bank

Hartstikke goed!

Goed ontvangen, nette bus en snelle terugbetaling van de borg! Dikke aanrader!

Gewoon n auto huren, simpel en snel.

Personeel is vriendelijk en professioneel. Auto's schoon en onderhouden. Afhandeling borg is zeer snel. Kortom: auto huren zoals ik dat graag heb, simpel en snel.

Snel , klantvriendelijk,snelle terugstorting

Had geluk dat ze nog een personenbus hadden staan snel hebben we papierwerk afgehandeld en ik kon het busje meenemen.

Keurige bus gehuurd

Uitstekend zeer goede ervaring

top

altijd vriendelijk geholpen, goede service

Prima service, goede hulp bij aankoppelen auto amulance en snelle terugstorting borg

Uitstekend!

Top en leuk geholpen aan de balie. Voertuig voldeed prima aan alle eisen. We hadden het voertuig maar 3 a 4 uur nodig in de avond, iets van de prijs af had leuk geweest, omdat het voertuig de volgende morgen alweer verhuurd kon worden, maar al met al een redelijke prijs, zeker als je hem de gehele dag nodig hebt. Ga volgende keer zeker weer naar Spek.

Goede service en snel geregeld

Goede service en snel geregeld

Slecht

Veel geld voor nog geen 4 uur gebruik€110,00 en een auto waarvan de laadbak nog lek was ook er zijn wat vochtplekken op de houten kast achter gebleven die ik door behandeling heb kunnen verhelpen. Kreeg te horen dat dit de laatste keer was dat de auto verhuurt zou worden dan mag je naar je klant ook coulancer zijn.

Het gaat zoals het hoort

Vriendelijk geholpen ze stralen uit dat ze er voor jou zijn

Super geregeld! Mooie site, alles perfect!

Alles volgens afspraak en super geregeld!

heel goed

vriendelijk, mee denken

U bet top . Allen maken de raamen Schone

Prima gegaan alles, aardig ontvangen en ook leuk afscheid - ha ha -

Heb dat al in het vorige kader medegedeeld.

Zeer goed!

Goede service, flexibele instelling en denken mee.