Uitstekend!!

Ze denken goed mee, flexibel en goede service!

Makkelijk te reseveren, betaalbaar en Flexibel personeel.

Super service en betrouwbaar bedrijf

Super service en betrouwbaar bedrijf Ik huur hier altijd staat altijd klaar en ze doen hun best om als er geen beschikbare bus of auto is er een passende oplossing te verzinnen.

Een bus huren ging heel makkelijk en snel!

Goeie service,snel medewerker aan de lijn,en flexibel!!

Goeie service👌🏼 Snel medewerker aan de lijn, en flexibel!

De bus die ik nodig had was niet beschikbaar waardoor ze deze bij een andere hebben geregeld zonder extra kosten. Makkelijk en snel op te halen en zonder problemen konden we de sleutel in een speciaal gemaakte gleuf deponeren, zonder papierwerk en rompslomp weg dus. Ook de bus was in zeer nette staat. Eigen risico wel heel hoog, maakt je wel wat nerveus.

Kan in mijn beleving echt niet beter.

Ik heb in mijn werk en privé ruim 31 jaar bestelbusjes gehuurd door heel het land. Dhr.Spek is de eerste die op basis van vertrouwen geen borg vraagt. En hij rekent geen dag extra als je de bus voor openingstijd de volgende dag inlevert. Ik zou hem iedereen aanbevelen en ik huur nooit meer bij een ander. En in prijs is hij het voordeligst.

Grote en efficiënte bakwagen en makkelijk te regelen.

Simpel gereserveerd, opgehaald en in gebruik.

Kort en krachtig...TOP VRIENDELIJK & ZEER NETTJES

Mooi goed materiaal. Zeer enthousiast vakkundig personeel.

Zeer goeie service en dito auto.

De persoonlijke benadering en aansluitend klantvriendelijke service geven -voor mij persoonlijk - in feite aan in wat voor huurauto je gaat rijden: netjes, schoon en veilig.

Altijd meedenkend en voordelig in vergelijking met concurrentie.

Altijd een goedkope auto beschikbaar, flexibel.

Zoals altijd.... TOP

Wederom een 9 persoon Mercedes Vito gehuurd. Gewoon een fantastische dorpsgarage. Geeft veel vertrouwen en altijd een gezellig praatje... Voor mij altijd D. Spek

Goede bus en vriendelijke service

Uitmuntend!

Goede, vriendelijke, klantgerichte service!

Mijne service, vriendelijk personeel.

Huur voldeed aan de wensen

Goede service, attent geholpen aan de telefoon toen er zaken gewijzigd moesten worden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Klein dingetje: Zorg voor een opstapkrukje in de bus, voor vooral oudere mensen is de opstap anders te hoog. M.vr.gr. Hans Hoogenboom

Prima ervaring

Alles was netjes geregeld na de reservering, de afhandeling was soepel en de auto was in prima staat en voldeed uitstekend.

Geweldig bedrijf

Goede service. Niet duur. Goede uitleg. Auto zeer netjes en goed onderhouden. Dus totaal niks op aan te merken!

Effe Belle, en met een auto Wegsnelle...

Zeer gemakkelijk en snel een auto te regelen. Ook voor een paar uurtjes in de avond. En dan nog eens tegen gereduceerd tarief.... Toppie...! Grootste plus is het niet hoeven betalen van een meestal dure borg. En is er eens een keer niet iets voorhanden, denkt men in oplossingen. Niet gewoon nee zeggen en sorry... Daarnaast, fijne mensen in de omgang....

Snelle, goede service!

Een dag vantevoren een busje voor 9 personen geboekt. Alles prima voor elkaar. Makkelijk dat we de sleutel in een kluisje konden gooien, d=zodat de terugbrengtijd iets ruimer werd. Top geregeld!

Alles snel geregeld

Heb ze gebeld voor een wagen en op zo dag opgehaald alles snel geregeld top

Vriendelijk, no nonsense, goede service

👍🏻

heel goed niks op aan te merken

Vriendelijk personeel geen gedoe

Bus gehuurd voor goeie prijs geen gezeur met hoge borg sommen Ze geven goed advies welke bus je nodig hebt ook als deze goedkoper uitvalt Als ik weer een busje nodig heb ga ik zeker weer naar spek Rijmt nog ook haha Aan spek zou ik zeggen ga zo door!!!