Netjes en goed ontvangen en bus die besteld was.

Goed duidelijk en netjes behandeld Zeker om nogmaals te huren!

Matig tot voldoende

Auto moet echt onderhouden worden. Voorruit t een barst in, wiellagers maken tijdens het rijden herrie waardoor je niet geconcentreerd kunt rijden

Doet waar je het voor huurt. Tarief is betaalbaar.

volkomen korrekt in alles. prima ervaring kom hier zeker terug!

uiters korrekte behandeling, kom hier zeker terug voor de volgend huur periode

Goed geholpen!

Door miscommunicatie(?)of fout mijnerzijds dacht ik mijn huurauto al een dag eerder op te kunnen halen maar auto bleek nog verhuurd. Door het creatief meedenken en actie van de medewerker kon ik toch nog de auto eerder ophalen waar ik erg blij mee was.....

Van begin tot eind goed geregeld

Aantal maanden geleden 2 personenbusjes gehuurd voor een feestje. Dit was zo goed bevallen dat we voor onze reis naar Oostenrijk ook een bus hadden gehuurd. Ook deze keer zonder problemen heen en weer gereden. Wie goed doet, goed ontmoet wat mij betreft.

Goede service en vriendelijke mensen

Betrouwbaar en goed bedrijf

De auto op zaterdagmorgen opgehaald en afgetanked op zondagavond terreur gebracht. Wel een deel van verzekeringen afgekocht. De borg werd zeer snel terug gestort

Uitstekend!

Denken mee en zeer vriendelijk

Snel, vriendelijk en conform afspraak!

Reservering was eenvoudig, alles volgens afspraak geregeld en afwikkeling ging ook snel!

Alles goed geregeld. Super tevreden. Afspraak is afspraak.

Top geregeld weer allemaal bij Spek

Prima personenauto mee. Schoon en helemaal in orde. En als altijd vriendelijke medewerkers.

Service was prima.

Op het laatste moment nog een busje regelen en met deze service. Top.

Makkelijk reserveren en klantvriendelijk.

Ze denken goed mee wanneer je speciale vraag hebt. Altijd klantvriendelijk en gemoedelijk.

Viel tegen

Kreeg de bus mee niet af getankt, achteruitrijcamera werkte niet, bus af getankt en dan nog 20 euro brandstof rekenen vind het een slechte zaak als je zo moet verhuren.

Ik ben netjes geholpen en de vragen die ik had werden goed beantwoord.

Prima service !

Auto staat netjes klaar, later inleveren ook goed geregeld.

Net en eerlijk verhuurbedrijf

Wat heerlijk om nog gewoon klant te zijn bij dit auto verhuur bedrijf. De vriendelijke toon van de medewerkers na digitale huur aan te zijn gegaan maakt mij blij. Het voertuig wat ik wilde huren was beschikbaar maar wilde ze nog even extra goed nalopen voor mijn buitenland rit. Zo vriendelijk. Nette prijs voor deze bus. Top

Totaal goed

Volledig volgens afspraak in alle vriendelijkeheid!

Keurig!

De reservering was snel gedaan. Ook de verandering in datum was snel opgelost! Chapeau!

Gewoon goed

Eenvoudig te reserveren, duidelijke instructie, snelle afhandeling.

Wederom een perfecte auto( bestelbus) gehuurd. Auto ziet er netjes uit en rijdt goed. Alles werkt goed. Aan de balie werd ik goed en vriendelijk geholpen.

Geweldig, fijn en goede service

Fantastisch geholpen en goede ervaring. Raden we zeker aan.

Harmanshoeve 7

2935AT Ouderkerk aan den ijssel