Zeer tevreden met de service!

Snel geholpen bij het huren van een enkelas aanhangwagen. Goede prijs en goede service. We werden zelfs geholpen bij het aankoppelen waarvoor dank!

Geweldig!

Zeer klantvriendelijk en de auto super!

Klantvriendelijk

Prima gewoon goed materieel en goede service.

Spek is een goeie verhuur bedrijf , niet te moeilijk , top kwaliteit en ze stellen je nooit teleur.

Vriendelijk en zeer snel geregeld

Vriendelijk geholpen, niet duur en lekker simpel en snel geregeld. Ga zeker terug als ik een huurauto nodig heb.

Alles perfect. Super service echt een aanrader

Vriendelijk personeel, flexibel in het zoeken naar oplossingen, goed materiaal en voordelig!

Meerdere keren heb ik iets bij D. Spek gehuurd. Al een aantal keer een aanhanger. De laatste keer had ik een bestelbusje nodig met trekhaak. Ik had niet goed aangegeven bij het reserveren dat ik een trekhaak wilde, dus de betreffende bestelbus had die ook niet. Dat was geen enkel probleem, voor een klein bedrag extra kreeg ik een grotere bus mee, waardoor ik de trekhaak (voor een aanhangertje) niet eens meer nodig had!

Goede service en erg fijn dat je de auto na sluitingstijd mag terugbrengen.

Goede auto Fijn personeel Snelle levering Betaalbaar

Prima wagen die netjes klaar stond

Keurig bedrijf.... vriendelijk heren en de auto voldeed aan de verwachtingen.

top service en auto

Zelfs zondag ochtend 9 uur kon ik de bus halen :) Bus rijdt super

van rijdt goed en goede service bij personeel

Vriendelijk en betrouwbaar

Makkelijk en niet duur. Goede service.

Prima service goed geregeld

Mijn ervaring is zonder meer goed te noemen. Alles was uitstekend geregeld. De betrokkenheid en de vriendelijkheid van de medewerkers kan bijna niet beter.

No nonsens mentaliteit

Voor het huren van een aanhanger is dit het beste adres in de wijde omgeving. Geen gedoe met borg. Fijne service en prima aanhangers. Een aanrader!

Prima auto voor perfecte prijs!

Nette en flexibele afhandeling. Was een prima auto om te verhuizen en voor een leuke prijs.

Geweldig.

Het zijn zulke vriendelijke mensen. Als ik een huurauto wil dan ga ik altijd bij autoverhuur D. Spek.

Snelle goede service

Aanrader!

top

no nonsense verhuuur … vriendelijke mensen

Top ervaring. Snel en makkelijk geregeld. Geen moeilijke regels. Simpel en duidelijk. Ondanks dat het wat verder weg is voor mijn. Zien ze me hier zeker volgende keer weer terug

Erg meedenkend!

Prima service, behulpzaam en meedenkend

Ontspannen, servicegericht

Prima ervaring, aardige man. Topservice, heel flexibel

Uitstekend geholpen en prijzen zijn super!

Super geholpen! Zowel aan de telefoon als in ter plaatse. Geen arrogantie zoals je bij vele autobedrijven/garages ziet. Je wordt met respect geholpen. Bedrijf is super goed georganiseerd en schoon. Voornamelijk complimenten voor Rob hoe hij mij heeft geholpen. Dank!!