Beste Anoniem, Hippolytushoef bij de Afsluitdijk ligt om meer dan aan half uur rijden van de CBR examengebieden Hoorn of Den Helder en zelf 45 minuten vanaf Alkmaar. Heel soms vragen wij daarom, zoals nu, om naar ons toe te komen en centraal af te spreken. Dit doen we alleen als het voor je rijlessen beter is om daar af te spreken waar je ook echt wat kunt leren en na het eerst met je overlegd te hebben. Het is zonde van je lesgeld om iedere keer, zoals bij jou, een uur tot anderhalf uur kwijt te zijn aan heen en weer rijden, daar leer je niets van. Zoals bij jou bellen we je dan minimaal een dag voor de proefrijles op om dit met je te overleggen. We vinden dat je dit op voorhand moet weten, voordat je bij ons begint. We vinden het heel jammer dat je onze zorgvuldigheid als negatief ervaart. Helemaal als je weet dat in Hippolytushoef opgehaald worden je heel veel extra rijlessen gaat kosten, want tijdens een rijles haal je nooit het examengebied van het CBR in Den Helder, Hoorn of Alkmaar. Dat willen we je niet aandoen, als leerling mag je van een eerlijke rijschool verwachten dat ze je dit op voorhand vertellen. Ook jij wil straks niet alleen maar rondjes rijden in een dorp ter grootte van Hippolytushoef en niets leren. Je beoordeelt ons negatief, op basis van een goed advies wat je misschien niet verwacht had, maar wel in je voordeel is. We wensen je natuurlijk veel succes en hopen dat je een rijschool vindt die beter bij je past. Met vriendelijke groet, Rinus Rijless
Beste anoniem, (naam bekend bij de klantenservice) We hebben elkaar ondertussen ook gesproken en je teleurstelling snap ik helemaal. Hoewel we altijd gaan voor een heel goed contact met onze leerlingen, hebben we jou een koude douche gegeven i.p.v. het warme onthaal wat je van ons minimaal mag verwachten. We zijn de laatste om te zeggen dat we nooit fouten maken, tenslotte had je hier ook met een collega van ons te maken die deze keer met het verkeerde been uit bed was gestapt. Onze excuses voor het tekort schieten en je mag er dan ook zeker van zijn dat we dit oppakken en dat het intern onderwerp van gesprek zal zijn. We nemen iedere klacht heel serieus en ik ben dan ook heel blij dat we elkaar nog hebben gesproken en dat we het vervelende gevoel in ieder geval bij je hebben kunnen wegnemen. Met vriendelijke groet, Rinus
Folkert Elsingastraat 7 C
3067NW Tussentijds 1 maand
Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.