Beste Nikki, De lopende acties en voorwaarden waren je helemaal duidelijk en zijn bij de bevestiging van je proefrijles allereerst per e-mail en daarna telefonisch en per Whatsapp aan je uitgelegd. Voor dat je een proefrijles rijdt, hebben we je gesproken, zodat er geen verrassingen zijn als je de proefrijles rijdt. Daarnaast zal ik ook hier de acties nog een keer uitleggen. Nu 7 euro per rijles korting Je krijgt nu op alle rijlessen 7 euro korting (per rijles) tot aan je rijexamen en daardoor is een rijles van 50 minuten nu 34,75 euro. Daarnaast lessen we vaak in blokuren, 2 rijlessen van 50 minuten achter elkaar. Gezakt? Je krijgt gratis herexamens Bij Rijless krijg je gratis herexamens als je zakt. Opnieuw examen doen op onze kosten op de voorwaarden dat jij de rijlessen betaalt. Dit zijn dan 4 blokuren. En waarom 4? Tussen de examens door zit gemiddeld 4 weken en voor de regelmaat en het werken aan je fouten willen we dat je minimaal iedere week lest. Die 4 lessen van honderd minuten komen dus overeen met de 4 weken die er tussen de examens zit. Gratis proefrijles De proefrijles is gratis als je bij ons komt lessen en anders 40 euro. Je betaalt de proefrijles contant in de leswagen en je krijgt die 40 euro terug als een extra korting op je pakket. Omdat jij ontevreden was over de proefrijles op zich, hebben we je opmerkingen zo serieus genomen dat we de 40 euro van je proefrijles op je Iban rekening hebben teruggestort. Dit omdat we vinden dat je niet minder dan een heel goede les van ons mag verwachten. Jij was blij dat we het gelijk voor je oppakte en de schadeloosstelling van je proefrijles. Des te verbaasder ben ik nu over deze beoordeling, maar niettemin wens ik je alsnog heel veel succes met je rijlessen en ik hoop dat je een rijschool vindt die beter bij je past. Met vriendelijke groet, Rinus
Dank je wel Pascal, voor je beoordeling. Fijn dat zaken nu duidelijk zijn en bij vragen dan weet je ons te vinden! Top!
Beste dhr. en mevr. uit Swifterbant Op de website worden de voorwaarden van de gratis proefrijles uitgelegd, betaal 40 euro in de proefrijles en ga je verder dan krijg je die 40 euro van ons terug als een korting op je pakket. Daarnaast ontvangt een bevestiging per e-mail, waarin we dat nog een keer uitleggen. In de 2 sms-jes die we gestuurd hebben, vragen we u om met ons contact op te nemen, omdat we nog wat vragen hebben en kort met u door willen nemen wat de proefrijles inhoudt. Dit doen we om u op voorhand te informeren over de proefrijles en de eventuele rijopleiding en dat voordat u de proefrijles zelfs maar rijdt. Daarnaast hebben we een verzoek gedaan, kan u straks voor de rijlessen afspreken in Almere, redt u dat? En waarom? In Swifterbant hebben we te maken met een stormloop van nieuwe leerlingen en meer dan we daar gelijk na de proefrijles kunnen laten starten. Dit bespreken we met u omdat we u niet na de proefrijles willen laten wachten. We zijn een school die leerlingen niet op een wachtlijst plaatsen. U wilt tenslotte niet wachten, maar snel uw rijbewijs halen. In handjevol plaatsen zoals Swifterbant is dit nu wel het geval en daarom hebben we gevraagd of u het redt om naar Almere te komen. Daar en in de rest van Nederland hebben we meer dan voldoende capaciteit om deze zomer het rijbewijs te halen. We hadden u graag geholpen en hebben te goede trouw gehandeld door dit vooraf met u te bespreken, deze zorgvuldigheid wordt zo te zien niet gewaardeerd en dat vinden we heel jammer. Uw kwalificatie van ons als belachelijk slecht en stelletje idioten zijn in het heetst van de strijd geschreven. We vinden het heel vervelend dat u ons verkeerd heeft ingeschat, we hebben geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Rinus RijLESS.nl
Beste Anoniem, Hippolytushoef bij de Afsluitdijk ligt om meer dan aan half uur rijden van de CBR examengebieden Hoorn of Den Helder en zelf 45 minuten vanaf Alkmaar. Heel soms vragen wij daarom, zoals nu, om naar ons toe te komen en centraal af te spreken. Dit doen we alleen als het voor je rijlessen beter is om daar af te spreken waar je ook echt wat kunt leren en na het eerst met je overlegd te hebben. Het is zonde van je lesgeld om iedere keer, zoals bij jou, een uur tot anderhalf uur kwijt te zijn aan heen en weer rijden, daar leer je niets van. Zoals bij jou bellen we je dan minimaal een dag voor de proefrijles op om dit met je te overleggen. We vinden dat je dit op voorhand moet weten, voordat je bij ons begint. We vinden het heel jammer dat je onze zorgvuldigheid als negatief ervaart. Helemaal als je weet dat in Hippolytushoef opgehaald worden je heel veel extra rijlessen gaat kosten, want tijdens een rijles haal je nooit het examengebied van het CBR in Den Helder, Hoorn of Alkmaar. Dat willen we je niet aandoen, als leerling mag je van een eerlijke rijschool verwachten dat ze je dit op voorhand vertellen. Ook jij wil straks niet alleen maar rondjes rijden in een dorp ter grootte van Hippolytushoef en niets leren. Je beoordeelt ons negatief, op basis van een goed advies wat je misschien niet verwacht had, maar wel in je voordeel is. We wensen je natuurlijk veel succes en hopen dat je een rijschool vindt die beter bij je past. Met vriendelijke groet, Rinus Rijless
Beste anoniem, (naam bekend bij de klantenservice) We hebben elkaar ondertussen ook gesproken en je teleurstelling snap ik helemaal. Hoewel we altijd gaan voor een heel goed contact met onze leerlingen, hebben we jou een koude douche gegeven i.p.v. het warme onthaal wat je van ons minimaal mag verwachten. We zijn de laatste om te zeggen dat we nooit fouten maken, tenslotte had je hier ook met een collega van ons te maken die deze keer met het verkeerde been uit bed was gestapt. Onze excuses voor het tekort schieten en je mag er dan ook zeker van zijn dat we dit oppakken en dat het intern onderwerp van gesprek zal zijn. We nemen iedere klacht heel serieus en ik ben dan ook heel blij dat we elkaar nog hebben gesproken en dat we het vervelende gevoel in ieder geval bij je hebben kunnen wegnemen. Met vriendelijke groet, Rinus
Folkert Elsingastraat 7 C
3067NW Tussentijds 1 maand
Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.