Beste oud-leerling, Allereerst mijn complimenten voor je Nederlands, dat gaat al heel goed en natuurlijk mijn excuses voor het “botte” gesprek van mijn collega aan de telefoon. Helaas hebben we geen “native speakers” en is Engels niet onze moedertaal. We hebben als één van de weinige rijscholen een theoriecursus in het Engels en een heleboel Engelssprekende instructeurs. Het verkeer heeft zijn specifieke termen en het is dan ook best lastig om die allemaal één op één naar het Engels te vertalen, maar we doen onze uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn. Blij ben ik om te horen dat de instructeur wel vriendelijk en geduldig was en ik had graag gelijk van je ervaring aan de telefoon gehoord. We hadden dan direct gezocht naar de juiste oplossing en als die er niet is, had je altijd nog kunnen annuleren. Nogmaals dank je wel voor het delen van je ervaring en ook dit is een leermoment voor ons. Jammer dat je ons niet gelijk op de hoogte hebt gesteld, want ik weet zeker dat we je hadden kunnen laten zien dat we beter kunnen en beter zijn. Met vriendelijke groet, Rinus
Folkert Elsingastraat 7 C
3067NW Tussentijds 1 maand
Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.