Beste Rafael, Allereerst mijn excuus dat de start van je opleiding is misgegaan, dat is niet de bedoeling en ik wil dit natuurlijk graag voor je oplossen. Ook jij kan gelijk starten en nu nog steeds snel je rijbewijs halen. Je hebt gisteren, 15 augustus, de eerste aanbetaling van je pakket gedaan en bent gelijk ingedeeld bij je instructeur om afspraken te maken voor je rijlessen. Je proefrijles was in juli, maar je hebt gekozen om te starten met betalen en dus ook met lessen per 15 augustus. Het is misgegaan, want je hebt na je proefrijles niet voor een spoedcursus gekozen. Mijn collega had tijdens je proefrijles, als de afspraken gemaakt worden, beter moeten doorvragen. We hadden zeker moeten weten dat jij begreep waar je wel en niet voor gekozen hebt. Voor jou is het géén dagelijkse kost om dit soort afspraken te maken, maar wij doen niet anders en hadden dit veel beter moeten doen. Daarom ook mijn excuses, want ik snap je teleurstelling. Graag zet ik alles op alles om na een valse start, de spoedcursus die je wilt alsnog voor je te regelen. Met vriendelijke groet, Rinus
Beste oud-leerling, Allereerst mijn complimenten voor je Nederlands, dat gaat al heel goed en natuurlijk mijn excuses voor het “botte” gesprek van mijn collega aan de telefoon. Helaas hebben we geen “native speakers” en is Engels niet onze moedertaal. We hebben als één van de weinige rijscholen een theoriecursus in het Engels en een heleboel Engelssprekende instructeurs. Het verkeer heeft zijn specifieke termen en het is dan ook best lastig om die allemaal één op één naar het Engels te vertalen, maar we doen onze uiterste best om zo duidelijk mogelijk te zijn. Blij ben ik om te horen dat de instructeur wel vriendelijk en geduldig was en ik had graag gelijk van je ervaring aan de telefoon gehoord. We hadden dan direct gezocht naar de juiste oplossing en als die er niet is, had je altijd nog kunnen annuleren. Nogmaals dank je wel voor het delen van je ervaring en ook dit is een leermoment voor ons. Jammer dat je ons niet gelijk op de hoogte hebt gesteld, want ik weet zeker dat we je hadden kunnen laten zien dat we beter kunnen en beter zijn. Met vriendelijke groet, Rinus
Folkert Elsingastraat 7 C
3067NW Tussentijds 1 maand
Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.