duidelijke uitleg goed gesprek

Hey Levi, wat een geweldige review, super bedankt! 🌟 We zijn echt blij dat je de uitleg duidelijk vond en het gesprek goed was. Het is ons doel om elke rijles top te maken, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Veel succes met je volgende lessen, je bent supergoed bezig! πŸš—πŸ’¨ Namens het team van Rijless.nl

Hartstikke goed geholpen!!!

Ik kan niet omschrijven hoe dankbaar ik ben aan mijn rijinstructeur van rijles! Werd al 4 keer gezakt in een vorige rijschool en dit was mijn laatste hoop . Mijn instructeur wist mij zelfvertrouwen weer naar boven te brengen en met heel veel geduld mij de juiste maneer geleerd . Hartelijk bedankt daar voor ! Rijles is zeker een aanrader !!!

Hey Suzan, Wow, wat een fantastische review! 🌟 Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! Het klinkt alsof je een ongelooflijke reis hebt afgelegd en wij zijn super trots dat we deel uit mochten maken van jouw succes. Je doorzettingsvermogen en de steun van je rijinstructeur hebben echt het verschil gemaakt. Geniet van je vrijheid op de weg, en rij veilig! πŸš—πŸ’¨ Heel veel rijplezier, Het team van Rijless.nl

Ondanks het feit dat het erg druk is kon ik heel snel starten. Alle communicatie verliep goed en heb als uitstekend ervaren

Hey Terez, superbedankt voor je geweldige review en de vijf sterren! 🌟 We zijn echt blij dat je zo snel kon starten en dat alles zo soepel is verlopen. Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! πŸš—πŸ’¨ Dit is een prachtige stap naar meer vrijheid en avonturen. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst!

Heel prachtige school en rijinstructeurs Top

Hey Kasem, wat geweldig om te horen dat je geslaagd bent! πŸŽ‰ Super bedankt voor je enthousiaste beoordeling en de complimenten aan onze rijinstructeurs. We zijn blij dat je een topervaring had bij ons. Geniet van je vrijheid op de weg en van alle avonturen die je te wachten staan met je nieuwe rijbewijs! Veilig rijden en hopelijk tot ziens op de weg! πŸš—πŸ’¨

Fijne rijschool

Fijne ervaring met de rijschool

Hey Rico! πŸŽ‰ Super om te horen dat je geslaagd bent en zo'n geweldige ervaring had bij ons! Een 10, wauw, dat is echt een topprestatie! 🌟 Bedankt voor het vertrouwen in Rijless.nl en voor het delen van jouw fijne ervaring. Geniet van de vrijheid op de weg en van alle avonturen die je nu te wachten staan met je rijbewijs op zak. Veilig rijden en hopelijk tot ziens op de weg! πŸš—πŸ’¨

Goed geregeld

Ben heel tevreden met mijn instructeur. Hij heeft me zo goed geholpen, ik was helemaal op mijn gemak. Ook de klantenservice was er voor me, bij alle vragen kreeg ik snel antwoord. Dank jullie wel dat jullie konden regelen dat ik alsnog snel op examen kon.

Hey Niek! πŸš—πŸ’¨ Super om te horen dat je geslaagd bent, echt een topprestatie! πŸŽ‰ We zijn ontzettend blij dat je tevreden bent over je instructeur en dat je je op je gemak voelde tijdens de lessen. Dat is precies waar we voor gaan bij Rijless.nl! Goed om te weten dat onze klantenservice je goed heeft kunnen ondersteunen en dat alles zo vlot geregeld kon worden voor je examen. Jouw succes is waar we het allemaal voor doen. 🌟 Geniet van de vrijheid die je rijbewijs je biedt, Niek. De weg ligt open voor allerlei nieuwe avonturen. Veel veilige en blije kilometers gewenst! Rij veilig! 😊🚘 Groetjes, Het team van Rijless.nl

Snel en heel goed

Ik vond auto rijden, zeker in het begin heel spannend, maar met de goede hulp van Rijless.nl en mijn instructeur heb ik het gewoon gehaald. Dank jullie wel voor de goede rijlessen!

Hey Mirthe! πŸŽ‰ Super om te horen dat je geslaagd bent! Dat eerste gevoel van spanning kennen we allemaal, maar kijk eens waar je nu staat: met je rijbewijs in de pocket, klaar om de weg op te gaan. πŸš—πŸ’¨ Jouw doorzettingsvermogen en de support van je instructeur hebben het verschil gemaakt. Geniet van de vrijheid die het rijden brengt en weet dat we trots op je zijn! Bedankt voor het vertrouwen in Rijless.nl. Veilige kilometers gewenst! 🌟

Super toff!

Dankzij een behulpzamen en relaxte instructeur die alles duidelijk naar jou wens je begeleid hele fijne rijlessen gehad!!

Hey Louisa! πŸŽ‰ Wat super om te horen dat je geslaagd bent en zo tevreden bent over je rijlessen bij ons! Een dikke proficiat met het behalen van je rijbewijs. πŸš—πŸ’¨ Het klinkt alsof je echt de perfecte match had met je instructeur, en dat maakt ons super trots. Geniet van de vrijheid en alle avonturen die nu voor je liggen. Veilig op weg en tot ziens op de weg! Groetjes, Team Rijless.nl 🌟

Hele fijne ervaring gehad

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Rijless. Mijn instructeur (Erkan) heeft mij altijd alles duidelijk en op een fijne manier uitgelegd. Ook was hij erg flexibel met het maken van een nieuwe afspraak voor de rijles. Hij heeft onder andere een week vóór mijn examen voorgesteld om nog twee extra lessen in te plannen, omdat ik nog niet helemaal foutloos reed. Dit vond ik een goed idee en ik vond het fijn dat dit snel geregeld kon worden. Ik heb het kantoor van Rijless gebeld en zij hebben die zelfde dag nog de factuur naar mij opgestuurd, waardoor ik gelijk de lessen kon inplannen met Erkan. Deze twee extra lessen hebben er zeker voor gezorgd dat ik in één keer ben geslaagd. Verder vond ik het erg fijn dat Erkan het aangaf als ik iets fout deed, maar ook als ik iets goed deed. Tot slot hebben we veel examen routes gereden tijdens de lessen, waardoor ik tijdens het examen op veel plekken heb gereden waar ik al bekend was.

Hey Renate, πŸŽ‰ Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! Super om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad met onze lessen. Het klinkt alsof die extra inzet vlak voor je examen echt het verschil heeft gemaakt. Goed dat je zo flexibel kon zijn en de extra lessen hebt kunnen pakken! πŸš—πŸ’¨ Het rijden van de examenroutes heeft je duidelijk goed voorbereid. We zijn trots op je en blij dat we deel uit hebben mogen maken van deze belangrijke mijlpaal in je leven. Geniet van de vrijheid die je rijbewijs je biedt en de vele avonturen die nog gaan komen. Veilig op weg en hopelijk tot ziens op de weg! Namens het team van Rijless.nl

Ik heb gelest bij joel en hij was een geweldige rijinstructeur, legde alles duidelijk en rustig uit, als je een fout maakte gingen we ergens stil staan en tekende hij de situatie om te laten zien wat je fout deed. Kortom geweldige rijinstructeur!

Hey Jack, wat super om te horen dat je geslaagd bent en zo'n topervaring had met je rijlessen! πŸŽ‰ Het klinkt alsof je een geweldige tijd hebt gehad en veel hebt geleerd. Het tekenen van situaties klinkt als een super handige methode om alles nog beter te begrijpen. Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs, en geniet van de vrijheid en avonturen die nu op je pad komen! Veilige kilometers gewenst. πŸš—πŸ’¨ Namens het hele team van Rijless.nl

Goeie communicatie en fijne rijinstructeur

Vorig jaar zomer begonnen met een pakket van 20 lessen. Met mijn eerste rijinstructeur was er niet zo een klik. Na dat aan te geven bij Rijless was er in 10 minuten een andere rijinstructeur geregeld en kon ik weer verder. Ik heb toen gereden bij Ahmad. Hij was heel geduldig en was duidelijk in communicatie waardoor ik snel voortgang merkte. Ikzelf was in het begin wat onzeker, maar door Ahmad had ik vertrouwen in mijn rijkunsten zodra ik moest afrijden. In 1x geslaagd! Dankjewel Ahmad voor de fijne instructie. Ik zou zeker Rijless aanbevelen als rijschool.

Hey Evelien, Wat een fantastische score, een dikke 10! πŸŽ‰ Super om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad en in 1x geslaagd bent. Het is echt geweldig dat Ahmad je heeft kunnen helpen om dat vertrouwen in jezelf te vinden en te laten zien wat je kunt. Jouw verhaal benadrukt hoe belangrijk een goede klik met je rijinstructeur is en hoe flexibel wij zijn bij Rijless.nl om ervoor te zorgen dat jij je helemaal op je gemak voelt. Bedankt voor je vertrouwen in ons en de mooie woorden. Geniet van de vrijheid en de wegen die voor je liggen met je gloednieuwe rijbewijs. En vergeet niet, de wereld ligt nu aan je voeten! πŸš—πŸ’¨ Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst, Het team van Rijless.nl

Ze helpen je graag!

Als ik vragen had kon ik altijd terecht en kreeg ik vaak binnen een paar uur al antwoord

Hey Martine! πŸŽ‰ Gefeliciteerd met het slagen voor je rijexamen, en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Een 7 uit 10 is een mooie score, en we zijn blij dat je de snelle communicatie en bereidheid om te helpen zo hebt gewaardeerd. Jouw rijbewijs is een grote stap naar vrijheid en zelfstandigheid, en we zijn trots dat we daar een deel van mochten zijn. Geniet van de vele avonturen die nu voor je liggen op de weg! πŸš—πŸ’¨ Het team van Rijless.nl

Super fijne en duidelijke lessen

Dankzij de goede lessen van Quinten ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn examen. De lessen waren altijd gezellig en hij is heel geduldig. Zeker een aanrader!

Hey Chantal! πŸŽ‰ Wat geweldig om te horen dat je in één keer geslaagd bent, echt een topprestatie! Quinten zal super blij zijn met je mooie woorden. Het klinkt alsof je rijlessen niet alleen leerzaam maar ook super gezellig waren. Dat is precies waar we bij Rijless.nl voor gaan. Bedankt voor je aanbeveling en het delen van je ervaring. Geniet van de vrijheid en de avonturen die je tegemoet gaat met je nieuwe rijbewijs op zak! Veilige kilometers en hopelijk tot ziens op de weg! πŸš—πŸ’¨ Rij ze, Het team van Rijless.nl

Duidelijke proefles

Het was een fijne en duidelijke proefles, alleen had ik het gevoel dat ik tot last was omdat ik de weg naar de locatie niet kon vinden. Maar voor de rest heel fijn en meedenkend en vriendelijk direct tijdens de proefles, daar heb je tenminste wat aan.

Hey Milou, Super om te horen dat je de proefles als fijn en duidelijk hebt ervaren! 🌟 Het spijt ons dat je je even tot last voelde omdat je de weg niet kon vinden, maar onthoud dat we er altijd zijn om je te helpen en te ondersteunen, vanaf het vinden van de locatie tot aan het halen van je rijbewijs. Het is geweldig dat je de positieve vibes en de vriendelijkheid tijdens de les hebt opgepikt, dat is precies waar we voor gaan. We kijken ernaar uit om samen met jou op weg te gaan naar je rijbewijs. Gas erop en op naar veel meer leerzame en leuke momenten samen! πŸš—πŸ’¨ Groetjes, Het Team van Rijless.nl

Slechte start, goed eind

Het was een slechte start, maar Rijless heeft het prima opgelost. We zijn beide tevreden nu. Hartelijk bedankt!

Beste Naomi, Dankjewel voor het delen van je ervaring en ik ben heel blij dat we zaken correct voor je hebben kunnen afsluiten. Namens mij wens ik je heel veel succes! Met vriendelijke groet, Rinus

Zeer relaxte en fijne sfeer tijden het rijden met uitstekende instructies

Hele fijne proefles achter de rug met een goed vooruitzicht naar snel afrijden.

Hey Victor! 🌟 Wat super om te horen dat je proefrijles zo relaxed en fijn was! Dat is precies de sfeer die we bij Rijless.nl willen creΓ«ren. Met die uitstekende instructies en jouw positieve instelling komt dat lessen zeker goed! πŸš—πŸ’¨ Succes met de volgende stappen op weg naar je rijbewijs. We staan achter je en kunnen niet wachten om te horen hoe je vordert. Ga zo door! Groetjes, Jouw team van Rijless.nl πŸš¦πŸ‘

Goede instructeur en een snel werkend bedrijf

Op zondagmiddag heb ik de stap genomen om rijlessen weer op te pakken en op woensdagochtend had ik mijn proefles. Deze liep vervolgens ook erg soepel, mijn instructeur was een rustige man en je kon merken dat hij ervaring had met rijles geven. Ik ben tot nu toe erg tevreden met RijLESS

Hoi Stijn! Super dat je zo snel aan de slag kon met je proefrijles en dat alles soepel verliep. πŸ‘ Het klinkt alsof je een geweldige start hebt gemaakt met een ervaren en rustige instructeur. Blij om te horen dat je tevreden bent. We kijken uit naar je verdere rij-avonturen. Veel leerplezier en succes op de weg! 🚘🌟 #StartJeMotor #RijlessAvontuur

Duidelijk, prettig en effectief

Rijles gehad van Constantijn in Nijmegen, erg prettige instructeur. Hij gaf duidelijke aanwijzingen, maakte een praatje en deed er alles aan om je op een gunstig moment op te halen, af te zetten of jezelf naar huis te laten rijden als het avond was bijvoorbeeld. RijLESS zelf was ook goed bevallen, heel fijn dat je op Whatsapp elke vraag kunt stellen die je hebt en er vrijwel meteen gereageerd wordt. Top service.

Hey, gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! πŸŽ‰ Super om te horen dat je rijlessen bij Constantijn in Nijmegen zo goed zijn bevallen. Duidelijke aanwijzingen en een relaxte sfeer zijn inderdaad key tijdens het leren rijden. En wat cool dat je zelf naar huis mocht rijden in de avond! πŸ‘ Ook fijn dat je onze service via Whatsapp als positief hebt ervaren. Bedankt voor je geweldige beoordeling en geniet van je vrijheid op de weg! Rij voorzichtig en veel plezier met je nieuwe rij-skills! πŸš—πŸ’¨ Groetjes, Team Rijless.nl

Top ervaring, als aller eerst kon ik snel beginnen bij een goede rij instructeur die me in korte tijd (binnen 6 maanden) alles had kunnen leren waar ik tekort in kwam

Hey Swen! 🌟 Wat fantastisch om te horen dat je zo'n topervaring hebt gehad met Rijless.nl! Super dat je in zo'n korte tijd zoveel hebt kunnen leren bij je rijinstructeur. Dit is echt een geweldige prestatie, en we zijn ontzettend trots op je! Veel plezier en vrijheid met je rijbewijs. Blijf veilig en geniet van elke rit! πŸš—πŸ’¨ Groetjes, Het Team van Rijless.nl πŸŽ‰βœ¨

Top rijschool met top instructeurs

Hele goede rijschool met instructeurs die het goed kunnen uitleggen. Zeker als je moeite heb op punten.

Hey Tymo, super om te horen dat je zo tevreden bent met onze rijschool en instructeurs! πŸŒŸπŸš— Het is geweldig dat ze je goed hebben kunnen helpen, vooral op de punten waar je wat meer moeite mee had. Jouw 5-sterren beoordeling betekent echt veel voor ons! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst. Blijf genieten van je vrijheid op de weg! πŸ›£οΈπŸ˜Š

Hele fijne ervaring, fijne instructeur, goed contact!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! Fijn contact met de rijschool maar vooral met mijn rijinstructeur! Altijd met plezier naar de lessen gegaan.

Hey Karlijn, wat een geweldige nieuws! πŸŽ‰ Super dat je je rijbewijs in één keer hebt gehaald, echt een topprestatie! Leuk om te horen dat je zulke positieve ervaringen hebt met onze instructeur en de rijschool. Jouw enthousiasme en plezier tijdens de lessen maken ons ook blij. Geniet van de vrijheid en de nieuwe avonturen die nu op je pad komen met je rijbewijs. Veilig rijden en heel veel plezier op de weg! πŸš—πŸ’¨βœ¨

Leerzaam

Instructeur zorgt ervoor dat je alle fouten maar 1x maakt. Als je luistert slaag je gegarandeerd bij je eerste examen!

Hey Sharane, wat goed om te horen dat je de lessen zo leerzaam vond! 🌟 Super dat onze instructeur je zo goed heeft kunnen begeleiden en je geholpen heeft om je fouten snel te verbeteren. Dat je in één keer slaagt voor je examen is echt een topprestatie, gefeliciteerd! πŸš—πŸ’¨ Geniet van de vrijheid en de nieuwe avonturen die je tegemoet rijdt. Veilige kilometers en blijf genieten van het rijden! πŸ›£οΈβœ¨

Rijinstructeur was top, Rijless minder

Na een proefles in eind oktober moest ik nog bijna 2 maanden wachten tot mijn eerste rijles. Ik kreeg bij mijn proefles te horen dat ik 24 blokuren nodig zou hebben om mijn rijbewijs te halen. De rijinstructeur, Luuk, was echt super fijn, regelde alles goed en had enorm veel geduld. Ik heb mijn theorie in maart gehaald. Ik heb daarna ook binnen een maand mijn gezondheidsverklaring geregeld zodat mijn praktijk ingepland kon worden. Vervolgens heeft dit tot juli geduurd voor mijn praktijk door Rijless is ingepland! Ik heb meerdere keren gevraagd of mijn praktijk ingepland kon worden maar dit werd steeds niet gedaan. Nadat mijn rijinstructeur had gebeld met Rijless om het toch maar eens te regelen, vertelde hij mij dat ze me niet konden inplannen omdat mijn machtiging ondertussen verlopen was. (wat ook wel genoeg zegt) ze hebben me hier nooit over gecontacteerd! Ik heb deze machtiging verlengt maar verder niets meer van Rijless gehoord. Mijn praktijk kwam pas in December te vallen! Een paar weken later werd ik door iemand van Rijless gebeld omdat ik een extra pakket moest kopen. Dit omdat ik het niet zou halen met mijn afgesproken pakket en toch moest blijven lessen tot december, ondanks het feit dat ik al goed kon rijden. Ik blijf het raar vinden dat ik extra geld heb moeten betalen terwijl alles geregeld was voor het inplannen van mijn praktijk en zij dit niet hebben gedaan. Een aantal weken later kwam ik er achter dat ik door omstandigheden niet op de datum van mijn praktijkexamen kon. Ik heb dit direct bij mijn instructeur aangegeven die daar achteraan is gegaan. Rijless heeft ook hierbij niets van zich laten weten en tegen mijn instructeur gezegd dat zij geen plek hadden dus niet veel eraan konden doen. Uiteindelijk heeft mijn rijinstructeur gelukkig binnen zijn eigen rijschool de data kunnen ruilen waardoor ik alsnog kon afrijden en slagen!

Beste Nina, Dankjewel voor het delen van je ervaring en feedback met ons. We vinden het belangrijk om te zeggen dat we jouw opmerkingen serieus nemen en waarderen dat je eerlijk bent geweest. Allereerst willen we benadrukken dat we blij zijn dat je tevreden was met Luuk als je rijinstructeur. Ons doel is om goede rijlessen te geven en het is fijn om te horen dat hij aan je verwachtingen voldeed. En gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs in één keer, dat is echt knap! Jammer genoeg waren er ook minder goede dingen. We gaan intern kijken wat we kunnen leren van de situatie. En snappen dat wat er achter de schermen in stilte gebeurd, niet goed zichtbaar is. Wat betreft het lange wachten voor je praktijkexamen, dat is begrijpelijk frustrerend. Helaas hebben wij daar geen controle over en het wordt beïnvloed door verschillende dingen, waaronder meerdere lockdowns door het coronavirus en de 400.000 examens die door het CBR ingehaald moeten worden. We begrijpen je ongeduld en willen ook dat dit snel wordt opgelost. Daarnaast is het jammer dat je in maart je theorie hebt gehaald, en dat het wat tijd heeft gekost voordat je de Gezondheidsverklaring had ingediend. Wat betreft de verlopen machtiging, het CBR hanteert de regel dat die verlopen en daar wordt de rijschool niet van op de hoogte gesteld. Al met al zaken die buiten jou en ons om zijn gebeurd. We waarderen dat je begrip hebt voor deze situatie en we blijven altijd bijsturen op onze communicatie. We begrijpen dat er misschien verwarring was over extra lessen. Deze worden in overleg gepland en daarna aan je doorgegeven. Ze werden aanbevolen door je instructeur om je goed voor te bereiden op je rijexamen. Maar het is altijd jouw keuze of je extra lessen wilt volgen of niet. Mijn collega's van de examenplanning willen tot slot benadrukken dat het verplaatsen van rijexamens iets is van de rijschool en niet van je instructeur. Het is een verkeerde voorstelling van zaken, zij zijn zeker niet onverschillig en hebben voor jou juist alles op alles gezet om het examen te verplaatsen. Dat is gelukkig ook gelukt, waardoor jij een week later alsnog kon afrijden. Nogmaals we snappen dat het lastig is om goed in te schatten wie voor en achter de schermen wat doet bij een grote school als die van ons. We blijven ons best doen om onze communicatie en dienstverlening te verbeteren. Nogmaals, gefeliciteerd met je rijbewijs, namens Luuk en de collega's op kantoor en als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice Rijless.nl

Goede instructeur

Ik had een hele goede instructeur, JoΓ«l legt alles goed uit en is ook een goed persoon om van te leren.

Hey Damian, super bedankt voor je geweldige beoordeling en de 5 sterren! 🌟 Het is fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met JoΓ«l. Hij is inderdaad een topinstructeur en we zijn blij dat zijn manier van uitleggen en persoonlijkheid zo goed bij je pasten. Jouw succes op de weg is ons doel, en we zijn trots dat je bij ons hebt geleerd. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! πŸš—πŸ’¨ Remember, de weg is van jou! Groetjes van het hele Rijless.nl team. πŸŽ‰βœ¨

Geslaagd!

Enorm dankbaar voor Team Rijles en fantastische rij instructeur Dennis van Amstel! Het theorie beviel mij minder. Praktijk is een rollercoaster geweest met veel emoties, ik heb hierbij voor mij de juiste plan van aanpak gekregen van Dennis! Oprecht echt een instructeur die er alles aan doet om iemand te helpen slagen! Rijles jullie hebben een goede aan Dennis! Nu heerlijk genieten en veilige meters maken! Dennis I can't thank you enough!

Hey, wat super om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! πŸš—βœ¨ Het klinkt alsof je rijreis een echte rollercoaster was, maar met Dennis aan je zijde heb je het fantastisch gedaan. Geniet van je vrijheid op de weg en van alle veilige kilometers die je gaat maken. Bedankt voor je mooie woorden en veel rijplezier! πŸŒŸπŸ›£οΈ

Over RijLESS.nl

Wij gaan voor 100% tevredenheid! Mocht het niet bevallen, geen probleem. Neem dan contact met ons op en we lossen het voor je op. Je tevredenheid vinden we heel belangrijk.