Prettig

Goede begeleiding en fijne instructeurs

Ik ben tevreden met mijn gemotiveerde instructeur Farid

Ik ben onwijs blij en dankbaar dat ik zo een goede rijinstructeur als Farid ontmoet. Erg vriendelijke instructeur, hij is geduldig blijft rustig en legt alles duidelijk uit. Hartelijk bedankt en veel success met komende studenten )

Goede inschatting voor het benodigde lespakket en een goede instructrice

Goed geregeld en prettige lessfeer

Heel veilig en ondersteunend

Het was heel leuk om met Ali te rijden. Hij zegt alles goed vantevoren, blijft rustig and helpt relexer te voelen.

Ik ben super tevreden over Rijless en Yasin, mijn instructeur!

Ik ben echt super tevreden! Na mijn proefles kon ik meteen beginnen met rijlessen. Ik kon lekker vaak rijden (2 tot 3 keer per week) en ik vond de blokuren ook erg fijn. Mijn rij-instructeur, Yasin, was super! Hij nam echt de tijd om dingen uit te leggen en om te oefenen met dingen die ik lastig vond. En nu binnen 3 maanden in 1 keer gelaagd!

Goede ervaring, duidelijke uitleg en goede hulp.

Ik kan goed terugkijken op mijn eerste rijles, ik werdt goed geholpen en kreeg al snel het vertrouwen.

Heel klantvriendelijk

Via de website is het heel gemakkelijk om een eerste proefrit in te plannen en als je daarna besluit om met Rijless verder te gaan krijg je al snel te horen wie je rijinstructeur wordt. Als je vragen hebt over iets wordt er altijd wel snel op geantwoord! Tijdens de rijlessen word je goed voorbereid op wat je kan verwachten tijdens het echte examen.

Mijn instructeur heeft mij ontzettend goed geholpen. Hij was heel flexiebiel ik kon 7 dagen in de week lessen. En dan ook nog in een keer geslaagd doordat hij zo goed les gaf!

Beste Jaidy, Dank je wel voor het delen van je ervaring en natuurlijk ook namens ons nogmaals gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs. We wensen je heel veel plezier met je rijbewijs en veel veilige kilometers namens je instructeur en het hele team van RijLESS.nl Met vriendelijke groet, Joost Klantenservice RijLESS.nl

prettige ervaring erg duidelijk. goede proefles

De rijinstructeur was beleefd en vriendelijk en ik kreeg duidelijke uitleg en wist waar ik aan toe was.

Beste Djavan, Dank je wel! Mijn collega vond het ook een goede les en we wensen je alvast veel succes met de rijlessen. Met vriendelijke groet, Bert Klantenservice RijLESS.nl

Het was een goede kennismaking met het rijden in het verkeer.

Voor de eerste keer achter het stuur werd de les goed opgebouwd aan de hand van mijn kunnen.

Echt waardeloos rijschool! Lees mijn uitgebreid uitleg en je zult zien!

In het begin heb ik met ze afgesproken dat ik ze gaan machtigen voor de pakket kost af te schrijven van mijn rekening en ik ze machtigen via CBR voor een examen in plannen want ik wil graag z.s.m. mijn rijbewijs halen. Ze beloofde toen zodra ze de geld hebben afgeschreven gaan ze meteen een examen voor me inplannen. Na een paar dagen zag ik dat ze de geld heb afgeschreven maar ik heb niks gehoord over mijn examen inplannen, dus ik bel ze op om te vragen. En daar komt mijn eerste slecht ervaring. Die telefonist luisterde totaal niet naar wat ik zei, hij wil alleen maar zeggen dat ik niet op tijd de rijschool heb gemachtigd bij de CBR en dat ze daarom geen examen kan inplannen voor me, ik zei dat ik dat al dagen lang heb gedaan maar hij blijft herhalen dat het dagen kan duren voor dat die machtiging in orde komt en dat ik maar moeten gaan wachten, hij was super ongeduldige, de enige boodschap die hij wil zeggen is hang maar op en ga maar wachten. Maar ik weet zeker dat het niet aan de machtiging ligt dus ik bleef aan de lijn met him discussiëren en uiteindelijke hebben ze even in de systeem gecheckt en blijkt dat ze een fout hebben gemaakt met mijn roepnaam en mijn voornaam, ze hebben dus de machtiging al binnen onder mijn voornaam en die herken ze blijkbaar niet, dus hebben ze er niks gedaan. Maar ze hebben wel mijn les geld afgeschreven onder mijn VOORNAAM. dus ze weten dondersgoed wat mijn voornaam is want zo hebben ze geld er afgeschreven, maar als het komt over examen inplannen voor me, weten ze opeens niet meer wat mijn voornaam is. En als ik niet had blijven discussiëren op de telefoon komen ze er dus ook nooit achter en gaan ze dus ook nooit mijn examen inplannen. Meer voorbeelden past hier niet meer, je kan het ook lezen op trustpilot, daar mag ik meer type.

Je klacht is bij onze klantenservice bekend en het spijt ons zeer dat je het zo hebt ervaren, want dat is zeker niet onze bedoeling. Om een rijexamen te reserveren hebben we je toestemming nodig. Die geef je de rijschool door in te loggen op de website van het CBR. Het misverstand is ontstaan omdat je voornaam niet hetzelfde is als je roepnaam en we een voorletter hadden die ook weer anders was. Deze samenloop van omstandigheden zorgde voor verwarring en dat is jammer. Je zit bij ons niet vast aan pakket Als na de proefrijles blijkt dat je minder lessen nodig hebt, dan passen we dat aan. Je rijdt en betaalt alleen de lessen die je nodig hebt, geen les meer. Het aanpassen van het aantal rijlessen, is geen enkel probleem en gaat in overleg met je instructeur. Maar ga je tegen het advies van je instructeur in, zoals jij hebt gedaan, vervalt het recht op gratis herexamens. Ondanks dat je tegen ons advies bent in gegaan, zijn we je toch tegemoet gekomen en hebben je bij uitzondering gebruik laten maken van de gratis herexamens. Met als voorwaarde dat je nu wel je rijlessen zou rijden. Maar ook voor je herexamen rijd je weer niet de lessen die je nodig hebt. Je had een advies van 35 uur en hebt bij elkaar minder dan 25 uur gelest en dat is inclusief de lesuren voor je herexamen. Van Amsterdam verhuisde je naar Nijmegen en we geven ook in Nijmegen rijles, maar mijn collega adviseerde je om niet voor je herexamen over te stappen naar een voor jou onbekende stad, met een nieuwe instructeur en een nieuwe leswagen. Je wilde daarnaast ook niet lessen, dat vond je zonde, dus om je de beste kans van slagen te geven hebben we je geadviseerd om het dan in Amsterdam af te ronden. Tot op het einde negeerde je ons advies en ook voor je herexamen ben je niet gaan lessen en zakte je wederom. Na dit examen hebben we toen besloten dat we zo niet verder kunnen gaan en zijn we over gegaan tot het annuleren van je rijopleiding. We hebben de stand van zaken opgemaakt en de niet gereden lessen binnen 8 weken aan je teruggestort. We vinden het heel vervelend dat het je zo is tegengevallen, maar in dit geval is het gewoon verstandig om verder te kijken naar een rijschool die beter bij je past. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice RijLESS.nl

instructeur was heel duidelijk en geduldig. Herkend gelijk wat een leerling nodig heeft.

Duidelijk en flexibel

Ik heb lessen bij rijless erg prettig ervaren. In mijn geval had ik niet veel tijd om mijn rijbewijs te halen, de instructeur was erg flexibel met lestijden. Ook de manier van lesgeven vond ik erg prettig, en dat alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik in 1x binnen 2 maanden geslaagd ben!

Ik vind het een hele fijne rijschool!

Ik heb in 3 maanden in 1 keer mijn autorijbewijs gehaald, ik vond het een hele fijne rijschool en heb alles kunnen leren. Ik raad iedereen deze rijschool aan! De rij-instructeur die ik had was ook erg fijn!

Moeite met het begin aan gezien er beloofd was dat ik vaker per week kon gaan lessen. Uit eindelijk was dit niet het geval omdat de rijschool waar ik bij was geplaatst daarvoor te veel leerlingen had. Toen ik dit aan kaartte werd hier niets aan gedaan om dat er geen andere rijscholen beschikbaar waren. Het is niet door hun op gelost en heb er veel langer over gedaan dan was gepland. Ook is er later geen contact op genomen om 1. te vragen of verder wel alles goed was en 2. Of het misschien later wel mogelijk was. Jammer dat er niet naar een oplossing werd gezocht en dat er zo werd gereageerd. Ik heb uit eindelijk een hartstikke leuke ervaring gehad bij Fouad maar zou Noor rij opleiding eerder aanbevelen dan Rijless.

Ik heb een goeie ervaring gehad.

Er werd mij van alles uitgelegd voor het rijden en de instructeur was heel vriendelijk. Ik kreeg een paar goeie tips tijdens het rijden die ik zeker zal onthouden voor de rest van m’n leven en ik kan niet wachten om te beginnen met de rijlessen.

Goede eerste rijervaring

Ik ben met de proefles goed geholpen met een eerste gevoel krijgen van hoe het is om auto te rijden

Ging super goed

Fijne proefles gehad met Etienne, hij heeft me rustig en duidelijk uitgelegd hoe alles te werk gaat en gaf duidelijke instructies.

Geweldig!

Vriendelijke rijschool die rekening houdt met je wensen.

Ik ben via rijless.nl bij rijschool 'les je vrij' gekomen. Heb daar geweldig les gehad en er erg van genoten. Veel tips gehad van de instructeur en veel geoefend. Ook een erg goede voorbereiding gehad voor mijn examen en in één keer geslaagd.

Beste Yaëlla, Dank je wel voor het delen van je ervaring! We wensen je alvast veel mooie kilometers met je rijbewijs namens je instructeur en het hele team van RijLESS.nl Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice RijLESS.nl

Zonde van het geld!

Enorm onprofessionele rij-instructeur met veel loze beloftes! Hij had amper tijd om met me te lessen en was telkens een uur later... vaak kon ik 1x per 2 weken lessen en dan kreeg ik tijdens de les ook nog het telkens kritiek dat ik traag leerde wat me waarschijnlijk meer lessen zou kosten. Toen ik halverwege stopte kreeg ik ook nog te horen dat het 8 weken ging duren totdat ik het geld (wat ik vooruit betaald had) terug zou duren

Beste Melissa, Allereerst mijn excuses voor je ervaring en ik ben blij dat we elkaar ondertussen ook nog hebben gesproken. Waar wij tekort zijn geschoten hebben we dit niet kunnen terugdraaien maar wel naar jouw volle tevredenheid opgelost. We wensen je alsnog veel succes met het vervolg van je lessen en spreken de verwachting uit dat je snel je rijbewijs haalt. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice RijLESS.nl

Duidelijke en fijne instructeur.

Goede service en klantvriendelijkheid. Heel flexibel.

Ik heb veel geleerd

Er is veel informatie gegeven. Het was een leerzame rit.

Super leuk en enthousiast!

Om te beginnen had ik wat tegen zin om lang te gaan lessen maar gelukkig kan ik snel mijn rijbewijs halen en is te proefrijles goed en leuk verlopen!

Een fijne manier om auto te leren rijden.

Ik vond het lessen via rijless.nl een goede ervaring. Mijn rij instructuur heeft mij goed bergeleid met het leren van het besturen van een auto. Ik raad het zeker aan om via rijless.nl te gaan lessen