In enorme tijdsnood (6 weken voor verloop theorie) mijn zoon geholpen.

Hele snelle reactietijd op vragen, geholpen met gezondheidsverklaring, rijdocent geregeld, het allerbelangrijkste het examen op tijd ingepland en mijn zoon is eindelijk geslaagd. Dankzij Rijless!

Goede en geduldige rij-instructeur

Fahrid, is heel geduldig. Legt goed uit. En is ook altijd in voor een babbel. Echte een aanrader

Duidelijke informatie vooraf en voldoende communicatie vanuit rijless.

Na 2 keer gezakt te zijn bij een andere rijschool ben ik hier in een keer geslaagd.

Effectief.

De ervaring die ik had begon een beetje stroef met het vinden van een instructeur die op korte termijn plek had. Maar uiteindelijk werd ik geplaatst bij Gerald Kaman, wat echt een top instructeur is met een heerlijke persoonlijkheid. En ondanks dat hij een beetje brutaal is, zal hij nooit op je neerkijken als persoon. Tot slot was het wel fijn om alle informatie via mail binnen te krijgen via Rijless.nl, wat mij een hoop kop zorgen heeft kunnen beperken i.v.m. het aanvragen van het examen. Ik beveel deze service aan in het geval dat je niet een brede kennis hebt van wat voor persoonlijkheden in de rijles sector zitten.

Snel en netjes geregeld

Ik was binnen een maand snel en netjes geslaagd voor mijn rijbewijs

duidelijkheid, gewoon vragen en alles staat op papier

instructeur voor proefrit was rustig duidelijk liet me rijden voor 30-40min daarnaast gepraat om de uur tevullen alles op papier duidelijk, je bepaald zelf de afspraken.

Veel geleerd en goed gezorgd

Ik vond het een fijne eerste keer en heb er veel van geleerd

Mijn proefles ging zeer goed, rustige rijinstructeur die de tijd voor mij nam. Ik heb hierom besloten door te gaan bij rijless!

Nauwkeurig afgestemd op de persoon

Rijless als een geheel was in mijn ervaring erg professioneel en goed georganiseerd. Het personeel was snel met reageren op vraagstukken en coördineert goed met de instructeur.

Alles in een keer gehaald, dus best wel goed!

Niet alles ging altijd soepel met het inplannen van mijn lessen. Maar ik heb goed les gekregen waardoor ik het in een keer heb gehaald.

Top Rijschool!

Goede rijschool. Goede en geduldige instructeurs, die de tijd voor je nemen, en je helpen waar je hulp nodig hebt. Vanaf je eerste les weet je waar je aan toe bent. Geen kleine lettertjes, en niet onnodig extra lessen. Je past je niet aan aan de rijschool, maar de rijschool aan jou. Super! Ik zeg doen!

top

fijne rij-instructeur, duidelijke lessen. In 1x geslaagd na gewoon mijn pakket op te maken, had niks extra's nodig ! Erg tevreden

• Lesauto
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijless.nl neemt de klant heel serieus. Bij vragen kreeg je meteen iemand aan de telefoon zonder wachtrij. De communicatie verliep goed en alle vragen werden meteen behandeld. Rijless.nl staat voor je klaar en helpt je naar je doel.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles ging netjes en soepel, zoals t hoort.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring gehad met dit bedrijf. Goede instructeur en prima ondersteuning en informatie!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Ze hebben gedult en het is altijd gezellig!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel slecht de site laat andere prijzen zien dan dat ze rekenen en ze geven iemand met een goede eerste proefles veels teveel lessen.\r\nToen Ik ze hierop aansprak gaven ze antwoord dat ze het jammer vonden en ben uiteindelijk geblokkeerd door hun WhatsApp nummer.

Beste Tim, Goed dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en dat de lucht is geklaard. Het advies dat je van mijn collega in de auto hebt gekregen is niet wat je er van verwacht had. We bieden een rijles van 50 minuten aan voor 34,75 en adviseren je in blokuren te rijden. Een blokuur is 2 lessen achter elkaar. Je haalt op deze manier sneller je rijbewijs met minder lessen. Dit is wat we je adviseerde, maar jij bepaalt zelf of je dit ook wilt. En dit maakt de prijs per rijles niet anders dan zoals die op de website staat. In de proefrijles heb je laten zien dat je het als beginner beter doet dan de gemiddelde leerling en dan vergeleken met de cijfers van het CBR. Ook ons advies is dat je minder lesuren nodig hebt. Je verwachting was echter dat je véél minder rijlessen nodig zou hebben. Hoewel nu alles duidelijk voor je is, hanteren we een simpele regel, niet goed, geld terug. Daarom krijg jij je 40 euro van je proefrijles gewoon van ons terug. Tot slot vinden we het natuurlijk jammer dat we niet aan je verwachting voldeden, maar mocht je alsnog bedenken, helpen we je natuurlijk alsnog graag met je rijbewijs. Met vriendelijke groet, Rinus PS. We hebben je niet geblokkeerd op Whatsapp, je kan ons nog steeds ook daar bereiken.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring qua communicatie en qua rijlessen.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlot gestart, ik heb een pakket gekozen in 1 keer betaalt. Uiteindelijk 1 les bijgekocht. Verder de opdrachten van de rij instructeur opgevolgd die super heeft lesgegeven.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wil rijless bedanken voor de goeie service en ik wil vooral farid bedanken mijn rijinstructeur. Farid was altijd duidelijk er was nooit een probleem ook toen ik een tijdje heel druk had kon ik ook savonds gewoon nog lessen. Het was altijd erg gezellig met hem in de auto maar nu heb ik me rijbewijs dus zeg ik graag gedag en bedankt voor alles

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm fijne tijd gehad bij rijless

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al de afspraken zoals besproken zijn nagekomen en het was prettig om eerst een intake rijles te hebben gehad, waarna ik een uiterst fijne en deskundige rij instructeur kreeg.\r\nDank zij deze aanpak en mijn geweldige rij instructeur ben ik in 1x geslaagd. Fantastisch en bedankt hiervoor

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf! in een keer geslaagd