Zeer goed!

Ik ben zeer goed geholpen

Uitstekende rijschool met goede service.

Leuke rijlessen gehad en veel geleerd op een prettige manier.

Beste Walther, Gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs!! Dank je wel voor het delen van je ervaring met RijLESS.nl We wensen je alvast heel veel plezier en veel veilige kilometers Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice RijLESS.nl

website verwijdert de slechte reacties

instructeur was onbeleefd en kortaf toen ik dat aan de klantenservice liet weten kreeg van hun via watsaap gewoon een duim omhoog. ik vond dat ze niet goed met hun klanten omgingen en bij hun website verwijderen ze de slechte reacties. ik vind het echt oneerlijk.

Vervelend dat het anders gelopen is dan wat u had gewenst. Helaas is er misverstand ontstaan in de communicatie. De proefrijles kon niet doorgaan doordat uw dochter niet bij een mannelijke instructeur mocht rijden. Dit kan en mag natuurlijk. Alleen is dit niet goed doorgekomen. Als we dit op voorhand hadden geweten hadden we hier uiteraard rekening mee gehouden. In de avond heeft u contact opgenomen met de desbetreffende instructeur dat het toch wel kon. Dit kwam roostertechnisch op deze korte termijn echter niet uit. De volgende dag hebben we gebeld om als nog te kijken voor een afspraak. Daar wou u echter niet op ingaan. We wensen jullie in ieder geval heel veel succes met het halen van het rijbewijs.

Ik ging met vol vertrouwen het examen in!!!

Mijn instructeur was Arun. Hij heeft mij ontzettend goed klaar gestoomd voor het examen. We hebben samen gewerkt aan overzicht creëeren op de weg. Hij benoemde elk verbeterpuntje, zodat we daadwerkelijk vooruit gingen! Binnen no-time kwam het examen eraan en heb ik het in één keer gehaald!

Aardig en geeft goede uitleg

Rustig en kalm, geeft veel mogelijkheden om vragen te stellen

Erg prettig!

Ik vond het een fijne rijles, aangezien er veel positieve feedback werd gegeven, maar ook veel tips werden gegeven. Hierdoor houd je motivatie om het beter te doen.

Erg fijne rijles

De instructeur stelde me erg op mijn gemak. Fijne eerste proefles gehad!

Goede rij instructeurs maar de klantenservice heeft hulp nodig.

Het duurde 2 maanden voor ik mijn geld enigzins terug krijgen en zelfs daarna werdt het verlengd? beetje jammer dat wanneer iets beloofd wordt het alsnog niet gebeurt...

Beste Hicham, Je mag en kan bij ons heel eenvoudig annuleren en je betaald dan alleen voor de afgenomen diensten. Heb je voor meer betaald, dan krijg je het geld van ons teruggestort zonder verdere annuleringskosten. Jouw restitutie is met een paar dagen vertraagd en dit is veroorzaakt door de feestdagen van de afgelopen week, dagen waar geen bankverkeer mogelijk is. Het bedrag komt je kant op. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice RijLESS.nl

Erg enthousiaste rij instructeur

Erg leuke rij instructeur en erg goed ! Een proefrijles is al heel leuk

Goede voorproef van de komende lessen

Leerzaam, gezellig, je mag alles vragen.

Aardig en na eerste les al aardig was geleerd

Mijn ervaring met rijless.nl iz goed. Er word snel gereageerd en zijn heel klantvriendelijk.

Goede uitleg, en voor een eerste keer autorijden voelde ik mezelf op mijn gemak.

Prettig

Goede begeleiding en fijne instructeurs

Ik ben tevreden met mijn gemotiveerde instructeur Farid

Ik ben onwijs blij en dankbaar dat ik zo een goede rijinstructeur als Farid ontmoet. Erg vriendelijke instructeur, hij is geduldig blijft rustig en legt alles duidelijk uit. Hartelijk bedankt en veel success met komende studenten )

Goede inschatting voor het benodigde lespakket en een goede instructrice

Goed geregeld en prettige lessfeer

Heel veilig en ondersteunend

Het was heel leuk om met Ali te rijden. Hij zegt alles goed vantevoren, blijft rustig and helpt relexer te voelen.

Ik ben super tevreden over Rijless en Yasin, mijn instructeur!

Ik ben echt super tevreden! Na mijn proefles kon ik meteen beginnen met rijlessen. Ik kon lekker vaak rijden (2 tot 3 keer per week) en ik vond de blokuren ook erg fijn. Mijn rij-instructeur, Yasin, was super! Hij nam echt de tijd om dingen uit te leggen en om te oefenen met dingen die ik lastig vond. En nu binnen 3 maanden in 1 keer gelaagd!

Goede ervaring, duidelijke uitleg en goede hulp.

Ik kan goed terugkijken op mijn eerste rijles, ik werdt goed geholpen en kreeg al snel het vertrouwen.

Heel klantvriendelijk

Via de website is het heel gemakkelijk om een eerste proefrit in te plannen en als je daarna besluit om met Rijless verder te gaan krijg je al snel te horen wie je rijinstructeur wordt. Als je vragen hebt over iets wordt er altijd wel snel op geantwoord! Tijdens de rijlessen word je goed voorbereid op wat je kan verwachten tijdens het echte examen.

Mijn instructeur heeft mij ontzettend goed geholpen. Hij was heel flexiebiel ik kon 7 dagen in de week lessen. En dan ook nog in een keer geslaagd doordat hij zo goed les gaf!

Beste Jaidy, Dank je wel voor het delen van je ervaring en natuurlijk ook namens ons nogmaals gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs. We wensen je heel veel plezier met je rijbewijs en veel veilige kilometers namens je instructeur en het hele team van RijLESS.nl Met vriendelijke groet, Joost Klantenservice RijLESS.nl

prettige ervaring erg duidelijk. goede proefles

De rijinstructeur was beleefd en vriendelijk en ik kreeg duidelijke uitleg en wist waar ik aan toe was.

Beste Djavan, Dank je wel! Mijn collega vond het ook een goede les en we wensen je alvast veel succes met de rijlessen. Met vriendelijke groet, Bert Klantenservice RijLESS.nl

Het was een goede kennismaking met het rijden in het verkeer.

Voor de eerste keer achter het stuur werd de les goed opgebouwd aan de hand van mijn kunnen.

Echt waardeloos rijschool! Lees mijn uitgebreid uitleg en je zult zien!

In het begin heb ik met ze afgesproken dat ik ze gaan machtigen voor de pakket kost af te schrijven van mijn rekening en ik ze machtigen via CBR voor een examen in plannen want ik wil graag z.s.m. mijn rijbewijs halen. Ze beloofde toen zodra ze de geld hebben afgeschreven gaan ze meteen een examen voor me inplannen. Na een paar dagen zag ik dat ze de geld heb afgeschreven maar ik heb niks gehoord over mijn examen inplannen, dus ik bel ze op om te vragen. En daar komt mijn eerste slecht ervaring. Die telefonist luisterde totaal niet naar wat ik zei, hij wil alleen maar zeggen dat ik niet op tijd de rijschool heb gemachtigd bij de CBR en dat ze daarom geen examen kan inplannen voor me, ik zei dat ik dat al dagen lang heb gedaan maar hij blijft herhalen dat het dagen kan duren voor dat die machtiging in orde komt en dat ik maar moeten gaan wachten, hij was super ongeduldige, de enige boodschap die hij wil zeggen is hang maar op en ga maar wachten. Maar ik weet zeker dat het niet aan de machtiging ligt dus ik bleef aan de lijn met him discussiëren en uiteindelijke hebben ze even in de systeem gecheckt en blijkt dat ze een fout hebben gemaakt met mijn roepnaam en mijn voornaam, ze hebben dus de machtiging al binnen onder mijn voornaam en die herken ze blijkbaar niet, dus hebben ze er niks gedaan. Maar ze hebben wel mijn les geld afgeschreven onder mijn VOORNAAM. dus ze weten dondersgoed wat mijn voornaam is want zo hebben ze geld er afgeschreven, maar als het komt over examen inplannen voor me, weten ze opeens niet meer wat mijn voornaam is. En als ik niet had blijven discussiëren op de telefoon komen ze er dus ook nooit achter en gaan ze dus ook nooit mijn examen inplannen. Meer voorbeelden past hier niet meer, je kan het ook lezen op trustpilot, daar mag ik meer type.

Je klacht is bij onze klantenservice bekend en het spijt ons zeer dat je het zo hebt ervaren, want dat is zeker niet onze bedoeling. Om een rijexamen te reserveren hebben we je toestemming nodig. Die geef je de rijschool door in te loggen op de website van het CBR. Het misverstand is ontstaan omdat je voornaam niet hetzelfde is als je roepnaam en we een voorletter hadden die ook weer anders was. Deze samenloop van omstandigheden zorgde voor verwarring en dat is jammer. Je zit bij ons niet vast aan pakket Als na de proefrijles blijkt dat je minder lessen nodig hebt, dan passen we dat aan. Je rijdt en betaalt alleen de lessen die je nodig hebt, geen les meer. Het aanpassen van het aantal rijlessen, is geen enkel probleem en gaat in overleg met je instructeur. Maar ga je tegen het advies van je instructeur in, zoals jij hebt gedaan, vervalt het recht op gratis herexamens. Ondanks dat je tegen ons advies bent in gegaan, zijn we je toch tegemoet gekomen en hebben je bij uitzondering gebruik laten maken van de gratis herexamens. Met als voorwaarde dat je nu wel je rijlessen zou rijden. Maar ook voor je herexamen rijd je weer niet de lessen die je nodig hebt. Je had een advies van 35 uur en hebt bij elkaar minder dan 25 uur gelest en dat is inclusief de lesuren voor je herexamen. Van Amsterdam verhuisde je naar Nijmegen en we geven ook in Nijmegen rijles, maar mijn collega adviseerde je om niet voor je herexamen over te stappen naar een voor jou onbekende stad, met een nieuwe instructeur en een nieuwe leswagen. Je wilde daarnaast ook niet lessen, dat vond je zonde, dus om je de beste kans van slagen te geven hebben we je geadviseerd om het dan in Amsterdam af te ronden. Tot op het einde negeerde je ons advies en ook voor je herexamen ben je niet gaan lessen en zakte je wederom. Na dit examen hebben we toen besloten dat we zo niet verder kunnen gaan en zijn we over gegaan tot het annuleren van je rijopleiding. We hebben de stand van zaken opgemaakt en de niet gereden lessen binnen 8 weken aan je teruggestort. We vinden het heel vervelend dat het je zo is tegengevallen, maar in dit geval is het gewoon verstandig om verder te kijken naar een rijschool die beter bij je past. Met vriendelijke groet, Rinus Klantenservice RijLESS.nl

instructeur was heel duidelijk en geduldig. Herkend gelijk wat een leerling nodig heeft.

Duidelijk en flexibel

Ik heb lessen bij rijless erg prettig ervaren. In mijn geval had ik niet veel tijd om mijn rijbewijs te halen, de instructeur was erg flexibel met lestijden. Ook de manier van lesgeven vond ik erg prettig, en dat alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik in 1x binnen 2 maanden geslaagd ben!