Uitstekend afgeleverd en heel blij met alle service!

Top service en zeer vriendelijk zowel Willem alsook Paul.

Renault scenic gekocht bij Paul, Raambediening bestuurderszijde functioneerde niet na 2 dagen. Was geen enkel probleem en werd meteen gemaakt een week later functioneerde de aanjager /kachel niet meer, nieuwe onderdelen besteld en erin gezet tegen een zeer kleine vergoeding. Terwijl het toch 2 dagen werk was, complete dashboard moest eruit. Zoals gezegd een super service! Will.

11-09-2021 een daihatsu cuore bj 2003 39NFVD gekocht voor mijn dochter

van de week motor compleet vast gelopen geen olie meer terwijl er vorige maand nog gecontroleerd en bij gevuld was echt jammer mijn dochter is er helemaal kapot van. ik weet dat het inmiddels 5 maanden geleden is geweest dat de auto is aangeschaft maar blijft toch jammer ze hadden wel nog een aandrijf as vervangen toen we hem kochten maar auto had toch een abnormaal hoog olieverbruik auto koste toch 1250 euro en had pas volgens de teller 140000 km gereden gewoon pech met haar eerste auto

top

zo'n service krijg je nergens meer, gewoon geweldig.

Super service!

Goeie services

Ik ben heel tevreden hele goeie services en fijne auto's.

Goed geholpen niks is een probleem vriendelijke uitleg

Goede service. Staan meteen voor je klaar

Gisteren een auto gekocht. Blijkbaar was er onderweg wat kapot gegaan. Ik kon meteen de dag erna terecht en het werd gratis gemaakt. Goede service

Wat een geweldige service

Een hele fijne kerel die paul met een woord een geweldige zakenman

Geweldige service

Ik had een Ford Mondeo gekocht maar na een paar dagen begon de auto te roken Paul keek het naar wat bleek aircopomp kapot en drukrol Paul zei jij de materialen ik de werkuren helaas was te auto te duur om te maken daarom heeft hij hem ingeruild voor een andere auto auto allerts is zeker een aanrader voor een leuke auto Gr wim

Eerlijke en deskundige behandeling.

Deze zomer een auto gekocht via auto Allerts. Goede service, deskundig en zeer tevreden over de auto die we aangeschaft hebben.

Auto gekocht met een paar kleine gebreken

Ik had een Kia Ceed gekocht die recent een grote reparatie hweft gehad. Na 30 km te hebben gereden ging een geel motorlampje branden en er was een porbleempje met de achterklep. Dus nog een keer terug gegaan en werd ter plaatsen in een uur kosteloos opgelost. Prima zaak.

Top.

Goed bedrijf,geen poespas,vriendelijk,en eerlijk.

Top service, vriendelijke en behulpzame eigenaar

Onlangs de 4e (nu duurdere) auto gekocht bij auto Allerts. Top service bij dit bedrijf. Je kunt bij elke kleinigheid en ook grotere zaken altijd terugkomen en het wordt steeds naar tevredenheid voor de klant opgelost.

Super goed service

Deze week weer eens een andere auto gekocht bij Auto Allerts. Echt een fijn bedrijf, goede service en een vriendelijke eigenaar. Als je toe ben t aan een andere auto, zou ik zeker eens kangs gaan. TOP.

Super goede service en ook snel.

Wij hebben onlangs een auto gekocht, maar kwamen er na een paar uur achter dat er wat roestplekjes aan de deur zaten. Dit was een veel voorkomend probleem. We zijn de dag erna meteen langs gegaan en de eigenaar van de zaak ging dit dan ook meteen oplossen. Dit viel niet onder de garantie dus hij betaalde zelf voor het herstel van de roestplek. We zijn zeer tevreden over deze oplossing en vooral ook de vriendelijke afhandeling.

gewoon heel goed

Kia Rio gekocht Op de snelweg rammelde hij erg in het stuur, Terug naar Paul en werd gelijk opgelost, 2 nieuwe bandjes en uitbalanceren en dat voor de prijs van €0 Dat is pas service

Superrr

Wat een superaardige man en ja ga zeker vogende keer kijken.voor een.auto bij jullie topppp

superservice!

We hebben onlangs bij Allerts een Chevrolet Matiz gekocht. Voor een zeer schappelijke prijs. Mijn man en ik vonden alleen jammer dat er geen trekhaak onder zat. Hij maakte een superdeal dat hij de trekhaak eronder zou maken met nieuwe bedrading als we zelf een trekhaak zouden zoeken. Dat heeft hij volgens afspraak gedaan en bovendien een lamp vervangen, die het nog deed toen we de auto kochten. Daar wilde hij niets voor hebben. Hij heeft de auto zelfs voor ons naar Ikea gereden om ons daar af te halen. Geheel zonder tegenstribbelen en alsof het vanzelfsprekend was. Heel aardige man die we vol vertrouwen aan bevelen.

super

Mijn eerste auto, een suzuki alto 2010 gekocht, super auto en voor een hele nette prijs. En zoals mijn vader altijd zegt over Auto Allerts een super service !! Ben er super blij mee

Goede severs

Je word goed geholpen zelfs als je geen gratie heb en als iets niet goed is word het op de juiste manier verholpen word niet mogelijk gedaan Gr jack diana

Zeer goede service. 3e auto bij Paul Allerts gekocht. De eerste 2 nooit problemen mee gehad. De 3e bleek na aankoop de versnellingsbak kapot. Deze is kostenloos door auto Allerts vervangen. Paul belde zelfs met het advies de koppeling ook te vernieuwen omdat de versnellingsbak er toch uit lag. Voor de koppeling alleen de materiaalkosten betaald. Dikke pluim voor de top service.

Top service!

2-hands auto gekocht, bleek na 1 dag rijden motor technisch niet in orde Contact gehad auto werd opnieuw een hele dag in reparatie genomen Helaas werd het mankement hiermee nog niet verholpen opnieuw gebeld met Paul en er werd me toegezegd dat ik kosteloos de auto opnieuw mocht inruilen. top service bedankt hiervoor !!!!