Superrr

Wat een superaardige man en ja ga zeker vogende keer kijken.voor een.auto bij jullie topppp

superservice!

We hebben onlangs bij Allerts een Chevrolet Matiz gekocht. Voor een zeer schappelijke prijs. Mijn man en ik vonden alleen jammer dat er geen trekhaak onder zat. Hij maakte een superdeal dat hij de trekhaak eronder zou maken met nieuwe bedrading als we zelf een trekhaak zouden zoeken. Dat heeft hij volgens afspraak gedaan en bovendien een lamp vervangen, die het nog deed toen we de auto kochten. Daar wilde hij niets voor hebben. Hij heeft de auto zelfs voor ons naar Ikea gereden om ons daar af te halen. Geheel zonder tegenstribbelen en alsof het vanzelfsprekend was. Heel aardige man die we vol vertrouwen aan bevelen.

super

Mijn eerste auto, een suzuki alto 2010 gekocht, super auto en voor een hele nette prijs. En zoals mijn vader altijd zegt over Auto Allerts een super service !! Ben er super blij mee

Goede severs

Je word goed geholpen zelfs als je geen gratie heb en als iets niet goed is word het op de juiste manier verholpen word niet mogelijk gedaan Gr jack diana

Zeer goede service. 3e auto bij Paul Allerts gekocht. De eerste 2 nooit problemen mee gehad. De 3e bleek na aankoop de versnellingsbak kapot. Deze is kostenloos door auto Allerts vervangen. Paul belde zelfs met het advies de koppeling ook te vernieuwen omdat de versnellingsbak er toch uit lag. Voor de koppeling alleen de materiaalkosten betaald. Dikke pluim voor de top service.

Top service!

2-hands auto gekocht, bleek na 1 dag rijden motor technisch niet in orde Contact gehad auto werd opnieuw een hele dag in reparatie genomen Helaas werd het mankement hiermee nog niet verholpen opnieuw gebeld met Paul en er werd me toegezegd dat ik kosteloos de auto opnieuw mocht inruilen. top service bedankt hiervoor !!!!

ik heb betere ervaring. ik rij al mijn 4 auto van allers en heb al 2 keer meegemaak dat mijn auto niet door de apk kwam en ik van allers 350 euro inruil kreeg. Vorige maand startte clio niet en monteur van allers gekomen en andere accu gratis erin gezet. Ik blijf hier voorlopig klant.

AUDREY, als u gewoon was langs gekomen met U auto, hadden we dit kunnen rechzetten door U auto voor een veel hoger bedrag dan U nu van de sloop heeft gekregen. U bericht is nooit ontvangen, een belletje was persoonlijker geweest en dat had u toch enkele honderden euro\'s bespaard..als een auto slecht blijkt naar 9 maanden dan ruilen wij hem gewoon weer in, voor een hoger bedrag dan de sloop geeft en veel van onze klanten waardeerd dit dan doordat re reletief goedkoop weer kunnen rijden..als de auto bij aankoop al problemen had dan verkopen wij hem niet aan particulieren maar gaat de auto naar export. Audrey jammer dat jezelf te kort deed op deze manier..Paul Allerts

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vorig jaar Mei een gebruikte auto gekocht, maar na 7 maanden kan ie al naar de sloop. Het probleem van de auto Moet al bekend zijn geweest bij Allerts volgende onze monteur maar helaas werd bij de verkoop niks gemeld. Ik heb Allerts een bericht gestuurd maar ze vinden het niet nodig om terug te reageren ........ de centen zijn toch al binnen dus waarom nog klantgericht zijn?!

Zo\'n goede service kom je zelden meer tegen. Gewoon super

suzuki swift automaat gekocht van 1995. uitlaat en radiator bleek na een week kapot. geen probleem bij Paul, breng maar wordt gemaakt kostenloos. dat noem ik pas service die je nergens anders vind.

Na enkele maanden ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn auto. Voor een vla heeft Paul een nieuwe thermostaat geplaatst. Super serves en eerlijke man.volgende keer weer bij Paul een 2de handsje

Goede hulpvaardigheid en er wordt goede na-service geboden. Alleen moet je cash betalen.

Mijn auto sputtert langs de opel dealer geweest, koste 80 voor uit te lezen en dan hadden ze het probleem nog niet verholpen.dus toch maar ff langs allers gegaan en hun mijn auto laten uitlezen gratis. Lampje uit en sputteren weg. Wat een geweldige service na 1 jaar..ank jullie

Top service en zeer betrouwbaar

ik bekeek de site van Allerts auto zo juist. we zijn opzoek naar wat groters met trekhaak. wij gaan nu onze 5 auto hier kopen en altijd netjes behandeld en de problemen die er waren zeer correct opgelost door paul zelf of zijn monteur. prijs inruil altijd okay..dus voor ons koop hier. Inge & Ruud

Corina banden beurt en distributie riem zijn kosten die U maakt door te rijden. Wat U vergeet te vertellen dat ik U 8 maanden na aankoop nog de Airco repareer, 3 maanden na aankoop een reparatie van 500 euro gratis repareer..waarom bent U toen niet naar U eigen garage gegaan..juist omdat u bij auto allerts niet hoefde te betalen. en dat terwijl u in december 2017 tekende voor een auto zonder garantie, dan hebben wij u toch heel netjes behandeld. Daarom vind ik deze negatieve reactie op internet niet geheel netjes en onterecht

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik koop er geen auto meer. Toen we er in december 2017 een auto kochten werd er gezegd dat eventuele reparaties tegen kostprijs uitgevoerd zouden worden. Loze woorden; bij hem zou de betreffende reparatie nog duurder zijn dan bij de garage waar we deze uiteindelijk hebben laten uitvoeren ! We hebben inmiddels al voor 750 euro aan reparaties betaald voor een auto die \"in orde\" zou zijn. Je wordt altijd gehaast te woord gestaan en krijgt niet echt het gevoel als klant gewaardeerd, maar eerder afgewimpeld te worden.

• Deskundigheid N.v.t.

opel agila aangeschaft begin mei. ik had een geluid erin, aandrijfas had speling. nu gemaakt voor een fles wijn..volgende weer hier gr Susan

Goede service nadat er een klein probleem was ontdekt is dit direct verholpen

Bij aankoop van een auto, super service. Er moeten de nodige onderdelen vervangen worden, dit is allen netjes vervangen + extra onderdelen die aan vervanging toe waren werden vervangen. Kort om zeer te vrede klant !?

weer een auto van Paul Allerts, goede inruil en super service. dankjewel en zeker weer tot ziens.

motermanagment lamp aan, laten uitlezen, toen gelijk weer lampje branden. Labda sonde vernieuwt door auto allerts. Aanrader ik had de auto van mijn laatste spaarcentjes en goede service na 9 weken rijde.

super bedrijf, al zo vaak zo goed geholpen. en afspraak IS afspraak. ook nu weer met mijn nieuwe nissan micra super geholpen