voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima rijschool, ik ben hier in 1 keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs. Alleen erg jammer dat de instructeur totaal niet met mensen overweg kan, dit heeft er wel voor gezorgd dat het twee erg vermoeiende lesdagen waren. Ook meerdere collega\'s van mijn vonden het een erg lastige man om rijles van te krijgen. Verder heb ik op jullie als rijschool niks op te merken.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb leuke rijlesje gehad en heb veel opgestoken. Als je een foutje maakte, was dit niet erg en was het gewoon een punt om van te leren. Dit stelde heel erg gerust en maakte het rijden veel leuker.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne rijschool. Duidelijke communicatie over prijs en plan van aanpak. Enthousiaste instructeurs. Heb hier nu meerdere rijbewijzen behaald. Daarnaast staan er nog meer opleidingen voor de toekomst gepland.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Very good experience at the driving school de Weerd, the communication was efficient and clear. Friendly and experienced instructor with a good level of English. Good planning for the lessons and exams. I would definitely recommend for those non-Dutch speaking like me who need to learn driving.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De keuze voor Rijschool de Weerd is zeer goed bevallen en in het bijzonder de toegewezen instructeur Ad heeft mij er op een zeer professionele en plezierige manier doorheen geholpen.\r\nZeer negatieve ervaring gehad bij een andere rijschool en dit had het plezier in auto rijden volledig weggehaald.\r\nMet de uitstekende begeleiding (in het Engels) met Ad ben ik auto rijden weer als leuk gaan ervaren.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf behalen rijbewijs personenauto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind het een goed bedrijf. Als er wat onduidelijk is leggen zij dit uit of regelen dingen zo dat het voor jou het beste / fijnste is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke en hulpvaardige bezetting kantoor en instructeurs (Dennis en Gert). Door hen heb ik in 2 maanden mijn rijbewijs A kunnen halen. Enige minpuntje wat mij betreft is dat ik het gevoel had dat ik door mijn lengte maar net op de grootste motor paste. Vandaar lesvoertuig een 7

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen en uitleg en vriendelijke instructeurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met rijschool de Weerd zijn ronduit positief. Het contact via de telefoon verliep soepel en vriendelijk en bovendien konden zij mij op zeer korte termijn een BE-examen aanbieden. Mijn rij-instructeur Adriaan verstaat de kunst om niet alles bij voorbaat te corrigeren, voor te zeggen. Zo leer je van je (inschattings)fouten en wordt het rijden met een aanhanger iets wat je jezelf eigen maakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaring! Lessen gingen lekker vlot en we hebben snel af mogen rijden. Top!