Super rijopleiding

Les gehad van Alex Heel duidelijk en hij gaf heel goed les Ik was al 2 keer gezakt bij een andere rijschool en nu heel makkelijk geslaagd Bedankt Alex

Uitstekend, gezellig, proffesioneel

Motorrijbewijs gehaald bij de Weerd, Eerst AVB bij Gert Daarna AVD bij Alex. 2 mannen die weten wat ze doen, waarmee je een grapje kan maken maar wel simpel , duidelijk en serieus les geven. Mocht iemand de vraag hebben of dit een goede rijschool is? Zeker, ik zou jullie aanraden.

Goede ervaring met rijschool De Weerd

Ik heb les gehad van Alex en dit waren goede en leerzame lessen!

Goede rijlessen

Fijne leerzame lessen, met een goede en positieve sfeer. Mijn rijinstructeur was Alex. Hij geeft goede aanwijzingen en uitleg en we hadden ook altijd leuke gesprekken.

Fijne rijles

Ik vond het erg fijne rijles en fijne sfeer. Ik voelde me op mijn gemak en vond dat de aanwijzingen altijd goed waren. Ook werd alles goed uitgelegd en ik heb nu dankzij de goeie rijles mijn rijbewijs kunnen halen.

Goede lessen gehad! (Alleen erg veel)

Ik heb een goede ervaring gehad met De Weerd. Ik begon met lessen bij Alex, toen even met Gerard en toen bij Ellen. Alle 3 heel goed en gezellig! Bij de 5e keer examen eindelijk geslaagd!

Top ervaren

Het waren goeie lessen en de uitleg die werd gegeven sloot goed bij mijn leerwijze aan. Ook goeie tips die me hielpen.

Goede ervaring en gezellig

Altijd goede gesprekken gehad en ook een goede, duidelijke uitleg. Eigenlijk nooit problemen gehad. Ik heb les gehad van Alex en van Fiep

Goede lessen, in 1x geslaagd.

Mijn rijinstructeur was Alex. Hij is rustig, geeft goede uitleg en aanwijzingen. Tijdens de lessen was de sfeer altijd positief. Ik zou Alex zeker aanbevelen.

Goed!

Tijdens mij rijlessen heb ik goed uitleg gekregen van mijn rijinstructeurs alex en fiep. Alex gaf goede uitleg hoe de auto in elkaar zat en hoe ik daar mee om moest gaan! Fiep die gaf mij goede uitdagingen, leuke/nieuwe/leerzame routes en zorgde ervoor dat me stres voor het afrijden minder werd! Beide rijinstructeurs maakte van elke rijles een gezellige 100 minuten!