Fijne hulp op weg naar het rijbewijs

Alex en Gerard waren mijn rijinstructeurs en waren beide rustig, duidelijk en eerlijk. Ik kreeg duidelijke aanwijzingen en verbeterpunten, zodoende heb ik met hun hulp het rijbewijs gehaald. Kritiekpuntje op de rijschool is het niet leveren van de DVI-VR bril. Er zou een slechte communicatie zijn waardoor dit niet mogelijk was.

Duidelijk

Alex ( instructeur ) was duidelijk en altijd vrolijk, hierdoor geeft het je een goed gevoel dat als je iets fout doet geen boze of geeriteerde reacties kreeg. Alex was ook heel duidelijk altijd en legt alles perfect uit, als je iets niet weet kan je het gerust nog 5 keer vragen.

Duidelijk en gezellige instructeurs

Mijn rij instructeurs ( Fiep en Alex) keken goed naar wie ik ben als persoon en door dat je een goede klik hebt is lessen ook leuker en leer je er veel van!

Vriendelijke instructeurs, prima lessen

....

Goede leerschool

Ik heb een fijne ervaring gehad met rijschool de Weerd. Goede communicatie en aardige mensen.

een fijne rijschool

De weerd is een fijne rijschool, ik keek uit naar elke rijles en leerde elke keer wat nieuws.

Goede rijschool met fijne insteucteurs

Ik heb de theorie lessen bij Ellen gevolgd, zeker een aanrader! De lessen zijn heel interactief en je leert er veel, theorie heb ik dan ook in 1 keer gehaald. Praktijk heb ik van Gerard en Alex gehad, beiden waren ook goed en hebben goed les gegeven

Fijne rijlessen

Ik ben begonnen bij Fiep en heb heel veel ervaring opgedaan en dit ware supergezellige lessen. Bij Alex heb ik ook een aantal lessen gehad op de donderdag en van hem heb ik ook weer meer geleerd. Al met al, een fijne tijd gehad, dankjulliewel

Les ven ellen gehad wat een top vrouw en wat kan ze goed les geven

Fijne lessen met goede uitleg!

Ik heb bij Fiep gereden, hele fijne lessen gehad en geleerd hoe ik de auto onder controle hou. Daarna heb ik ook bij Alex lessen gehad en ook nieuwe dingen geleerd.

In een keer gehaald!

Door zowel de theorie- als praktijklessen van Ellen Dros heb ik het autorijden goed onder de knie gekregen en ben ik in een keer geslaagd voor beide examens. Tijdens het rijden feedback die rechtdoorzee is waar je echt iets mee kan, terwijl het daarnaast ook nog gezellig is! Een topervaring.

Duidelijke uitleg en een fijne sfeer.

Tijdens de lessen heb ik mij prettig gevoeld in de auto. De uitleg was duidelijk en er was een fijne sfeer tijdens alle lessen.

Fijne ervaring

Ik heb meerdere instructeurs gehad, maar Ik had over het algemeen les van Alex. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Ik kan zeggen dat ik het aan hem te danken heb dat ik in een keer ben geslaagd. Hij gaf erg fijne instructies en we hadden het ook nog gezellig, een aanrader voor anderen.

Fijne begeleiding, en altijd gezellig!

Altijd hele fijn lessen gehad en veel geleerd, ook was het altijd gezellig tijdens het rijden.

Gezellige rijlessen

Nadat ik was verhuist ben ik naar een andere rijschool gegaan waar verder ging met lessen. Ik kreeg les van Alex Scheltens en hij heeft mij veel nieuwe goeie trucjes geleerd die ik nog niet kende van de andere rijschool. Hiernaast was het altijd enorm gezellig in de auto en voelde ik me altijd op mijn gemak. Ook heb ik af en toe les gehad met gerard die mij goed gerust stelden voor het examen.

Veel persoonlijke aandacht

Ik vond het eng om te beginnen met rijden, maar gelukkig vingen de leraren mij goed op. Ook de theorieles van Ellen in Epe zou ik aanbevelen. Uiteindelijk heb ik afgereden bij Alex Scheltens, die voor mijn leerproces een goede match was.

Top lessen gehad!!!!

Dankzij Alex mijn rij examen in 1 keer gehaald! Ik mocht naast mijn rijlessen ook gebruik maken van de VR bril hierdoor heb ik voor mijn gevoel nog beter kunnen presteren tijdens mijn examen, door de bril merk ik nog steeds dat ik in de auto meer kijk naar bijzondere dingen die op de weg gebeuren. Er was goed contact met de rijschool en ze waren goed te bereiken. De lessen waren top en konden makkelijk gepland worden. Heel erg bedankt voor alles Rijschool De Weerd, Alex en DRI-VR !!!

Goede lessen duidelijk contact.

De rijschool houd duidelijk contact met je wat betreft afspraken en andere regeldingen. Goede lessen van een ervaren instructrice.

Ik heb heel veel geleerd vanaf de eerste les en ben in een keer geslaagd.

Prima rijschool met goede en gezellige instructeurs!

Dankzij Ellen heb ik mijn rijbewijs in één keer kunnen halen. Fijne planning en een goede voorbereiding op het examen! Bedankt.

Goede instructeurs en theorie cursussen!!

Ik heb voornamelijk rijles gehad van Gerard en Alex en het waren hele relaxte en gezellige instructeurs. Veel geleerd en in een keer geslaagd!

Top!!

Bedankt dankzij jullie ben ik de 2de keer geslaagd!!

Dankzij Alex in een keer geslaagd, bedankt voor de fijne lessen!

Top rijschool. Ik heb bij rijschool de Weerd mijn lessen voor de auto gehad. Alles was vanaf het begin al goed geregeld. Ik heb zelf Ellen als rij instructeur gehad en wat ben ik blij dat ik Ellen had. Alles was altijd duidelijk en ze gaf mij het vertrouwen dat ik nodig had. Super bedankt Ellen en rijschool de Weerd voor deze positieve ervaring :)

Heel prettig

Vrachtwagen lessen gehad van Jolanda. Veel uitleg, gezien worden in je persoonlijkheid en dat toepassen in de lestechniek. Vakwerk. Lesgeven is een vak apart en Jolanda weet hoe ze je moet helpen om je doel te bereiken. Zeer tevreden.