Prima rijschool

Erg fijne rijschool. Altijd goed overleg mogelijk. Fijne les van Reza. Goede telefonische ondersteuning van Louis en zijn vrouw. Top rijschool

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ongedwongen, deskundig en accuraat..

Een prettige rijschool met deskundig personeel, goed materiaal en pal naast het CBR. Deze rijschool moet je hebben..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles prima geregeld. Je kunt altijd bellen en helpen goed mee met een probleem bv verschuiven van een examen.

Heel goed

Albert heeft mij rijles gegeven en ben in 1x geslaagd. Heb zijn rijlessen als zeer prettig ervaren.

Top rij-instructeur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg aardige begeleiding, wachttijd was wel erg lang.

Hele leerzame middag gehad met aardig personeel, ik werd ook snel geholpen en alles is vlekkeloos gegaan. De wachttijden zijn wel erg lang en ik snap dat ezendam zelf daar niks aan kan doen maar het is wel vervelend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik werd goed geholpen Er is duidelijke uitleg Examen verliep erg duidelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool met vriendelijke mensen en genoeg persoonlijke aandacht

Vorige week in één keer m'n rijbewijs gehaald. De rijlessen waren altijd erg goed, nieuwe onderdelen werden op gepast tempo geïntroduceerd. Zo zat ik eigenlijk altijd wel comfortabel achter het stuur, en was er genoeg voortgang. Edwin, bedankt voor alle lessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede rijschool, als zeer prettig ervaren en kundige rijinstructeur.

Ik heb de rijlessen als zeer leerzaam, prettig en nuttig ervaren. Ook heeft de rij instructeur tijdens de intake het aantal benodigde lessen goed weten in te schatten. De wijze waarop de theorielessen worden aangeboden heb ik ook als zeer prettig ervaren. Dankzij mijn deelname aan de lessen en de goede en duidelijke uitleg van Louis Ezendam heb ik mijn theorie ook in 1x gehaald. Ik wil dan ook mijn rij instructeur, Edwin Westendorp, bedanken voor de super fijne lessen. Zijn betrokkenheid en duidelijke uitleg hebben eraan bijgedragen dat ik in 1x ben geslaagd voor mijn examen. Edwin nogmaals super bedankt, jij bent een top instructeur.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en leuke begeleiding gehad tijdens mijn rijlessen.

Altijd met plezier naar rijles gegaan en mede hierdoor in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen.

Heel fijn en gezellig

Leuke leerzame rijlessen en altijd gezellig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed geholpen met alles

Top!!

Superleuk!

Was een zware dag maar veel geleerd in 6 uurtjes! Geslaagd zonder problemen! Ezendam bedankt!!! Frank

• Deskundigheid/Vakmanschap

super fijne rijlessen gehad..voelde mij erg op mn gemak

super fijne rijlessen gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende instructeurs die op een plezierige en uitdagende manier les geven. Goede inschatting van het benodigde aantal lessen. Beide kinderen zijn in 1 keer geslaagd! Financiële administratie prima op orde. Een aantal uren nadat mijn dochter geslaagd was kreeg ik al een creditfactuur omdat niet alle ingekochte lessen nodig bleken te zijn. Dit was ook het geval bij mijn zoon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk en goed, en super meelevend

Vet goed man

Ik vond de service bij ezendam om aan te raden, ik heb een goede ervaring gehad in mijn rijlessen, mijn rijinstructeur Edwin weet waar hij het over heeft en was altijd fanatiek. :D dikke plus

super team

goede en deskundige mensen

Goede rij instructeur

Ik heb altijd een leuke en leerzame rijles gehad met Erwin als rij instructeur.

Hele prettige rijschool

Ik heb les gehad van Nick Smit, ik ben begonnen in januari 2020 en heb in november 2020 mijn rijbewijs gehaald. Ik heb altijd prettige rijlessen gehad bij Nick. Tijdens de lessen focust Nick zich niet alleen op het autorijden maar ook op de theorie om de situatie heen. Hierdoor is het verplaatsen in een situatie tijdens je theorie examen een stuk makkelijker.

Prima rijschool

Een prima rijschool die in oplossingen denkt. Tevens zeer aardige mensen

Snelle en goede service

De praktijk examen instructeur voor scooter was heel aardig en duidelijk in zijn instructies.

Duidelijke, gezellige instructeurs.

Afgelopen week voor mijn aanhanger rijbewijs gegaan & Ja hoor in één keer geslaagd. Mede door de prettige rij instructeurs Peter en Jonny. Twee verschillende types maar vullen elkaar op een super leuke manier aan! Hartstikke bedank! #leerzaam #gezellig #lachen #maatwerk #succes!

Goed uit gevoerd

Leuk contact

Na 18 lessen geslaagd en een top rijinstructeur

Erg goede rijinstructeur gehad. Edwin bedankt!!!