Erg goede lessen

lessen waren goed, leuke ervaring gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was goed geregeld en je kon altijd goed contact leggen

Ze hielpen goed en leverden goede service

Highly recommend!

I highly recommend this Driving Institute especially Leon who taught me well. Found some weaknesses and recommended tips. Bedankt and more power!

Op maat en snel

Via Ezendam mijn BE-rijbewijs mogen behalen. Eerlijke lessen waar goed gekeken wordt naar wat je nodig hebt. Ik ben op een rustige en duidelijke manier begeleid door Jonny.

Fijne ervaring

Mijn rij instructeur wist precies waar ik behoefte aan had en heeft mij goed begeleid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rijschool goed geholpen met overgang van rijscholen en heeft mij goed voorbereid op het herexamen

Ik vind Ezendam rijschool toppers

Rustige bekwame instructeur

Rustige bekwame instructeur, kritisch waar het moet met een positieve drive

• Service N.v.t.

Goede communicatie, goede leraar

Prettige rijschool. Ondanks Corona perikelen is het toch allemaal gelukt. Beveel de rijschool aan.

Geweldig.

Dag cursus E bij B gedaan. Goede begeleiding (Rob) met resultaat in 1 keer geslaagd. Les dag was heel leerzaam en heel losjes, niet het gevoel gehad van leerling en leraar. En de 1 op 1 begeleiding is mij persoonlijk goed bevallen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik heb een goede ervaring met Ezendam

Ik heb allemaal goede rijlessen had. Wanneer ik aan iets nieuws begon werd het goed uitgelegd. Ook vond ik het fijn dat alle rijlessen een week van te voren nog ingepland konden worden om mijn eigen rooster heen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke gerichte lessen om snel op slagingsniveau te komen

Je krijgt gewoon te leren wat je moet leren, hierdoor word je goed opgeleid om je examen te kunnen halen. Aanrader !

Super goede begeleiding

Ik heb een ontzettend goede ervaring met Ezendam, ik kwam van een andere rij school waarbij ik al heel wat lessen had gehad en steeds niet vooruit kwam. Bij Ezendam werd gelijk goed opgepakt waar ik wel de sturing en begeleiding in nodig had en ben hierdoor wel in korte tijd geslaagd voor mijn rijbewijs!

Fijne rijschool

Les op maat

Ezendam is laagdrempelig en geeft snel antwoord op vragen. Fijne begeleiding bij de theorielessen, geen vraag is te dom. Je weet wat je betaalt en er komen geen onverwachte extra kosten. Peter heeft na een aantal lessen de begeleiding overgenomen. Peter heeft mij zelfvertrouwen gegeven en nog meer geënthousiasmeerd voor het motorrijden. Hij is recht door zee, maar doet dit met een grapje en hij is erg betrouwbaar. Ik voelde mij altijd serieus genomen en ik heb het contact als gemoedelijk ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In maart gestart met de motor rijlessen. Vanwege lange wachtrijen in de examens zijn deze direct aangevraagd. Tussen mijn examens zat best veel tijd ze denken met je mee om de lessen tijdelijk te stoppen. Mochten er vragen zijn zijn ze telefonisch goed te bereiken. Peter heeft op de helft de motor rijlessen overgenomen. Hij pakt door wanneer het nodig is en wanneer het goed gaat maakt hij hier zeker gebruik van door middel van grapjes of spelletjes. Op de vraag hoeveel bomen een bos maakt blijft onbeantwoord. Peter is erg gemotiveerd in het geven van zijn lessen en is altijd op tijd mocht dit toch anders zijn neemt Peter contact met je op. Al met al een top tijd gehad! Veel geleerd en zeker een aanrader om motor rijlessen te nemen.

Super Rijschool!

Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rij examen! Altijd goed geholpen bij Ezendam, je staat echt op nummer 1. Hele fijne rijschool, ik raad het iedereen aan! ☺️

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het bedrijf was goed te bereiken voor als je vragen had. De rijinstructeur gaf goed uitleg over hoe je dingen moest doen.

Prettige rijschool

De lessen waren heel duidelijk en rustig met een fijne uitleg waarbij ze je de tijd geven om het onder de knie te krijgen.

• Service N.v.t.

Super rijsschool

Ze blijven rusten en worden niet boos! Ze leggen je dingen uit op een rustige manier! Super fijn!

Goede leraar

Heb in 10 lessen 3 verschillende leraren gehad. Uiteindelijk wel een erg goede en leuke leraar gekregen.

Super instructeur

Een instructeur die kan aanvoelen welke hulp je nodig hebt. Je kan ondersteunen als je het even niet ziet zitten en me even heeft aangepakt toen ik er met de pet naar gooide. Een instructeur met kennis en kunde ondanks dat hij pas een kortere tijd motor instructeur is. In een woord … super!

Top begeleiding!

Ik heb alle hulp gekregen die ik nodig had. Alles wat geregeld moest worden, was zo snel mogelijk geregeld. Ik ben goed begeleid tijdens mijn leerproces en heb daardoor met succes mijn rijbewijs behaald!

Prima / Uitstekend

Leuke dag gehad voor mijn brommerrijbewijs. Goede en ook leuke begeleiding met een mooi eindresultaat.

Helemaal top

Ik heb hele fijne rijlessen gehad en ben goed begeleid. Had mij geen betere instructeur kunnen voorstellen