Top rijschool

Fijne rijschool, goede instructrice en alles goed op orde!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn tijd bij Ezendam heb ik zeer goed ervaren. Ik ben erg positief over de manier van lesgeven en het inplannen van de tussentijdse toets & praktijkexamen. Dit werd ver van te voren ingepland, wat ik erg prettig vond.

goede instructeur en aardig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne en professionele rijschool

Een fijne rijschool, Edwin was een erg fijne leraar. Ik kon het goed met hem vinden en heeft mij in een toch vrij korte tijd veel bij gebracht. Verder is de werkwijze van ezendam gemakkelijk en zorgt het voor goede resultaten.

prettige, leerzame instructie

fijne instructeurs, zowel theorie als praktijk en bereidt je goed voor op het examen!

Duidelijk en goed bedrijf

Goede uitleg , en bij cbr alles goed geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima begeleiding en geslaagd natuurlijk.

Goede begeleiding

Goede begeleiding en goede tips

Goede begeleiding

Super!

Fijne rijschool die je erg veel leert op een vriendelijke manier

Fijne rijschool

Goeie rijschool met goed personeel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een zin is niet genoeg ;)

Ik mocht ruim een half jaar bij Hans ten Voorde in de auto lessen en ik zou niet weten hoe ik hem voldoende kan bedanken voor al zijn geduld, duidelijke uitleg en aanwijzingen. De band tussen leraar en leerling heeft naast deskundigheid van de leraar en bereidheid tot leren van de leerling ook te maken met of er een klik is en of je elkaar mag. Ik had het niet beter kunnen treffen met Ezendam als rijschool en Hans als mijn instructeur. Bedankt voor alles! P.S.: Een gouden tip voor iedereen die gaat lessen, luister goed naar je instructeur wanneer het gaat om hoeveel lessen je nodig hebt. Als ik niet zo eigenwijs was geweest had ik mezelf een hoop geld bespaard ;)

Professioneel met gezelligheid

Ontspannen sfeer met een professionele aanpak van zowel praktijk als theorie om snel tot een goed eindresultaat te komen.

• Would you recommend us? Yes

Een zeer prettig rijschool!

Ik heb ontzettend veel en snel geleerd bij Ezendam. Hugo was een top instructeur die een humor heeft maar ook serieus kan zijn. Ik heb altijd met een prettig gevoel in de auto gezeten en ben ontzettend blij dat ik het in 1 keer heb mogen halen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele goeie rijschool.

Ik heb bij Ezendam een hele goeie ervaring. De theorie avonden hebben mij goed geholpen om mijn theorie in 2x te halen. Ik had Peter als rijinstructeur. Peter voelde mij goed aan en kon mij op een fijne manier les geven. Ik kon heel erg veel lachen met Peter en op momenten dat het wat serieuzer moest gebeurde dat ook. Samen met hem heb ik mijn T.T.T gehaald en ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen. Peter bedankt voor de goede hulp.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele goeie rijschool.

Ik heb bij Ezendam een hele goeie ervaring. De theorie avonden hebben mij goed geholpen om mijn theorie in 2x te halen. Ik had een hele fijne rijinstructeur die mij goed aanvoelde. Ik kon heel erg veel lachen met hem en op momenten dat het wat serieuzer moest gebeurde dat ook. Samen met mijn rijinstructeur heb ik mijn T.T.T gehaald en ben ik in 1x geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame en goede rijlessen!

Goede en duidelijke begeleiding van instructeur Erwin. Leuke tijd gehad. Altijd op tijd aanwezig en goede communicatie. Ezendam kan ik zeker aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was heel duidelijk. Vriendelijk geholpen. En de lessen waren erg leuk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed ervaren. Je wordt goed begeleidt naar het examen

Erg fijn

Ik heb aan Louis Ezendam een goede en relaxte maar ook grappige instructeur gehad, die mij de feedback gaf die ik nodig had.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik had les van Edwin en dat was top! Heel directe feedback en dat vertaalde voor mij in snelle vooruitgang, waardoor ik vlot mijn examens heb kunnen halen. (Oh en super gezellig natuurlijk!)

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima, alles netjes voor mekaar.

Prima rijschool. Alles loopt vlekkeloos.

Goede rijles

Goede rijles en duidelijke uitleg

Prima en betrokken

Positief, professioneel.

geweldig

Alles was perfect, ik heb een leuke tijd gehad met Maciej, hij is een uitstekende rijinstructeur echt een aanrader! Hij geeft altijd goed advies en raad aan wat je altijd beter kan doen. Je kunt duidelijk zien dat Maciej je echt wilt helpen om het beste uit je zelf te halen, ook maakt hij rijles echt leuk het is elke keer een ander ervaring. Als er een mogenlijkheid was om een rijinstructeur aan te vragen zou ik Maciej echt aanraden, echt een geweldige man!! --