mijn ervaringen waren prettig en leerzaam

mijn ervaringen waren goed, veel geleerd tijdens de rijlessen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Brommer en auto beide in één keer gehaald dus top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima rijschool, goed georganiseerd, persoonlijk.

Gezellige, gemoedelijke sfeer. Overzichtelijk qua afspraken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik kan Ezendam zeker aanbevelen!

Ik heb mijn theorieexamen en praktijkexamen in de eerste keer gehaald. De lessen (voor zowel theorie als praktijk) waren altijd duidelijk, leuk en gezellig. En de instructeur (Erwin Lenderink) was heel vriendelijk en rustig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met veel plezier mijn rijbewijs gehaald!

De begeleiding was top vanaf de theorie tot het praktijkexamen, en dankzij de goede lessen ben ik in één keer geslaagd. Ik heb altijd met plezier rijles gehad. Bedankt, Albert!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Getrapt A examen gedaan bij Ezendam. Erik heeft veel tijd en aandacht voor de leerling. Kritisch en bereid je goed voor op je examen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed snel duidelijke communicatie en prettige rij instructeurs

De rij instructeur was prettig om mee te leren, ook de theorie dag was prettig om bij te wonen en dat heb ik veel aan gehad

Super ervaring

Had een hele goeie en lief rij instructeur En ben goed geholpen Vindt de auto fijn rijden en de lessen waren top

Goede lessen

Aanrader

Ik ben heel dankbaar

Erik heeft mij heel goed geholpen voor de zelfvertrouwen, hij probeert echt om met mij te verbinden en mij te snappen, dan geeft hij ook wat ik nodig heb , dat is namelijk zelfvertrouwen, ik ben heel dankbaar om hem te ontmoeten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, duidelijkere instructeurs en snelle actie’s

Super positief

Ik vond het zelf heel fijn dat als ik een fout had gemaakt er direct uitgelegd word waarom het ander had gemoeten en daarbij voorbeelden gegeven worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn instructeur was geweldig zou deze zeker aanraden

Fijn

Ik heb een fijne ervaring en goede begeleiding gehad met de rijlessen.

Gewoon goede rijschool

goed begeleid, zeer aardige mensen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend goede en gezellig rijlessen gehad!

Ik heb rijles gehad van Hans in Hengelo. Ik heb dit ontzettend goed ervaren. Ik vond het altijd een pretje om in de auto te stappen en ik ben geen een keer met tegenzin naar rijles toe gegaan. Bij mijn intest is een pakket van 40 uur aanbevolen en ik ben daarmee ook precies uitgekomen en in 1x geslaagd. Er word goed rekening gehouden met wanneer je kan lessen en Ezendam staat voor je klaar als het tegen zit. Ik heb het erg prettig en met plezier ervaren en ik zal de gezelligheid ervan ook missen. De rijlessen bij Hans zijn een leerzame en gezellige tijd geweest waarbij ik altijd met een glimlach de auto in en uit ben gestapt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk geregeld, heel erg blij met mijn instructeur (Erwin). Altijd leuke sfeer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik had zeer goede begeleiding. Ik heb hiervoor ergens anders gelest en de kwaliteit van Ezendam in vergelijking met mijn vorige rijles docent was erg groot op een positieve manier.

goeie rijschool

Rijschool ezendam is een super goede leerzame school, ik geh geen op of aanmerkingen hier over. op de momenten dat het moest even duidelijk zijn. het was altijd gezellig in de auto met Pamela. leuke momenten mee gemaakt. bedankt voor alle hulp.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb mijn rijbewijs gehaald en ben zeer tevreden met mijn keuze voor ezendam. De zaterdagen met theorie zijn mij erg goed bevallen. Samen met de rijlessen waar ze echt de tijd voor je nemen helpt erg mee

super goed

het was een fijne les dag en ik heb veel geleerd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en begeleiding tijdens de rijlessen.

Duidelijk zorgzaam en relaxed

Mijn ervaring was top, duidelijke uitleg een instructeur die je alles duidelijk maar simpel uitlegt en ruimte geeft voor fouten

Super aardige lesgevers!

Ze helpen je met alles en de verbeterpunten worden duidelijk aangegeven.

Zeer goede rijlessen.

Het waren zeer goede rijlessen en er werden handige (gratis) theorielessen aangeboden!

Haaksbergerstraat 195

7554 PA Hengelo ov