Top geregeld!

Met veel plezier rijles gehad bij Ezendam. Ik had Esther en dat was altijd goed en gezellig.

Super!

Goede rij-instructeur. Goede communicatie. Leerzame theorielessen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goede en veilige rijopleiding

Ik ben zeer tevreden met de omgang tussen instructeur en leerling. Ook was er altijd een veilige sfeer in de auto, waardoor je je erg op je gemak voelde. Verder ben ik heel tevreden met de kwaliteit van de rijlessen en zou ik dus ezendam aanraden.

Goede instructie, leerzame lessen

Handige theorie lessen, goede voorbereiding op het praktijkexamen.

goede rijschool

De rijlessen gaan in goede stappen en de rijinstructeur heeft een goede inzicht op je rijstijl. Het plannen van de lessen zijn makkelijk te plannen en ophalen en wegbrengen is geen probleem. voor je examen word je goed wakker geschud om je examen te rijden, top:)

Foutloos

Erg tevreden over mijn rij-instructrice, rustig en geduldig werken aan mijn rijvaardigheid. Verder makkelijke communicatie en snel antwoord op vragen. Ook qua tijdsindeling heel soepel, een echte aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De theorielessen waren een goede hulp bij het leren van de regels. De praktijklessen waren goed en daardoor ook een goede voorbereiding op het examen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne instructrice, goede planning en lesse .

Duidelijke uitleg gekregen van mijn instructrice Brenda. De planning was altijd duidelijk door de app en de bevestigingen op de mail. In een keer kunnen slagen dus zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne en goede lessen en in een keer geslaagd!

Ik heb met plezier de lessen gevolgd. Alles is goed en duidelijk uitgelegd en heb hierdoor het autorijden goed kunnen leren. Edwin bedankt!

helemaal goed

zie hierboven

Top rijschool

Top geregeld alles super snel

zeer goede rijschool

goede lessen

goeie rijlessen en advies

goed geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke goede uitleg van theorie en praktijk

Ik heb bij Ezendam mijn bromfietsrijbewijs gehaald, door de duidelijke theorielessen ben ik snel en in 1 keer geslaagd voor mijn theorie-examen. De praktijk werd duidelijk stap voor stap uitgelegd en hierdoor ook in 1 keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig personeel. Als je vragen hebt krijg je snel antwoord

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rij instructeur , heel fijn

Goede rijschool , alles is netjes geregeld. Heb een hele fijne instructeur gehad , was zeer gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijles gehad en een fijne auto om in te rijden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, goed geholpen met de juiste ondersteuning die ik nodig had.

Met spanning ben ik begonnen aan de rijlessen bij Ezendam. Hier heb ik altijd last van en daarom had ik ook deelgenomen aan het faalangstexamen. Tijdens de rijlessen werd ik goed geholpen en kreeg ik duidelijke uitleg hoe alles werkt en hoe je juist moet handelen in het verkeer. Met vragen kon ik altijd bij mijn rijinstructeur terecht. Ik kijk daarom ook zeer geslaagd terug op mijn rijlessen. Bedankt voor de fijne, gezellige en leerzame tijd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige sfeer en goede lessen

Ik vond dat ik een goede rijinstructeur had, er was een fijne sfeer en er werd deskundig les gegeven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn. Nooit problemen gehad en altijd duidelijk.

Toppers! Super rustig en behulpzaam

Super aardig. Problemen met de 1e man maar werd meteen top opgepakt. Met hugo met veel plezier lessen gevolgd! Helemaal blij mee en raad dit iedereen aan.

Uitstekende rijschool

Periode van lessen en examen als zeer fijn ervaren mede door prima begeleiding door mijn rijinstructeur.