Het was een rustige, leergierige en ontspannen lesdag.

De instructeur heeft alle tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Vervolgens was de instructeur heel rustig in de omgang en het was een genot om met hem de lesdag voor het aanhanger rijbewijs door te komen. Mijn ervaring was heel goed. Ik zal het iedereen aanbevelen.

Leerzaam

Alles werd op een fijne manier uitgelegd. Als je een vraag had kon je altijd bij iemand terrecht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Veel geleerd en leuke lessen!

ik heb Peter gehad als rij instructeur en ik ben zeer tevreden over hoe de lessen waren. vanaf het begin tot eind ben ik goed geholpen en heb ik veel geleerd! Bedankt :D

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed uitgelegd, leuk, top instructeur

Mijn instructeur was een aardige leuke man. Hij pakte de lessen goed aan. Zou hem aan iedereen aanraden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een fijne instructeur gehad dat op elke seconde scherp was

Vandaag mijn aanhanger rijbewijs gehaald dankzij deze goede autorijschool. Fijne instructeur gehad die me veel geleerd heeft en heel veel aandacht gaf in mijn rijgedrag. Veel passie voor het vak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuke maar vooral ook nuttige tijd gehad hier.

Tijdens mijn lessen met Reza was er altijd een goede sfeer in de auto. Af en toe wat dollen, maar toch serieus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie begeleiding tijdens de rijlessen

Altijd duidelijk en goed begeleid tijdens de rijlessen

Alleen maar positiviteit

Een hele fijne paar maanden gehad met een top instructeur! Alles altijd netjes op tijd geregeld en altijd vriendelijk en behulpzaam!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne en gezellige lessen en goed voorbereid het examen in!

Super fijne en gezellige lessen en goed voorbereid het examen in!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig geregeld alles oprijd geregeld alles is duidelijk en je staat nooit voor verwachtingen en alles is duidelijk gecommuniceerd en mooie en fijne auto goede rij instructeurs en alles is gezellig en top en fijn geregeld

Professioneel en behulpzaam

Een tolerante en vriendelijke rijinstructeur die zorgt dat je slaagt. Veel manieren en hulpmiddelen om je theorie te behalen. Professioneel team. Planning goed in orde, je krijgt niet te maken met plotselinge vakanties of ziekte. Al bij al goede kwaliteit, zeker een aanrader!

helemaal top!!

super aardige en goede instructeur erg duidelijk uitleg.

Super fijne rijschool

Ik heb altijd het zelfvertrouwen gekregen van mijn rij instructeur. Ik heb Ezendam super goed ervaren en ik ga het meerdere mensen aanraden!

Leerzaam

Van rijschool over gestapt ivm verhuizing , en hier zoveel meer geleerd en fijne rijlessen gehad. Echt een aanrader en ik kom zeker terug voor motorrijlessen :)

Goed en fijn les gehad

Voor mijn rijbewijs E prima lessen gehad en met fijne instructeurs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring bij jullie is super

Hoe jullie ondanks dat ik er zelf met de pet na heb gegooid in het begin hebben jullie dit super opgepakt, Mijn dank hiervoor

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes en goed, duidelijk uitgelegd

Goed en duidelijk alles uitgelegd. Prettig om rijles van te krijgen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hier goed en volgens de regels leren autorijden

Goede communicatie Service prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, geslaagd voor de scooter

Duidelijk betrokken goed georganiseerd

Erg fijn. Goed bereikbaar en hulpvaardig met alles

Een fijne rijschool.

In het begin vond ik het erg spannend, hier wordt ook echt rekening mee gehouden en doe je alles stapje voor stapje. Ook mijn rij instructrice was heel fijn om mee te rijden. Je kon altijd alles vragen maar ook waren er gewoon leuke gesprekken. Heel erg bedankt voor de mooie ervaringen en tot in het verkeer!

Goede rijschool

Ik heb mijn lessen als erg prettig ervaren. Ondanks dat dit mijn tweede keer was voor mijn BE-rijbewijs, ben ik fijn begeleid en heb ik toch weer nieuwe inzichten gekregen. Super gezellige mensen die je op je gemak stellen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is goed geregeld van het begin tot het eind van het traject.