Top rijopleiding gehad!

Mijn rijopleiding bij Ezendam heb ik als uitstekend ervaren. Ontzettend goede (gratis) begeleiding gehad met het behalen van mijn theorie examen. Mijn instructeur heeft een goede inschatting gemaakt voor mijn pakket. Leuke en leerzame lessen gehad. Instructeur was erg motiverend en heb het beste uit mijzelf kunnen halen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alleen les en prettige begeleiding

Gekozen voor jullie ivm singel lessen ipv duo met daarbij een voordelige prijs. Was een goede keuze, Jonny is een fijne instructeur met veel geduld en een gestructureerde werkwijze. Ontspannen gelesd bij hem en in 1x gehaald terwijl ik een vrouw ben zonder enig inzicht. Kan alleen maar zijn door de goede instructeur!

Erg fijne rijschool!

Goed geregeld, heb imv covid-19 meteen een nieuwe instructeur gekregen die me goed opweg heeft geholpen! Veel informatie en goede rijlessen. Theorie aanvragen via de rijschool was ook erg makkelijk, de aanloop naar het theorie examen was goed geregeld

Keurig

Deskundigen die communiceren

Goede communicatie

De communicatie is zeer goed tussen de rijschool en leerling/en ouders

Prima rijschool

Goede ervaring met Ezendam!

Het was erg goed

Bij praktijk goeie en aandikte instructeurs

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd met veel plezier en een veilig gevoel gereden.

Een erg fijne rijschool. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij mijn rijinstructeur Erwin. De sfeer was altijd goed en heb alle lessen een veilig gevoel gehad in de auto. Door goede lessen en goede feedback ging ik mijn rijexamen in met veel zelfvertrouwen. Met dank aan Erwin heb ik het gehaald bij de eerste poging!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele leerzame rijlessen gehad.

Ik moest behoorlijk hard knokken om mijn rijbewijs te kunnen halen. Maar ik had een rijinstructeur die heel rustig en heel veel geduld had. Ezendam heeft mij goed geholpen. Bedankt ezendam!!

Alles goed geregeld

Oké

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding zowel voor theorie als praktijk.

Leon als instructeur, goeie keal. Geen verbeterpunten voor de rijlessen. ook met het inplannen van rijlessen en examens enzo hielp hij mee. De cursus dag van theorie was ook erg handig, de belangrijkste dingen werden daar goed uitgelegd.

Prima!

Erg mooie, nette rijschool. Fijne rij instructeurs en ben er goed geholpen. Theorielessen waren top, ondanks dat ze soms online moesten plaatsvinden door de corona. Mijn examen kon erg snel ingepland worden en werd regelmatig gebeld voor nieuwe, eerdere plekken. Mijn herexamen kon ik dezelfde week nog doen.

Top rijschool

Het waren gezellige en fijne rijlessen. Ezendam reageert altijd snel terug. Doet er alles aan om je zo snel mogelijk in te plannen (ook in deze Corona tijd). Heel fijn!

Hele prettige rijschool!

Echt een top rijschool. Ze stellen je op je gemak en zorgen ervoor dat je het beste uit jezelf haalt!

Fijne ervaring gehad!

Ik vond de lessen fijn, leuk en leerzaam! heb een leuke rijinstructeur gehad waar ik veel van kon leren. Ik ging met plezier lessen!

fijne rijschool goede instructeur

goede rijschool die zich netjes aan de gemaakte afspraken heeft gehouden, instructeur met veel geduld

Goede rijschool

Louis Ezendam is heel vriendelijk. De theorielessen waren heel leerzaam en bij het oefenen voor het praktijk examen word je goed op je gemak gesteld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was gezellig in de auto en je leert wat je moet leren om goed te kunnen autorijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte rijschool. Duidelijk en komt afspraken na.

Dochter opgegeven in maart voor scooterrijbewijs en toen kwam corona om de hoek kijken. Gelukkig ging men over op online theorielessen en dat ging prima. 1 Keer nog naar de echte theorieles geweest. Ivm corona ging het CBR dicht dus dat duurde nog even voordat ze op mocht. Na het slagen direct aangevraagd voor de praktijk. Helaas stond Ezendam ook met de rug tegen de muur wat aanvragen betreft dus mocht dochter pas in augustus afrijden. Maar prima opgelost zo. Ook altijd bereikbaar voor vragen ook buiten kantoortijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool, met prettige instructeurs

Ezendam is een rijschool met een open instelling. Elke cursist is uniek en naar mijn mening past de rij-instructeur zich daar op aan. De rijlessen waren altijd duidelijk en zeer leerzaam, maar vooral ook gemoedelijk. Elke les werd er besproken wat er goed ging en daarnaast werd er gesproken over aandachtspunten in plaats van fouten. Dat vond ik persoonlijk zeer prettig. Ezendam biedt mogelijkheden om je zeer goed voor te bereiden op de examens (theorie, tussentijdse toets en praktijkexamen). Mede hierdoor heb ik alles in één keer gehaald en ben ik klaar om met vertrouwen zelfstandig de weg op te gaan. Tenslotte is Ezendam een transparante rijschool doordat ze werken met de rijbewijsapp. Zo heb je altijd online toegang tot je planning, betalingen en vorderingen. Kortom, ben ik zeer tevreden over Ezendam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was zeer leerzaam en er was een goede sfeer

er werd deskundig naar mij gekeken en er werden veel punten genoemd waar ik beter op kon scoren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het een leerzame periode ik heb veel geleerd.

Ik heb geleerd om te gaan met onzekerheden, en ik heb een goede begeleiding gehad.

Goede Rijschool

Ezendam is een prettige rijschool, je wordt er goed geholpen met zowel je theorie als praktijk examen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool, gezellige en leerzame lessen gehad. Goede communicatie van Ezendam naar de leerling!!