Tijdens het rijden en de rijlessen vond ik het vaak erg gezellig en ging het steeds beter en beter met de goede begeleiding
Goed uitgelegd en als ik het niet snapte of steeds fout deed ging het gewoon weer opnieuw
Ik ben jullie heel dankbaar voor zo’n goede instructeur, Sicco Elsinga. Hij is geduldig, professioneel en legt alles duidelijk uit, wat mij enorm heeft geholpen. Ook ben ik jullie erg dankbaar dat ik lessen heb mogen volgen bij Rijschool Unique. Aangezien ik uit Oekraïne kom en in het begin nog niet zo goed Nederlands sprak, was het voor mij niet altijd makkelijk. Toch voelde ik me altijd op mijn gemak en begrepen. Dankzij de goede begeleiding en ondersteuning is het ons gelukt en heb ik mijn rijbewijs gehaald! Nogmaals hartelijk dank voor alles – ik zal jullie rijschool zeker aanraden aan anderen.
Geweldige service, alles 100% Zeer tevreden en een geweldige instructeur.
Hele fijne ervaring. Veel geleerd en fijne communicatie! Ook erg snel geholpen het was zeker de moeite waard om er dus een stukje voor te rijden. Wilde namelijk zsm mijn BE rijbewijs halen!
Goede en snelle service en duidelijke communicatie
Fijne lessen gehad voor het BE rijbewijs. Ook was het contact buiten de lessen erg prettig. Een aanrader!
Goede rijschool, geeft rijlessen die bij de persoon passen, Unieq dus!
Om met de paardentrailer te mogen rijden les genomen. Met mijn geringe ervaring duurde het even voordat ik het onder de knie kreeg. Door wat extra lessen was voor mij '3 maal is scheepsrecht' van toepassing.
Vriendelijke mensen en instructeur.
Ik had een goede en prettige rijinstructeur, de lessen zelf waren altijd leuk en fijn.
Ik heb een goede ervaring gehad met alles rijlessen en in 1 keer geslaagd
Goede ervaring
Ik heb een superleuke en leerzame tijd gehad bij rijschool unieq. Mijn instructrice Dineke was echt geweldig. lief, geduldig en altijd rustig, ook als het even niet ging.En als ik iets vergat om een handeling te doen herhaalde ze dat tot dat je het niet meer vergat . En zo stapsgewijs je doel haaldt. En ze gaf me vaak complimentjes dat ik het goed doe. Ik kreeg daar energie van. Ze gaf me vertrouwen en zorgde ervoor dat ik met een goed gevoel mijn rijbewijs haalde. Ik ga haar zeker missen! Ook wil ik Eelkje bedanken lief mens dat je bent. Ook al is ze achter de schermen ze denken overal aan mee om je rijbewijs te halen .want de kandidaat staat op 1 en dat is te merken bij deze rijschool. Wil jij je rijbewijs halen kom dan hier . Want ook jij slaagt bij Unieq Ik ga jullie missen liefs Ik
Fijne rijlessen gehad. Alles werd duidelijk uitgelegd. En als je een wat vertraging had met de trein/bus werd er ook altijd met je meegedacht. Dus super fijn!
Ze denken om mij doen rustig aan als het niet wil en dat is heel belangrijk ze luisteren ook naar mij
Ik werd heel erg goed geholpen zowel telefonisch om mijn theorie-boek aan te schaffen als op de scooter rijlessen zelf. Ik zal zeker naar deze rijschool terugkomen als ik voor een ander rijbewijs ga.
Hele fijne ervaring, ik ging altijd met plezier naar mijn rijles toe en had er altijd zin in. Heb veel geleerd en kreeg duidelijke uitleg. De rijinstructeur reageerde altijd open op een vraag en gaf nooit een geïrriteerde houding aan. Als het soms even niet soepel ging was dat geen probleem en kon ik alle tijd nemen. Met veel succes in één keer afgereden!
Originele beoordeling
Hele fijne ervaring, ik ging altijd met plezier naar mijn rijles toe en had er altijd zin in. Heb veel geleerd en kreeg duidelijke uitleg. De rijinstructeur reageerde altijd open op een vraag en gaf nog een geïrriteerde houding aan. Als het soms even niet soepel ging was dat geen probleem en kon ik alle tijd nemen. Met veel succes in één keer afgereden!
Ik vond dat de lessen erg duidelijk waren. En als we gingen lessen reden we ook bij goeie wegen langs waarvan je kunt leren met de borden.
Eerste telefonisch contact was erg goed, goede uitleg en gelijk in systeem kijken wanneer er examen gedaan kan worden voor BE rijbewijs. Tussentijds contact via de WhatsApp. Ik zou rijschool Unieq zeker aanbevelen aan anderen.
Fijne rijschool met goeie instructeur ben in 1 keer geslaagd
Duidelijke lessen Goeie aanwijzingen Wordt duidelijk aan je zwakke punten gewerkt
Ik heb een leuke tijd gehad. Het was een lastig verhaal maar ze hebben er alles aan gedaan om me te laten slagen
Ik heb veel bij unieq geleerd bij dineke theorie in 1 keer gehaald en examen ook in 1 keer. Ik heb veel geleerd en kijk met een positieve kijk terug op de rijlessen
Duidelijk in de communicatie, altijd houden aan de gemaakte afspraken. Maar ook met de nodige humor die het les rijden luchtig maakte.
Foarwei 74
9298 JN Kollumerzwaag
Jij wilt slagen voor je rijbewijs? Dan ben je bij onze rijschool aan het juiste adres! Wij zijn rijschool UnieQ. Onze vakbekwame instructeurs begeleiden jou van je eerste rijles tot het moment dat je het felbegeerde rijbewijs in ontvangst mag nemen. Wanneer je voor UnieQ kiest, kies je voor kwaliteit, zekerheid en persoonlijke aandacht. Dat is onze belofte aan jou.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.