Fijne ervaring

Ik vond butterhuize een fijne plek om te ontwikkelen om veilig de weg op te kunnen. Door Vinod in 1 keer geslaagd!! Dankjewel Vinod❤️

Rijbewijs en theorie in 1x gehaald dankzij Vinod

Vinod zorgde ervoor dat ik elke les iets nieuws leerde, hij benutten zijn tijd heel goed waardoor je elke keer met een goed gevoel uitstapt. Het was nooit ongemakkelijk of saai in de les, hij creëerde een fijne en rustige sfeer, er was ruimte voor allerlei gesprekken, ruimte om te lachen en ook ruimte om fouten te maken. Na meer dan 20+ jaar ervaring als instructeur weet hij precies hoe hij alles moet uitleggen en kan hij goede tips and tricks geven. Super blij dat ik hem had als rij instructeur!

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Ik heb rijles gehad van Tim en Tjarda, ben erg tevreden met hun stijl van rijles geven, altijd behulpzaam en duidelijk laten weten als iets beter kan. Erg bekwaam in hun vak, wat erg prettig is als leerling. Hierdoor ben ik in een keer geslaagd!

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Super gezellig altijd een leuke tijd

Ik vond het altijd heel gezellig met Karen, maar konden ook professioneel bezig zijn. Keurigggg

• Naam Instructeur: Karen Habold

Super goeie lessen in een keer geslaagd bij karen!!

Ik heb een super fijne ervaring gehad bij butterhuizen, alles was goed geregeld en ik ben in 1 keer geslaagd! Ik raad het 100% aan!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Super fijn

Ik ben heel blij dat ik geslaagd ben, maar ik ga de lessen met Wendy wel missen! Ze gaf me handige tips, zorgde voor een fijne sfeer in de auto en legde alles duidelijk uit

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

gezellig en goed voorbereid

Ja leuk en gezellig, fijne instructeur

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Perfecte rijles alles goed uitgelegd en goede begeleiding!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Het ging erg goed en wat in het examen voor kwam hadden we ook goed behandeld in de lessen.

Goede communicatie

Goede voorbereiding op examen op het examen, aardige instructeur

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Super leuk en goed uitgelegd

Ze leggen alles heel goed uit ja dat is alles

Geweldige rijinstructeur

Hij gaf duidelijk les en legde alles goed uit. Als je een vraag had nam hij daar de tijd voor. Ik heb de lessen als prettig ervaren.

• Naam Instructeur: Daan Bos

Duidelijk lessen

Goed duidelijk in wat je moest doen en de lessen waren goed gericht op de voorbereiding van het examen

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

K vond het altijd gezellig met mijn instructeur (Alvaro) Als ik iets niet begreep werd dat duidelijk uitgelegd en er werd goed de tijd genomen met het uitleggen daarvan.

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Super gezellige en ontspannen lessen

Vanaf moment 1 een super ontspannen sfeer in de auto en altijd erg gezellig met Wendy. Maar evengoed alles netjes en goed kunnen leren op mijn tempo. Al met al was het een erg positieve ervaring ondanks dat ik niet in 1x was geslaagd.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Onwijs prettig

Er ben heel erg goed geholpen op alle vlakken m.b.t. het autorijden en raad het zeker iedereen aan om bij Janine te lessen.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Een zeer leerzame ervaring

Fijn, veel leerzame momenten gehad. Alleen jammer dat ik geen lessen in de avond kon inplannen, dat is wanneer ik de meeste tijd heb.

Goed voor me kaar

Een leuke dag gezellige instructeur en gehaald in 1 keer

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Zeer tevreden in 1 keer geslaagd

Goede rijinstructeur is heel duidelijk met fouten maar ook als je een goede keuze op de weg maakt wordt dit aan je gemeld. Persoonlijk vond ik het ook een hele gezellige rijinstructeur.

Heel fijn.

Ik had een goede instructeur die me alles goed en met geduld kon uitleggen. Ook was het altijd gezellig met de instructeur. Al met al ben ik dus zeer tevreden over de rijlessen die ik heb gehad.

• Naam Instructeur: Robin van Riel

Top rijinstructeurs!

Ik heb hele lange tijd gelest bij Vinod. Hij heeft me heel veel bijgebracht. Veel geleerd maar ook heel gezellig. Jammer genoeg eerste keer gezakt. Toen bij Shershah terecht gekomen, waardoor ik eerder mijn herexamen had. 2x gelest en toen geslaagd! Heb veel geleerd en genoten van alle gezelligheid met jullie. Dankjewel!

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Mijn instructor is geweldig, geduldig . Ik heb veel met haar geleerd . Ze geef niet alleen llessen van auto rijden maar ik heb met haar ook geleerd hoe ik aan me zelf kan vertrouwen !! Thanks Naomi

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Super leuk en ben in 1 keer geslaagt

Mijn instructeur was super aardig en heeft me super goed geholpen bij het leren rijden. Ik ben in 1 keer geslaagt

• Naam Instructeur: N.v.t.

Leuke instructeur alles goed uitgelegd!

Goede communicatie en ik kon gerust mijn praktijk examen gaan doen.

Top lessen

In een keer gehaald top les

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’