Fijne ervaring zeker aan te raden

Goeie en duidelijke communicatie voelde me erg op gemak bij de instructeur en examinator

In 1x geslaagd!!

Ik ben in 1 keer geslaagd met mijn bromfiets examen. Dat was zeker niet gelukt zonder de hulp van Tjarda en Sander. Beide instructeurs zijn erg behulpzaam en leggen alles duidelijk uit! Als je voor je scooter examen wil slagen kies dan rijschool Butterhuizen.

Fijne lessen!

De lessen bij Wendy waren altijd fijn en gezellig! Ze gaf duidelijk uitleg en gaf ook duidelijk aan waar je verbeterpunten zitten. Wendy was ook persoonlijk geïnteresseerd en was in voor een grapje! Bedankt voor de fijne lessen Wendy.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Zeer fijne rijschool

Toen ik bij autorijschool Butterhuizen ben gaan rijden heb ik zeer goede begeleiding gehad tijdens mijn opleiding. Mijn instructeur heeft mij goed uitgelegd/geholpen om mij zo veilig mogelijk te laten rijden. Hierdoor heb ik in zeven maanden maanden mijn rijbewijs kunnen halen. Ik ben daarom ook zeer tevreden met de werkwijze van deze rijschool. Ik raad het iedereen daarom ook aan om hier te gaan lessen.

• Naam Instructeur: Daan Bos

Ik heb me ontzettend veilig gevoeld met Rebecca als rij instructrice. Ik heb gezellige en leuke lessen gehad maar wel consequent. Alles word duidelijk uitgelegd.

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Hele fijne ervaring

Ik had in het begin erg moeite met het autorijden( bleef hier ook in hangen) bij mijn eerste instructeur. Daarom heeft hij mij doorverwezen naar een andere instructeur, waar het al snel een stuk beter ging en hierdoor heb ik het examen uiteindelijk toch gehaald. Beide instructeurs waren erg meedenkend ,gezellig en brachten een fijne sfeer.

Altijd persoonlijke hulp

Ik kreeg les op de manier wat voor mij werkte en als ik iets niet begreep of kon dan kreeg ik de tijd op het wel te kunnen of begrijpen

Perfect!

Wat heb ik altijd fijn gereden bij Wendy! Wendy geeft op een rustige en duidelijke manier uitleg, neemt de tijd en stelt je op je gemak. De rijlessen waren ook super gezellig, vooral met dezelfde muzieksmaak! Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Wendy en ik ga dit ook zeker missen! Ik raad rijlessen bij Wendy zeker aan!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Goede tips

Hele goede tips en goede uitleg ben zeer tevreden

Echt super fijn

Instructeur was heel fijn en rustig. Maar streng op de goede momenten. Ik ga dit zeker aanraden bij vrienden

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Ik ben in een gezellige en leerzame omgeving een veilige deelnemer geworden aan het verkeer.

Ik heb in een half jaar enorme stappen gezet. Ik wilde graag horen waar het op staat dus de directe aanpak van Merel werkte goed. Doe ik het goed hoor ik het en doe ik het fout hoor ik het ook. Zo werd ik een goede deelnemer in het verkeer. Daarnaast waren de ritjes ook nog gezellig en die goede sfeer draagt bij aan de verwachtingen die je van elkaar kan en mag hebben.

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Top, bij fouten wordt het goed uitgelegd wat er fout is gedaan.

Leerzaam, in de 4 uurtjes lessen veel geleerd voor het praktijkexamen.

Gezellig en leerzaam

Je word goed begeleid je word zeker goed geholpen en we hebben altijd zeker wel een lolletje gehad! Ik heb zeker leuk rijlessen gehad en veel geleerd! Ook ding die me altijd zullen bijblijven!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Autorijden is echt super leuk!

Vanaf het eerste moment dat ik in de auto stapte kreeg ik meteen een vrolijk gevoel van binnen! Het veilig kunnen ondervinden wat wel en wat niet kan in het verkeer maakte dat ik elke keer weer met plezier naar de lessen uitkeek. Al met al werd autorijden eigenlijk alleen maar leuker! Immers, hoe beter je leert autorijden hoe meer plezier je er aan gaat beleven! Tim en Tjarda, bedankt voor de goede lessen!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Kan het duidelijk uitleggen en neemt de tijd als je het niet snapt

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Goeie rijschool!

Ik had genoeg en goeie lessen, veel duidelijkheid, en goeie hulp!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Ik had met Janine een hele goede, aardige en duidelijke instructeur. Ik zou dan ook zeker aanraden om bij haar te gaan lessen.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Onwijs goeie rij school en gezellig in de auto

Was onwijs goed en gezellig

• Naam Instructeur: Karen Habold

Goede rijschool, persoonlijk en kundig

Ik heb mijn rijlessen bij butterhuizen en specifiek bij Naomi erg positief ervaren, de manier van lessen is heel doelgericht en professioneel, en toch is er oog voor jou als persoon. Ik ben heel tevreden en had achteraf ook weer deze rijschool gekozen.

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Erg fijn en duidelijk

Alles was duidelijk uitgelegd en ik ben in een keer geslaagd dus dat is helemaal top.

Goed en duidelijk

Zijn duidelijk met wat je moet doen en ben in 1x geslaagd

Goeie hulp

Ik werd goed geholpen en het was allemaal duidelijk

Goed!

Goeie lessen

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Leuke en leerzame ervaring!

Van les 1 t/m les 41 heb ik bijna elke week les gehad waarbij er altijd leuke en gezellige gesprekken waren tijdens het rijden. Er zijn mij veel dingen geleerd en het werd allemaal goed uitgelegd (met bijvoorbeeld tekeningen en afbeeldingen) toch vond ik dat sommige informatie soms op de late kant werd verteld maar dan werd het mij ook goed uitgelegd zodat ik het snel begreep.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Super fijne rijschool!

De lessen met Alvaro heb ik als heel fijn ervaren. Ik kreeg goede uitleg en we herhaalden alles goed. Daarnaast was het altijd gezellig in de auto!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’