Leuke, leerzame en gezellig rijlessen.

Je word goed voorbereid voor het examen! Er was tijd en geduld voor mij !

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Duidelijk, geduldig en gezellig

Na een lange periode van niet meer durven rijden ben ik terecht gekomen bij Tjarda. Met haar ben ik min of meer opnieuw begonnen om weer vetrouwen te krijgen in de auto en het verkeer. En mijn angst en de zenuwen de baas te worden. Tjarda heeft dit met veel geduld en duidelijke uitleg weten te doen. Ook de gezelligheid maakte het voor mij dat ik de rust kreeg. Heel blij mee, bedankt daarvoor Tjarda.

top

Vanwege faalangst gekozen voor priveles bij Tjarda. Leuke dag gehad en ze was erg geduldig. Gelukkig ben ik geslaagd! :)

Uitstekend.

Ze antwoorden snel, ze leggen goed uit en ze geven goeie tips.

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Fijne en gestructureerde lessen.

De lessen verliepen goed, ik weet nu hoe ik zonder stress de weg op moet. De sfeer was fijn en ik wist wat ik moest doen.

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Het was super fijn om naast Wendy te zitten.

Wendy is een fantastische vrouw die goed is in haar werk. Ze past zich aan aan jou en bekijkt wat jij nodig hebt. Ik heb een hele fijne tijd gehad bij haar in de auto en vaak met Wendy lachen. Ik ga Wendy missen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Ik heb hele goeie ervaring gehad bij deze rijschool zeker een aanrader ! Veel geleerd en gezellige rijlessen gehad!

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Een goeie duidelijke maar ook leuk instructeur

Heb een leuk tijd gehad bij Tim in de auto. Het was altijd gezellig en ook serieus. Ik heb er veel geleerd. Hij is een duidelijke instructeur die goeie plannen kan maken over hoe jij het best kan leren en natuurlijk kan rijden.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Erg fijn

De opleiding was erg fijn, het was gezellig maar serieus waar nodig was en dit zorgt voor een goede uitslag!

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Ik had een hele goede ervaring, gaf me goede inzichten over mijn eigen rijgedrag en waar ik op moest verbeteren. Heb een hele goede rijexamen afgelegd daardoor. Bedankt Wendy!!!!!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Altijd super leuke en duidelijke lessen gehad waardoor ik zo mijn rijbewijs binnen heb gesleept!

Ik had altijd zin om lekker te gaan rijden, dat kwam ook mede doordat de lessen leuk en super leerzaam waren. Tijdens het eerste deel van de lessen als voorbereiding op het AVB-examen was er een goede balans tussen het oefenen van de verschillende onderdelen. De makkelijke onderdelen gingen we vrij snel doorheen omdat je deze snel door had. De moeilijkere onderdelen kregen juist meer aandacht en hierbij werd je ook goed gecoachd! De ene keer positieve feedback, maar ook zeker een hoop opbouwende feedback als het beter kon. Daarnaast bleven we alle onderdelen ook lekker herhalen op zijn tijd. Tijdens het tweede deel van de lessen voor het AVD-examen hebben we heel gevarieerd gelest. We hebben alles wel meegepakt zoals de binnenstad, de polder, de ringweg, de snelweg, etc. Tijdens mijn examen heb ik een hoop op polderweggetjes moeten rijden dus gelukkig had ik daar redelijk wat ervaring mee! Verder was een deel van mijn examenroute een stuk waar we al vaker hadden gelest, wat natuurlijk ook heel fijn was. Al met al voelde ik me voor beide examens goed voorbereid en ik heb deze dan ook allebei in 1x gehaald! Sander, enorm bedankt voor de leuke lessen!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Sander heeft mij goed op weg geholpen doordat hij alles rustig en duidelijk verteld. Hij gaf de juiste tips en tricks om toe te passen tijdens de praktijk examens. Ik raad het dan ook zeker aan om hier te beginnen met leren motor rijden. Bedankt voor de leuke lessen!

Top rijschool!

Ik vind dit echt een top rijschool, de rijlessen waren heel handig voor het examen en mijn instructrice gaf ook hele duidelijk aanwijzingen en goede tips. Ze benoemde regelmatig ook wat goed ging en dat was heel fijn. Heel tevreden!

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Professionele, effectieve en leuke lessen, examens in 1 keer gehaald.

Zeer tevreden over de professionele, effectieve en leuke lessen waardoor ik mijn examens in 1 keer heb behaald. Sander geeft de lessen op een prettige manier, alle aspecten waren prima in orde!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Een fijne ervaring met soms lastige momenten

ik had al een keer eerder afgereden bij een andere rijschool. Ik werd erg fijn opgevangen en kon al best snel aan de slag. Er waren sommige lessen die ik wel een beetje moeilijk vond, want het ging dan niet helemaal goed en er werd best direct gezegd wat er beter moest wat ik wel lastig vond. Voor de rest ben ik erg goed geholpen en heb ik de dingen die ik moest weten goed geleerd en herhaald als ik het nog niet begreep. Ook kreeg ik de ruimte om vragen te stellen als ik iets niet helemaal begreep.

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Motorrijbewijs

Helder en duidelijk. Bij (motor)rijlessen bent u bij rijschool Butterhuizen op het juiste adres !

Helemaal top

Ik ben door rijschool Butterhuizen vrij snel in contact gebracht met Tim en bij hem heb ik ook altijd gereden. Ik voelde me altijd erg op m'n gemak bij Tim en het was altijd wel gezellig. Kortom, een top ervaring!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

In 1 keer geslaagd !

Super lieve mensen, redelijk streng. Maar ik er goede manier ! Goede ervaring gehad! Was topp!

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goede lessen.

We waren in een grote groepje van 4 personen maar bleef goed uitgelegd worden. Ik raad het aan om hier lessen te volgen en ik ga ook voor mijn autorijbewijs hier lessen volgen.

Super leuke mensen in 1 keer geslaagd goed duidelijk en leuk les

Had voor de 1e les nog nooit op een scooter gezeten en ben toch in 1 keer geslaagd dus dat zegt genoeg over de instructrice en instructeur.

Super goed!

Ik ben heel te vreden over jullie! Heb veel geleerd van Vinod, een goede rijinstucteur!

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Hele fijne rijlessen

Wendy neemt echt de tijd voor je en leert je goed, rustig en duidelijk hoe je alles moet doen om te slagen. Ik heb super gezellige lessen gehad en heb veel geleerd! Bedankt Wendy :)

Fantastisch

Goede instructeur af en toe een correctie maar hij is binnen.

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goede lessen, duidelijke uitleg wat er van je verwacht wordt

Gezellige instructrice, fijne lessen.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Was fijne rijschool. Veel tips gekregen

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’