Hele goeie lessen.

Het word erg duidelijk gemaakt wat je moet doen om te slagen. De lessen en instructeurs zijn ook goed.

Op en top!

Bij het aanmelden duidelijk en overzichtelijk contact. Rijschool Butterhuizen werkt met een app voor planning, betaling etc. Goed overzichtelijk en de dag voor je les nog een mail ter attentie. Onwijs fijne instructrice Karen! Je voelt je zeer op je gemak en prettige omgangsvorm. Karen herhaalt vaak waardoor je rijtechniek echt “ritme” wordt. Zorgt ervoor dat wanneer je moe bent positieve energie krijgt en elke les weer met een goed gevoel afsluit! Bedankt voor de kennis en kunde rijschool Butterhuizen. En bedankt voor alle gezellige en leerzame lessen Karen!

• Naam Instructeur: Karen Habold

ik werd super goed voorbereid en daardoor ben ik in 1x geslaagd

alles was heel goed geregeld en duidelijk gecommuniceerd van tevoren. ook de lessen waren heel goed, waardoor ik snel veel heb geleerd en in 1x kon slagen.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Superrrrrrrr

Goede uitleg, erg vriendelijk en meedenkend. Vragen worden goed en rustig uitgelegd.

super toffe rijschool!

Ik heb er veel geleerd en ik heb mijn rijbewijs hier in een keer gehaald!

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Het was goed

Het was goed georganiseerd en ik werd goed behandeld

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Deze rijschool heeft mij met passie geholpen om mijn rijbewijs te halen.

Ik had een heel positieve ervaring. Alles is snel gebeurt en met duidelijkheid, ik heb nooit getwijfeld over wat ik moest doen. De online cursus van theorie toppers die ze aanboden was top met duidelijke informatie die met goed beeld werd overgebracht. De rijinstructeur was ook erg behulpzaam en gaf goede tips terwijl hij kalm bleef, veel van hem geleerd. Hierdoor heb ik de theorie en praktijk de 1ste keer gehaald.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goeie rijschool

Ik had 0 ervaring met een scooter rijden zelf. Sander legde voor mij goed uit wat ik moest doen en vond dat ik heel goed reed al voor iemand die 0 ervaring had. Zeker een aanrader deze rijschool!

Ontspannen sfeer

Van af moment 1 was het dikke mik tussen ons, super gezellig in de auto en veel gelachen. Wanneer je iets aan het uitleggen was, waren we daar ook serieus mee bezig. Ik ga onze gekkigheid echt missen en je muziek style natuurlijk. Echt super bedankt voor de super leuke en leerzame lessen en bedankt dat ik door jou in 1x keer ben geslaagd!!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Top instructeur en mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Altijd gezellig tijdens de lessen en veel geleerd in een korte periode!!

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Naomi stampt alles er heel goed in en helpt je met alles heel goed en legt alles goed uit waardoor je helemaal ready bent voor je examen. Heel blij en zou hier zeker gaan lessen!

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Fijne ervaring!

Duidelijke uitleg en gezellige instructeur

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Goede rijlessen

De rijlessen waren goed en alles was heel duidelijk

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

goeie lessen, je kan alles vragen

tevreden, rijbewijs in de zak

Vriendelijke instructeur

Goed geinformeerd van tevoren

Super fijne lessen!

Ik vond de lessen met Wendy altijd erg gezellig. Ze gaf goeie tips waar je echt wat aan had en legde alles duidelijk en rustig uit. Ook gaf ze regelmatig complimenten, wat me zelfvertrouwen gaf. Dus zeker een aanrader!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Veel geleerd in 4 uur rijles.

Tijdens de rijles heb ik goede tips gekregen. Ook was de instructeur respectvol. Heb na de lesuren mijn examen gehaald bij het cbr op dezelfde dag.

Het was leuk

Het was leuk maar ook pittig

perfect

aardig, duidelijk, en je word goed aangesproken als je iets fout doet maar wel op de manier dat je ervan leert. filmpjes zijn duidelijk en leerzaam. helemaal tevreden

• Naam Instructeur: André de Haas

Goede rijschool

Soepel contact om rijlessen te plannen, flexibel, duidelijke instructies van de instructeur. Kwam goed voorbereid op de tussentijdse toets en het examen door praktische tips van mn rij-instructeur, hierdoor in 1x geslaagd en weinig stress tijdens de examens.

Leuke en leerzame lessen

Hele goede en leeskamer lessen gehad. Elke les weer een ander rondje waardoor je overal een wel geweest bent. Ook heel duidelijk les en van te voren een goed beeld over hoe het examen er uit komt te zien. Elke week weer zin in rijles.

Top ervaring!

Mijn eerste lessen heb ik bij rebecca gevolgd en daarna bij jou. Ik vond de lessen altijd super gezellig en leuk. Ik vond het fijn dat de feedback opbouwend was en het rustig uitgelegd werd.

Fijne ervaring!

Ik heb een super fijne ervaring gehad bij Wendy/ autorijschool Butterhuizen. Ik vond de rijlessen met Wendy heel fijn. Het was vanaf het begin gezellig in de auto met Wendy. Haar uitleg was goed en ze heeft mij goed met alles geholpen. Ook de communicatie was heel fijn, ik was 17 toen ik begon met rijlessen en kon na een pauze van een paar jaar (waar ik zelf voor gekozen had) na een appje al meteen de volgende dag weer beginnen met rijlessen! Dus ik zou iedereen aanraden om bij Wendy te komen rijden!

Veel geleerd

Ik heb elke les weer van alles geleerd en het werd allemaal duidelijk uitgelegd.

• Naam Instructeur: Robin van Riel

Fijne ervaring!

Cheyenne legt alles rustig uit. Ze gaf duidelijke instructies en op slechtere dagen was ze ook positief. Het was altijd gezellig in de auto, ik zou haar zeker aanbevelen :)

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’