Zeer geduldige instructeur, fantastisch uitgelegd.

Er werd geduldig met de leerlingen omgegaan en alles fantastisch uitgelegd

Goede ervaring, prettig gevoel

Duidelijke uitleg en een vriendelijke sfeer

Goede rij school

Goede communicatie via de telefoon en de rijles word duidelijk uitgelegd waardoor je alles snel weet.

Goede rijschool

Was ren goede en rijschool ben ik in een keer geslaagd

In een keer geslaagd!

Vrijdag middag 4 uren gereden 3 dagen later gelijk geslaagd. Tjarda was heel erg duidelijk en aardig tijdens de lessen. Tot over 6 maanden voor mijn autorijbewijs!

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Het is een goede rijschool goed contact goede lessen het is allemaal goed gerelegd

Gewoon hellemaal top niks op aan te merken

Top rijschool

Was een top rijschool leuke instructeurs en goed geholpen met het lessen en goeie tips gegeven waar je meer op moet letten etc

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Super leerzaam en duidelijke uitleg.

Tijdens de lessen krijg je goeie uitleg en tips. Daarnaast is het ook nog is heel gezellig in het groepje. Ik ben in 1 keer geslaagd met behulp van de goede instructeurs.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Ik heb het rijden heel erg goed, leerzaam en gezellig ervaren.

Ik vond het erg fijn hoe mijn rijlessen afgelopen maanden zijn verlopen met mijn instructrice Tjarda. Ik vond dat Tjarda een hele goede manier van uitleggen had en hielp altijd waar het nodig was. Naast alle belangrijke dingen voor het autorijden, was er genoeg tijd voor leuke gesprekjes en reed ik altijd lekker op mijn gemak. Het vertrouwen van Tjarda vond ik ook heel fijn, dat helpt geloven dat je het ook echt kan. Ik heb ontzettend veel geleerd en ben blij dat ik bij zo goede en gezellige rij instructrice heb gereden !

Fijne rijschool.

Helaas waren de scooter groepelessen voor mij wat rommelig (last van faalangst en pleinvrees). Na contact te hebben gehad ben ik gerust gesteld en is hier extra rekening mee gehouden. Hierdoor ben ik met een rustig en fijn gevoel aan het examen begonnen en in 1 keer geslaagd.

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Alles werd goed uitgelegd totdat je het snapt en dan ook kan uitvoeren de rijinstructeur was ook altijd gezellig en kan je altijd wel gezellig mee praten en als er iets was waardoor hij niet kon werd er altijd ruim van te voren geappt zodat je niet zit te wachten

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Gezellige en leerzame omgeving

Ik heb bij Tim afgereden en ik ben enorm tevreden. Tijdens de lessen heb ik veel geleerd en er word ook goed en voldoende uitgelegd. Daar waar ruimte voor is word er ook makkelijk een praatje gemaakt waardoor het tegelijk ook heel gezellig en leuk is. Ik raad mensen sterk aan om bij tim hun rijbewijs te halen en ik ben er erg blij mee dat ik voor hem heb gekozen!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Heel fijn!

Snel gefixt en geslaagd!

Top echt perfect geregeld

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goeie service en in een keer geslaagt

Alles was goed en duidelijk uitgelegt waardoor ik in 1 keer ben geslaagt

Geslaagd in 1 keer

Het ging goed

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Fijne ervaring bij Rijschool Butterhuizen!

Rijlessen waren super fijn, als iets fout ging kreeg je ook gelijk te horen waarom je het fout deed en hoe je het beter moet doen. Scooters rijden goed en is niks mis mee.

Goeie rijschool in 1x geslaagd

Goeie rijschool leuke lesgevers snelle reactie

veel geleerd, goed gecommuniceerd

ik heb in de lessen veel geleerd. de communicatie was super goed.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Een fijne rijschool waar ze echt de tijd voor je nemen!

Tijdens de lessen werd er goed de tijd genomen om dingen uit te leggen en ook als je iets niet meteen snapte, dan deed je het gewoon nog een paar keer opnieuw tot het er in zat! Al met al een fijne ervaring

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Leerzaam en leuk

Mijn ervaring met butterhuizen was heel goed. Ze namen meteen contact op en plannen het nodige in zodat je snel kan beginnen met je lessen! Mijn instructeur (Daan) legde alles goed en duidelijk uit zodat ik meteen wist wat er van mij verwacht werd. Tijdens de lessen gelachen en ook serieuze momenten gehad dit vond ik erg fijn!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Geslaagd!!

Dankzij rij-instructeur rogier ben ik in 1x geslaagd super tevreden over deze rijschool.

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Bij Wendy in de auto was het altijd ontzettend gezellig. We hebben veel gelachen en leuke gesprekken gevoerd. Ondanks de gezelligheid lette Wendy altijd goed op en gaf ze waardevolle tips over het rijden. Ze wist verbeterpunten op een positieve en begrijpelijke manier over te brengen, waardoor ik deze gemakkelijk kon toepassen. Als ik een foutje maakte, legde ze het rustig uit en hielp me direct verder zonder er een groot probleem van te maken. Dankzij Wendy keek ik altijd uit naar de rijlessen. Ik zal de lessen en de fijne tijd met haar zeker missen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Leuk en leerzaam

Het waren wel veel lessen maar alle lessen waren even leuk en even leerzaam. Ik heb er zelf wel een tijdje over gedaan maar door janine heb ik eindelijk me rijbewijs en ziet het cbr mij nooit meer terug dus ik geef de rijschool een tien. En met de rijinstructeurs is ook zeker een aanrader erg leuk en lekker spontaan.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Ik ben heel blij met Janine als rij-instructrice.

Het was vaak gezellig in de auto, maar op momenten dat ik even wakkergeschud moest worden, deed Janine dit ook. Op die manier was er een goede afwisseling, waardoor ik uiteindelijk een prettige tijd in de auto heb beleefd!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’