Gezellig leuk en informatief

Duidelijk en informatief

Hele fijne lessen gehad!

Alle informatie werd heel fijn en begrijpelijk uitgelegd. Ook werd ik goed geholpen op de weg, zodat ik mijn scooter praktijk examen kon halen.

Super geregeld allemaal!

Mijn dochter had een intake op haar vervolgopleiding op de dag dat ze haar praktijkexamen had. Sander heeft bij het CBR hemel en aarde bewogen om de datum van haar examen te wijzigen. De aanhouder won!

Top rijschool!

Erg genoten van mijn rijopleiding, alle afspraken werden nagekomen en eventuele vragen werden snel verwerkt.

• Naam Instructeur: Sander Bos

Duidelijk en leerzaam

Heel snel en goed

Heel goed

Echt nice!

Niels was echt een topper, altijd leuk, en ik voelde me altijd op mijn gemak.

• Naam Instructeur: Niels Spits

Gezellig en heel leerzaam

Voor het theorie had ik wel wat stres maar met het hele pakket van butterhuizen was het prima te doen en het praktijk verliep ook soepel

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Fijne mensen e goed lessen

Ik had Joyce als instructrice en ze gaf heel fijn lees. Ze wees ons steeds op dingen die we fout deden en bleef dat in onze hoofd stampen, daarnaast gaf ze goede tips

Goede begeleiding

Leuke en leerzame tijd gehad met Karen, ze gaf me goede begeleiding en er hing een gezellige sfeer. Blij mee:)

• Naam Instructeur: Karen Habold

Hele goede rijschool zeker een aanrader

Hele goeie autorijschool heb mn rijbewijs in no time gehaald!

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Supper goeie lessen heel flexibele tijden en denkt goed mee met wat het beste is voor je

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Erg gezellige, duidelijke en leuke les

Hartstikke gezellig groepje en instructrice. Was een erg leuke dag en dankzij de duidelijke uitleg ook in 1 keer geslaagd

Goede rijinstructeur

Goede rijschool, aardige instructeur legt alles rustig uit zodat je het snapt. in 1 x geslaagd voor het bromfietsexamen

Goed en duidelijk

Het was een leuke ervaring ze was duidelijk en legde alles goed uit en ik begreep het meteen.

Makkelijk te volgen.

Zowel theorie als de praktijk was makkelijk te volgen en duidelijk uitgelegd. Door een goeie voorbereiding voor het praktijk-examen ben ik in één keer geslaagd daarvoor!

Erg fijne rijschool

Hele aardige instructrice, ze heeft me erg geholpen en veel geleerd. Ben erg blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen

Een leerzaam jaar

Ik heb een super goede ervaring bij deze rijschool. Al vanaf het begin voelde ik me op mijn gemak bij Merel. Ze heeft mij echt onwijs veel geleerd. Ik vond de gesprekken die we voerden altijd heel leuk. De mix tussen het leren autorijden en ook een leuk gesprekje maakte de rijlessen voor mij top. Ik wil Merel heel erg bedanken. Ik heb nu het gevoel dat ik helemaal zelf in de auto kan stappen en ik ben daar dankbaar voor. Zonder haar was dat mij natuurlijk nooit gelukt!

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Was erg leuk en goed geregeld!

Was heel leuk

Goed,kort, krachtig, duidelijk

Leuke aardige instructrice ,duidelijk, behulpzaam, snapte niks van het speigelen maar na mijn lessen ging het harstikke goed

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Een hele fijne rijschool!

Precies 1 jaar geleden ben ik begonnen om mijn rijbewijs te halen. Helaas door de huidige corona omstandigheden ben ik er een paar maandjes uit geweest. Als ik deze maanden ervan aftrek heb ik ik 7 maanden tijd mijn rijbewijs gehaald. Ik ben super blij! Ik vond het lessen bij merel heel fijn. Ik heb zelf een beetje last van faalangst maar ook daarmee heeft merel mij heel goed geholpen om zeker te zijn in de auto! Nogmaals bedankt voor alles merel!

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Veel geduld en goeie begeleiding!

Altijd veel geduld gehad en goede tips waar je exht wat mee kan.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Top rijschool!

De lessen met Janine waren heel erg leerzaam! In 1x geslaagd met de goede tips en zeer vakkundige lessen. Ik raad deze rijschool zeker aan!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Slimme keuze om naar de rijschool Butterhuizen te gaan!!

Ik vond het eerst best moeilijk, maar na vaak oefenen is het me gelukt en ben ik geslaagd!

duidelijk..

duidelijke instructies,,geduldig..vooral priveles. goede rijschool voor een goede prijs..top