Heel fijn!

Snel gefixt en geslaagd!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Top echt perfect geregeld

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goeie service en in een keer geslaagt

Alles was goed en duidelijk uitgelegt waardoor ik in 1 keer ben geslaagt

Geslaagd in 1 keer

Het ging goed

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Fijne ervaring bij Rijschool Butterhuizen!

Rijlessen waren super fijn, als iets fout ging kreeg je ook gelijk te horen waarom je het fout deed en hoe je het beter moet doen. Scooters rijden goed en is niks mis mee.

Goeie rijschool in 1x geslaagd

Goeie rijschool leuke lesgevers snelle reactie

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

veel geleerd, goed gecommuniceerd

ik heb in de lessen veel geleerd. de communicatie was super goed.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Een fijne rijschool waar ze echt de tijd voor je nemen!

Tijdens de lessen werd er goed de tijd genomen om dingen uit te leggen en ook als je iets niet meteen snapte, dan deed je het gewoon nog een paar keer opnieuw tot het er in zat! Al met al een fijne ervaring

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Leerzaam en leuk

Mijn ervaring met butterhuizen was heel goed. Ze namen meteen contact op en plannen het nodige in zodat je snel kan beginnen met je lessen! Mijn instructeur (Daan) legde alles goed en duidelijk uit zodat ik meteen wist wat er van mij verwacht werd. Tijdens de lessen gelachen en ook serieuze momenten gehad dit vond ik erg fijn!

Geslaagd!!

Dankzij rij-instructeur rogier ben ik in 1x geslaagd super tevreden over deze rijschool.

Geweldig!

Bij Wendy in de auto was het altijd ontzettend gezellig. We hebben veel gelachen en leuke gesprekken gevoerd. Ondanks de gezelligheid lette Wendy altijd goed op en gaf ze waardevolle tips over het rijden. Ze wist verbeterpunten op een positieve en begrijpelijke manier over te brengen, waardoor ik deze gemakkelijk kon toepassen. Als ik een foutje maakte, legde ze het rustig uit en hielp me direct verder zonder er een groot probleem van te maken. Dankzij Wendy keek ik altijd uit naar de rijlessen. Ik zal de lessen en de fijne tijd met haar zeker missen.

Leuk en leerzaam

Het waren wel veel lessen maar alle lessen waren even leuk en even leerzaam. Ik heb er zelf wel een tijdje over gedaan maar door janine heb ik eindelijk me rijbewijs en ziet het cbr mij nooit meer terug dus ik geef de rijschool een tien. En met de rijinstructeurs is ook zeker een aanrader erg leuk en lekker spontaan.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Ik ben heel blij met Janine als rij-instructrice.

Het was vaak gezellig in de auto, maar op momenten dat ik even wakkergeschud moest worden, deed Janine dit ook. Op die manier was er een goede afwisseling, waardoor ik uiteindelijk een prettige tijd in de auto heb beleefd!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Vandaag ben ik in mijn herkansing geslaagd! Beste Rogier, bedankt voor alle goede hulp, uitleg en natuurlijk voor de gezelligheid in de auto!! Beste rijinstructeur van Nederland!

uitstekend

Gaandeweg tijdens 37 lessen voldoende geleerd om in 1 keer het praktijkexamen te halen. tijdens de rijlessen was het altijd gezellig en was er genoeg ruimte voor fouten maken en constructieve feedback.

Goeie rijinstructeur

Daan gaf goeie uitleg en legde alles goed uit ook als er wat mis ging reageerde hij er goed op.

goeie uitleg met passie

ik kwam bij butterhuizen met alle handigheden maar geen structuur ze hebben mij geholpen in een korte tijd lessen zijn actief en duidelijk

• Naam Instructeur: Robin van Riel

Hele fijne rijschool!

Butterhuizen is echt een aanrader. Ik had een super fijne rijinstructeur, waar je je echt op je gemak voelt! Onwijs bedankt! :))

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Ik heb een goede ervaring gehad tijdens mijn rijlessen bij Butterhuizen. De lessen van Daan waren erg leerzaam en ook was het altijd gezellig in de auto. Bedankt Daan!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Fijne instructeur tijdens het rijden met leuke positieve begeleiding

Leuke begeleiding met daarbij vaak positief. Fijn om met haar te lessen!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Perfecte rijschool

Ik heb in een keer mijn scooter en auto rijbewijs gehaald. Heel erg blij mee. Met dank aan merel!

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Hele prettige lessen gehad

Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld bij Rebecca en ben daardoor op een prettige manier door mijn rijlessen gevlogen.

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Gelest bij Naomi, en pog zeg; wat een leuke, leervolle en geweldige ervaring om hij haar mijn rijbewijs te hebben kunnen halen! Ik kwam van de schakel lessen af naar automaat, en binnen enkele weken had ze me helemaal ingeleerd om alles te herkennen qua verkeer, alle regels en alle technieken.

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Altijd lekker gezellig!!!

Wendy is echt een topper en mag haarzelf wel wat vaker een schouderklopje geven! Ofwel door de muziek of door de gezellige gesprekken was er altijd een goede sfeer in de auto. Ze geeft goede uitleg en er valt ook nog te lachen om kleine foutjes. Ze is een echte schat met wie ik mijn rijbewijs in 1x gehaald heb.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Hele fijne rijlessen die me goed hebben voorbereid op zelfstandig autorijden!

Rogier is een topinstructeur die veel structuur en aandacht heeft in zijn lessen. Je merkt aan hem dat hij veel ervaring heeft en dit heeft me erg op mijn gemak gesteld, vooral toen ik het autorijden nog spannend vond. Ik ben in 1 keer geslaagd voor zowel mijn tussentijdse toets als mijn rijexamen en dit heb ik aan Rogier te danken. Super!

Bedrijfsgegevens

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

[email protected]

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.