Veel geleerd en leuke lessen

Ik heb veel geleerd bij Daan het waren duidelijke en gezellige lessen. Dankjewell!

Goeie lessen gehad alles in 1x kunnen halen

Tijdens de lessen is alles goed uitgelegd gehad. En goed aangeven hoe ik het beter moet doen. Waardoor ik in 1x mijn examens heb kunnen halen.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Super geduldige en gezellige rijinstructeur!

Veel leuke en gezellig rijlessen mogen volgen bij Tim Hilster.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Fijne ervaring

Hele leuke lessen altijd met Tim. En in 1x geslaagd!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Een zeer goede rijervaring waarin je in een korte tijd je rijbewijs kan halen!

Ik heb veel geleerd van de duidelijke en leerzame rijlessen en ik ben erg tevreden met het eindresultaat!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Goed uitlegt in één keer geslaagd

Ik begon de dag met rijden en er werd heel goed uitgelegd. Bij het afrijden zij de examinator dat ik het heel goed had gedaan. En zo in 1 keer geslaagd. Een top rijschool.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goede en duidelijke instructies en ze helpen je goed!

Het begon met een goede uitleg bij de jagers scooters. Daarna volgde een goede uitleg over hoe de scooter werkt. Toen we begonnen met rijden werd er goed en duidelijk instructies geven dat je echt helpt. Ze stomen je helemaal klaar voor en goed resultaat!

Fantastisch!!

Wendy geeft goed uitleg! Door wendy ben ok weer met plezier gaan rijden! Wendy is echt een topper!! Heel erg bedankt!!

Goeie ervaring

Ik heb n goeie ervaring op gedaan rustig dingen uit leggen, dat was wel heel fijn en zou zeggen mensen ga bij deze rijinstructeur is een chille instructeur en je kan lekker met m lullen. Groetjes, Sanne van Stralen

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Gezellige en duidelijke lessen

Mijn ervaring bij Butterhuizen is erg goed. Zeer tevreden over mijn rij instructeur. Hij gaf goede uitleg tijdens de lessen en had altijd een gezellig babbeltje. Bedankt Daan!

Super goed

Ik heb super goede en leuke lessen gehad bij Wendy. Ik vond zelf auto rijden best wel eng maar Wendy heeft heel veel geduld en is heel goed in helpen om meer vertrouwen te krijgen. Daarnaast heb ik heel veel met Wendy gelachen en veel gedanst op de reggaeton music.

Prettige instructeur

Fijn gereden met prettige instructie

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Bij Wendy in de auto is het super gezellig. Samen hebben we veel gelachen en goede gesprekken gevoerd waarnaast Wendy oplettent is en goede tips geeft over het rijden. Wendy brengt de tips en verbeteringen op een positieve manier. Ook heeft ze mij geleerd dat foutjes maken mag en helpt ze je dit achter je te laten en verder te rijden. Ik had altijd zin in rijles en ik kijk heel positief en vol plezier terug op de lessen. Kortom een super ervaring bij Wendy!

Erg fijne lessen gehad en in 1 keer geslaagd

Ik heb erg fijne lessen gehad en ben in 1 keer geslaagd. Zeker aan te raden

Leuke tijd

Een goede rijschool. Ik heb een fijne tijd gehad.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Uitstekende lessen en soepele communicatie

Goede sfeer in de auto en kon snel aan de gang en examen inplannen.

Een uitstekende ervaring

Dit was een top ervaring met hulp door het hele proces heen, precies wat een beginnende bestuurder nodig heeft. Al met al een top ervaring!

Deze rijschool is top!

De begeleiding is super. Veel persoonlijke aandacht en ruimte voor vragen. Erg enthousiaste rij instructeur. In 1 dag veel vertrouwen gekregen om mijn praktijk examen te gaan doen. In 1x geslaagd, ik raad deze rijschool zeker aan!

Fijne lessen

Ik was heel zenuwachtig maar ik ben goed geholpen en alle ins en outs wist ik voor mijn praktijk examen. Succes!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Alles erg duidelijk en super vriendelijk, zeker een dikke aanrader

In een keer gedlaagd

Goede communicatie top les

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

ik had een goede evaring

ik begreep alles duidelijk wat hij bedoelde en ik ben in 1x geslaagd

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Perfect, tjarda heeft mij goed les gegeven.

Veel aandacht voor de leerlingen en duidelijke uitleg. Natuurlijk werd ook veel gelachen.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Super lessen, in 1 x gehaald!

Ik kreeg echt hele goede lessen. Het ging niet zo goed, maar mijn begeleider had geduld en uiteindelijk had ik de draad opgepikt. Ben dezelfde dag nog geslaagd na mijn eerste keer. Echt een top rijschool!

Een super leuke dag

Ik vond het super gezellig met de andere leerlingen en examinator. We hebben veel gelachen maar ook geleerd. Fouten werden er echt wel gemaakt maar dat mag ook! Ik ben super blij met mijn rijbewijs!

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’