Rustig en duidelijke uitleg

Wendy is rustig, neemt de tijd en geeft duidelijke uitleg. Tijdens de lessen heb ik veel geleerd over voertuigbeheersing. Wendy neemt goed de tijd en blijft rustig bij fouten, wat ik erg prettig vond.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Duidelijk en geeft genoeg uitdaging

Heb met Janine super lessen gehad! Ze geeft duidelijke uitleg, vertrouwen en gooide mij af en toe in het diepen zodat ik goed auto heb leren rijden.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Vriendelijke en duidelijke communicatie

Ze hebben goed geholpen in 1x mijn scooterrijbewijs te halen

Zoals verwacht!

Ik heb heel veel plezier gehad bij rijschool Butterhuizen. De lessen waren altijd gezellig maar vooral heel erg leerzaan.

Super!

Na een mindere ervaring bij een rijschool in Amsterdam kwam ik terecht bij Alvaro van Rijschool Butterhuizen. Vanaf de eerste les voelde ik me op mn gemak en is het rijden mij op de juiste manier aangeleerd. Ik heb met veel plezier de lessen gevolgd en ben vandaag in 1 keer geslaagd. Alvaro nogmaals bedankt!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Professionele rijschool met veel kennis en ervaring.

Duidelijke structuur en uitleg tijdens de praktijkdag voor de brommer.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goede rijschool; persoonlijk en betrokken!

Goede ervaring met deze rijschool. Je voelt dat de klant hier koning is. Telefonisch en via de app heel goed bereikbaar. Administratief ook prima in orde.

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

Omdat de lessen heel duidelijk waren en ik in een keer geslaagd ben!

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

Erg positief met een goede voorbereiding op het examen

Ik heb echt prettig gereden bij wendy, alles ging volgens een leskaart waardoor ik elke les precies wist waar ik aan toe was. Ook heb ik erg kunnen lachen tijdens mijn rijlessen, ik ben heel erg blij met mijn keuze voor butterhuizen!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

positieve manier van verbetering en hulp

Ik heb bij Rogier Boom binnen 9 maanden in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Door positieve motievering en verbetering. Rogier bedankt!!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Veel aandacht en super kwaliteit!

Bij een andere (slechte) rijschool vandaan bij Butterhuizen beland en ben super blij dat ik die keuze gemaakt heb! Er wordt veel aandacht aan jouw rijden en rijgedrag besteed en wat voor JOU het belangrijkst is om aan te pakken. Daardoor super snel progressie gemaakt en bij hun in 1 keer geslaagd :) nogmaals, super bedankt en raad hun zeker aan!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Goede rijschool

Ik ben in 1x geslaagd dankzij Rogier Boom!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Leer volle en leuke lessen

De lessen waren zeer leerzaam en leuk om te doen. De begeleiding rondom het leren autorijden is goed. Super bedankt en trots dat we samen in één keer geslaagd zijn

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema

Heel erg fijn

Mijn ervaring met de rijschool was heel erg fijn. Ik ben in 1 keer geslaagd door mijn rij-instructeur Rogier Boom.

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Ik heb hele fijne en goede lessen gehad bij instructeur Remco

Ik heb elke les met veel plezier gereden en kan eigenlijk niks negatiefs bedenken. Het waren goede en duidelijke lessen, Remco kwam altijd op tijd.

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Goeie ervaring van de rijlessen en je werd goed gestuurd

Zelf vond ik dit een hele goeie ervaring je word goed begeleid in de rijlessen en je krijgt goeie ondersteuning in alles. En de zweer in de auto is ook altijd goed

Super goed geregeld

De praktijk lesdag was een super goed georganiseerde dag waarbij ik veel heb geleerd waardoor ik met vertrouwen mijn examen kon maken.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Super!

Ik had rijles bij Karen. Hiervoor bij 2 andere gezeten (bij een andere rijschool) die onprettig waren. Karen heeft geduld en blijft rustig. Ze kan goed vertellen wat je verkeerd doet en elke keer had ik weer zin in mijn rijles. Ze bleef wel serieus en elke les was dan ook zeer nuttig. Super tevreden bij Burgerhuizen!

Altijd gezellig en leerzaam

Prettige en rustige manier van lesgeven en flexibel in de planning. Ook een erg fijne auto om in te rijden.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Altijd met plezier gereden.

Ik heb mijn hele rijopleiding met veel plezier gereden en succesvol afgerond. De instructeur kon ik het goed mee vinden en het was altijd gezellig in de auto.

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Ik heb een geweldige tijd gehad tijdens het lessen!

Ik heb een jaar en 3 maanden gereden bij Tim en Tjarda, door corona duurde het steeds allemaal langer. Toch ben ik blij dat het zo gegaan is, want ik heb niet geleerd om te slagen maar om écht te rijden. Nu ik eindelijk heb kunnen afrijden ben ik in 1x geslaagd en kan ik met vol zelfvertrouwen de weg op. Hier had ik nog wel eens moeite mee, maar door alles stapje voor stapje te herhalen en lekker op mijn eigen tempo te gaan ben ik daar dankzij Tim en Tjarda gelukkig vanaf gekomen. Het was ook altijd super gezellig tijdens het rijden, het zijn niet van die saaie rijinstructeurs. Ik kon ook altijd vanalles met ze bespreken, dit maakte de lessen een heel stuk leuker. Ik ben blij dat ik bij hun heb gereden en ga Tim en Tjarda ontzettend missen!

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema

Ik heb de lessen als prettig ervaren.

De lessen met Karen waren prettig en leerzaam. Het was vaak gezellig maar Karen was ook altijd duidelijk wanneer iets beter moest.

Heel erg goed :)

Ik vind butterhuizen een hele goeie rijschool, leuke lieve mensen en ben super blij met m’n scooter rijbewijs :))

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goede en duidelijke communicatie, aardige instructrice.

Goede ervaring.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Van geen zin hebben in rijden naar in 1 keer mijn rijbewijs halen.

Ongeveer anderhalf jaar geleden, starte ik met rijlessen bij Remco. Remco heeft mij bij de basis en alle bijzondereverrichtingen geleerd. Later ben ik overgeplaatst naar Wendy, omdat ik niet meer doordeweeks kon lessen. Wendy heeft voor mij zoveel mogelijk de puntjes op de i weten te plaatsen, waardoor ik steeds een beetje meer zelfvertrouwen kreeg in mijn rijstijl. Waardoor ik ook minder nerveus werd voor mij rijles. Ik had ook echt niet verwacht dat ik in 1 keer mijn rijbewijs zou halen. Maar ik ben super blij dat het mij gelukt is en dat had ik niet gekund zonder deze 2 mensen. Ik heb veel geleerd van ze over autorijden en het verkeer om je heen tot dingen die niet te maken hadden met autorijden. 2 hele leuke mensen waar je leuk een praatje mee kan maken (waar het kon). Het zal ook wel raar zijn om na zo lange tijd en 2 lockdowns er tussendoor, niet meer te hoeven lessen. Ik zal de glimmetjes van Wendy in en rondom de auto missen. Net als dat ze over wel een hond zag en de Spaanse muziek die vaak wel opstond. Lekker vrolijk en zomers. Heel erg bedankt voor deze ervaring afgelopen anderhalf jaar.

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer 18 jaar geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In die 18 jaar zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’