We hebben samen een leuke tijd gehad en afgesloten met een prachtig einde.

Door de coronacrisis duurde het allemaal even wat langer bij mij. Toch waren de lessen altijd gezellig en konden we ook goed oefenen om de puntjes op de i te zetten. Uiteindelijk heb ik weliswaar mijn examen gehaald, maar ik kon dat nooit zonder jou. Heel erg bedankt en we spreken elkaar!

Onwijs goed

Was altijd supergezellig en ook nog leerzaam met wendy! Heb echt genoten en heerlijk gekletst en gelachen. Wendy geeft op een hele fijne manier les en begeleidt goed tot de laatste minuut voor het examen! Top

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Hele gezellige en relaxte lessen!

Ik heb de lessen bij Wendy altijd als heel relaxt ervaren. Ze stelt je lekker op gemak en heeft altijd leuke verhaaltjes. Ik had altijd zin in mijn lessen. Dankzij haar ben ik in 1x geslaagd! Super bedankt!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Heel leuk en ik voelde mij erg op mijn gemak.

Mijn rijlessen heb ik gevolgd bij Tim van rijschool Butterhuizen. Het was een hele goede ervaring er werd goed rekening met je gehouden. Ik had mijn rijlessen nergens anders willen doen.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Zeer goede rijschool!

Mijn ervaring met rijschool Butterhuizen was zeer goed. Tijdens de coronatijd werd ik constant goed op de hoogte gehouden over de wisselende maatregelen. Dit was erg fijn. Mijn instructeur was een fijne en gezellige instructeur. We konden het goed met elkaar vinden en hij leerde mij het rijden erg goed.

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Heb les van Tim gehad was altijd leuk en gezellig en heb een hoop bij hem geleerd.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

fijne rijschool

Super fijne rijschool met een goede instructeur en instructrice! voelde mij erg op mijn gemak en de lessen verliepen super goed. ik heb dankzij Joyce en Indrah van Os mijn rijbewijs in 1 x gehaald.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Een rijschool die ik aan iedereen zou aanbevelen!

Afgelopen donderdag heb ik in één keer mijn rijbewijs gehaald dankzij de vakkundige lessen van Tjarda! Ik heb iedere les als zeer prettig ervaren. De lessen waren erg leerzaam en ik voelde mij er vanaf mijn eerste rijles erg op mijn gemak. Ik zou Rijschool Butterhuizen en Tjarda in het bijzonder dan ook aan iedereen aanbevelen!

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema

Professionele, leerzame ervaringen

Als je je autorijbewijs hebt denk je wellicht dat een motorrijbewijs ook makkelijk te halen is, dus niet. Motorrijden is een hele andere rijervaring, vraagt een andere kijk van je naar het verkeer om je heen en het is ontzettend leuk om te leren. Mede door de goede instructies en zeer goede uitleg van de 2 instructeurs Indrah en Joyce.

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

In 1x geslaagd

Gister heb ik mijn rijbewijs gehaald in 1x. Mijn instructeur is Rogier Boom geweest en ik heb een hele fijne tijd met hem achter de rug. Ik heb zelf last van Faalangst en Rogier bleef altijd rustig en geduldig wanneer ik bijvoorbeeld emotioneel werd. Ook heeft Rogier mij heel veel gepusht door te gaan en mij aan alle punten laten werken die verbetering konden gebruiken zodat ik helemaal klaar was voor het examen. Super betrokken en goed in zijn vak! Ik beveel rijschool butterhuizen zeker 100% aan. Alles is netjes geregeld, er word gewerkt met videos die je thuis kan terug kijken mocht je dit willen en verder merk je gewoon overduidelijk dat dit een rijschool is die heel betrokken met je is en je wilt zien slagen!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Heel leerzaam

De lessen bij Wendy zijn altijd heel gezellig en leerzaam geweest. Altijd een praatje maar ook goed letten op het autorijden. Hele fijne ervaring gehad!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Super fijne rijschool, hele goede begeleiding!

Ik heb een hele goede ervaring met Butterhuizen. Alles is goed geregeld en gecommuniceerd. Vinod is echt een aanrader!!

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Mijn ervaring was super fijn!

Ik heb super fijne en gezellige lessen gehad bij Janine! Altijd goed geholpen en elke keer met plezier de auto ingestapt

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Rijschool Butterhuizen is écht top! Ik heb altijd met plezier gereden en veel geleerd. Rij-instructeur Vinod bleef altijd kalm, wat echt super relaxed is. Al met al súper blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen!

Prima rijles

Ondanks het hele corona gedoe was alles prima geregeld. Ook ben je hier geen nummer maar krijg je hier gewoon goed persoonlijk contact. Ik raad iedereen Autorijschool Butterhuizen aan, zeker als je iets meer wilt dan alleen rijles.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Via deze rijschool ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijk examen Mijn rij instructeur was wendy en het was altijd wel super gezellig

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Ik voelde mij erg op mijn gemak met mijn instructrice en het was erg gezellig.

Het was erg gezellig in de auto. Het was allemaal duidelijk. Veel geleerd!

Heelgoed

Heel gezellig leuk en leerzaam Heel veel aan m’n instructeur gehad

Uitstekend!

Deskundig, persoonlijk en ontspannen rijden! Altijd mogelijk om lestijden aan te passen en in te plannen, top!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Heb het erg naar mijn zin gehad bij deze rijschool. Instructeur Rogier Boom is echt een aanrader, hele leuke tijd mee gehad, echt leren autorijden en hierdoor in 1 keer mijn examen gehaald!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Persoonlijk

Ik stapte altijd met veel zin de lesauto in, alles werd goed uitgelegd en alle situaties analyseerden we samen. De persoonlijke aandacht was ook fijn! Zo ontwikkelde ik op mijn eigen tempo.

• Naam Instructeur: Theo Beckers

In het begin ervaarde ik de lessen als niet prettig, maar na switch van rijinstructeur ging het erg

Toen ik begon met mijn rijopleiding ging het erg goed. Na een tijdje verdween de klik met mijn rijinstructeur en gingen de lessen alleen maar bergafwaarts. Daarom had ik besloten om te switchen van rijinstructeur. Vanaf de 1e keer dat ik bij Wendy in de auto stapte voelde het meteen al beter. Ik was toen erg onzeker en Wendy heeft me mijn zelfvertrouwen veer terug gegeven. Ik ben haar dan ook erg dankbaar dat ze me zo goed heeft geholpen en begeleid.

Ik ben erg goed geholpen en heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald

Het contact was snel, en ik ben zeer tevreden met de bromfiets les dag.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Super!

Mei 2020 begonnen met rijlessen (motor) en door Corona tot 3 keer toe een tegenvaller gehad i.v.m. landelijke maatregelen en perikelen bij het CBR. Ondanks dat heb ik het geen moment "vervelend" gevonden om weer op de motor te moeten stappen en dat is te danken aan Joyce & Indrah! Ook de rijscholen ondervinden hinder van alle maatregelen maar op de manier hoe zij dit aanpakken weten ze elke les leuk/leerzaam te houden voor de cursisten en dat is waar het om draait. Motorrijden moet leuk zijn en dat was het absoluut! Dat het, in mijn geval, door Corona langer geduurd heeft veranderd hier niets aan. Tijd om zelf op pad te gaan.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goede lessen met een top instructeur!

Ik heb bij de 3e poging mijn rijbewijs gehaald, dus het heeft even geduurd. Ik ben heel erg dankbaar voor de lessen die ik heb gehad van Alvaro. Hij is heel duidelijk in zijn uitleg, heeft veel geduld en heeft me gemotiveerd om door te blijven gaan! Butterhuizen is een top rijschool!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer 18 jaar geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In die 18 jaar zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’