Super leerzaam en gezellig!

Ik wil Wendy heel erg bedanken voor alle leuke maar ook zeer leerzame lessen. Ondanks dat ik af en toe een beetje geïrriteerd kon reageren bleef zij het gezellig houden. Ik was aan het begin erg onzeker en daarbij ben ik heel goed geholpen. Super erg bedankt!

Voelt je op je gemak.

Ik voelde me goed op mijn gemak en het was altijd gezellig en leerzaam.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Fantastisch

De lessen waren gezellig en van hoge kwaliteit. De instructeur was altijd op tijd en kon duidelijk uitleggen, met ruimte om fouten te maken. Het rijden was dus nooit een verplichting maar juist een leuk moment van de week. Rijschool Butterhuizen heeft dus een goede indruk op me achtergelaten.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Hele fijne, leerzame, maar ook gezellige lessen gehad.

De lessen hadden een fijne structuur en alles werd goed opgebouwd. Niet alleen was het leerzaam, maar was het ook gezellig in de auto. Daarnaast heeft Wendy veel geduld en waardeer ik het heel erg dat ze elke keer naar Purmerend is gekomen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Goeie uitleg en ze is heel lieeeff

Karen is heel lief en heel geduldig en geeft goeie uitleg en daar ben ik heel blij mee geweest en daar door ook in een keer geslaagd!! Helemaal topppp!!

gewoon goed

gewoon goed

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Leuke, leerzame lessen

Leerzame lessen, veel afwisseling en goede hulp.

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Fijne en duidelijke begeleiding

Hele fijne en duidelijke begeleiding gehad. Met vertrouwen het examen ingegaan.

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Ik vond het heel erg leuk samen met Wendy in de auto. Ze legt goed en duidelijk uit en meteen alle belangrijke dingen aan het begin van de lessen. Als je een foutje maakt is dat helemaal niet erg en meestal begint ze gewoon te lachen. Heel erg fijn om Wendy samen te rijden.

Heel erg leerzaam

Goede les, ik ben in een keer geslaagd! Aardige instructeur en goede tips. Zeker een aanrader.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goede rijlessen!

Goede begeleiding van de instructrice verder goede inzicht op waarmee ik het moeilijk had en een gezellig persoon!

Leuk en leerzaam

Veel geleerd leert en in 1x geslaagd

Goede en handige lessen

Kon snel beginnen met de lessen en ik had geen lange wachtrij en heb met de tips die ik heb gekregen mijn examen gehaald

Erg gezellig

Veel geleerd, maar ondertussen ook gewoon gezellig kunnen hebben. En ttt en examen allebei in 1x gehaald.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Butterhuizen gaf mij een comfertabel gevoel

De lessen zijn prima, alles word duidelijk uitgelegd en je stekre en zwakke punten worden uitgelegd en hoe je daarmee om moet gaan. Al en al een hele goede rijschool

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Het was duidelijk en leerzaam

Mijn ervaring van rijschool butterhuizen heb ik positief beleefd. De instructies waren duidelijk en de punten waarop je beter moet letten word goed uitgelegd waarop je het kan verbeteren.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goede uitleg en begrijpelijke instructies

De instructeur was heel aardig en gezellig, maar als er fouten werden gemaakt kregen we meteen een uitleg om te leren van de fouten dat was heel fijn. Wat we ook deden was de route rijden die we ook op het examen gingen rijden dat was ook heel erg handig.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Een goede prettig leeromgeving

Super blij en dankbaar voor de lessen van Wendy. Heb het rijden met Wendy in de auto altijd als iets prettigs ervaren, ik genoot dan ook altijd weer van om te mogen rijden. Er werd een omgeving gecreëerd in de auto waarin ik foute maken mocht om er daarna op een normale manier hier samen op terug te kijken zodat ik er van leerde.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Ik heb het als super fijn ervaren.

Ik heb de periode van mijn rijlessen heel goed ervaren. Ik ging altijd met plezier naar mijn rijles.

Fanatische

Hele fijne lessen gehad. Kon snel beginnen met de lessen. Was ook blij met mijn overstap van anwb/hoekstra naar butterhuizen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Goede en vriendelijke instructeur!

Super aardige instructeur!

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Fijne en duidelijke ervaring zonder te veel problemen!

Mijn ervaring met butterhuizen was erg positief en ik ben goed geholpen in de weg tot het behalen van mijn rijbewijs. Ik ben overigens erg tevreden met de inspanningen die de rijschool maar vooral de instructeur heeft geleverd

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Fijn en gezellig kunnen lessen

Ik heb fijn kunnen lessen bij Rebecca. Ze was heel rustig en geduldig met uitleg. We hebben alles veelvuldig kunnen oefenen voor het examen met wat tips en tricks. Ook was het gezellig in de auto wat zorgde voor een gezellige sfeer

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Prettige rijschool, goede ondersteuning

Fijne ervaring gehad bij Butterhuizen. Goede begeleiding en een goede sfeer. Zeker aan te raden! Ik ben hier erg zelfverzekerd geworden en dat heeft mij erg geholpen!

Fijne rijschool!

Mijn motorrijbewijs met vertrouwen kunnen behalen dankzij de toppers van rijschool Butterhuizen!

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’