Een achtbaan rit

Ik heb mijn rij opleiding als een soort achtbaan rit ervaren , ik heb hele hoge pieken gehad dat het echt heel goed ging , en dalen waarbij ik het gewoon echt niet kon, wel is er door mijn rijinstructeur altijd zijn uiterste best gedaan om het beste uit mij te halen en had ook een erg goede klik! Ik heb het als een hele goede begeleiding ervaren ook als het er bij mezelf niet uit kwam, ook altijd kunnen lachen in de auto

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Gezellige en leerzame rijlessen met een erg vriendelijke instructeur

Mijn instructeur heeft me steeds gezegd dat hij aan mijn herinnering werkte en nu besef ik me maar al te goed dat dat inderdaad is gelukt. De rijlessen zullen voor mij inderdaad een leuke herinnering zijn!

• Naam Instructeur: André de Haas

Top dag gehad!

Alles was super geregeld, alleen wij moesten 2 uur wachten bij het cbr.. dat was alleen erg jammer maar daar kon volgens mij voor de rest niks aan worden gedaan

Heel prettig

In de rijles altijd duidelijke uitleg met de bijzondere verrichtingen. Als er iets mis gaat word dit je rustig verteld.

• Naam Instructeur: Sander Bos

Super lessen gehad met een mooi praktijkexamen!

Ik heb lessen gevolgd bij Wendy van Butterhuizen, en ben hier enorm blij mee! Ik heb in de tweede keer mijn rijexamen behaald en voel mij erg veilig op de weg. Ze heeft mij goed les gegeven en de dingen goed aangeleerd met handige trucjes en tips.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

soepele dag ondanks het weer

Het was super slecht weer dus we begonnen rustig en iets langzamer rijden was geen probleem wat ik erg fijn vond. Er wordt goed opgelet, ondanks dat je met meerdere mensen rijd. Zo blijft de les persoonlijk en weet je goed waar je op moet letten.

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

Ben in een keer geslaagd, ben ik heel blij mee. Hij was soms een beetje streng maar was uiteindelijk wel nodig. Ben eindstand heel blij met me rij instructeur. :)

Eindelijk geslaagd !!

Na 2 rijscholen, fout geleerde technieken en 4 praktijkexamens kwam ik bij Rogier van Rijschool Butterhuizen. Rogier geeft uitstekend les waardoor je lekker scherp blijft en vooral logisch blijft nadenken tijdens het rijden. Hardstikke bedankt Rogier en uiteraard RSB!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Top Instructeur

Fijn gereden bij Wendy. Goede en duidelijke instructie en weet je makkelijk op je gemak te stellen. Hierdoor in een keer kunnen slagen. Bedankt voor de rijlessen Wendy!

Een top dag!

Ik heb veel aan de uitleg van de instructrice gehad.

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

Ondanks het slechte weer was het allemaal top voor elkaar

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Goede duidelijke rijlessen

Er wordt flexibel gewerkt en de rij instructrice komt altijd op tijd. Ze kijkt scherp op verbeteringen en hoe je het doet in de auto. In twee keer geslaagd, erg tevreden :)

• Naam Instructeur: Karen Habold

Professioneel en accuraat

Rijschool Butterhuizen is goed bereikbaar en reageren adequaat op vragen. Communicatie verloopt heel soepel en praktijk les was heel leerzaam.

Heel goed

Ontzettend leuk en leerzame tijd gehad! Onwijs veel geleerd en in 1x mijn rijbewijs gehaald! Zeker aan te raden!

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Heel goed

Ik heb heel snel mijn rijopleiding afgerond door de goeie lessen

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Heel leerzaam en werd erg zelfbewust door de goede uitleg/ondersteuning.

In een hele korte tijd heb ik met mijn instructeur het auto rijden verder moeten leren voor mijn praktijk examen. Alvaro heeft mij hier heel goed in ondersteund en heeft me veel inzichten geven! Ik ga nu met een zelfverzekerd gevoel de weg op.

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Hele fijne samenwerking

Alles was goed uitgelegd. Route van het examen al afgelegd in de les, dus dat was heel fijn. Erg tevreden!

• Naam Instructeur: N.v.t.

Ik heb een top ervaring gehad bij theo

Mijn lessen waren altijd leuk en leerzaam. Veel gelachen maar ook gecorrigeerd, voor mij een onvergetelijke ervaring

• Naam Instructeur: Theo Beckers

Heel goed begeleid en elke les was het duidelijk wat ik ging doen. Zeker ruimte voor fouten en vragen. Ik vond het heel relaxed en ben goed begeleid van begin tot eind!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Leerzaam en leuk

Leuke instructeur, heeft me goed voorbereid op t examen. Door corona heeft alles lang geduurd, maar daardoor ook genoeg tijd gehad om alles te leren.

• Naam Instructeur: Niels Spits

Er blij met hun hulp

Goede begeleiding en uitleg

• Naam Instructeur: N.v.t.

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad.

De rij lessen waren altijd erg leuk, gezellig en goed. Als er iets was wat minder goed ging, werd dat met opbouwende kritiek verteld en ook meteen uitgelegd hoe het de volgende keer beter kan.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Goed en duidelijk uitgelegd.

Had mijn scooter praktijk dag, en vond het een leuke ervaring. Ook omdat ik in 1x geslaagd ben.

Super!

Ik heb rijles gehad van Janine en zij heeft mij in alle lessen zelfvertrouwen gegeven en klaargestoomd voor het examen. Janine legde alles rustig en goed uit waardoor ik op m’n gemak de auto in stapte. Door de goede lessen in 1 keer geslaagd!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer 18 jaar geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In die 18 jaar zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’