Goed! En ook leuk

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Heel gezellig

Ik vond het leuk en leerzaam.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Goed aangepast aan wat in nodig had in het leren!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en vond het heel erg fijn. Het communiceren ging top en heb altijd het gevoel gehad dat als ik een vraag had of opmerking dat ik die kon stellen en dat er ook naar geluisterd werd!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Goede lessen en leuke instructeur

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

In één keer geslaagd en een goede instructeur.

Het was allemaal heel helder en een goed begrijpende instructeur.

echt super leuk en top

super service echt topp!

Hele fijne les!

Ik vind scooter rijden heel leuk en ik vond de les bij butterhuizen ook fijn.Ik kreeg goeie tips en de begeleider zorgde voor een goede sfeer! Ook heb ik tijdens de lessen alles behandeld waardoor het examen soepeler ging.

Super fijne rijschool!

Ik heb super veel geleerd! Hele fijne rijschool! Ik had een hele aardige instructeur waar ik mij op me gemak voelde, waardoor de lessen ook super gingen!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Goeie rijschool

Snel rijbewijs gehaald en een top instructeur (Alvaro)

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Goeie rijlessen

Ik heb een goede ervaring gehad bij deze rijschool. Ik heb rijles gehad van Tim. Tijdens mijn rijlessen ben ik altijd goed begeleid. Het waren niet alleen leerzame lessen, maar ook was het altijd gezellig.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Goede instructeur, alles duidelijk voor het ecamen

Vinod heeft me alles duidelijk uitgelegd en voorbereid voordat ik aan het examen begon.

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Super leerzame en gezellige lessen

Ik ben enorm dankbaar voor mijn lessen bij Merel via Butterhuizen. Het was kwalitatief uitstekend en daarnaast ook gezellig.

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Hele fijne rijschool!

Ik heb rijlessen gevolgd bij Tim. Er was altijd een fijne sfeer in de auto. Tim weet alles goed en duidelijk uit te leggen. Tim heeft mij ook geholpen met meer zelfvertrouwen te krijgen waardoor ik in een keer geslaagd ben. Al met al een echte aanrader dus!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Er is veel duidelijkheid door de communicatie.

Duidelijke pakketten. Goede rijervaring met mijn instructrice.

• Naam Instructeur: Rebecca de Vries

Top rijschool!

Ik heb een hele fijn ervaring gehad tijdens het rijlessen. Wat erg fijn was dat er vanaf het begin meteen wordt gezegd waar je aan toe bent. En dat is altijd fijn en eerlijk geweest. Hele fijne sfeer in de auto en de contact daarnaast voor het inplannen is ook prima. Zoals mijn rij instructeur mij altijd noemde ; topper!

Echt top in 1x geslaagd!

Ik heb 4 uur rijles gehad van tjarda, waarin ik hele goede tips kreeg waardoor ik ben geslaagd. Echt top aanrader.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goeie begeleiding en duidelijke communicatie.

De communicatie is goed, goed contact over data etc. Goeie uitleg gekregen en alles was duidelijk!

Geweldig!

De communicatie was goed. Je kreeg reminders alles was super duidelijk. Ik was in 1 keer geslaagd, 4 uur les is zeker genoeg ook als je twijfels hebt. Ik had de instructrice Tjarda en zij was echt een topper. Ze was streng als het moest en super lief.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Erg fijne les gehad, instructrice gaf alle info om te kunnen slagen.

Ik heb bij rijschool Butterhuizen m'n scooterrijles gehad. Het was een dag met 4 uur les, en de dag erop gelijk examen. We lesten met een groepje van 3. Instructrice had veel aandacht voor ons allemaal, en hield de groep goed bij elkaar. Via het oortje kregen we gaandeweg allerlei uitleg over de situaties die we tegenkwamen. En als de verkeerssituatie niet duidelijk was voor ons gingen we even aan de kant staan, kregen we uitleg, en reden we een keer terug om de situatie nog eens te zien. Ook bij het CBR konden we nog vragen stellen aan de instructeur, Sander, van Butterhuizen die aanwezig was. Absoluut een aanrader.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Ik had woensdag rijles en het was heel fijn met tjarda. Ze legde het goed uit. Zaterdag ochtend had ik nog 1 uurtje les van Sander en dat was ook echt top! Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn exame!

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goede uitleg met duidelijke informatie die je moet weten.

Ik had helemaal geen ervaring met scooters, maar na aantal minuten rijden ging het al steeds beter. Vond het wel een beetje spannend om al zo snel al op de weg te gaan, maar het is goedgekomen. De lessen gingen vlot en het rijden ging ook wel lekker. Het eindexamen was spannend met nog wel wat foutjes maar ging erg vlot.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Nadat ik van instructeur gewisseld was, heb ik het onwijs naar mijn zin gehad!

Aan het begin kreeg ik les van instructeur Vinod. Hij was vriendelijk, maar al gauw verliep het niet meer zoals het hoort. Mijn lessen werden steeds ingekort, omdat Vinod bijvoorbeeld een afspraak had of ik werd zomaar op de dag zelf afgebeld. Ook kon ik moeilijk met regelmaat lessen, omdat Vinod om half 6 stopte en in het weekend niet wilde lessen. Dit maakt het voor een scholier in 5/6 vwo erg lastig. Ik deed ook weinig bijzondere verrichtingen, terwijl ik dit allang al had moeten doen en dit mij dan ook had geholpen eerder de auto onder controle te hebben. Hierdoor heb ik eigenlijk veel tijd en geld verspilt, iets waar mijn vader en ik beide erg ontevreden over zijn. Toen ik gewisseld ben naar Karen had ik het gelijk naar mijn zin. Ik vond haar manier van lesgeven veel fijner. Ook omdat dit met veel meer regelmaat kon. Al gauw ging het rijden erg goed en kreeg ik de auto onder controle. Dankzij Karen heb ik ook een TTT kunnen doen en mijn examen in 1 keer gehaald.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Hele fijne begeleiding.

Bij Tjarda en Tim hele goede en leerzame lessen gevolgd. Wanneer een andere les uitliep werd dit gecompenseerd met een langere les. Ze hebben mij vertrouwen gegeven. Ik heb van beiden les gehad, wat heel goed werkte, omdat ik zo vaak terecht kon.

Uitstekende ervaring, leuke instructeur

Goed auto leren rijden dankzij cheyenne!

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Super goede instructies en een fijne les!

De instructies waren altijd super goed en duidelijk, als het even niet lukte was er altijd hulp en er werd altijd gezorgd dat je niet meer nerveus was en je op je gemak voelde. Ik ben geslaagd dus is goed aangeleerd!

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’