Vriendelijk en geruststellend

Goede, vriendelijke en begripvolle instructeur. Goede en duidelijke uitleg en goede begeleiding :)

• Naam Instructeur: Theo Beckers

Met ervaring is erg goed

Goeie communicatie en goeie uitleg, krijgt tips tijdens het lessen. Elke route word laten zien die je op je examen kan hebben.

Goede ervaring

Duidelijke lessen, goede communicatie en aardige instructeurs.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Gelaagd in een keer

Gelaagd in een keer Bedankt.

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Top les gehad erg tevreden over de instructeur

Erg tevreden

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

In 1x geslaagd dankzij Sander!

In 1x geslaagd!!

In een keer geslaagd

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goed georganiseerd en legt goed uit, in een keer gehaald !

super duidelijk

alles was super geregeld en duidelijk. in 1x geslaagd

In een keer geslaagd!

Nog nooit eerder op een scooter gereden maar wel in een keer geslaagd!

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Jammer dat het voorbij is.

De lessen met Tjarda waren heel gezellig maar ook heel leerzaam. Ze nam echt de tijd om de dingen met je door te nemen en om extra aandacht te geven aan de dingen die niet lukte. Ik ben bij Tjarda in 1x geslaagd voor en mijn scooter en mijn auto praktijk!

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Ik ben ontzettend tevreden met mijn rijlessen!

Mijn instructrice (Naomi) was altijd heel geduldig en wist alles duidelijk uit te leggen. Het was elke keer weer gezellig tijdens de lessen en de communicatie verliep altijd soepel. Omdat ik graag snel mijn rijbewijs wilde halen, koos ik ervoor om twee keer per week een blokuur te rijden. Dankzij deze aanpak en de fijne sfeer heb ik mijn rijbewijs al binnen 5 maanden gehaald. Ik voelde me altijd op mijn gemak in de auto. Naomi is een topper!

• Naam Instructeur: Naomi Snijders / Automaat

In een keer geslagen bij rijschool butterhuizen!

Erg fijne rij instructeur. Neemt de tijd en is erg betrokken.

• Naam Instructeur: Ruud Smit

Zeer leuke en leerzame lessen

Ik vond het lessen af en toe best wel lastig en spannend maar Daan heeft mij er goed bij geholpen om zelfverzekerd achter het stuur te zitten. De lessen waren ook altijd gezellig met Daan!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Het was een fijne autorijles ervaring!

Ik heb ruim een half jaar bij Karen gelest en het ging allemaal supergoed! Tussentijdse toets en praktijkexamen beide in 1x gehaald! Lieve Karen, bedankt voor alles! Je bent een toppertje!

• Naam Instructeur: Karen Habold

"Superleuke en leerzame rijlessen, waardoor ik in één keer ben geslaagd!"

De rijlessen met Karen waren supergezellig, met veel leuke gesprekken. Rijschool Butterhuizen, echt een aanrader!

Goede & duidelijke les.

4 uur gereden waarin er duidelijk werd uitgelegd en verbeterd, zojuist mijn praktijkexamen gehaald. Top rijschool!

• Naam Instructeur: N.v.t.

Rijlessen waren heel duidelijk en makkelijk te volgen. Mijn instructeur tjarda was super hulpzaam en hielp ons heel goed met alle vragen die we hadden.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Gezellig en leerzaam

Het was altijd gezellig on de auto, al hadden we t over auto's of mensen... Verder was alles uitstekend uitgelegd en na een paar keer proberen is die toch binnen

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Geweldige ervaring!

Het maken van keuzes, vooral in het verkeer, vond ik altijd erg moeilijk. Dankzij Cheyenne is dat helemaal veranderd. Ze heeft me met zoveel geduld en expertise begeleid, waardoor ik steeds zekerder werd tijdens het rijden. Haar rustige en positieve manier van lesgeven zorgde ervoor dat elke les niet alleen leerzaam, maar ook leuk/gezellig was. Dankzij Cheyenne heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald! Echt een aanrader!

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Team work!

Ik begon mijn rijlessen bij Tim en Tjarda, twee ontzettend fijne instructeurs die me met veel geduld en expertise hebben begeleid. Dankzij hun inzet kon ik uiteindelijk bij Naomi terecht om mijn laatste lessen in een automaat te volgen. Het hele team werkte geweldig samen om alles soepel te regelen, ondanks mijn drukke schema. Ze hebben me echt gesteund om mijn rijbewijs te halen. Naomi was de PERFECTE afsluiting van dit traject – professioneel, geduldig en enorm gefocust op wat ik nodig had om te slagen. Deze rijschool is een echte aanrader voor iedereen!

• Naam Instructeur: Naomi Snijders / Automaat

Alles was goed geregeld en een fijne sfeer.

Na mijn aanmelding bij Butterhuizen werd ik vrijwel direct opgebeld en geholpen. De opbouw van de rijlessen was ook heel erg fijn. De dingen die wat minder gingen tijdens de lessen bleven steeds herhaald worden totdat ik het goed doorhad. De sfeer in de auto was ook altijd wel prima. Een zeer goeie ervaring dus!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Super leuke, gezellige lessen en super leerzaam

Met Rogier was het elke week weer super leuk en leerzaam. Hij kwam altijd met een duidelijke plan voor de les en liet altijd weten wat we gingen doen. Verder was er altijd duidelijke feedback die dan in de lessen daarna goed werd opgepakt.

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Hele goede lessen.

Het waren top lessen en heb er veel van geleerd.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Hele leuke en leerzame tijd gehad

Ik omschrijf mijn ervaring als een erg leuke en leerzame tijd waarin ik veel heb gelachen en dat ik met vallen en opstaan uiteindelijk een goed resultaat heb behaald, namelijk in 1 keer slagen

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’