Vlotte en duidelijke lessen

Goed uitgelegd en vooral veel herhaling van wat je lastig vind zodat je optimaal presteert op het examen!

• Naam Instructeur: Sander Bos

Erg goed ondersteund en goed begeleid

Alles word goed uitgelegd

• Naam Instructeur: Richard Kok / Scooterinstructeur

Ik heb een topervaring overgehouden aan Butterhuizen!

Ik kreeg les van Karen Habold, zij was erg betrokken, sociaal en kon positief streng uit de hoek komen, dit was zo nu en dan ook zeker nodig! theorie èn praktijk beide in 1 keer gehaald, had hier 24 dubbele lessen voor nodig.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Ik heb heel gezellig leren rijden!

Ik heb heerlijke rijlessen gehad, door de gezelligheid alle stress vergeten en daardoor fijn leren rijden.

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Goede inzet vanuit de rijschool

Goed contact gehad met mijn instructeur Tim. De aanpak van de lessen lagen mij erg goed en heb op die manier heel zelfverzekerd leren rijden. Erg fijne ervaring opgedaan.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Top rijschool!

Vandaag in 1x geslaagd, dankzij top rijschool Butterhuizen! Ik ben super blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb en zal ze ook zeker aanraden. De lessen waren altijd leuk, gezellig en leerzaam. Altijd een goede en rustige uitleg echt super! Heel erg bedankt team Butterhuizen!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Ontzettend leuke, geduldige en duidelijke rij-instructrice

Rijlessen waren altijd heel gezellig en uiteraard ook leerzaam. Mijn instructrice Wendy was altijd erg geduldig en duidelijk. Nooit heb ik me oncomfortabel gevoeld en ze kon me altijd erg goed op mijn gemak stellen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Alles goed geregeld

Er werd goed op je gelet wat je fout doet en goed en dat werd ook gezegd. Ik vond het fijn dat je af en toe stopte om even het stukje wat je hebt gereden te evalueren.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Top lessen

Ik heb mijn lessen gevolgd bij Tjarda en dat ging erg goed. Goede uitleg, wordt (op een goede manier) gezegd wat beter kan en complimenten gegeven indien gepast. Ik heb snel mijn lessen kunnen afronden, omdat ik erg flexibel ingeroosterd kon worden. Soms had ik ook met Tim les, maar dat is geen enkel probleem en was ook altijd leuk. Twee erg fijne instructeurs!

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema

Super goeide leerzame lessen

Ik ben heel tevreden met de begeleiding van Wendy. Het waren super leuke leerzame lessen. Ze gaf goeie tips. Bedankt voor alle leuke en gezellige lessen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Een gezellige maar vooral vaardige instructeur die alles goed uitlegt. Heel duidelijk in wat beter moet en draait nergens omheen. In 1 keer geslaagd voor m'n examen. Alles bij elkaar een mooie lestijd gehad!

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Vanwege corona heeft het even geduurd, maar door Karen heb ik eindelijk mijn rijbewijs binnen! De lessen waren altijd gezellig, leerzaam en leuk. Karen is iemand die de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen tot je het snapt en ze is duidelijk in wat er van je verwacht wordt. Het persoonlijke contact maakt het rijden nog leuker, ze neemt echt de tijd voor je. Al met al een hele goede ervaring! Ik heb het naar mijn zin gehad en ik ga de gezelligheid in de auto missen! Bedankt Karen :)

Fijne leerzame lessen

Bij Tjarda & Tim mijn rijlessen gevolgd. Goede instructies en een fijne duidelijke manier van uitleggen. Gezellig in de auto en ze waren meer dan alleen rij instructeurs.

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema

Wat een leuke vrouw en zo veel geleerd!! Echt een aanrader!

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Gebeurd wat er moet gebeuren

Je word persoonsgericht behandelt. Zien wat je kan en niet, dus richten ze daar op. Soms graag meer uitleg wat de reden is van de handeling en niet van ‘hier moet het zo, en dat is gewoon zo’. Dit zodat je het op een vergelijkbare situatie zelf kan toepassen en niet in conflicten komt ;)

• Naam Instructeur: Karen Habold

Gezellige en leerzame rijlessen gehad .

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Mooie dag gehad en veel geleerd

Geslaagd in 1 keer!!!

Goeie uitleg en voorbereiding op het examen

Aanrader!

Super goede rijschool, waar ik met veel plezier heb geleerd. Duidelijke uitleg en een top instructeur! Hierdoor in 1x geslaagd :)

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Super!!!

Een spannende rit afgelegd en een super leuke rij instructeur!

• Naam Instructeur: Sander Bos

Ik heb goeie lessen gehad.

Goed, ik had een fijne leraar die me goeie tips gaf. Ook was het gezellig tijdens de lessen. Ik ben zeker tevreden met Alvaro.

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Je wordt goed opgeleid, door de beste instructeurs!

Goede ervaring en ze kijken goed naar waar je meer uitleg voor moet hebben.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Het was een leuke en leerzame dag, erg van genoten

• Naam Instructeur: Richard Kok / Scooterinstructeur

Perfecte uitleg en een top rijschool

Goede uitleg van de instructeur, als je iets fout doet laat de instructeur het meteen weten en alles was perfect!

• Naam Instructeur: N.v.t.

Goeie begeleiding en duidelijke communicatie

Zeer kundig in het lesgeven. Goeie communicatie en bereikbaarheid buiten de lessen om. Wij hebben enorme goeie ervaring en zijn zeer tevreden.

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer 18 jaar geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In die 18 jaar zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’