Vriendelijke en duidelijke instructeurs! Veel van geleerd

Heel blij dat ik deze rijschool heb gekozen. Duidelijke en vriendelijk instructeurs.

Nu ik geslaagd ben top

Na 2 keer eindelijk geslaagd

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Geslaagd in een keer

Veel geleerd daardoor in een keer geslaagd

• Naam Instructeur: Tjarda Miedema / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

In 1 keer geslaagd en goede lessen gehad! Alles duidelijk.

Hele goede ervaring. In een keer geslaagd en duidelijk en goede lessen gehad!

Goede voorbereiding

Goede commentaar waar je iets mee kan en je word goed geholpen en je kan alle vragen stellen

Zeer vermaakt!

Hele fijne rijschool, erg over te spreken. Ik heb altijd met plezier mijn rijlessen bij Rogier gevolgd, en altijd heeft hij mij goed ondersteund. Ik heb 'm zelfs in 1x mogen halen, ontzettend blij mee!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Ik heb bij Tim mijn rijlessen gehad, waarna ik in 1 keer geslaagd ben. Lessen altijd zeer goed ervaren, en nooit problemen gehad. Zeker aan te raden!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Leerzaam

Ik kwam van een andere rijschool en ik wist dat butterhuizen goed aangeschreven stond. En heb ze gebeld ,toen er plek voor mij was ben ik daar rijlessen gaan nemen. Mijn instructeur naam: Shershah nam mij mee voor een proefles. En de klik was er al gauw Shershah zei we gaan ervoor en dat heeft ie ook elke les gedaan het goede lesgeven het blijven herhalen van het kijkgedrag de rust die die in zicht Was voor mij een prettige ervaring en dankzij hem heb ik gister ook mijn rijbewijs gehaald. Echt een goede rustige instructeur met de juiste manier van lesgeven. Nogmaal Shershah bedankt man voor het behalen van mijn rijbewijs

Gezellige ervaring

Met Naomi rijden was gezellig, we konden goed praten en ze was duidelijk met wat ik moest doen

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Goed begeleid!

Ik werd tijdens mijn opleiding goed begeleid mijn rijinstructeur gaf me de tijd om te kunnen nadenken.

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Goede kwaliteit en rustige lessen

Meestal 1x per week gereden, en in 4,5 maanden gehaald. Lessen waren erg goed. Ook was de rij instructrice erg relaxt.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

super!

reageren snel, en lessen waren super!

Geruststellend

Bij Cheyenne heb ik heeel erg fijn les gekregen. Ze was begripvol, lief en geruststellend, maar als het nodig was kon ze wel goed duidelijk maken hoe je het beter kon doen. Altijd opbouwende kritiek en ik voelde mij altijd heel erg op mn gemak. Ik ben super blij dat ik bij haar mocht lessen.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Altijd leerzame en gezellige lessen gehad

Goede ervaring, altijd gezellig en gaf me zelfvertrouwen over het autorijden.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Goede prettige begeleiding op maat

Er werd actief met me mee gedacht en voor oplossingen gezocht om te zorgen dat ik ondanks mijn erge zenuwen toch klaar werd gestoomd voor het examen

Altijd gezellige rijlessen

Wendy is een top rijles instructeur. Ze heeft me goed voorbereid op het examen. Door de goeie tips ben ik mede dankzij Wendy in 1x geslaagd. Bedankt voor de leuke en leerzame rijlessen!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

1 woord; TOP!

Mijn rijopleiding heb ik als top ervaren. Door Alvaro ben ik veel meer gaan zien in het verkeer dan alleen achter het stuur zitten. De sfeer is goed en gezellig maar ook serieus als het erop aankomt. Alvaro is eerlijk en direct, als je iets niet goed doet hoor je meteen wat je niet goed doet maar ook wat je kan veranderen in de situatie. Goede communicatie en altijd optijd! De beste instructeur van de kop van Noord Holland!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Super rijschool en instructrice!

Blij dat ik bij Butterhuizen heb gelest. Vanaf de eerste rijles hebben we alle benodigde vaardigheden opbouwend geoefend (je wordt niet in het diepe gegooid), er werd begripvol met mij omgegaan en ik vond de sfeer tijdens elke rijles ook erg fijn. Dankzij de goede begeleiding van Karen ben ik vandaag in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Fijn om hier te lessen

Ik ben nu een jaartje wezen lessen en ben een keertje gezakt en daarna geslaagd dus ik ben zeer tevreden! Fijne sfeer in de auto en ook altijd leerzaam

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Top rij lessen altijd comfortabel in de auto

Het was altijd gezellig met shershah in de auto hij kijkt echt wat je nodig hebt en laat je niet zomaar wat doen. Als je echt je rijbewijs wil halen en ook nog waar voor je geld wilt dan moet je voor shershah kiezen. Ben door hem ook in 1x geslaagd zonder tussentijds toets kortom top instructeur.

Helemaal geweldig

Hele goede rijschool. Hele vriendelijke eigenaar en het was altijd leuk met mijn rijinstructeur. Dat maakt het lessen veel leuker. Uiteindelijk in 1x geslaagd

Hele fijne rijinstructuur.

Hij bereidde mij goed voor op de tussentijdse toets en het rijexamen. Gaf goede tips waar ik op moet letten.

heel fijn

Een rijschool die kijkt naar de persoon, niet alleen een standaard programma wat doorlopen wordt. Erg professioneel en vriendelijke rijinstructeurs. 3 rijscholen hiervoor gehad, maar ik had hier moeten starten! dan had ik zeker niet zo lang over het halen van mijn rijbewijs gedaan.

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Vond het een prettige rijschool

Ik vond het een fijne rijschool waar ik goed begeleid werd

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’