Alles werd top geregeld.

Ik heb mijn rijbewijs door de lessen in 1 keer kunnen halen.

• Naam Instructeur: Sander Bos

Helemaal top

Ik kende Wendy al en heb haar persoonlijk benaderd voor lessen, en ik voelde me met haar helemaal op mijn gemak in de auto. Haar manier van lesgeven minimaliseerde stress en hielp dat ik relaxed kon rijden en me comfortabel voelde aangezien ik van mezelf wel eens een stresskip ben. We hebben het erg gezellig gehad in de auto en dat helpt ook met het leren combineren van opletten en praten te gelijk. Ik heb mijn examen in 1x gehaald!! Thanks Wendy ;p

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Erg leerzaam en gezellig!

De lessen waren altijd erg relaxed en leerzaam. Ik voelde me altijd heel erg op me gemak en kreeg duidelijke instructies waar ik aan moest werken. Kortom helemaal super!

Leuk

Leuke lessen gehad Geven extra aandacht voor dingen die je moeilijk vind

Boven verwachting

Mijn ervaring met rijschool Butterhuizen en rij-instructrice Wendy heb ik als zeer prettig ervaren. Wendy geeft op een duidelijke, positieve en effectieve manier les daarnaast is ze qua les tijden ook zeer flexibel. Er werd bewust meegedacht hoe je op een snelle en goede manier bent klaargestoomd voor je praktijk en theorie examen. Deze heb ik dan ook beide in één keer mogen behalen. Alle instructeurs rijden in moderne auto’s zonder al te veel poes pas.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Ging lekker snel alles in een keer gehaald

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Uitstekend en zeer leerzaam

Ik heb een super leuke dag gehad en in 1 keer gehaal

• Naam Instructeur: N.v.t.

Top rijschool!

Top rijschool. Top instructrice!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Meer vertrouwen en plezier ervaren dan ik van tevoren had kunnen hopen!

Ik zelf als persoon kan me nogal snel druk maken om kleine dingen. Zo stond ik bij het verkeerde adres doordat ik door alle zenuwen niet gecontroleerd had waar ik daadwerkelijk moest zijn. Gelukkig was rijschool Butterhuizen zeer goed bereikbaar en kon dit opgelost worden met als gevolg verlichting van mijn eigen stress en misschien enigszins schaamte. Door de praktijkdag heen werd er genoeg tijd aan iedereen besteed zodat er optimale kansen voor een ieder te behalen waren. Alles werd duidelijk verteld en fouten werden positief opgelost. Tot slot vond ik het erg prettig dat mijn examinator een fijne energie om zich heen had hangen. (Geldt overigens ook voor Indrah). Hierdoor kon ik met plezier mijn praktijkexamen afronden en werden mijn zenuwen op een positieve manier verholpen. Al met al ben ik zeer positief en had mijn dag niet beter kunnen verlopen. Heel erg bedankt voor alles. Nu ga ik lekker genieten van mijn scooter waar ik de afgelopen weken enkel naar heb mogen staren :)

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

Leuke, leerzame en snelle weg naar mijn rijbewijs

Ik heb mijn rijbewijs bij Butterhuizen snel gehaald, dit kwam grotendeels door Alvaro. Ik pakte de draad snel op doordat hij de lessen aanpasten aan mijn niveau, op deze manier kon ik goed op mijn eigen tempo het rijen beheersen. Veel gelachen, maar wanneer het nodig was gingen we uiteraard serieus aan de gang. Alvaro is altijd gemotiveerd om je het rijden eigen te maken, daarom ben ik zeer te vrede!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Goed en duidelijke uitleg.

Goede uitleg, daardoor in 1x geslaagd! Bedankt Rogier!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Gezellig

Altijd goede gezellige lessen met toch een goeie focus op het verbeteren van mijn rijvaardigheid.

• Naam Instructeur: Niels Spits

Hele goede en plezierige lessen

Met veel plezier bij Theo gelest. Hij geeft duidelijke structuur aan het lesprogramma en is de rustheid zelve tijdens de lessen, waardoor je alle vertrouwen hebt/krijgt. M'n rijbewijs dan ook in één keer gehaald! Daarnaast zijn de lessen ook gewoon leuk, met Theo kan je goed ouwehoeren. Muziek was ons favoriete gespreksonderwerp, maar ook politiek, levensvisies en gewoon het alledaagse leven kwamen geregeld voorbij. Daarbij ook regelmatig gelachen. Dank Theo!

• Naam Instructeur: Theo Beckers

Super goede lessen!

Ik had Niels Spits als instructeur, en hij was echt de beste! Altijd op mijn gemak in de auto en super goede en rustige uitleg. Het was gewoon erg fijn dat we altijd samen konden lachen. Geen wonder dat ik bij butterhuizen in 1x ben geslaagd!

• Naam Instructeur: Niels Spits

Gezellig en leerzaam

Ik ging elke keer met plezier naar rijles. Heb het elke keer gezellig gehad maar ook serieus op de momenten dat het moet.

Goede lessen

Het word allemaal goed uitgelegd en langzaam opgebouwd totdat je het kunt.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Goed begelijd

Super gestuurd door remco

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Op een leuke, duidelijk en gezellige manier les gekregen.

Wendy legde alles duidelijk uit en had overal tekenen voor wat alles nog duidelijker maakt. De sfeer was altijd gezellig en ik voelde me op mijn gemak.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Leuke en goede rijlessen gehad. Een aantal examen routes gereden ter voorbereiding. Zijn eerlijk over advies lespakket.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Duidelijke, prettige en ontspannen lessen

Wendy geeft op een leuke en duidelijke manier les. Ze past haar les en uitleg aan aan de behoefte van de leerling wat erg prettig werkt. Is iets toch niet helemaal duidelijk dan wordt er wat extra aandacht aan besteed. Tijdens de lessen hebben we gezellig over van alles gepraat, met een lekker muziekje op de achtergrond wat zorgde voor een fijne en ontspannen sfeer. Niet geheel onbelangrijk; tijdens mijn lessen kwam er (toch) één nummer van Christina Aguilera in de playlist voorbij die gelukkig eenvoudig te skippen was :) Al met al kan ik Wendy zeker aanbevelen!

Goeie rijschool

Alles kon snel geregeld worden en had goeie rijlessen.

• Naam Instructeur: Karen Habold

Ik heb hele leuke, gezellige en natuurlijk ook leerzame lessen gehad bij Wendy! Ik heb me altijd op m’n gemak gevoelt, en uiteindelijk als doel om in 1x te slagen! En dat ik gelukt!! Bedankt voor de leuke lessen, en misschien zien we elkaar wel eens op de weg!😉

Hele goeie ervaring !

Ik vond het een hele fijne en goeie ervaring bij rijschool Butterhuizen ! Zelf zat ik bij Remco in de auto. Hij is een hele gezellige en goeie rijinstructeur. Je kan veel van hem leren en het is ook nog mega gezellig in de auto!

hele chille lessen gehad

Super leerzaam

Met deze lessen wordt je erg goed klaar gestoomd voor je praktijk examen.

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur