Prima!

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Toen ik begon met lessen bij Karen vond ik het spannend want ja de eerste keer achter het stuur is natuurlijk wel spannend. Maar na de eerste les kreeg ik al het gevoel van ja dit is leuk ;) Karen maakt de lessen heel erg gezellig maar ook leerzaam! Ik ga de lessen stiekem best wel missen, maar als we elkaar tegen komen zal ik wel effe toeteren!!!

Was super goed

Goed tips goede uitleg zegt waar het opstaat Laat iedereen een keer voor op rijden al met al was het top

Erg fijne vriendelijke rijsschool

Alles is erg relaxt en fijn

Zeer positief

Prettige lessen, goede beschikbaarheid. Veel kennis van het examengebied en erg gezellig.

Fijn, comfortabel en gezellig

Ik heb bij Rijschool Butterhuizen een fijne tijd gehad. Genoeg lessen gehad en stap voor stap alles kunnen doornemen. Nooit tegen de lessen opgekeken en in een keer geslaagd!

Goed mooi goed

Alvaro is een topper hoor

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Super goeie rijschool!

Super goeie instructeur gehad! Altijd duidelijk en consequent in dingen uitleggen. Verder was hij altijd rustig en super aardig

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Top lessen gehad! Wendy is erg geduldig en legt alles rustig en duidelijk uit. Ook is Wendy altijd op tijd.

Heel prettig en behulpzaam

Super behulpzaam, had een aantal vragen maar super snel en duidelijk beantwoord! Goede ervaring dus een dikke 9!

De lessen waren leuk!

Ik vond de lessen heel erg leuk, en het autorijden werd goed en duidelijk uitgelegd.

• Naam Instructeur: Karen Habold

De rijinstructeur was een topgozer en heeft super makkelijke ezelsbruggetjes. Soms kan hij streng zijn maar dat is goed.

• Naam Instructeur: N.v.t.

Wendy was altijd optijd, luisterde en was rustig in ook niet altijd even makkelijke situaties. Daarnaast was het altijd ontzettend gezellig in de auto, muziekje op en gaan! Dat is natuurlijk ook van belang als je langer dan een uur bij mekaar in de auto zit :)

Mijn ervaring is goed

Niks slecht wat ik kan bedenken, En leuke rij instructeur

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Super leuk en goede ervaring!!

Ik heb les gehad van Tim. Ik heb een super leuke ervaring gehad en vond de lessen altijd gezellig. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd en ben erg blij dat ik bij Butterhuizen en bij Tim ben gaan lessen!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Fijne rijlessen

Het was altijd erg gezellig met Wendy in de auto. Duidelijke uitleg.

Hele goede rijschool!

Hele goede rijschool! Raad het zeker aan.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Ik vond het hele goede lessen

Ik vond de lessen erg gezellig. Ook had hij een prettige manier van lesgeven

• Naam Instructeur: Niels Spits

Erg tevreden !

Kreeg goed en duidelijk les.

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Hele mooie tijd

Ik heb mijn motor lessen gevolgd bij Indrah en Joyce. Ik kijk terug naar een mooi periode. Dank voor jullie lessen/tips/ tricks!

• Naam Instructeur: Indrah van Os / Motor - Scooter-instructeur

Vertrouwd gevoel, gezellig, begripvol!

Ik heb hele fijne lessen gehad met Niels. We konden samen grappen maken, maar ook goed overleggen! Ik kon ook echt alle vragen stellen waar ik mij zorgde om maakte over het rijden. Niels legt duidelijk uit, geef goed rijadvies en is super rustig en vriendelijk.

• Naam Instructeur: Niels Spits

Kundige instructeur en een positieve ervaring!

Instructeur is streng en rechtvaardig en duidelijk. Eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een positief resultaat!

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Leuke gezellige lessen, maar vooral heel erg leerzaam.

Geven goede instructies en begeleiding om je goed voor te bereiden op het examen. Helemaal top!

Goeie rijschool

Deze rijschool helpt je heel erg goed met het voorbereiden van het examen.

• Naam Instructeur: André de Haas

Zeer positief.

Goede instructie en begeleiding naar het behalen van je rijbewijs. Aanrader.