Gezellig en leerzaam

Je word goed begeleid je word zeker goed geholpen en we hebben altijd zeker wel een lolletje gehad! Ik heb zeker leuk rijlessen gehad en veel geleerd! Ook ding die me altijd zullen bijblijven!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Autorijden is echt super leuk!

Vanaf het eerste moment dat ik in de auto stapte kreeg ik meteen een vrolijk gevoel van binnen! Het veilig kunnen ondervinden wat wel en wat niet kan in het verkeer maakte dat ik elke keer weer met plezier naar de lessen uitkeek. Al met al werd autorijden eigenlijk alleen maar leuker! Immers, hoe beter je leert autorijden hoe meer plezier je er aan gaat beleven! Tim en Tjarda, bedankt voor de goede lessen!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Kan het duidelijk uitleggen en neemt de tijd als je het niet snapt

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Goeie rijschool!

Ik had genoeg en goeie lessen, veel duidelijkheid, en goeie hulp!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Ik had met Janine een hele goede, aardige en duidelijke instructeur. Ik zou dan ook zeker aanraden om bij haar te gaan lessen.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Onwijs goeie rij school en gezellig in de auto

Was onwijs goed en gezellig

• Naam Instructeur: Karen Habold

Goede rijschool, persoonlijk en kundig

Ik heb mijn rijlessen bij butterhuizen en specifiek bij Naomi erg positief ervaren, de manier van lessen is heel doelgericht en professioneel, en toch is er oog voor jou als persoon. Ik ben heel tevreden en had achteraf ook weer deze rijschool gekozen.

• Naam Instructeur: Naomi Snijders

Erg fijn en duidelijk

Alles was duidelijk uitgelegd en ik ben in een keer geslaagd dus dat is helemaal top.

Goed en duidelijk

Zijn duidelijk met wat je moet doen en ben in 1x geslaagd

Goeie hulp

Ik werd goed geholpen en het was allemaal duidelijk

Goed!

Goeie lessen

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Leuke en leerzame ervaring!

Van les 1 t/m les 41 heb ik bijna elke week les gehad waarbij er altijd leuke en gezellige gesprekken waren tijdens het rijden. Er zijn mij veel dingen geleerd en het werd allemaal goed uitgelegd (met bijvoorbeeld tekeningen en afbeeldingen) toch vond ik dat sommige informatie soms op de late kant werd verteld maar dan werd het mij ook goed uitgelegd zodat ik het snel begreep.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Super fijne rijschool!

De lessen met Alvaro heb ik als heel fijn ervaren. Ik kreeg goede uitleg en we herhaalden alles goed. Daarnaast was het altijd gezellig in de auto!

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Goede begeleiding

Goede en duidelijke begeleiding tijdens het rijden. Ik kon makkelijk naast werk en school lessen.

Top erg genoten

Merel is een heel gezellige vrouw waar je snel van leert en makkelijk en leuk mee kan praten

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Gezellige rijles!

Hij legde alles goed uit en was lekker duidelijk! Hij streeft naar perfectie en dat is fijn, dan kan je nog een foutje maken bij je examen. Was altijd erg gezellig en heb er veel van geleerd! Bedankt!

Top ervaring!

Altijd gezellige rijlessen, veel gepraat over van alles en nog wat maar ook duidelijke instructie! Tjarda was altijd geduldig en voor de rest een hele sterke instructrice!

Heerlijk relaxt

Echt een top instructrice. Altijd duidelijk, heel vriendelijk en super gezellig. Heb ook echt heel veel lol gehad met je. Ik ga het zeker missen

• Naam Instructeur: Karen Habold

Hele goeie rijschool, nemen goed de tijd voor je!

Ik ben heel goed geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs, ze denken heel goed met je mee en hebben veel geduld!! Ik zou iedereen de rijschool aanraden en ben ze super dankbaar.

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Na de eerste helft van mijn rijlessen bij een andere instructeur te hebben gevolgd ben ik bij wendy terechtgekomen. Zij leerde mij weer zelfvertrouwen te krijgen in de auto. Op een hele fijne manier heb ik opnieuw leren rijden met als resultaat in 1x slagen voor mijn praktijkexamen! Aanrader!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Super tevreden met de gehele rijopleiding!

Ik heb het halen van mijn rijbewijs heel erg uitgesteld omdat ik mezelf gewoon echt geen auto zag rijden ik ben een enorme stresskip, enorm chaotisch en super perfectionistisch. Hierbij hoorde ik allemaal horror verhalen over rijscholen en instructeurs. Maar voor mijn droombaan is een autorijbewijs wel echt een pre dus ik moest er dan toch aan geloven. Ik heb de tijd met Wendy als enorm fijn ervaring. Wendy had gedurende de rij opleiding meer vertrouwen in mij dan ikzelf en dit is natuurlijk super motiverend. Wendy heeft veel geduld en een goede manier van lesgeven hierdoor ben ik nooit met tegen zin de lesauto ingestapt. De lessen met Wendy waren altijd super gezellig! Heerlijk muziek luisteren, hele leuke routes rijden, eeuwig babbelen maar ook veel leren. Door Wendy heb ik meer vertrouwen gekregen in mijn eigen kennen en kunnen in de auto. Ik ga haar echt heel erg missen! En zou haar zeker aanraden

Goede duidelijke rijlessen!

Daan geeft altijd goede en duidelijke uitleg en komt zijn afspraken na. Door zijn uitleg ben ik in 1x geslaagd dus hij is zeker aan te raden!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Mijn ervaring bij deze rijschool is erg goed. Mijn instructeur Daan legde alles duidelijk uit en paste de rijlessen aan op mijn niveau, en hij was altijd stipt op tijd. Ik heb een erg gezellige tijd gehad tijdens mijn rijlessen.

Ik ben in 1x geslaagd bij de rijinstructeur Rogier Boom

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Een fijne instructrice,waar ik veel aan heb gehad.

In begin was het ff zoeken naar de juiste instructeur , gelukkig was er Wendy , een professionele,liefe vrouw met veel geduld en veel didactische skills , iemand dan samen mee denkt: wat is de beste leermethode voor je? Want natuurlijk is iedereen anders, dus echt een aanrader!!!

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’