Erg genoten

Wendy, ontzettend bedankt voor alle kilometers die ik samen met jou heb mogen lessen, Zeker aangezien ik niet altijd de makkelijkste ben ;). Ik heb erg genoten van de ritten die wij samen hebben gemaakt. Wat hebben we veel meegemaakt onderweg, veel mensen die misschien nog wel eens hun rijbewijs opnieuw zouden moeten halen (waaronder ook een enkele buschauffeur) maakten het ons niet altijd even makkelijk. Gelukkig konden wij dat dankzij de lessen en de opgedane ervaring altijd weer keurig opvangen als dat mogelijk was. Ik hoop dat je nog vele leerlingen mag lesgeven en dat ook zij er net zo van kunnen genieten als ik dat heb gedaan. Jesse Noordman

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Leuke lessen

Leuke lessen, af en toe wat lastig lessen inplannen

• Naam Instructeur: Indrah van Os

Mijn ervaring was zeer prettig en leerzaam

Mijn ervaring bij buttterhuizen heb ik als zeer prettig ervaren, er hing altijd een leuke sfeer in de auto en heb nooit met tegenzin gereden. Ook heb ik altijd duidelijke aanwijzingen en tips gekregen hoe ik het rijden kon verbeteren, en heb ik het gevoel dat ik zeker wat heb opgestoken.

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Autorijbewijs

Met dank aan Rogier Boom me rijbewijs gehaald. Was altijd heel gezellig en echt een top instructeur. Goede uitleg en tips. Bedankt Rogier!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Wat een gezelligheid

Ik heb heel wat instructeurs meegemaakt gedurende mijn rijles periode, maar ik zou maar een aanbevelen: Niels Spits. Hij was altijd op tijd, legde alles goed uit, bereidde me goed voor op mijn examen, en maakte de lessen vooral ook heel gezellig. Niels, je bent altijd welkom bij de Subway voor een kopje koffie!

• Naam Instructeur: Niels Spits

Goede instructeur en veel plezier gehad in het lessen!

Erg genoten van de lessen en had er veel plezier in! Een goede instructeur die je tot het goede niveau weet te brengen voordat je afrijdt.

Goed en heel leuk

Veel leuke en gezellige lessen waarbij ik ook veel leerder, zeker een aanrader!

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Goede lessen, maar instructeur soms afgeleid.

Super tof

Het was een super leuke ervaring en super relaxed. Ik heb snel mijn rijbewijs gehaald. Ik raad butterhuizen aan iedereen aan!

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Een spannende, maar leerzame en gezellige ervaring.

Ik heb met Theo mijn uurtjes in de auto mogen doorbrengen, en wat ben ik hier blij mee! Heel erg veel geleerd en heel veel gezelligheid in de auto. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Theo, bedankt!

• Naam Instructeur: Theo Beckers

Duidelijk vorm van les geven en goed begeleiding

Het waren altijd gezellige lessen. Ik heb er veel van geleerd en de instructor streeft ernaar dat al zijn leerlingen het praktijkexamen halen. De correcties waren altijd duidelijk en hij heeft goed geholpen die te verbeteren. Ook werden vaak complimenten uitgedeeld dit gaf een zelfverzekerd gevoeld. Echt een aanrader!

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Snel duidelijk en gezellig

Ik was een leerling van Rogier en ben in 1 keer geslaagd, alle oefeningen worden helder en goed besproken en alles wat je moet weten word je duidelijk verteld. Oftewel geen klachten!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Top rijschool in een keer mijn rijbewijs gehaald! Ze legden alles goed uit en het was ook altijd gezellig

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Een fantastische Rijinstructeur

Een hele fijne ervaring. Houd rekening met je voortgang en stuurt je tijdig bij. Is geduldig en bij vragen legt hij je het telkens weer uit. niks is teveel.

TOPP

Superleuke , leerzame rijlessen gehad van Merel. Ik had er best wel veel moeite mee in t begin maar Merel is echt een super juf. Gewoon duidelijk maar echt op een goeie, motiverende manier waar je zelf ook positiever van wordt. Daarnaast is ze ontzettend gezellig. Bedankt Merel voor de leuke lessen!!

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Super gezellige rijlessen gehad.

Ik kon altijd lachen met mijn rijinstructeur. Ook legde hij goed uit en vertelde goed wat ik anders moest doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf dag 1 een goed contact met Merel gehad: professioneel, geduldig en veel goede adviezen. En naast dit, ook nog erg gezellig! Nooit spijt gehad om te kiezen voor Butterhuizen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam binnen zonder ervaring \r\nBen Goed geholpen door Wendy\r\nZe heeft veel Kennis en is erg begripvol geweest in stressvolle momenten\r\nIk zou rijschool butterhuizen zeker aanbevelen\r\nSucces verder \r\nEn bedankt voor alles \r\nGroetjes Kevin

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede uitleg door Niels spits vriendelijke man!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Butterhuizen een fantastische rijschool met vel geduld. Ze stoppen vel aandacht in om jouw zo vlot mogelijk te laten slagen.