Een fantastische Rijinstructeur

Een hele fijne ervaring. Houd rekening met je voortgang en stuurt je tijdig bij. Is geduldig en bij vragen legt hij je het telkens weer uit. niks is teveel.

• Telefonische bereikbaarheid
  • Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

TOPP

Superleuke , leerzame rijlessen gehad van Merel. Ik had er best wel veel moeite mee in t begin maar Merel is echt een super juf. Gewoon duidelijk maar echt op een goeie, motiverende manier waar je zelf ook positiever van wordt. Daarnaast is ze ontzettend gezellig. Bedankt Merel voor de leuke lessen!!

• Telefonische bereikbaarheid
  • Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Super gezellige rijlessen gehad.

Ik kon altijd lachen met mijn rijinstructeur. Ook legde hij goed uit en vertelde goed wat ik anders moest doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf dag 1 een goed contact met Merel gehad: professioneel, geduldig en veel goede adviezen. En naast dit, ook nog erg gezellig! Nooit spijt gehad om te kiezen voor Butterhuizen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam binnen zonder ervaring \r\nBen Goed geholpen door Wendy\r\nZe heeft veel Kennis en is erg begripvol geweest in stressvolle momenten\r\nIk zou rijschool butterhuizen zeker aanbevelen\r\nSucces verder \r\nEn bedankt voor alles \r\nGroetjes Kevin

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede uitleg door Niels spits vriendelijke man!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Butterhuizen een fantastische rijschool met vel geduld. Ze stoppen vel aandacht in om jouw zo vlot mogelijk te laten slagen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top les gekregen door rogier en in een keer me autorijbewijs gehaalt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen, ondanks angst vooraf toch het examen/de rijlessen goed doorgekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg tevreden met mijn ervaring bij Autorijschool Butterhuizen. Dankzij mijn rijinstructrice Wendy heb ik het rijexamen de tweede keer gehaald. Zij heeft een uitstekende kennis over autorijden maar ook weet ze hoe met mensen om te gaan. Nogmaals bedankt Wendy voor alle nuttige tips, noodzakelijke correcties en de prettige rijlessen!\r\nMet vriendelijke groet,\r\nMilica Snieder

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke rijschool heb echt genoten! Aanrader voor iedereen! Kies merel dan slaag je geheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, nemen de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen, gezellige en leerzame lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring gehad, tijdens het rijden was het altijd gezellig maar nooit ten koste van de les. Ik heb altijd met een goed gevoel in de auto gezeten en ben met een goed gevoel het examen in gegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een prettig ervaring gehad met goeie duidelijke uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijschool!\r\nProfessionele, eerlijk, geduldig en begripvol.\r\nEn niet geheel onbelangrijk een erg leuke gezellige spontane instructeur. \r\nIk zeg twijfel niet langer en ga lessen bij Butterhuizen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen, goede instructies en een zeer goede rijinstructeur!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gezellige lessen gehad

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool en rij-instructeur gehad. Nadat het met de eerste niet helemaal goed ging, heb ik contact gehad met de rijschool en ben ik erg vriendelijk geholpen en heb ik een andere rij-instructeur gehad waar ik heel blij mee was