Gezellig.

Er werd goed uitgelegd . De sfeer in de auto was altijd gezellig.

• Naam Instructeur: Robin van Riel

Goede lessen.

Top instructrice , duidelijke uitleg en veel geduld.

Helemaal super!

De rijlessen waren leuk, gezellig en leerzaam. Ook was er altijd een goede sfeer. Alles was duidelijk en werdt goed uitgelegd. Eigenlijk was alles helemaal super.

• Naam Instructeur: Merel Stroomer-Ramakers

Heb een top ervaring gehad

Heb altijd met plezier me rijles gevolg bij shershah. Top gozer en kan heel goed les geven. Brengt het op een positieve manier en leerde op die manier goed.

• Naam Instructeur: Shershah Durrani

Uitstekende rijinstructeur!

Heb veel geleerd bij Daan. Daan streeft naar het maximale waar ik soms wel eens moeite mee had :). Uiteindelijk snapte ik wel waarom hij dat wilde en dat bewijst ook waarom ik geslaagd ben!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Geweldige rijschool, geweldige instructrice.

Na een dramatische ervaring met een andere rijschool ben ik uiteindelijk beland bij rijschool Butterhuizen. Mijn verzoek was om in zo’n kort mogelijke tijd mijn rijbewijs te halen, wie wil dat nou niet? Echter zouden we te maken hebben met lange wachttijden voor het praktijkexamen bij het CBR. Vanaf het begin is Instructrice Karen Habold ontzettend meewerkend geweest. Er kwam een plekje vrij en ze heeft geregeld dat ik binnen 4 maanden mijn praktijkexamen kon doen. Dat betekende dat ik in een korte periode veel moest leren. Door privé omstandigheden zijn er zelf een paar lessen uitgevallen waardoor het erg spannend werd of ik op tijd klaar zou zijn voor het examen. Ik kan met trots zeggen dat het toch is gelukt! Ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Mede door de geweldige manier van lesgeven van Karen is dit gelukt. Communicatie was top, Flexibiliteit was top en de lessen waren gezellig maar toch doelgericht en super leerzaam. Echt een aanrader!

• Naam Instructeur: Karen Habold

Fijne, gezellige en goede instucteur en goed geregeld met betrekking tot aanvragen van examens e.d.

• Naam Instructeur: Alvaro Dix

Fijne rijschool om te leren

Ik ging gespannen aan de slag Maar werd gerustgesteld door Daan (de rijinstructeur) En naarmate de lessen vorderde werden de teugels steeds meer losgelaten tot zelfstandigheid Wat vandaag resulteerde in Geslaagd

• Naam Instructeur: Daan Bos

Ik vond het in het begin nog best spannend en lastig. Maar ik was al snel helemaal op me gemak en heb ik een keer mijn rijbewijs gehaald. Ik raad iedereen aan om bij Janine te gaan lessen als je in een keer je rijbewijs wil halen en het is natuurlijk enorm gezellig in de auto!!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Altijd gezellig en duidelijke instructies

Erg blij met mijn rijlessen, ik heb bij Tim gereden, altijd duidelijk als het erop aan komt en naast de goede lessen is het altijd gezellig!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Effectieve manier van leren en altijd gezellig!

Alles wat er valt te leren wordt duidelijk behandeld en op een prettig tempo verwerkt. Super duidelijke uitleg over het toepassen van alle manoeuvres en het bleef altijd gezellig!

• Naam Instructeur: Daan Bos

Een super leuke leerzame rijervaring

Veel gelachen Veel geleerd En zeker aan te raden bij anderen

• Naam Instructeur: Karen Habold

Goed goede uitleg en rustig

Toppie, leerzaam, grappig

Je word goed geholpen en gecorrigeerd. Rij instructeur is grappig en aardig.

• Naam Instructeur: Sander Bos / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Je word goed geholpen, er word goed uitgelegd, alles word duidelijk gemaakt, en goede begleiders Het was heel fijn om hier mijn examen te doen het is zeker aan te raden

fijne en goede begeleiding

tijdends de lessen word het allemaal goed en duidelijk uitgelegd en aardige instructeurs

Top rijschool en instructor

Ik Ben Echt tevrwden met instructuur en rijschool

• Naam Instructeur: Cheyenne Dix

Een hele goede ervaring.

Ik vond het echt een hele leuke ervaring en het was echt top uitgelegd. als ik wat fout deed werd ze niet boos en gaf ze de juiste instructie waardoor ik het begreep.

• Naam Instructeur: Janine Matulessy

Soepel service

Het is een hele aardige rijschool die geeft om hun mensen ik heb me rijbewijs dan niet in 1 keer gehaald maar dat heeft geen invloed op hun beoordeling

Goed en leuk

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

hele leuke en lieve instructeuren

het is een hele leuke rijschool met lieve instructeuren. ze leren goed en duidelijk en leggen de regels van het verkeer goed uit.

• Naam Instructeur: Tjarda Hilster / Auto/ Motor/ Scooterinstructeur

Goede rijschool, in 1 keer geslaagd!

Duidelijke rij instructies en goede lessen

Top ervaring

In 1x geslaagd!

Heel goed

Door de lessen van Karen was mijn examen simpelweg appeltje eitje. Mijn tekst na het examen: “de lessen waren lastiger dan het examen zelf”. Of te wel wil je in 1x slagen, doe dat dan bij Karen!

Leerzaam

Goed duidelijk en veilig. Ik vond het rijden heel leuk!

Bedrijfsgegevens

Leliehofstraat 3

1704 CH Heerhugowaard

[email protected]

Over Autorijschool Butterhuizen

Werkwijze Het is al weer vele jaren geleden dat wij onze Rijschool in de kop van Noord-Holland zijn gestart. Wij hebben een professionele, gestructureerde werkwijze en een duidelijke registratie van je vorderingen. Daarmee behalen we goede slagingspercentages. In al die jaren zijn we uitgegroeid tot de één van de meest gewaardeerde rijscholen van Noord-Holland. Persoonlijke aanpak Persoonlijke benadering staat bij rijschool Butterhuizen voorop: ‘Het gaat om de mens achter de leerling. ‘Wij begeleiden de leerling stap voor stap tijdens de rijopleiding. Iedereen wil immers zo goed, zo snel en bovendien zo voordelig mogelijk het rijbewijs halen. Onze doelstelling is: het opleiden van veilige, vaardige en sociale weggebruikers!’

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.