Rijlessen nemen met instructeurs die veel tijd nemen om je goed in de bikerswereld te laten rijden. Alles heel duidelijk tijdens het lessen en hele goede instructies. Top team Joyce en Indrah 👍👍👍👍

Gezellige lessen, goede begeleiding

André was een fijne rij instructeur, die je een beetje ontspannend achter het stuur liet zitten! Die altijd optijd was en gezellig. Goede lessen, duidelijk.

• Naam Instructeur: André de Haas

Goede, rustige uitleg en altijd een gezellige sfeer

Er was altijd een goed sfeer tijdens de lessen en als ik iets van de uitleg niet snapte, werd dat gedeelte rustig nog een keertje uitgelegd.

• Naam Instructeur: Theo Beckers

Was super top!!

Super leuke instructrice. Legde alles heel goed uit!

Top rijschool

Leuke en gezellige dag gehad, goede rij instructeur en goede aanwijzingen, deze rijschool is echt een aanrader!!!!

Goede rijschook

Na een aantal rijscholen te hebben geprobeert, wist ik meteen dat ik hier goed zat. Rijlessen zijn altijd goed verlopen. En ik ben ook zeer tevreden over mijn instructeur Tim die mij er doorheengeloods heeft. Ik kan iedereen die een goede en gestructureede rijschool zoekt butterhuizen en instructeur Tim aanraden.

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Positieve feedback en erg leerzaam

Ze vertellen jou verbeter punten maar vertellen dit op een goede manier! Dat vind ik zelf erg fijn.

• Naam Instructeur: Joyce Abspoel / Motor - Scooter-instructeur

Heerlijk leren autorijden bij Tim!

Fijne tijd doorgebracht in de rijlessen met Tim!! Erg gelachen, maar ook heeft Tim ervoor gezorgd dat ik nu klaar ben voor het verkeer! Dankjewel Tim!!

• Naam Instructeur: Tim Hilster

Ik heb het lessen met deze rijschool als zeer prettig ervaren. Wendy was een top, en heeft me goed geholpen.

• Naam Instructeur: Wendy van Petten

Super leerzaam en erg gezellig!

Ik vond het een erg leuke ervaring. In het begin vond ik het best spannend, maar al snel voelde ik mij op mijn gemak en ging het super goed.

• Naam Instructeur: Vinod Ramsahai

Leerzame lessen gehad

Leerzame en leuke lessen gehad tijdens mijn rijopleiding. Duidelijke uitleg over verschillende situaties hoe ik het de volgende keer beter kan doen.

• Naam Instructeur: Remco de Vries

Super goeie evaring!

Super leuke dag. Was heel erg leerzaam. De intructeur was heel leuk en stelde je goed gerust. Ook met het wachten in het cbr en begeleiden onderweg deed ze heel goed haar best.

Hebben geduld !

Onze dochter is in 1 x geslaagd met praktijk.. bedankt voor alles butterhuizen🥳🥳🥳🥳

Fijne, duidelijke lessen

Ik heb mijn rijlessen bij Niels gevolgd. In de lessen werd alles duidelijk uitgelegd en kon ik op een tempo wat goed bij mij paste leren autorijden. De lessen van 100 minuten zijn precies lang genoeg. Naast het serieuze werk was er ook altijd tijd voor een leuk gesprek. Het was heel fijn dat ik ook op zaterdag kon lessen, aangezien ik door de weeks niet altijd beschikbaar ben. Al met al een fijne rijschool waar echt tijd voor mij werd gemaakt!

• Naam Instructeur: Niels Spits

Leuke en leerzame lessen

Ik heb erg leuke lessen gehad met mijn instructeur, en ik kreeg echt het gevoel dat tim probeerde aan te leren om als ervaren bestuurder te rijden. Ook was het voor tim erg belangrijk dat je plezier kreeg in het autorijden

• Naam Instructeur: Tim Hilster

De combinatie van van goede service met leuke rijlessen.

Fijne rijschool met goede service waarbij rekening word gehouden met de wensen van cursist. Het is een open en eerlijke rijschool waarbij laagdrempeligheid voorop staat. De lessen worden volgens schema opgebouwd, hierdoor leer je stap voor stap rijden met als doel goede voorbereiding op het exame.

Ontzettend fijne rijschool!

Vandaag in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Mijn dank gaat uit naar mijn top instructeur Rogier! Altijd met plezier en een goed gevoel in de auto gezeten, veel geleerd en een stuk zekerder geworden op de weg. Wat een prettige ervaring is dit geweest! Bedankt voor al het geduld, de goede feedback en de gezellige + leerzame lessen!

• Naam Instructeur: Rogier Boom

Wat een fijne hulp en begeleiding!

Ik kwam vanuit een andere rijschool met een slechte ervaring bij Wendy terecht. Dankzij haar hulp, geduld en duidelijke uitleg ben ik uiteindelijk toch geslaagd!

Persoonlijke benadering!

De reden waarom we voor deze rijschool hebben gekozen was vanwege de persoonlijke benadering. De proefles beviel erg goed en Indrah nam goed de tijd voor ons en gaf nuttige tips. Tijdens de lessen (AVB) hebben we goede instructies gekregen en waren ze (joyce en Indrah) erg geduldig als een oefening niet lukte. Met de AVD lessen hebben we verschillende examenroutes gereden en dit heeft z’n vruchten afgeworpen. Ook hier weer veel geleerd en waar we allemaal op moesten letten.

Super goed

We werden goed geholpen met wat wel en niet te doen. Daardoor in een keer geslaagd!

Goede rijschool

Ik vond de lessen erg goed

Genoten!

Erg te spreken over beide instructeurs. Hebben een professionele houding en geven duidelijke uitleg. Hiermee zowel AVB als AVD in één keer gehaald!

Ontzettend veel geleerd

Wendy is een hele prettige instructrice die je de ruimte geeft om je eigen keuzes in het verkeer te maken en zo je eigen rijstijl te ontwikkelen. Ik heb ontzettend veel geleerd bij haar en ik ben daardoor in 1 keer geslaagd. Bedankt!

Super goed!

Goede aanwijzingen en helpen je op een super goede manier naar je examen! Blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen 🤗

Fijne rijschool

Lieve Janine, Je hebt mij hardhandig aangepakt en mij het vak aangeleerd. Ik ben blij met hoe de sfeer was in de auto, we konden goed met elkaar praten maar het was meteen ‘stil’ als er iets gezegd moest worden m.b.t. mijn rijvaardigheid. Er waren altijd duidelijke afspraken en er was ook iedere les van te voren voor mij duidelijk wat we gingen doen, dit gaf mij rust en zelfvertrouwen. Ik ging met veel plezier de auto in en ik heb ook zeker een positief gevoel overgehouden aan alle lessen! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer behaald en ik wil jou daarom enorm bedanken voor alle moeite die je in mij hebt gestoken!

• Naam Instructeur: Janine Matulessy