Goede voorbereiding op examen

Fijne rijlessen gehad met goeie tips voor het examen.

Mijn kind was eerst ergens anders geweest voor praktijk examen en proeflessen, dar was niet goed bevallen. Communicatie was niet goed. Mijn kind kwam zelf met Cees &Co,eerste proefles was hij zo opgelucht. Zijn leraar was zo aardig en duidelijk met uitleggen dat mijn kind heeft veel vertrouwen kreeg. Ondanks de drukte heeft de leraar toch nog tijd vrij gemaakt voor extra proefles.Super fijne rijschool!!!! Ik en mijn kind raad het iedereen aan. En gelijk geslaagd vanuit hun praktijk. Dankjewel voor de goede fijne duidelijke service. Een dikke tien voor Cees en Co. Groetjes Tonnie van den Dungen en Dani Vermeulen.

Goed en vertrouwt

Maurice heeft onze zoon Dani heel goed geholpen met het behalen van zijn scooter certificaat. Onze zoon werd op zijn gemak gesteld, en alkes werd goed en rustig uitgelegd! Echt een aanrader

Fijne lessen ervaren

Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen en altijd als prettig ervaren.

Top rijschool. Goede lessen, planning en feedback.

Je wordt elke les goed geholpen en krijg de juiste feedback. De planning is uitstekend ondanks je eigen verschillende werktijden.

Goede begeleiding en eerlijke feedback.

Zeer tevreden over de lessen en terugkoppeling erna.

Fijne rijschool, goede begeleiding!

Mijn motorrijbewijs in 1x gehaald. De lessen bij Maurice heb ik al zeer prettig ervaren. Duidelijke feedback, rustige uitleg en een persoonlijke opbouw van de lesinhoud. Maurice heeft een passie voor zijn vak en dat merk je! :)

Geweldige rijschool!!

Ik ben zeer tevreden over deze rijschool, Het is heel fijn dat er goed gekeken werd naar wat ik nodig had en rekening werd gehouden met mijn persoonlijke situatie. Ik voelde me er heel erg op mijn gemak.

Zeer fijne, betrouwbare en persoonlijke rijschool.

Ik heb mijn motorrijbewijs hier gehaald en ben dik tevreden over de het hele traject. Benadering is persoonlijk en heb ook alleen zeer goede ervaring met de betrouwbaarheid op alle gebieden (bv nakomen van afspraken). Service qua meedenken met examens is ook super. Ik beveel Cees & Co dan ook zeker aan!

Super fijne rijschool

Veel dingen geleerd, erg fijn om afspraken mee te maken.

Zeer professioneel @

Super begeleiding van Maurice. Altijd eerlijke feedback en tips om verder te komen. Beide examens in 1x gehaald!

Prima begeleiding

Mijn dochter is prima begeleid voor haar scooter rijbewijs. Met rust en geduld

Met plezier naar de motor les!

Zeer fijne ervaring gehad met motor lessen bij Maurice. Als instructeur geeft hij stapsgewijs de juiste hoeveelheid theorie achter het motorrijden. Je krijgt veel persoonlijke feedback en hij heeft echt als doel om jou de weg op te krijgen. Gèèn overbodige lessen en gèèn eenrichtingsverkeer in de communicatie. Top!

Eerlijke beoordeling/advies

Ik ben voor de derde keer terug gekomen, omdat ik vind dat Maurice zijn eerlijke mening geeft over je ontwikkeling als leerlingen.

Een fijne rij instructeur die alles goed uitlegd

het is gewoon fijn hij neemt de tijd en legt alles duidelijk uit desnoods doet hij het voor

Prima rijschool!

Komt afspraken na en is meedenkend als je ergens problemen mee hebt. Geen poespas, straight to the point .

Goede en kundige rijschool. Maar bovenal een prettig menselijk contact.

Afspraken worden nagekomen, uitleg is helder en duidelijk. Maurice heeft veel geduld en corrigeert op een prettige positieve manier.

Fijne rijschool

Goede ervaring met deze rijschool. Mijn dochter voelde zich erg op haar gemak. Met een paar uurtjes les kan ze aardig scooteren en is ze geslaagd..

Super, vlot en fijn!

Maurice is om te beginnen een aardig en begaanbaar persoon. Legt alle stof duidelijk en enthousiast uit. Het maken van alle planningen verliep fijn en snel. Ondanks de corona (beperkingen) heb ik mijn rijbewijs snel kunnen halen. Zeker een aanrader!

Super. Duidelijke instructies en feedback.

Maurice weet dingen zo uit te leggen dat ze blijven hangen. Erg fijn was ook de manier hoe hij om ging met mijn ADHD en daar rekening mee hield.

Super tevreden over de begeleiding! Iedereen aan te raden

Met een flinke rijangst kwam ik drie jaar geleden bij Mirella terecht van verkeersschool Cees & Co. Mede dankzij haar vertrouwen, geduld en ijzersterke begeleiding ben ik er stap voor stap vanaf gekomen. Heb ik leren rijden. En heb ik uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald. Ik kan niet wachten om zelf achter het stuur te zitten en meters te mogen maken. Ik zou iedereen de begeleiding van Mirella aanraden!

Aanrader !

Via Cees & Co mijn motorrijbewijs mogen halen. Maurice is hele fijne rij instructeur waarbij je je op je gemak voelt, en op je eigen tempo het rijbewijs zal halen. Per keer merk je dat het lessen beter gaat door de vele nuttige aanwijzingen en tips.

Kundig, geduldig en ervaren

De lessen zijn altijd fijn verlopen. Neemt de tijd voor de onderwerpen waar aandacht voor nodig is. Voor het inplannen van lessen is het flexibel en word goed meegedacht aan oplossingen. Ik ben zeer tevreden op de manier hoe er les word gegeven.

Goed en betrouwbaar

Was al ingeschreven bij een andere rijschool maar die konden mij niet zo snel helpen als Cees & Co. 1 week voor het bromfietsexamen mijn eerste les en op de dag van het examen nog een les met aansluitend het examen. In 1x geslaagd dankzij de goede en rustige uitleg van Maurice.