Heel erg goed

Goede en duidelijke uitleg

Top rijschool.

Top begeleiding en hele vriendelijke instructeurs.

Ontzettend goede, kwalitatieve lessen.

Echt een fantastische begeleiding gehad bij het behalen van mijn motor rijbewijs. Duidelijke instructies en uitleg wanneer nodig. Ook als er punten zijn waarin je kan verbeteren wordt dit op een goede manier uitgelegd dat je er echt iets mee kan doen. 100% een aanrader voor iedereen die een rijbewijs wil halen!

To the point

Op een prettige manier leren motorrijden. Maurice is een zeer kundig instructeur die je op een rustige manier de diverse facetten van het motorrijden bijbrengt. Ik heb er in ieder geval baat bij gehad, want zowel de theorie, AVB en AVD in één keer gehaald!

het is een hele goede rijschool

Alles word goed en rustig uitgelegd en ze zijn ook eerlijk als er iets niet goed gaat

Maurice (instructeur) neemt rustig de tijd om je dingen uit te leggen en te leren. Hij is geduldig en realistisch. Een fijne cursus was het!

TOP rijschool!!!

Fijne sfeer! Duidelijke uitleg! Super fijne rijschool!

Perfecte rijschool.

Ontzettend fijne rijschool. Ik heb mijn motorlessen hier gevolgd bij Maurice. Zijn uitleg was duidelijk, opbouw en feedback erg goed en de sfeer was altijd heel prettig. Vanaf dag 1 had ik vertrouwen in de lessen en voelde ik mij op mijn gemak. Erg blij met het behalen van mijn rijbewijs. Maurice, bedankt!

Een goede degelijke personlijke rijopleiding die aansluit op jou als persoon

Maurice is een uitstekende instructeur , luisterend oor , geeft goede feedback en duidelijke instructies. Het was prettig les te krijgen van Maurice. Hierdoor in 1 keer geslaagd voor alle examens voor het A rijbewijs . Ook de flexibiliteit waarin gepland wordt zodat je voldoende lessen hebt en je helemaal klaar bent voor het examen.

Een hele goede rijschool

Hele goede evaringen met deze rijschool, toen ik de eerste keer helaas zakte voor mijn praktijk is de instructeur gelijk gaan kijken voor een herkansing wat door geluk al 2 dagen erna was. En met de handige tips en methodes van hard op denken ben ik geslaagd. Ik beveel deze rijschool zoiezo aan

Goede voorbereiding op examen

Fijne rijlessen gehad met goeie tips voor het examen.

Mijn kind was eerst ergens anders geweest voor praktijk examen en proeflessen, dar was niet goed bevallen. Communicatie was niet goed. Mijn kind kwam zelf met Cees &Co,eerste proefles was hij zo opgelucht. Zijn leraar was zo aardig en duidelijk met uitleggen dat mijn kind heeft veel vertrouwen kreeg. Ondanks de drukte heeft de leraar toch nog tijd vrij gemaakt voor extra proefles.Super fijne rijschool!!!! Ik en mijn kind raad het iedereen aan. En gelijk geslaagd vanuit hun praktijk. Dankjewel voor de goede fijne duidelijke service. Een dikke tien voor Cees en Co. Groetjes Tonnie van den Dungen en Dani Vermeulen.

Goed en vertrouwt

Maurice heeft onze zoon Dani heel goed geholpen met het behalen van zijn scooter certificaat. Onze zoon werd op zijn gemak gesteld, en alkes werd goed en rustig uitgelegd! Echt een aanrader

Fijne lessen ervaren

Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen en altijd als prettig ervaren.

Top rijschool. Goede lessen, planning en feedback.

Je wordt elke les goed geholpen en krijg de juiste feedback. De planning is uitstekend ondanks je eigen verschillende werktijden.

Goede begeleiding en eerlijke feedback.

Zeer tevreden over de lessen en terugkoppeling erna.

Fijne rijschool, goede begeleiding!

Mijn motorrijbewijs in 1x gehaald. De lessen bij Maurice heb ik al zeer prettig ervaren. Duidelijke feedback, rustige uitleg en een persoonlijke opbouw van de lesinhoud. Maurice heeft een passie voor zijn vak en dat merk je! :)

Geweldige rijschool!!

Ik ben zeer tevreden over deze rijschool, Het is heel fijn dat er goed gekeken werd naar wat ik nodig had en rekening werd gehouden met mijn persoonlijke situatie. Ik voelde me er heel erg op mijn gemak.

Zeer fijne, betrouwbare en persoonlijke rijschool.

Ik heb mijn motorrijbewijs hier gehaald en ben dik tevreden over de het hele traject. Benadering is persoonlijk en heb ook alleen zeer goede ervaring met de betrouwbaarheid op alle gebieden (bv nakomen van afspraken). Service qua meedenken met examens is ook super. Ik beveel Cees & Co dan ook zeker aan!

Super fijne rijschool

Veel dingen geleerd, erg fijn om afspraken mee te maken.

Zeer professioneel @

Super begeleiding van Maurice. Altijd eerlijke feedback en tips om verder te komen. Beide examens in 1x gehaald!

Prima begeleiding

Mijn dochter is prima begeleid voor haar scooter rijbewijs. Met rust en geduld

Met plezier naar de motor les!

Zeer fijne ervaring gehad met motor lessen bij Maurice. Als instructeur geeft hij stapsgewijs de juiste hoeveelheid theorie achter het motorrijden. Je krijgt veel persoonlijke feedback en hij heeft echt als doel om jou de weg op te krijgen. Gèèn overbodige lessen en gèèn eenrichtingsverkeer in de communicatie. Top!

Eerlijke beoordeling/advies

Ik ben voor de derde keer terug gekomen, omdat ik vind dat Maurice zijn eerlijke mening geeft over je ontwikkeling als leerlingen.