Een aangename reeks lessen met een overkoepelende informele sfeer.

Informeel is voor mij een belangrijke term als het gaat om (rij)lessen. En met Deni is het net alsof je met een goeie maat van je aan het rijden bent. Maar hij behoudt wel altijd de juiste balans tussen vriend en rij-instructeur, doordat hij je wel blijft corrigeren en relevante tips geeft waar nodig is. De auto reed erg fijn, inclusief semi-luxe interieur, dat je een beetje voorbereid op de technologie van auto's in de toekomst. De auto thuis is vrij oud, dus met de VW Polo maakte ik kennis met een vrij moderne auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch!! Deni leert je precies hoe en wat. Let duidelijk op waar je op moet werken als je kleine foutjes maakt. En er zit plezier + humor tijdens het rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden over rijschool You Go, een geduldige, chille rijinstercteur die alles tot de puntjes uitlegt...\r\n\r\nNa een paar lessen mijn rijbewijs behaald bedankt voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie tips. Goeie lessen. Duidelijke aanwijzingen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed.\r\n\r\nGoede uitleg en hij heeft heel veel geduld met de leerlingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dit persoonlijk de beste rijschool in Zwijndrecht en omstreken. Ik zou zeggen sluit je direct aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel genoten en geleerd van de lessen. Met de instrecteur van You Go naast me kon ik zelfverzekerd de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool, \r\nDe rij instructeur bouwt een zeer goede band met z\'n leerlingen. Past zich aan het leervermogen van zijn leerlingen snel en langzaam. \r\n\r\nIk had een super leuke tijd gehad. Als ik mijn rijbewijs opnieuw moet halen heb ik geen andere keus dan autorijschool You Go. \r\n\r\nIk wil ze graag bedanken voor de geweldige tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijne rijschool. Je voelt je op je gemak en je leert daarnaast zelfstandig en op een veilige manier rijden. Bedankt Deni!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was fijn om bij deze rijschool te lessen. De rijinstructeur is rustig en legt alles goed uit. Je wordt goed voorbereid op het examen en hij stelt je gerust.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel zenuwachtig, maar dat merkte je niet als ik de auto in stapte bij rijschool You Go. Je voelt je hier op je gemak en leert tegelijkertijd goed en veilig rijden. Vind het super leuk geslaagd te zijn, maar jammer dat ik geen rijles meer krijg van Denk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, gezellige sfeer en erg professioneel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool! Leuke, leerzame en gezellige rijlessen gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool. De rijinstructeur heeft veel geduld en is erg relaxt. Top! \r\nBedankt Deni!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is heel goed hij is heel behulpzaam en geduldig en neemt echt de tijd voor je

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met deze rijschool was heel fijn. vanaf de eerste proefles die ik had merkte ik dat de instructeur goed wist hoe hij les moest geven en gewoon een rustige sfeer in de auto gaf. hij was goed in het afstellen van de lessen op wat je nodig had en waar je wel en waar je niet goed in was. de lessen waren altijd leuk en leerzaam!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deni is een hele goede rij instructeur. Hij neemt de tijd om je alles te laten leren en hij geeft je zelfvertrouwen. Hij is eerlijk en oprecht, maar je kan ook keihard met hem lachen. Een hele prettige rij school die ik aan iedereen kan aanbevelen. Ondanks dat ik erg nerveus was, ben ik in 1 keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede uitleg gekregen en toch nog plezier met het rijden! Verder werd er goed op mijn mindere punten ingespeeld, waardoor ik binnen no time kon rijden als Verstappen. Deni bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super chille en goeie lessen. Paste zich aan mij aan wat heel erg fijn was. En voelde gwn alsof ik met een maat in de auto zat