Geen enkel minpunt, dus m.i. zeer goed!

Ik heb niet op/ of aan te merken, dus alles goed!

Een bedrijf dat meedenkt

Denken in oplossingen ipv problemen, top!

Goeie garage met goed ervaren monteurs, ga zo door Dave en team!

Ik kom hier al jaren altijd tevreden en goed advies

Gewoon goed

Wij hebben nog nooit meegemaakt dat we bij Dave Mouws het gevoel hebben dat je opgelicht wordt. Ze maken duidelijke afspraken en doen wat ze beloven, gaat altijd super goed. Wij zijn zeer tevreden.

Perfect en goed advies

Word altijd goed geholpen

bij Bosch car

golf 7,5 was stuk, carterpan vervangen en door Bosch car service laten inlleren bij de dealer duurde weken voor dat ik aan de beurt kom. bij Dave mouws binnen 2 dagen klaar! kortom top bedrijf! bedankt mannen!! Groeten, RSD Autobekleding.

Prima service, snel klaar

Zoals altijd uitstekende service en communicatie en binnen een dag gereed.

Snel, goed, betrouwbaar!

Bij garage Dave Mouws weer langs geweest voor en onderhoud en APK. Snel geregeld, top en betrouwbaar monteurs. Ik raad deze garage aan! Bedankt weer Dave en de team. Tot volgende keer!

Top garage

Correct, deskundig, betaalbaar

Professioneel, deskundig, op tijd, prima personeel

Kom zeker terug in vervolg.

Super goede ervaring. Voor grote beurt geweest waren extra problemen bij wat ik wel had verwacht. Eerst netjes gebeld naar mij en geïnformeerd over extra werkzaamheden en na akkoord netjes uitgevoerd. Prima en netjes

kan geen betere

prima ga zo door

Zeer tevreden goede en net bedrijf

uitstekende service vriendelijk en correct

Auto wordt prima geserviced. Kan snel terecht. Auto ook weer snel klaar. Goed team !

Vriendelijk en snel

Goede communicatie en er wordt gedaan wat er gevraagd wordt. Ik plan hier zeker mijn volgende afspraak

Nette garage, ze leveren degelijk werk

Vast adres voor onderhoud van onze auto's

Super service

Staan altijd voor je klaar. Gewoon goede betrouwbare garage met goed personeel.

Meedenken in oplossingen. Duidelijke communicatie !

Oudere bedrijfswagen voor APK gebracht. Goed en snel geholpen. Kleine puntjes van aandacht. Nette communicatie over de prijs. Super !!

Ik werd vriendelijk ontvangen en netjes voorzien van koffie. Mijn bedrijfsbus is professioneel en deskundig getunend.

Goed vak werk

Goed en eerlijk

Prima!

Vlotte en goede afhandeling van de APK-keuring. Goede uitleg over onderhoud dat eraan zit te komen en het gebruik van de automaatbak.

Betrouwbaar en prima ervaring.

Snelle en prima service. Altijd correct en gepaste prijs.

Professioneel in elk opzicht!!!

Ze losten een storing op die anderen niet konden oplossen! Ze hebben er een klant bij gekregen en ik heb de enige professionele service voor mijn auto!! Dankjewel Dave!!!

Goede service en kwaliteit gast vrijheid en behulpzaamheid

Goed geholpen met onderhoud en advies.

Mazda CX 5 grote onderhoudsbeurt en banden vernieuwd. Zeer tevreden 10+

Over Bosch Car Service