Prima garage, fijne mensen.

Alweer de 3e auto die we hier kochten. Vertrouwd adres, no nonsens garage waar we altijd van op aan kunnen. Doen net dat stapje extra voor je, ook wat betreft onderhoud en eventuele reparaties.

• Showroom

Top bedrijf, zeer klant vriendelijk.

Vaste klant, ook w.b. onderhoud. Altijd goed geholpen, zeer klantvriendelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Top bedrijf!!

• Showroom

Ik kom al jaren bij Cartech, ik word prima behandeld, krijg goede adviezen en wat heel belangrijk is een uitstekende service. Fijn personeel!!!

Klantvriendelijk goede service

Klantvriendelijk goede service

• Showroom

betrouwbaar en eerlijk en goed ontvangen

Rustige benadering, eerst een praatje en dan wensen kenbaar gemaakt . Eerlijk verkoop en inruil. Nadien afspraken gemaakt en testrit gemaakt . Dit was geen probleem. Afwikkeling conform afspraken en service bij ophalen. Auto bevalt zeer goed en tot nu toe geen gebreken .

• Showroom

Gerald is een zeer vriendelijke verkoper.

Na onze aankoop van een Peugeot 207cc, was het makkelijk een afspraak te maken deze op te halen.

• Showroom

Fijne garage en geleverde auto

Prettige en fijne garage en prima service geleverd door Cartech. Ook de ontbrekende zaken werder snel alsnog nageleverd. Een bedrijf wat zeker aan te bevelen is.

Prettig

Goede hulp en snelle fin. Afwikkeling

• Showroom

Top service, prettige sfeer.

Onlangs hier een VW gekocht. Eigenaar is heel open, eerlijk en behulpzaam. Je wordt niet opgejaagd, mag overal rustig kijken en overnadenken. Op elke kras of mankelmet van de auto wordt gewezen, deze worden ook opgelost. Hele fijne plek om een auto te kopen. Top bedrijf mogen velen een voorbeeld aan nemen.

Ben zeer tevreden

Hebben een goede indruk op me achter gelaten. Zijn service gericht. En gaan voor kwaliteit

Gewoon Goed!

Contact was goed, duidelijk, vriendelijk. Afspreken buiten kantoortijden was geen enkel probleem, waren meedenkend mbt een toch lastige inruil auto. Zorgen over de (nu dus mijn nieuwe) auto werden gehoord en op gereageerd. Eerlijk verhaal en goede communicatie. Ik zou hier zeker terugkomen wanneer ik weer een nieuwe auto nodig heb.

• Showroom

Goed geholpen en zeer tevreden over onze aankoop!

Gewone mensen die luisteren naar je wensen en je hierbij helpen.

Prima!

Helemaa prima! Alles liep zoals het van te voren was afgesproken!

• Showroom

Top service, zoals we gewend zijn!

De auto die we zochten was snel gevonden en eenmaal de knoop doorgehakt, ook super snel geleverd! De service is zoals we gewend zijn, altijd top!

• Showroom

We zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen!

Prettige ervaring gehad, oude auto prima verkocht en een fijne auto aangeschaft voor een prima prijs.

• Showroom

Fijn geholpen, goede prijs, goede probleemoplossing. Warm gevoel.

• Showroom N.v.t.

Eerlijk en klantvriendelijk bedrijf.

Zowel voor onderhoud als een auto kopen bent u aan het juiste adres bij autobedrijf Cartech. Eerlijk advies, klantvriendelijk en een perfecte service!

• Showroom

Geweldige garage, al jaren klant en kan met de eigenaar lezen en schrijven. Mijn auto al ruime tijd bij hen in onderhoud en pas een auto voor mijn vriendin erbij gekocht. Super service

• Showroom

Heel netjes, vriendelijk en betrouwbaar

Ervaren als ontzettend fijne service, heel open en hartelijk maar ook zeker professioneel.

• Showroom

Het hele proces van kijken, kopen en betalen liep netjes en correct

Makkelijk in de onderhandelingen waardoor er ook makkelijk en snel afspraken gemaakt konden worden over het voertuig en de aflevering ervan. Ben zeer tevreden over het hele verloop

Uitstekend en zorgvuldig

Niets aan toe te voegen

Nononsense bedrijf, perfecte service

Ook wanneer de aflevering niet zo verloopt zoals we verwachten, blijft men erg behulpzaam en wordt de uiteindelijke levering zonder problemen en extra kosten afgehandeld. Top bedrijf, waar je erg op je gemak naar een mooie, leuke cabrio kunt zoeken/kijken. Extra controle bij lokale garage maakte ook duidelijk dat de cabrio erg netjes is, ook onderzijde in goede staat.

Prima geregeld

Onze zoon had op redelijk korte termijn een auto nodig. Via de website van Cartech een leuke auto gezien voor een mooie prijs. Dankzij de inzet van het Cartech-team kon hij de auto, keurig gewassen en voorzien van een nieuwe APK, snel ophalen. Eigenlijk gewoon zoals we van Cartech gewend zijn :-)

Professioneel

Prettige communicatie, zeer nette showroom en persoonlijk advies.

Zeer prettige service

Onlangs een tweedehands auto aangeschaft bij Autobedrijf Cartech. Heb er nog niet heel veel mee gereden dus hoe de auto zich op de lange termijn zal houden weet ik nog niet. Wel weet ik dat we zeer prettig zijn ontvangen bij dit bedrijf en dat de communicatie op een bijzonder vriendelijke wijze is verlopen. Wat dat betreft zeker een aanrader!

Bedrijvenweg 1

7442CX Nijverdal

548616 215

Over Autobedrijf Cartech | Verkoop

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.