Netjes geholpen door vakkundige mensen

Goede en juiste service en doordat het een relatief klein bedrijf is, zijn de lijntjes kort en duidelijk. En daar hou ik van.

Tot nu toe "top"

Leuke mensen en mooi bedrijf. Straalt vertrouwen uit.

• Showroom

Respectvol, begripvol, snelle service, duidelijk

Erg fijne ervaring, vooral duidelijk in gesprekken zodat je weet waar je aan toe bent, komt absoluut zijn woorden na. Heel fijn! Blij met mijn nieuwe auto.

• Showroom

Zeker tevreden, aanrader voor wie een auto zoekt

Fijne omgang met de klant,personeel denkt mee in oplossingen en houd daarbij rekening met wensen vd klant.met duidelijkheid ook in voorwaarden en afspraken. Kortom zeer tevreden

Tevreden

Ben over all tevreden, enige minpuntje is dat in de aanbiedingsadvertentie stond dat de auto cruisecontrol had maar dat bleek niet het geval te zijn. Dat was n teleurstelling.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Aardige verkoper die de tijd nam

• Showroom

Zeer correct en klantvriendelijk bedrijf.

Ondanks de drukte bij het bedrijf kon ik de auto binnen twee dagen ophalen.

Geweldig en snel geholpen

Zie hiervoor

Zeer positief

Goed geholpen. Nam alle tijd voor ons.

Fijne auto, fijne verkoop

Erg blij met mijn mooie auto! Goede service en afspraken. Bedankt!

Netjes geholpen, goede service

Heel vriendelijk

Goede ervaringen, eigenaar heel vriendelijk. Auto is in top conditie!

• Showroom

We hebben vertrouwen in deze garage en daarom voelen we ons gehoord en prima geholpen!

Fijne vlotte man

We zijn netjes en vakkundig geholpen en onze nieuwe auto is netjes afgeleverd

• Showroom

Nonsens en direct een vertrouwd gevoel

Ik val liever niet in herhalingen, en als ik via Google alle reviews lees kan ik alleen maar zeggen; t is allemaal herkenbare ervaring. En ik ben erg blij met m'n focus cabrio.... Peter Sonnemans, Winterswijk

Eerlijk en betrouwbaar!

Cartech is het eerste Autobedrijf in 45 jaar dat ik auto rij, mij een gevoel van vertrouwen geeft. Vriendelijk en professioneel ondernemerschap van de eigenaar Gerald en zijn vrouw. Zelfs in een tijd van economische wanorde zijn deze mensen niet vies om een top kwaliteit aan hun klanten te leveren. Toppie!

• Showroom

Aardig vakbekwaam famillie bedrijf. Een echt dorpsgarage gevoel waar service voorop staat.

• Showroom

Warme ontvangst, geruststellende antwoorden, mooi product afgeleverd, prima inruil.

We zijn uitstekend behandeld

Omdat het originele radio niet aanwezig was, komt er een nieuwe in. Afspraak met garage

• Showroom

Een absolute aanrader binnen autoland

Heerlijk no nonsense bedrijf. Aflevering en nazorg zijn helemaal top; menig merkdealer zou hier een voorbeeld aan kunnen (moeten) nemen. Contacten bij vragen of kleine probleempjes verlopen ook heel plezierig; kortom een absolute aanrader!

Top geregeld

Heldere communicatie en afspraken nakomen

Fijn geholpen, prima auto

Erg tevreden met mijn Peugeot Bipper.

Perfecte service

Vlot,snel,betrouwbaar en eerlijk

Een aanrader voor iedereen

Gerald is een vriendelijke en eerlijke verkoper. Hij denkt mee en heeft verstand van zaken. De service die Cartech verleend is veel meer dan je eigenlijk verwacht van een autobedrijf. Wij blijven klant en dat kunnen we iedereen aanraden.

nette aanbod auto's

Goede nette garage en weet waar hij het over heeft . Goede uitleg en goede prijs voor mijn auto gehad .

Over Autobedrijf Cartech | Verkoop

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.