Goede service,

Eerlijk en betrouwbaar, goede service, wij zijn erg tevreden met onze auto.

Vriendelijke mensen

Keurig gehopen

• Showroom

Zoals altijd weer goede service, hoge betrokkenheid, goed advies

Al jaren klant bij deze garage en nog steeds tot volle tevredenheid. Eerlijkheid, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid staat hoog op de lijst bij Cartech. Ga vooral zo door.

• Showroom

Een vriendelijke relaxte sfeer. Zo wil je als klant ontvangen worden.

Gevoel voor de klant.

Toen ik 18-11-2023 een VW eGolf bij Cartech kocht en direct dezelfde dag de € 2.000,- subsidie aanvroeg, bleek een dag later de RVO-subsidiepot van 2023 al op en zat ik daarna in een nare onzekerheid over de toekenning. Telefonische navraag bij RVO hielp niet. Ik moest wachten op een digitaal bericht. Dit verhaal vertelde ik aan Gerald en hij toonde begrip. In overleg met hem hoefde ik de auto pas op te halen (en vooral te betalen) na het bericht dat ik de subsidie zou krijgen. Want de subsidie was voor mij een belangrijke reden een 2e hands elektrische auto te kopen. Uitsluitsel over het krijgen van de subsidie volgde ca. 2 weken later en toen kon ik met een goed en blij gevoel de auto ophalen. Gelukkig was de afloop dus goed. Gerald en Mandy bedankt voor jullie inlevingsvermogen en geduld ! Zeker een aanrader dit klantgerichte bedrijf.

Leuke vlotte behandeling

Netjes geholpen

Alleen maar positief!

Na een zoekopdracht een zo goed als nieuwe Ford Puma bij Cartech gekocht. Korte lijntjes maken het erg prettig om daar zaken te doen. Kortom: Zeer tevreden (ook met de Puma).

• Showroom

Goede service en vriendelijke mensen

Goede ervaring, netjes ontvangen in de showroom de kans gekregen om de auto te bekijken en een proefrit te maken!

• Showroom

Komen hun afspraken na, top.

Auto had bij aankoop nog een klein mankement, deze is door Autobedrijf CarTech verholpen in samenwerking met derden binnen de afgesproken tijd. Zodat het afleveren op de afgesproken tijd plaats kon vinden.

• Showroom

Zeer positief, klantvriendelijk en vooral eerlijk.

Positieve uitstraling, onderscheidend door het bieden van service en aandacht. Oog voor details, zoals bij de aflevering een leuke attentie. Toegevoegde waarde door eigen werkplaats en daarmee meer dan alleen verkoop en handel in auto's.

• Showroom

Fijn contact en prima geholpen

Prima verlopen!

Heel goed

We werden goed en vakkundig geholpen. Net een lekker bakje koffie. Goede uitleg gegevensoverdracht de auto. Prima ga zo door!!!!

• Service N.v.t.

lovend

Echt een aanbeveling! Gerard en Mandy zijn betrouwbaar, betrokken en komen hun afspraken na. Chapeau!

Topbedrijf!

Wij zijn super geholpen tijdens de koop en inruil van onze auto, alles goed geregeld en netjes afgehandeld.

betrouwbaar en goed bedrijf

Service zoals het hoort

Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Proefrit gemaakt en bij terugkomst geen opdringerig verkooppraatje. Tijd om te overleggen en dag erna zijn we eruit gekomen. Iedereen te bieden.

• Showroom

Netjes geholpen door vakkundige mensen

Goede en juiste service en doordat het een relatief klein bedrijf is, zijn de lijntjes kort en duidelijk. En daar hou ik van.

Tot nu toe "top"

Leuke mensen en mooi bedrijf. Straalt vertrouwen uit.

• Showroom

Respectvol, begripvol, snelle service, duidelijk

Erg fijne ervaring, vooral duidelijk in gesprekken zodat je weet waar je aan toe bent, komt absoluut zijn woorden na. Heel fijn! Blij met mijn nieuwe auto.

• Showroom

Zeker tevreden, aanrader voor wie een auto zoekt

Fijne omgang met de klant,personeel denkt mee in oplossingen en houd daarbij rekening met wensen vd klant.met duidelijkheid ook in voorwaarden en afspraken. Kortom zeer tevreden

Tevreden

Ben over all tevreden, enige minpuntje is dat in de aanbiedingsadvertentie stond dat de auto cruisecontrol had maar dat bleek niet het geval te zijn. Dat was n teleurstelling.

• Service N.v.t.
  • Showroom

Aardige verkoper die de tijd nam

• Showroom

Zeer correct en klantvriendelijk bedrijf.

Ondanks de drukte bij het bedrijf kon ik de auto binnen twee dagen ophalen.

Geweldig en snel geholpen

Zie hiervoor

Zeer positief

Goed geholpen. Nam alle tijd voor ons.

Over Autobedrijf Cartech | Verkoop

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.