Goede ervaring bij een betrouwbaar bedrijf

We werden vriendelijk ontvangen en eerlijk geholpen in de zoektocht naar een nieuwe auto. Gerald is een vakbekwame man die graag mee wil denken met de klant, een proefrit is dan ook verplicht. Bij het aanschaffen van een nieuwe auto sturen ze een handige checklist mee en de auto zelf komt ook met een leuk afleverpakket. Al met al, zeer tevreden over de geboden service.

Uitstekkend service

Ik ben hartstikke tevereden service van de aflevering van mijn nieuwe auto.aanrader!

Top!!

Super snel geholpen.

• Showroom

Goeie service en een hele nette bedrijf

• Showroom

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van de auto.

Klantvriendelijk gemoedelijk.

• Showroom

Zeer vriendelijk, goede afspraken, zeer nette aflevering.

Geweldige klantenservice

Auto die kapot ging, Cartech die heel druk was en de agenda die eigenlijk vol zat. Ze maakten toch ruimte voor ons en uiteindelijk hebben we een nieuwe auto aan kunnen schaffen bij ze. Dat heet pas klantenservice. Zeer tevreden over Cartech, we blijven onze auto’s hier in onderhoud houden.

• Showroom

Vertrouwenwekkend bedrijf met top personeel!

Hele fijne auto gekocht waarvoor we speciaal naar Nijverdal reden. Prima inruil en heel fijn geholpen. Alle vragen beantwoord en een speciaal voor ons een boekje bij de auto aangeschaft. Helaas was hun lieve hond Waffel niet bij de prijs inbegrepen. ;-) Het bijgeleverde tasje met autodrop en andere spulletjes kwamen goed van pas!

Goede service,

Eerlijk en betrouwbaar, goede service, wij zijn erg tevreden met onze auto.

Vriendelijke mensen

Keurig gehopen

• Showroom

Zoals altijd weer goede service, hoge betrokkenheid, goed advies

Al jaren klant bij deze garage en nog steeds tot volle tevredenheid. Eerlijkheid, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid staat hoog op de lijst bij Cartech. Ga vooral zo door.

• Showroom

Een vriendelijke relaxte sfeer. Zo wil je als klant ontvangen worden.

Gevoel voor de klant.

Toen ik 18-11-2023 een VW eGolf bij Cartech kocht en direct dezelfde dag de € 2.000,- subsidie aanvroeg, bleek een dag later de RVO-subsidiepot van 2023 al op en zat ik daarna in een nare onzekerheid over de toekenning. Telefonische navraag bij RVO hielp niet. Ik moest wachten op een digitaal bericht. Dit verhaal vertelde ik aan Gerald en hij toonde begrip. In overleg met hem hoefde ik de auto pas op te halen (en vooral te betalen) na het bericht dat ik de subsidie zou krijgen. Want de subsidie was voor mij een belangrijke reden een 2e hands elektrische auto te kopen. Uitsluitsel over het krijgen van de subsidie volgde ca. 2 weken later en toen kon ik met een goed en blij gevoel de auto ophalen. Gelukkig was de afloop dus goed. Gerald en Mandy bedankt voor jullie inlevingsvermogen en geduld ! Zeker een aanrader dit klantgerichte bedrijf.

Leuke vlotte behandeling

Netjes geholpen

Alleen maar positief!

Na een zoekopdracht een zo goed als nieuwe Ford Puma bij Cartech gekocht. Korte lijntjes maken het erg prettig om daar zaken te doen. Kortom: Zeer tevreden (ook met de Puma).

• Showroom

Goede service en vriendelijke mensen

Goede ervaring, netjes ontvangen in de showroom de kans gekregen om de auto te bekijken en een proefrit te maken!

• Showroom

Komen hun afspraken na, top.

Auto had bij aankoop nog een klein mankement, deze is door Autobedrijf CarTech verholpen in samenwerking met derden binnen de afgesproken tijd. Zodat het afleveren op de afgesproken tijd plaats kon vinden.

• Showroom

Zeer positief, klantvriendelijk en vooral eerlijk.

Positieve uitstraling, onderscheidend door het bieden van service en aandacht. Oog voor details, zoals bij de aflevering een leuke attentie. Toegevoegde waarde door eigen werkplaats en daarmee meer dan alleen verkoop en handel in auto's.

• Showroom

Fijn contact en prima geholpen

Prima verlopen!

• Showroom

We werden goed en vakkundig geholpen. Net een lekker bakje koffie. Goede uitleg gegevensoverdracht de auto. Prima ga zo door!!!!

• Service N.v.t.

lovend

Echt een aanbeveling! Gerard en Mandy zijn betrouwbaar, betrokken en komen hun afspraken na. Chapeau!

Topbedrijf!

Wij zijn super geholpen tijdens de koop en inruil van onze auto, alles goed geregeld en netjes afgehandeld.

betrouwbaar en goed bedrijf

Service zoals het hoort

Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Proefrit gemaakt en bij terugkomst geen opdringerig verkooppraatje. Tijd om te overleggen en dag erna zijn we eruit gekomen. Iedereen te bieden.

Over Autobedrijf Cartech | Verkoop

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.