Vakkundig, vriendelijk en schappelijk

Hoewel 100 km voor mij uit de buurt is dit HET adres voor onderhoud en aankoop en dat zegt genoeg!

• Showroom

Al jaren klant en altijd perfecte contacten.

Goede afspraken mee te maken. Vrijwel altijd vervangend vervoer en heel prettig in de omgang. Dat geldt voor al het personeel. Zulke garages moet je vaak zoeken. Perfect!!

• Showroom

Vriendelijke, niet opdringerige tegemoettredeing in de showroom

Heel prettig zaken gedaan te hebben, vriendelijke benadering van vrkoper, niet opdringerig, ruime keuze en snelle levering

Zoals altijd prima!!

Autobedrijf Cartech (Gerald en Mandy)komt altijd zijn afspraken na. Zo ook met de taart, geweldig!

• Showroom

Aanrader! Geen stortvloed aan woorden nodig..

goed duidelijk service gericht

prettige ervaring om daar een auto te kopen.

• Showroom

Wij zijn tevreden met onze nieuwe auto

Wij zijn te vreden, met de aanschaf van de Opel meriva

Gewoon een prima auto.

Op 29-04-2020 heb ik voor weinig geld bij Cartech een Volvo S80 uit 2000 gekocht. Deze auto was goedkoop en zonder garantie, en dat is er toen netjes bij verteld. Maar mede door het verhaal achter deze auto, heb ik de gok genomen. Ik rij nu al een jaar probleemloos rond met de Volvo. Dus zelfs zonder garantie koop je een goede auto bij dit autobedrijf. Dus als ze weer is zo'n "kassakoopje" te koop hebben staan, aarzel dan niet en neem is een kijkje. Je hebt gegarandeerd (ik zeker) waar voor je geld. Dus in het kort gezegd: Gewoon een TOP autobedrijf. Gr. Peter Peters

• Showroom

Cabrio gekocht prima firma ze doen wat ze zeggen en komen hun afspraken na .En dan ook nog een uitnodiging gratis ontvangen Om een toerrit mee te doen prachtige rit met een gratis roadboek een geweldige toertocht en daarbij een tas met versnaperingen je moet van goede huize komen om dat alles op te eten en te drinken voor herhaling vatbaar. Dank je wel voor deze prachtige dag een opkikker in deze Corona tijd . Geweldig BEDANKT

TOP!!

Fijn en klantvriendelijk

• Showroom

Super bedrijf heel goed overleg en advies

Wij hebben onze auto na zeer tevredenheid in kunnen ruilen en de aankoop van de nieuwe auto is meer dan 100% te vredenheid afgeleverd (top)

Betrouwbaar en klantvriendelijk!

Heb er een leuke cabrio aangeschaft en mijn oude auto ingeruild voor een redelijk bedrag.

Eerlijk en betrouwbaar.

Zeer tevreden over hoe alles gegaan is. Netjes aan de afspraken gehouden en alles op tijd zoals afgesproken. Zeer tevreden.

• Showroom

Positief nette zaak met goede kennis van zaken

Prettig en correct te woord gestaan en ook bereid tot het verlenen van service. Gewoon een autobedrijf dat doet waarvoor het is erg positief hierover.

Fijne en betrouwbare mensen

Word gedaan wat beloofd is

• Showroom

Kan deze garage bij iedereen aanbevelen

Goede uitleg en een eerlijke prijs

• Showroom

Fijne zaak met duidelijke communicatie en service

We hadden de auto vlot gespot en op maandag gebeld en we wilde hem graag maar konden pas vrijdag langs komen. De auto stond er vrijdag nog en er was nog niet fanatiek mee geadverteerd. De afhandeling rondom de auto was duidelijk en we zouden hem kaal meenemen. Toch zijn nog even de bandjes nagekeken en de vloeistoffen.... De auto doet het prima, top ga zo door

• Showroom N.v.t.

Top geholpen prettige samenwerking

Komt de afspraken goed Prettig om zaken mee te doen Zeer klant vriendelijk

Perfecte service

• Showroom

super fijne ervaring, alles netjes afgehandeld

voor een testrit, komen ze naar je toe. waar je alles aan ze kunt vragen over de auto. je wordt netjes op de hoogte gehouden over de koop. heel betrouwbaar bedrijf.

• Showroom N.v.t.

Top service!

Mijn eerste contact met Autobedrijf Cartech was er eentje om nooit te vergeten. Wat Autobedrijf Cartech schrijft op hun website maken ze ook echt waar. 'uw mobiliteit is onze service'. Autobedrijf Cartech staat garant voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan. En dat is gelukt! Blij met de nieuwe aankoop! Dank jullie wel. Een topteam!

Vertrouwd en correct.

Mijn ervaring van vier jaar geleden met de Opel Meriva was zeer correct en daarom heb ik nu, mijn tweede auto Chevrolet Matix, bij jullie gekocht!

• Showroom

Eindelijk een verkoper met als motto gewoon doen dan je al gek genoeg

Super behandeld ondanks de pandemie alles op afstand . Weggegaan met een heel goed gevoel En binnenkort een andere auto

• Showroom

Zeer vriendelijk en eerlijk.

Mijn ervaring is zeer goed, ben zeer vriendelijk geholpen. Er is me eerlijk verteld hoe de staat van de auto was, dus geen geheimen en gezeur achter af.

doorgaan.

Over Autobedrijf Cartech | Verkoop

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.