Top van Nederland

Vandaag was ik met onze Takashi vouwfiets in Landsmeer omdat ik een nieuwe verlichtingsset erop wilde monteren. Ik werd heel snel geholpen (had wel een afspraak gemaakt) de mensen van de cool biking keken op mijn verzoek ook even naar de remmen, de derailleur en het balhoofd. Wat een vakmanschap, echt een plezier om te zien. De giets is weer helemaal top en dat voor een absoluut redelijk tarief. Wil je een vouwfiets kopen? Doe dat gewoon bij een vakman: Cool biking dus.

Vriendelijk, zeer ervaren, fantastisch

Ik heb mijn Gocycle GX hier gebracht ter reparatie. De medewerkers zijn erg vriendelijk, geven duidelijke en eerlijke informatie, en ze hebben mijn fiets prachtig opgelapt voor een goede prijs. Maar er is meer... Tijdens hun werkzaamheden kwamen ze er achter dat er smeltschade aan de accu was ontstaan. De schade was minimaal te zien met het oog, en de batterij deed het nog prima, maar ze raadden me aan om contact te leggen met het Gocycle hoofdkwartier omdat mijn fiets nog garantie had. Ze dachten namelijk dat de connector binnenin de fiets die contact maakt met de accu het eigenlijke probleem was. Ik heb Gocycle gemaild, en omdat mijn fiets nog garantie had hebben ze alles wat fout was vervangen (en ze hadden gelijk, er was smeltschade aan de accu en dat kwam door de connector binnenin de fiets). Mijn fiets doet het nu beter dan toen ik hem kocht, en als ik het allemaal zelf had moeten betalen zou het me 2000 euro hebben gekost. Ik had het zelf uiteraard nooit gezien. Dus ik ben héél erg blij met de expertise van the Cool Biking Company. Jongens, ontzettend bedankt. Ik zal jullie overal aanraden en ik ga de volgende keer dat er iets mis is weer naar jullie toe.

Zeldzaam goede en persoonlijke service

Supermooie vouwfiets online gekocht voor een ouderwets lage prijs. Product was net iets anders dan ik verwacht, maar hoe zeldzaam goed is dit opgelost! Kan deze shop iedereen aanbevelen.

Deze fietsexperts staan altijd zeer behulpzaam en kundig voor iedereen klaar

Dit is een fietsen-zaak waar je geholpen wordt zoals je altijd geholpen zou willen worden! Zeer deskundig advies op basis van je specifieke behoefte . Weten alles van kwalitatief goede elektrische fietsen. Zijn ook duidelijk waarom je iets niet moet willen. En helpen je ook nog uitstekend met een gewone stationsfiets waar iets mee is en dan krijg je een fijne leenfiets mee. Toppers!

Fantástische service..snel ,vlekkeloos en perfect!

Écht een topservice! Product gewisseld wegens niet passend! Geen énkel probleem..! Gelijk ander toegestuurd gekregen! Nogmaals veel dank hiervoor! Een heel tevreden Belg..

Great bike store!

Was opzoek naar een Gocycle en kwam terecht bij de Cool Biking Company in Landsmeer. Premium dealer van Gocycle. Super geholpen en geïnformeerd over de fiets waarna ik gelijk een optie heb genomen en binnen een week de Gocycle geleverd kreeg! De Cool Biking Company is echt een aanrader!

Goede zaak!

Graag willen wij via deze weg benoemen dat we bij de aanschaf van een bakfiets zeer goed zijn geholpen door het personeel van The Cool Biking Company. Zeer vriendelijk en erg deskundig. Ook de volgende keer komen wij hier absoluut weer terug. Aanrader!

Supersnelle en klantvriendelijke hulp nadat mijn ketting er tijdens een fietsvakantie gebroken was.

Gelukkig gebeurde het vlakbij en verwees een vriendelijke jongen mij uit zichzelf naar deze winkel. In eerste instantie dacht de eigenaar dat ik niet geholpen kon worden maar al snel bleek dat ze toch wat schakeltjes in huis hadden die nodig waren, hebben ze het meteen gefikst en de ketting er weer opgezet. Dit alles binnen een paar minuten en kosteloos. Ik kon dus gewoon doorfietsen. Echt super!!!!! Nogmaals bedankt. De ketting heeft het de resterende 120 kilometer nog prima gehouden. Dus nogmaals bedankt voor het redden van mijn ketting en mijn fietsvakantie!

Goed advies, perfecte service

Zeer goed geholpen bij de keuze van mijn nieuwe e-bike. Na een aantal proefritten overtuigd dat ik de goede keuze heb gemaakt. Vriendelijk en deskundig personeel. Service op hoog niveau.

Goede en snelle service

Waren op korte vakantie in de omgeving. Tijdens fietstocht vloog de fiets van mijn vrouw, boschmotor, in storing. Waren direct bereid om er naar te kijken. Bleek toch complexer te zijn. Na ong 2 uur en diverse belletjes naar Bosch, is het euvel opgelost. Bij betalen vertelde de medewerker dat dit service van de zaak was. Geweldig opgelost. Bedankt.

Geweldig.

Ging heen over een vraag over software update van mijn Batavus ebike die ik trouwens niet bij cool biking had aan geschaft,hier bij werdt meteen om de sleutel gevraagd en heeft hem meteen tussen de bedrijfen door de nieuwste software update er kosteloos op gezet.

Klein probleem aan fiets. Fiets werd aan huis ingeruild binnen 1 dag.

Geweldige service!

Ben nu een paar keer in de winkel geweest en steeds geweldig geholpen! Medewerkers lijken veel plezier in het werk te hebben en zetten graag dat ‘stapje meer’.

goede service, goed behandeld

René en zijn team weten op een hele persoonlijke manier te adviseren! Voelen precies aan waar je naar op zoek bent in de aanschaf van een nieuwe fiets. Onlangs een elektrische bakfiets gekocht en ontzettend dankbaar voor de service. Wij gaan hier nog vaak terugkomen!

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf! Vriendelijke bediening, uitstekende uitleg, heel goed advies en heel redelijke prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

Dit blijft voor mij dé vouwfietsspecialist van NL! Mijn ouder wordende racevouwfiets rijdt weer superstrak na de grote beurt en refit Raymond, helemaal blij mee! Ik kan weer ‘wat kilometers gaan maken’, dank!!!

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

Goed advies bij aanschaf van twee fietsen. Hadden zelf op internet wat gegoogled maar Cool Biking kwam met ander advies. Heel eerlijk en open en zijn dit blind gevolgd. Nog steeds heel blij mee! Persoonlijk afgeleverd en topnazorg.

perfect, zeker aan te bevelen

Al enige tijd op zoek naar een unieke fiets die licht en comfortabel rijdt. Door de behulpzame manier van meedenken heb ik nu een topfiets! Bedankt voor het snelle leveren. Ik geniet er elke dag van.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een zaligheid om eens een bedrijf mee te maken waar men gedreven wordt door hart voor de klant en het product in plaats van puur winstbejag. Ongelofelijk tevreden!

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

Uiterst professioneel en klantgericht. Snelle en efficiënte onlinewinkel. Toegewijde dienst na verkoop.

goede service, goed behandeld

Snelle reactie op mijn vraag. Snelle levering. Demomodel besteld, omdat fiets niet meer leverbaar was. In zeer goede staat!

perfect, zeker aan te bevelen

Tsinova vouwfiets gekocjt voor mijn man met MS zodat hij zijn actieradius kan vergroten zeer tevreden over de fiets service

goede service, goed behandeld

Top ervaring! Goede uitleg gekregen van de mogelijkheden. Je koopt hier met plezier, goede sfeer. Top personeel! Echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Echt een top bedrijf. Je bent altijd welkom waar ik ook gebruik van maak om een bakje heerlijke koffie te doen. Mijn bosch motor maakte een ratelend geluid. Toen ik langs ging en zei dat ik met twee weken op vakantie ging zei renee. Geen zorgen. We maken t in orde. 1 week later kon ik de fiets ophalen. Gerepareerd. Dat is sneller dan bosch zelf aangeeff te kunnen repareren. Nogmaals. Dit bedrijf is een aanrader voor zorgeloos fiets plezier.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Super helpful people. Delivered bike as promised. Very happy with the new bike.