Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

Wij Torenvliet YAMAHA Centre Amsterdam Kuiperbergweg 19-A 1101AE Zijn super tevreden over Imanse

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

Prima, degelijke service beurt van mijn trailer, helder overleg! Blij met een goed adres voor trailerservice, hier in de buurt is dat niet zo makkelijk. Ik was wat verbaasd dat na de service beurt alle bordjes van het vorige onderhoudsbedrijf verdwenen waren en alles volhing met Imanse reclame. Niet zo erg, maar ik heb een vermoeden dat er voor de Imanse spatlappen gaten bijgeboord zijn in de spatborden en dat vind ik zonder overleg niet fijn. Maar goed, nu voor altijd daar klant blijven, dan mogen de bordjes en stickers blijven zitten..........

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
6

voldoende, een redelijke ervaring

Helaas wacht ik nog steeds op de opgevraagde informative, die ik al voor aanvang van de keuring heb ingredient. De keruing is netjes uitgevoerd, was alleen wel erg prijzig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

Gisteren prachtige paardentrailer opgehaald bij Hans Imanse Aalsmeer. Top service bij Klantgericht Topbedrijf !! Bedankt !! Vluggies ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte aanhangwagen
9

goede service, goed behandeld

stekker van de aanhangwagen af, langsgereden en er werd meteen tijd gemaakt zodat wij met werkende lichten enz.. weer verder konden!! top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat was ik blij toen ik snel terecht kon mij Imanse met mijn menwagen! Hij kon worden gemaakt terwijl ik wachtte zodat ik niet nog een keer een toch wel flinke reis hoefde te maken. Imanse was het dichtstbijzijnde maar toch snel een uur rijden. Dit was op zaterdag 26 augustus. Helemaal blij vertrokken we weer, ik kon weer verder trainen na de reparatie van mijn alsmaar leeglopende luchtvering! Des te groter de teleurstelling toen ik zondag mijn paard wilde inspannen en dezelfde luchtbalg weer plat was… Zodra we de compressor erop zetten vloog het ventiel om mijn oren, die was duidelijk kapot… Gelijk een berichtje gestuurd via Messenger om dit te melden want de winkel was gesloten op zondag, vrijwel direct reactie ze zouden maandag direct contact opnemen! Nog vol hoop maandag gewacht, helaas niks… Dus zelf gebeld en gevraagd hoe dit op te lossen… De monteur wist het even niet en zou mij diezelfde dag terugbellen. Helaas weer geen telefoontje terug… Ruim 300,- betaald en kon nog niet rijden! Imanse ging dicht en ik was niet gebeld, in paniek heb ik de dealer van mijn menwagen gebeld (Kraay) en deze kon mij vertellen dat ik het ventiel op een bepaalde manier kon vervangen (Dit terwijl hij eigenlijk gesloten was, wat een service!!). Een stalgenoot hoorde ons gesprek en kon ons wel direct helpen. Zo gebeurde, ik kon weer rijden! Dinsdags werd ik uiteindelijk teruggebeld door de monteur, hij had waarschijnlijk te hard aan het ventiel getrokken kon hij mij vertellen en daardoor was hij stukgegaan. Ik vroeg hem of hij deze dan niet had vervangen? Nee was zijn antwoord die zag er nog wel goed uit… Mijn verbazing want ik had niet zo’n bedrag neergelegd voor het gebruik van oude materialen?! (Puur het rubber van de balg is 50,- en voor materialen was 135,90 excl btw berekend). Hij wilde woensdagochtend anders wel langskomen. Ik heb hem aangegeven dat dit punt 1 niet kon want ook ik werk gewoon en punt 2 dat het probleem was opgelost door een stalgenoot. Hierop wist hij weer niet wat te antwoorden, een excuus werd er ook niet gemaakt. Hij zou het doorgeven aan de eigenaren en deze zouden contact met mij opnemen de volgende dag. U raad het al… Nooit iets gehoord! Ik heb een mail gestuurd met het verhaal en gevraagd of zij het vertrouwen willen herstellen maar mijn mail word gewoonweg genegeerd!! Mijn vader heeft nog contact opgenomen en werd bot te woord gestaan en de eigenaar gooide nog met verwijten als: Je dochter heeft iets heel negatiefs op facebook gezet daar zijn we ook niet blij mee! Nou zoals jullie kunnen zijn DIT is mijn review! Ik heb namelijk netjes gewacht of het nog op te lossen was! Hij heeft toen ook nog een mailtje gestuurd met een opsomming van het gesprek en hierin vragen, het antwoord van Imanse? Want JA hij kreeg wel respons op zijn e-mail: \"We hebben uw email ontvangen en delen u mede dat wij op dit schrijven niet inhoudelijk in zullen gaan. Voor ons is de zaak afgedaan, wij hebben in deze gehandeld volgens de richtlijnen van de Bovag, waar overigens Men wagens niet onder vallen. Ook hebben wij geen zaken met u gedaan maar met uw dochter.\" Dus telefonisch kunnen ze wel het bespreken en iemand afbekken maar in de mail weigeren ze ineens te reageren?! Hierop heb ik weer gepoogd via FB messenger contact te zoeken met de melding dat ik gewoon reactie verwacht op de e-mail die op zijn minst ik heb gestuurd. Dit word gelezen en je raad het al: GENEGEERD! Al is mijn dealer verder weg als er iets is met mijn menwagen NOOOITT meer Imanse! Wat een slechte service, wat een belachelijke bedragen (voor halve reparaties!!) en wat een asociale eigenaren! De werkplaats medewerkers doen wel hun best en waren in hun service ter plaatse wel heel aardig! Een excuus was al fijn geweest maar schijnbaar doen ze daar niet aan als ze fouten maken, ze negeren je gewoon! Bah!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

Heel goede ervaring alles was netjes gedaan volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
8

goede service, goed behandeld

De schade is netjes gerepareerd zonder moeilijke dingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

Prijs was onverwacht duur van band vervang en controle vouwwagen. Prettige en professionele service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
8

goede service, goed behandeld

Had regelmatig last van storingen met 12 volt. Nu na de laatste keer is dit grondig aangepakt en lijken de storingen verleden tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

Snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service. Wij kwamen deze keer voor schade aan een heki II dakluik. Zij hebben alles geregeld met de verzekeringsmaatschappij, de reparatie/vervanging perfect uitgevoerd een ook nog eens de caravan naar de stalling terug gebracht. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

goede service, goed behandeld

vakkundig en servicegericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
8

goede service, goed behandeld

Keurig en netjes werkend bedrijf waar de kwaliteit voorop staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

perfect, zeker aan te bevelen

Super en snel geholpen omdat we stil stonden met aanhanger. Goede vakmanschap en het belangrijkste ze hebben alles in voorraad. Een aanrader . Groeten Wiep Torenvliet YAMAHA Centre Amsterdam Kuiperbergweg 19-A 1101AE Amsterdam z.o

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

Elk jaar een service beurt bij IMANSE voor de boottrailer en daarom nooit problemen als we op vakantie gaan naar Italië ook een veilig gevoel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe aanhangwagen
8

goede service, goed behandeld

In alle opzichten goede ervaringen met dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

goede service, goed behandeld

👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud

Bedrijfsgegevens

Witteweg 5

1431 GZ Aalsmeer

297266484

[email protected]

Over Imanse

Wij, Hans en Petra Imanse, hebben een jarenlange ervaring in deze branche en zijn u graag van dienst. In ons technocenter kunt u onder andere terecht voor de aankoop, verhuur en onderhoud van open en gesloten aanhangwagens. Het onderhoud, schadeherstel en speciale aanpassingen van uw aanhangwagen worden op vakkundige wijze door onze keurmeesters uitgevoerd. Ook voor het onderhoud, reparaties en schadeherstel aan uw caravan bent u bij ons aan het goede adres. De caravantechnici verzorgt voor u op professionele wijze alle voorkomende werkzaamheden aan uw caravan. Maar ook is hij een expert in herstellen van schade aan caravans of het nu gaat om een gehele plaat vervangen of een plaatselijke reparatie. Ook Hans sleutelt nog zéér regelmatig mee in het Technocenter ook hij beschikt over de keurmeester certificaat aanhangwagens en caravans van de BOVAG. Verder beschikken wij over een groot en uitgebreid magazijn. Hans en de monteurs beschikken over grootte kennis van onderdelen en banden zodat u met al uw vragen bij hun terecht kan. Onze verkoop van aanhangwagens, paardentrailers en koetsen is aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8 uur – 17 uur en zaterdags van 10 uur – 15 uur. Heeft u specifieke wensen over het uiterlijk en de functionaliteit van uw aanhangwagen, aarzel dan niet om deze met ons te bespreken. Dankzij onze specialistische kennis hoeven we maar zelden ‘nee’ te verkopen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.