Mijn paardentrailer is weer als nieuw!!

Voor het jaarlijkse onderhoud breng ik mijn paardentrailer altijd naar Imanse. Goede service en een duidelijk verhaal! Dit jaar ook de aanbeveling opgevolgd om een speciale coating aan te laten brengen voor het behoud van de kleur van de trailer. Hij ziet er weer als nieuw uit!!

Een zesje

Aanhangwagen voor het allereerste onderhoud gebracht. Onderdelen waren duidelijk in het vet gezet en het liep er op sommige plaatsen gewoon uit (bijv aan de voorzijde). Ook de steunpilaren achter zaten onder het vet. Ik had niet het gevoel dat ik 'm beter en schoner terugkreeg dan 'm heengebracht had. Heel jammer want de eerste ervaringen, met de eigenaar, bij de aankoop waren uitstekend. Ik beschouw het daarom voorlopig maar als een negatieve uitzondering.

• Uitvoeren werkzaamheden Onvoldoende

Vakkundig en servicegericht

Onze vouwwagen is bij Imabse in goede handen. Onderhoud gebeurt vakkundig en over de kosten wordt helder gecommuniceerd

deskundige vaklui

Heel goede service, prima vaklui

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Super fijn geholpen in mijn zoektocht naar een goede trailer!

Het personeel is erg klantvriendelijk en hebben veel knowhow. Door de hoeveelheid verschillende trailers was de keuze iets lastiger maar wel heel fijn om veel trailers in het echt te kunnen zien en voelen. Heel blij met met Cheval Liberte Gold 3 trailer!

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Vriendelijk en adequaat personeel, ondanks drukte goed geholpen, trailer is weer fantastisch gerepareerd voor realistische prijs.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

prima volgens afspraak vriendelijk en voorkomend

prima service afspraken zijn duidelijk en afspraken worden nagekomen

snelle en goede service

snelle en goede service

Goede service Trailer

Trailer word op alle punten nagekeken. Je krijgt er een uitgebreid Bovag rapport bij.

goed verzorgd

vriendelijke geholpen, goede service

• Telefonisch contact N.v.t.
  • Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Top tot de volgende keer

Heel fijn gevonden en klantvriendelijk

Goede communicatie en service

Er werd gebeld vanwege extra werkzaamheden. Vriendelijke mensen en goede service.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Imanse is een prettig bedrijf. De mensen zijn eerlijk, werken hard en ik ervaar een positieve werksfeer als ik binnen loop. De servicebeurt en keuring van de caravan is vakkundig uitgevoerd. Ik heb ook nog even met de monteur kunnen spreken, leuk dat daar tijd voor werd gemaakt.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Heel prettig, persoonlijk contact, met kennis van zaken.

Voor een onvoorziene haastklus en voor het geplande onderhoud is het heel fijn bij Imanse te komen. Je wordt netjes te woord gestaan, na 2 jaar al een vaste klant :-) Alles wordt goed doorgesproken en de factuur wordt toegelicht. Bij onverwachte kosten is er eerst overleg.

gewoon perfect.

Zeer vriendelijke receptie/ontvangst. Duidelijk in wat er uitgevoerd moet worden e.e.a. in overleg met de klant. keurige uitvoering van de werkzaamheden, goede specificatie wat er uitgevoerd is. Perfecte rapportage.

Voor alles een oplossing

Altijd een luisterend oor en voor alle problemen een oplossing. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden als er iets extra’s is. Professioneel personeel

uitstekend

Op aanraden voor het eerst voor onze caravan de Bovag onderhoudsbeurt bij IMANSE laten doen. Na inspectie werd direct zeer transparant uitgelegd, welk meerwerk er moest worden gedaan. Ook werd daarvan een totale prijsopgave gedaan. Bij het ophalen werd e.e.a. ook nog eens nader uitgelegd. Zondermeer een uitstekende ervaring van deskundigheid en klantgerichtheid. Dus voortaan blijf ik in onderhoud bij dit bedrijf.

• Telefonisch contact N.v.t.

Fijne service en klantvriendelijk

M'n paardentrailer weer een servicebeurt gehad en een camera laten monteren.....super blij mee. Goede uitleg over het gebruik van de camera en beeldscherm gehad. Bedankt!!!

Top bedrijf

Snelle service en kwaliteit en hele lieve mensen dus zeker aan te raden

een ouderwerts degelijk bedrijf

Heldere communicatie, geen poespas en fantastische materialen. dank jullie Hans en Petra !! groeten , Marco Maas. Stuntteam de Beukelaer.

Werd uitstekend geholpen

IK werd goed geholpen en de werkzaamheden werden perfect uitgevoerd,

Goed als gewend

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Super! is het enige woord dat hier geldt

Hadden al jaren geen onderhoud aan onze aanhangwagen laten uitvoeren. Dus er was veel aan vervanging toe en er moest heel veel gesmeerd en gesteld worden. Het bedrag liep op maar een nieuwe aanhangwagen heb ik er zeker niet voor. Petra bedankt voor je uitleg aan de hand van de opengewerkte modellen. En natuurlijk heb je gelijk al ik dit grotere bedrag uitsmeer over de 9 jaar geen onderhoud dan valt het meer dan mee. Beloof jullie dat ik de volgende beurt over 2 jaar laat uitvoeren.

Vakmanschap

Tot voor kort had ik mijn caravans al ruim 40 jaar in onderhoud bij de dealer. In toenemende mate kwam het accent bij deze dealer te liggen op de verkoop van caravans en begon het vakmanschap bij het onderhoud en after sale service te ontbreken. We werden geattendeerd op Imanse, daar werden we zeer hartelijk ontvangen en Hans nam de tijd om ons in ruim een uur te vertellen over zijn kijk op goed onderhoud. Daar hebben we geen spijt van gehad. We zijn zeer tevreden over het vakmanschap en de klantvriendelijkheid van het hele team Rob van den Hoek

Prima geregeld

Eerste ervaring met dit bedrijf, maar alles gaat zoals het hoort. Prima ontvangst, duidelijke afspraken en ook niet te duur. Erg goed dus.

Over Imanse

Wij, Hans en Petra Imanse, hebben een jarenlange ervaring in deze branche en zijn u graag van dienst. In ons technocenter kunt u onder andere terecht voor de aankoop, verhuur en onderhoud van open en gesloten aanhangwagens. Het onderhoud, schadeherstel en speciale aanpassingen van uw aanhangwagen worden op vakkundige wijze door onze keurmeesters uitgevoerd. Ook voor het onderhoud, reparaties en schadeherstel aan uw caravan bent u bij ons aan het goede adres. De caravantechnici verzorgt voor u op professionele wijze alle voorkomende werkzaamheden aan uw caravan. Maar ook is hij een expert in herstellen van schade aan caravans of het nu gaat om een gehele plaat vervangen of een plaatselijke reparatie. Ook Hans sleutelt nog zéér regelmatig mee in het Technocenter ook hij beschikt over de keurmeester certificaat aanhangwagens en caravans van de BOVAG. Verder beschikken wij over een groot en uitgebreid magazijn. Hans en de monteurs beschikken over grootte kennis van onderdelen en banden zodat u met al uw vragen bij hun terecht kan. Onze verkoop van aanhangwagens, paardentrailers en koetsen is aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8 uur – 17 uur en zaterdags van 10 uur – 15 uur. Heeft u specifieke wensen over het uiterlijk en de functionaliteit van uw aanhangwagen, aarzel dan niet om deze met ons te bespreken. Dankzij onze specialistische kennis hoeven we maar zelden ‘nee’ te verkopen.