Wederom prima in orde!

Zij komen na wat ze beloven.

Prima werk geleverd

Mijn vouwwagen kreeg een BOVAG keuring en bleken er toch wat gebreken die verholpen moesten worden. Duidelijke informatie en een correcte afhandeling

Alles volgens afspraak

Voldoende

geweldig

Heb mijn oude autoambulance weggebracht met de vraag of reparatie nog zinvol was of dat het beter zou zijn hem te vervangen. Vooraf offerte gekregen. Dat was best een bedrag maar je hebt er geen nieuwe voor. Aanhanger is volledig nagekeken, gerepareerd en opgeknapt. Aan alles kun je zien dat dit met veel vakmanschap en toewijding is gedaan. Inmiddels twee buitenlandse reizen achter de rug met de trailer. Hij heeft nog nooit zo fijn en goed gereden als nu. Ik ben meer dan tevreden over het resultaat.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Behandeling is zakelijk, besluitvaardig en meestal vlot afgehandeld.

De ontvangst is gemoedelijk en plezierig. De alternatieven worden deskundig besproken. Na het besluit volgt de uitvoering snel, zo nodig zeer snel. De nota wordt meteen opgestuurd.

Altijd alles goed!

Goed werk geleverd.

Het was een beperkte onderhoudsbeurt, die goed uitgevoerd is.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Reparatie en onderhoud en nieuwe wagen

Goede service netjes en beleefd

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Besloten onverwacht alsnog op vakantie te gaan met onze vouwwagen, maar die moest dan wel eerst een goede onderhoudsbeurt krijgen. Geen probleem bij Imanse, hij werd tussen de volle agenda door gepland. Over aangetroffen extra uit te voeren werkzaamheden werd goed gecommuniceerd. Wij gaan daar zeker terug.

Klantvriendelijk, probleemoplossend

Wij hadden er niet op gerekend dat onze tot kampeerbus omgebouwde bestelbus na de RDW-keuring ook nog gekeurd moest worden voor de verzekering en we zouden ermee met vakantie. Bij Imanse dacht men mee, plande ons tussen de volle agenda (wat ons elders niet was gelukt), adviseerde ons prima en monteerde als gratis extraatje nieuwe nummerborden. Met een kleine vertraging kon onze vakantie doorgaan. Wat waren we blij!

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

prima service en duidelijke communicatie

Onderhoud aan vouwwagen laten uitvoeren. Er werden duidelijke afspraken gemaakt en op de dag zelf werd er eerst telefonisch besproken welke werkzaamheden noodzakelijk waren en wat de kosten daarvan zouden worden.

Klantvriendelijk bedrijf

Heeft de mogelijkheid om op korte termijn dingen te regelen en in oplossingen te denken.

heel erg goed

Oude oprijwagen aageboden voor opknapbeurt Vooraf duidelijk overleg gehad met Hans Wagen opgehaald en uit alles blijkt dat er vakkundig aandacht aan is gegeven. Alles weer hersteld en in orde en bovag rapport erbij Meer dan tevreden

Wij zijn heel tevreden.

Plezierig, duidelijk en vakkundig.

top

fijne samenwerking

Goede uitleg en service.

Prima bedrijf met duidelijke uitleg en goede sevrice.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Heel attent, behulpzaam en goed werk.

Ook op de camping met gasproblemen, dus op verre afstand, werd er goed meegedacht om tot oplossingen te komen. Tóp!

Top geholpen

Snelle service en zeer behulpzaam. Gevraagd en ongevraagd advies wat voor een leek heel fijn is

duidelijke afspraken

afspraken worden nagekomen.Vooruitlopend op de volgende vraag ik beveel nooit iets of iemand aan want als het tegenvalt moet ik het nog verdedigen ook. Deze keuze heeft niets met jullie bedrijf te maken.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Deskundig en klantvriendelijk, absolute aanrader!

Heb onze Holtkamper gebracht voor een onderhoudsbeurt. Ik kon vlot terecht, prijs was in orde, extra advies gekregen over gasslang en drukregelaar. Ter plekke vernieuwd tegen bescheiden meerprijs. Vriendelijke mensen met hart voor hun bedrijf en een vakman die aan je vouwwagen sleutelt. Ze hebben het goed voor elkaar daar.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Prettige ontvangst, deskundige beoordeling en snelle uitvoering van wat wordt gevraagd.

Vijftien jaar geleden kwam ik voor het eerst bij Imanse met onze Polar caravan van acht jaar oud. Sindsdien heeft Imanse er voor gezorgd dat wij er onbezorgd mee door Europa konden reizen. De ontvangst is plezierig en de deskundigheid is goed. Men heeft de ambitie om goed werk te leveren.

Zéér tevreden

Wij hebben voor onze motoren een Debon 700 gekocht. De aanhanger is op advies en naar onze wensen aangepast. Prima levering en advisering!

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Goede service en communicatie.

Netjes en snel geregeld

Oplichters ten top.

Had gebeld wat een servicebeurt koste van een boottrailer omdat dat niet op hun site stond. €155 was de prijs zeiden ze. Na 2 uur werd ik gebeld dat er wel wat aan mankeerde en zou €900 gaan kosten. Ik heb gezegd dat ze het alleen bij de servicebeurt moesten houden omdat mijn budget niet genoeg was. Daar aangekomen was de rekening €230. Ik vroeg hoe dat kon en ze zeiden dat dat ex btw was. Er kwam €16 bij want ze hadden de banden opgepompt. Voor €7 smeermiddelen gebruikt en alles wat ze los moesten halen om te smeren moest ook weer vast en dat was 0.25 uur arbeidsloon er bij. Nou protesteren had geen zin want kreeg mn trailer anders niet mee. Uiteindelijk wilden ze het doen ZONDER bon en was toen €190. Ik heb zelf de onderdelen vervangen en was ook echt nodig maar de wielen zijn er bij hun niet afgeweest en ben geen nieuw vet tegen gekomen gekomen. Vraag me af wat ze hebben gedaan voor die €190? Echt oplichters zijn het en zal niemand aanraden bij hun iets te laten doen.

• Telefonisch contact Onvoldoende
  • Uitvoeren werkzaamheden Onvoldoende
  • Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Wat jammer meneer Klim dat u er zo over denkt. U heeft inderdaad gevraagd wat een servicebeurt kosten, daar is aangegeven € 155 ex btw dus € 187,55 incl btw. Wij gaan bij een servicebeurt afstellen en smeren, de banden gaan eraf om lagers en remmen te beoordelen. Ook de remmen zijn open geweest. Er is gebeld over de onderdelen die vervangen moesten worden. Een paar kleine onderdelen waren al vervangen en die stonden ook op de rekening en de arbeid hiervoor ook. Want inderdaad de rest mocht niet worden uitgevoerd en hebben we dus ook niet gedaan. Uit coulance hebben wij u een korting gegeven zodat u op € 190 uit kwam het spijt ons oprecht dat u hiermee nog niet tevreden bent. We hopen dat u bij een collega wel dat gene vindt dat u zoekt.