goeie service, houdt zich aan afspraken, goeie prijs

De crew van de Groot Haren is service gericht, prettig in de omgang en focust zich op kwaliteit

Prima service!

Goed overleg over wat er aan de auto gedaan moest worden. Vriendelijke bejegening. Toen er nog een extra klus moest worden gedaan werd er nog even gekeken of het dezelfde dag nog kon. En ondanks dat het niet vooraf was afgesproken werd ik na het brengen van de auto toch even teruggebracht naar huis.

Gewoon echt prima

Alle heren doen hun werk keurig.

Klantvriendelijk en professioneel

Bij grote beurt vanwege drukte/ziekte goed gecommuniceerd mbt. andere datum; goed beeld van de onderhoudsstatus van de auto, APK/groet beurt goed uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service, goede planning en vriendelijke behandeling.

Uitstekende service en goede planning.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

excellente service / hulp en advies

goed advies met de juiste hulp aan de hand van onze behoefte mbt auto keuze. Voor een juiste prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage waar je goed zaken mee kunt doen

Ik ben zeer deskundig geadviseerd en op een prettige manier geholpen door Jan Feijen bij het aanschaffen van een andere auto

Super klantvriendelijk

Afspraak is afspraak. Altijd eerlijk in hun oordeel. Altijd vriendelijk en super klantvriendelijk

prima service; uitvoering cf afspraak; klantvriendelijk

prima service; uitvoering cf afspraak; klantvriendelijk

uitstekende dienstverlening

Op verzoek wordt auto gehaald voor onderhoud. Evt. reparaties worden eerst overlegd. Nogmaals: uitstekende dienstverlening

• Faciliteiten wachtruimte

Niets aan toe te voegen !!

Niets aan toe te voegen

Prima garage

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en binnen afgesproken tijd

Prima ga zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb persoonlijk een goede ervaringen met de Groot Prima service

Altijd goed service

Prima vakmensen. Denken met je mee. Betrouwbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Met de heer Kuiper(s) prettig onderhandeld over wintersportbanden. Eerder uitstekende service bij bandenpech/

• Faciliteiten wachtruimte

Aandacht voor auto en persoon

Behalve de goed uitgevoerde beurt is er ook persoonlijke aandacht,er wordt bij een dure beurt eerst gebeld wat het probleem is en of ze het moeten uitvoeren, zo kom je niet voor een verrassing te staan. Er wordt ook een stuk persoonlijke aandacht gegeven waardoor je je thuis voelt, vertrouwd, ben zeer goed te spreken over de service van de Groot. Wim Oosterbeek

Snelle service

Gebeld voor een storing, de man heeft het mij goed uitgelegd en heb gelijk een afspraak kunnen maken.

Alles oke!

Afspraak maken snel. Rekening uitgevoerde werk helder.

• Faciliteiten wachtruimte

De airco werkt weer prima.

De auto heeft een grote beurt gehad en vervolgens is de kapotte condensator van de airco hersteld, na een test. Alles is goed verlopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vlotte service en alles volgens afspraak

Auto voor onderhoudsbeurt en APK gebracht , alles keurig verlopen en auto op tijd volgens afspraak weer klaar .

Gooede snelle service

Op vrijdag middag in de vakantie,nog accuraat en snel geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

naar huis met kapotte auto

Naar De Groot Haren met een kapot ventiel dat rode signaalmeldingen gaf op het dashboard. Dat zou 80 euro kosten. Auto opgehaald, moest 120 euro betalen. Bij het oppompen van de rest van de banden hadden ze een ander ventiel kapotgemaakt, en niet gerepareerd. Daar ook niets over gezegd of geregeld, geen oplossing aangereikt. 'Sorry, hoor, mevrouw'. Ik ging dus naar huis met wederom een rood knipperend signaal, een kapot ventiel en 120 euro lichter. Dit gemeld via de mail. Nooit meer wat op gehoord.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Prima, net te garage

Ze houden zich aan de gemaakte prijdppgaaf

• Faciliteiten wachtruimte

service is goed, vriendelijk personeel

jammer, dat de binnenkant van de auto behoorlijk vuil werd afgeleverd. Even met een stofzuiger erdoor was verzorgder geweest. Nu moest ik thuis de bekleding(matten en stoelen ) schoonmaken. De 4 matjes zijn blijkbaar vervangen door andere matjes, vind ik bij nader inzien o.k. maar ik had graag van tevoren geweten dat dit gebeurd was. Nu moest ik bij thuiskomst bekijken wat er gebeurd was.

Over Auto de Groot Roden

Auto de Groot is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Naast het onderhouden van alle merken auto’s zijn wij voor de merken Renault en Volvo merk specialist . Voor het aanschaffen van een nieuwe of gebruikte auto bent u bij Auto de Groot aan het juiste adres . U krijgt vakkundig advies en voor u tot aankoop overgaat is een proefrit altijd mogelijk. Bestel bij ons uw nieuwe auto! Als professionele occasiondealer levert Auto de Groot ook actief nieuwe auto’s van alle merken. Tegen voordeligere prijzen en met dezelfde fabrieksgarantie als de merkdealer. Op nieuwe auto’s is dus géén andere garantie van toepassing zoals die door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Al heel wat bedrijven en particulieren bestelden bij ons hun nieuwe auto. Het voordeel? U profiteert van de goede inruilmogelijkheden en de persoonlijke service die u van ons gewend bent.