Ouderwets met de klant meedenken

Alle moeite gedaan om naar Roden te rijden om naar een Kangoo te kijken. Wij zijn naar huis gereden met de Kangoo, advies voor de verzekering en alle mogelijkheden. Heerlijk om met iemand aan tafel te zitten die met je meedenkt en niet alleen maar op je geld uit is. Dank jullie wel

klantvriendelijk

meer dan 50 jaar bij dezelfde garage en hetzelfde automerk, vinden we toch iets bijzonders. we kochten toen een renault 4 en merkten hoe men met ons meedacht. bijna altijd was het een succes. we bouwden een band op. we wensen jullie met z’n allen succes bij jullie werk. blijf het doen met je hoofd en je hart. Paul en Toos Jongma-Roelants

Secuur, snel en schoon

Grote beurt perfect uitgevoerd. Tussentijds geinformeerd over extra onderhoudsitem: het vullen van de airco. Zomerwielen gemonteerd, inclusief nieuwe banden tegen een scherpe prijs. Alles binnen de afgesproken termijn uitgevoerd. Leenauto meegekregen. Auto gewassen retour. Zeer attent en deskundig personeel dat goede uitleg geeft bij uitgevoerde werkzaamheden, alles met een persoonlijke touch. En de lekkere koffie in de wachtruimte natuurlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik werd goed en vriendelijk geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

De accuratesse en de hulpvaardigheid die dit bedrijf ten uitvoer brengt.

Een vertrouwd adres..

Geen omkijken naar

De haal en breng service werkt uitstekend en ondervangt daarmee de grotere afstand. Geen gedoe. Prettige mensen. De auto is er in vertrouwde handen (al jaren!)

Professioneel en klantvriendelijk

Langjarige klantrelatie staat garant voor goede begeleiding en onderhoud auto.

• Faciliteiten wachtruimte

De service is uitstekend. Auto wordt gehaald en gebracht. Maar in mijn vorige woonplaats was ik gewend dat mijn auto na elke beurt werd gestofzuigd (ook renault). Dat heb ik zeer op prijs gesteld. Misschien een tip?

• Faciliteiten wachtruimte

Vlotte en keurige afhandeling.

Zie opmerking vorig kader.

• Faciliteiten wachtruimte

f houdt zich goed aan afsoraken en comniniceert goed over eventueke nodige reparaties.

Bedrijf maakt duidelijke afspraken en reparaties

• Bereikbaarheid N.v.t.

vriendelijk personeel, goede service

Service is goed, personeel is vriendelijk, maar ik vind de garage wel duur in vergelijking met anderen waar ik wel eens kwam.

ik ben tevreden

halen en brengen van de auto ging volgens afspraak en prettiger dan halen en brengen van de bestuurder.

• Personeel/communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Komt afspraken na.

Ik heb recentelijk een auto bij dit autobedrijf gekocht. Voor ons niet om de hoek, dus eerst goed en eerlijk voorgelicht door de verkoper over de telefoon. Zo was de verkoper ook direct heel transparant over het feit dat de head-up niet werkt, om zo onplezierige verrassingen bij de proefrit te voorkomen. Ook de prijsonderhandeling ging heel gemoedelijk. De afspraken voor bijv. het plaatsen van een trekhaak en een aantal andere zaken is het bedrijf keurig nagekomen. Het enige dat ik het bedrijf nog zou willen meegeven is dat ze op de details letten bij het meegeven van de auto bij de proefrit en de aankoop. Een schuifklepje in de auto tussen de voorste stoelen was viezig en ook op de sleutelkaarten zat viezigheid en sticker-resten, iets dat heel gemakkelijk schoon te maken is en direct een andere ervaring geeft. Nu uiteraard zelf even schoongemaakt en alles blinkt weer, maar dat is het enige dat ik aan te merken heb.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima garage. Qua service als je een auto aanschaft

Je kunt goede zaken doen.

tevreden over de werkzaamheden

• Faciliteiten wachtruimte

of het om een reparatie van een oude auto gaat of de koop van een nieuwe auto , de manier waarop men je te woord staat en de vakkundige hulp is in beide gevallen exact hetzelfde, de klant is koning. Door deze positieve ervaring is en blijft dit mijn topgarage

Zeer goede autodealer

Zeer goede Renault dealer, goede service vriendelijke medewerker deskundigen montuurs

Prima service bij Auto de Groot

Prima service bij Auto de Groot.

Klantvriendelijk

Prima garage. Worden goed geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en aardig geholpen!

Prijs kwaliteit kan ik niet beoordelen, vandaar n.v.t.

Prima geholpen

De Groot denkt ook praktisch mee onderhoud gedaan te krijgen. Wachtruimte met koffie en leesvoer zou prettig zijn.

Positieve ervaring

Een dure reparatie aan de auto van maar liefst €2600.- , maar goed en op tijd gerepareerd. Daarnaast ook een gratis onderhoud gedaan en auto weer schoon bij afhalen

Prima. Prettige service.

Een 2ehands Twingo gekocht, helemaal in Haren. Auto is sinds 2008 bij Auto De Groot in onderhoud, Hoop dat wij veel plezier ermee hebben.

Snel en goed geholpen

Auto gebracht voor onderhoud en APK, dezelfde dag klaar voor een redelijke prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Efficient,komt beloftes na, vriendelijk.

Zie vorige.

Over Auto de Groot Roden

Auto de Groot is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Naast het onderhouden van alle merken auto’s zijn wij voor de merken Renault en Volvo merk specialist . Voor het aanschaffen van een nieuwe of gebruikte auto bent u bij Auto de Groot aan het juiste adres . U krijgt vakkundig advies en voor u tot aankoop overgaat is een proefrit altijd mogelijk. Bestel bij ons uw nieuwe auto! Als professionele occasiondealer levert Auto de Groot ook actief nieuwe auto’s van alle merken. Tegen voordeligere prijzen en met dezelfde fabrieksgarantie als de merkdealer. Op nieuwe auto’s is dus géén andere garantie van toepassing zoals die door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Al heel wat bedrijven en particulieren bestelden bij ons hun nieuwe auto. Het voordeel? U profiteert van de goede inruilmogelijkheden en de persoonlijke service die u van ons gewend bent.