Altijd open en eerlijk met alles Duidelijke afspraken . Top dus

Top service Kundig met alles Afspraak is afspraak Gewoon een prettig bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Wij zijn uitermate tevreden over Auto De Groot in Roden.

Al 22 jaar kopen wij onze auto's bij Auto De Groot om hun uitstekende dienstverlening en zeer plezierige omgang.

prima sevice

Prima geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Makkelijk een afspraak te maken. Service auto ophalen en brengen is uitstekend. Telefonisch contact over werkzaamheden/ onkosten kan duidelijker.

zeer goed !

ER WORDT ZEER GOED NAAR JE GELUISTERD. Zeer accuraad. Contact vanuit de balie met mij als klant en v.v. is naar grote tevredenheid. Zoals van ouds.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies en prima werk

Ik had een lekke band. Bij De Groot kon ik snel terecht en ik werd er goed geholpen. Het duurde wel vrij lang, maar na een paar uur reed ik met vier prima nieuwe banden weer naar huis.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, open en eerlijk; authentiek

Een betrouwbaar en uitstekend adres voor de aankoop van je auto.

• Faciliteiten wachtruimte

gemoedelijk en geen bijkomende kosten.

aan te raden bedrijf. keurige afhandeling en prima deal gesloten.

Keurig gedaan

Heel tevreden. Alleen jammer dat de leenauto niet doorging. Mijnn vouwfiets kon ook weer gebruikt. Mooi weer, ging prima.

Zorgvuldige onderhoudsbeurt

uitstekend garagebedrijf

plezierig en zeer correct in omgang met de klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Jammer dat jullie nu verder weg zijn

Volgens afspraak

We hebben hier een captur gekocht en de oude auto ingeruild. Dit was online geregeld. Bij ons bezoek aan het bedrijf de zaak beklonken Er moesten een paar dingetjes gebeuren en dit is top uitgevoerd

Heel goed

Alles ging gewoon heel goed vanaf het ophalen thuis van de auto tot het terugbrengen en in de garage zetten. Tussentijds.was er tel. overleg over gevonden problemen.

Deskundig vriendelijk en verzorgd

• Faciliteiten wachtruimte

Ouderwets met de klant meedenken

Alle moeite gedaan om naar Roden te rijden om naar een Kangoo te kijken. Wij zijn naar huis gereden met de Kangoo, advies voor de verzekering en alle mogelijkheden. Heerlijk om met iemand aan tafel te zitten die met je meedenkt en niet alleen maar op je geld uit is. Dank jullie wel

klantvriendelijk

meer dan 50 jaar bij dezelfde garage en hetzelfde automerk, vinden we toch iets bijzonders. we kochten toen een renault 4 en merkten hoe men met ons meedacht. bijna altijd was het een succes. we bouwden een band op. we wensen jullie met z’n allen succes bij jullie werk. blijf het doen met je hoofd en je hart. Paul en Toos Jongma-Roelants

Secuur, snel en schoon

Grote beurt perfect uitgevoerd. Tussentijds geinformeerd over extra onderhoudsitem: het vullen van de airco. Zomerwielen gemonteerd, inclusief nieuwe banden tegen een scherpe prijs. Alles binnen de afgesproken termijn uitgevoerd. Leenauto meegekregen. Auto gewassen retour. Zeer attent en deskundig personeel dat goede uitleg geeft bij uitgevoerde werkzaamheden, alles met een persoonlijke touch. En de lekkere koffie in de wachtruimte natuurlijk.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik werd goed en vriendelijk geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

De accuratesse en de hulpvaardigheid die dit bedrijf ten uitvoer brengt.

Een vertrouwd adres..

Geen omkijken naar

De haal en breng service werkt uitstekend en ondervangt daarmee de grotere afstand. Geen gedoe. Prettige mensen. De auto is er in vertrouwde handen (al jaren!)

Professioneel en klantvriendelijk

Langjarige klantrelatie staat garant voor goede begeleiding en onderhoud auto.

• Faciliteiten wachtruimte

De service is uitstekend. Auto wordt gehaald en gebracht. Maar in mijn vorige woonplaats was ik gewend dat mijn auto na elke beurt werd gestofzuigd (ook renault). Dat heb ik zeer op prijs gesteld. Misschien een tip?

• Faciliteiten wachtruimte

Vlotte en keurige afhandeling.

Zie opmerking vorig kader.

• Faciliteiten wachtruimte

f houdt zich goed aan afsoraken en comniniceert goed over eventueke nodige reparaties.

Bedrijf maakt duidelijke afspraken en reparaties

Over Auto de Groot Roden

Auto de Groot is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Naast het onderhouden van alle merken auto’s zijn wij voor de merken Renault en Volvo merk specialist . Voor het aanschaffen van een nieuwe of gebruikte auto bent u bij Auto de Groot aan het juiste adres . U krijgt vakkundig advies en voor u tot aankoop overgaat is een proefrit altijd mogelijk. Bestel bij ons uw nieuwe auto! Als professionele occasiondealer levert Auto de Groot ook actief nieuwe auto’s van alle merken. Tegen voordeligere prijzen en met dezelfde fabrieksgarantie als de merkdealer. Op nieuwe auto’s is dus géén andere garantie van toepassing zoals die door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Al heel wat bedrijven en particulieren bestelden bij ons hun nieuwe auto. Het voordeel? U profiteert van de goede inruilmogelijkheden en de persoonlijke service die u van ons gewend bent.